-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tiop
tag
válasz rob210 #87430 üzenetére
Üdv.
Először is köszönöm mégegyszer a segítséget.
Sikerült kicserélni nem volt egyszerű de megoldottam.Összes görgőt,szíjtárcsát átnéztem,forgattam semmi gyanusat nem vettem észre.A nyikogás csere után megszünt.
Ami egyértelmű hogy egy foggal kijjebb volt a szij a főtengelytárcsán,a mellékelt fotón jól látszik a eggyik borda-borda közötti távolság nagyobb a többinél,és kezdte elvágni a szíjjat is.
Ami nem egyértelmű hogy vagy 1,5 éve így járok,vagy átugrott valamikor valamiért. -
t.imi
addikt
-
Bass
addikt
válasz rob210 #87455 üzenetére
Elvileg 30e km vann bennük ,lehetnek rosszak de lehet h csak indításnál jön elő a gond? Nem tudom összefügg e de ha állok a pirosnál a kocsi mint ha lüktetne(de nem mindig) de a fordulat szám normális csak a motoron látni néha h nagyobbat mozog és olyan mint ha hátulról mozgatnák a kocsit. A gyertyák gyári renault a trafók egyforma beruk. Amikor vettem a kocsit 2019-ben akkor raktam bele. Tudom ezt valahogy itthon ellenőrizni mert januárnál előbb nem tudom villamossági szerelőhöz vinni,nem akut a probléma de jobb megelőzni mint hogy az út szélén maradok esetleg.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz rob210 #87458 üzenetére
Gyújtás akkor gondolom trafó vagy gyertya lehet,esetleg más is? Menet közben nincs kiesés szépen megy csak gondolom valami kezdődik a fura inditás miatt és jobb elébe menni. Injektor hibát esetleg gyári diagnosztika kimutatja?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz rob210 #87477 üzenetére
Hát tudok neki örülni nincs egy éves 🤦 Először úgy kezdődött hogy első induláskor mint ha a rugo pattant volna vagy amikor a dobfék befagy és kattan de a rugó egyben van. Azt hittem h a monroe nem gagyi.Szombaton,szétkapom karácsony alkalmával 😂
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
zaskar
senior tag
válasz rob210 #87481 üzenetére
Annyit tudok, hogy nyomásteszterrel csinálta. Viszont igazad van, ha mindig töltögetem, akkor csak levegős lehet. Mondjuk az feltűnt, hogy amikor a kupakot leveszem, mindig nagy a nyomás, amit elenged, pedig rendszeresen hideg motornál töltök utána. Sajnos ez nem egy igazán Renault-hoz értő szerelő, inkább a kényelem (500 m-re van) vitt hozzá kisebb problémákkal. Ezzel viszont kénytelen leszek újra felkeresni a helyileg messzebb lévő, de a típushoz jól értő szerelőt. Köszi szépen.
-
KubanitoS
veterán
válasz rob210 #87481 üzenetére
Kis off: neked mi a véleményed arról, hogyha hengerfejeznek egy kocsit, akkor az már nem lesz olyan, mint a gyári technológia és csak ideiglenes megoldás? Ergó nem lesz végleges a megoldás és hamarosan kezdődik elölről az egész?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #87496 üzenetére
Első indításnál hidegen/hidegben, dadog az autó. Volt már minden is cserélve!
Ha duplán izzítok, akkor sokkal szebben indul, és az alapjárat ingadozás is kisebb.Miért nem? Mi kárt tud okozni pár másodperccel hosszabb izzítás?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87519 üzenetére
Jól láttam, hogy van ezekben komfort elektronika? Kerestem képet az említett beltér világítás/ajtózár gombos panelről, azon én nem látok semmilyen vevőt, így nem azt vezérelheti a kulcsos rádiós zárás, hanem a komfort modulban lehet a vevő.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87522 üzenetére
Ma monyiztam vele, a kürtöt sikerült működésre bírnom, az ajtónyitás érzékelőket megcsináltam, az olvasólámpát szintúgy, illetve a mellette lévő ajtózás gombját is, az most frankón működik. Szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kiszedtem a zárat és a "patront", de nem értem. Távirányítóval nem zár még mindig, a kulcsos zárás fogalmam sincs, hogy gyárilag működik-e, mert csak két kábel megy a vezérlőhöz. Az utólagos kp. zátnál a vezető oldali patronhoz több kábel megy, ezért a kulcsos zárás is működik azoknál, itt fogalmam sincs, hogy gyárilag van-e ilyen, és ha igen, miképp érzékeli azon a két kábelen. Lehet nem is tudja ezt az opciót a kocsi, így feleslegesen bíbelődtem vele, ellenben a távirányítós történet még mindig halott, fogalmam sincs miért. Elemet cseréltem benne, próbáltam Clio-s módon újra tanítani, de nulla eredménnyel jártam.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
dugo_
veterán
válasz rob210 #87538 üzenetére
https://kiszamolo.hu/ideje-arat-emelned/
"Soha ne akarj olcsó lenni, mert akkor az olcsó embereket fogod összegyűjteni, akik semmiért nem akarnak vagy nem tudnak fizetni. S ők fognak ajánlani az ő olcsó ismerőseiknek és akkor haszon nélkül fogsz feleslegesen sokat dolgozni.
Neked jónak kell lenni, nem olcsónak. Mindig lesz egy nálad is olcsóbb, azzal soha nem fogsz jó ügyfeleket szerezni.
Ha jó vagy, nem olcsó, akkor azok az emberek fognak ajánlani az ő saját ismerőseiknek, akiknek van pénzük és a minőség fontosabb számukra az árnál."
Én erre próbáltam célozgatni, amikor néha (számomra, nem igazán ismerve a szerelői díjakat) látványosan alacsony összegeket kértél, de nyilván nem vagyunk olyan viszonyban, hogy ezt megvitassuk.
Minőségi munkára mindig lesz igény, neked már nem kell olcsónak lenni, mert elad, hogy jó vagy abban, amit csinálsz. Ha kétszer ilyen drágán feleannyi munkád lenne, akkor ugyanott vagy anyagilag csak nem égsz ki és nem rokkansz bele. -
endru14
csendes tag
válasz rob210 #87552 üzenetére
texa, launch. kompressziomérővel, melegen lett mérve, 9-10bar mindegyik, kis eltérésekkel.
Veszteséget is mértünk, hibátlan. Lambda értékek alapjában véve jók, talán kicsit szegény, de ez ugye utal a hibára. szkóppal is ellenőriztem, szépen dolgozik a szabályzó, katalizátor hatékonyságra sem volt még hiba, a hátsó szonda is rendben van. Hidegen dúsabb(ahogy kell), de akkor is gyenge. gyertyák gyáriak, alvázszám alapján, gyári számra, belevalók. hézag is rendben. trafók mérve hibátlanok, volt már benne másik garnitúra, semmi változás. map értékek hibátlanok, de szintén volt már benne próbára másik map. gyertyák színe őzbarna. mintha minden a legnagyobb rendben lenne.tegnap kapta meg a törődést, olajak, szűrők, kuplung, vezérlésre ránéztünk szerszámmal, kapott egy új főtengely jeladót. evap is működik, csövek nincsenek dugulva. most addig nem nyugszom, amíg a végére nem járok a dolognak.
szerzek próbára egy másik ecut valahonnan, mert már nem tudok másra gondolni...
update... most cserélem a gyertyákat, mert tegnap már kimaradt. és most határozottan fehérek az elektródák, mindegyik egyformán... tehát szegénység van -.-
[ Szerkesztve ]
-
endru14
csendes tag
válasz rob210 #87554 üzenetére
gyárit szoktam, nem volt vele gond. és most sincs.
viszont. kínomban mindent mérek újra. benzinnyomás 4.1bar...
nem tudom, mit mért kollega, kezdem azt hinni b@szta megmérni, csak rámondta, hogy jó.
elvileg 2.8-3.2 közöttre írja a data, a szivattyúban a szabályzó 3.5bar-os.de a 4.1 mindenképp sok. viszont ebben az esetben nem értem a szegény keveréket.
érkezik az új szivattyú, kiváncsi leszek rá... addig mennek egy kört a befecskendezők is
az ultrahangos tisztítóban.(egyébként villamosságszerelő vagyok, csaj a sajátra nem jut idő sosem)
-
endru14
csendes tag
válasz rob210 #87556 üzenetére
alapvetően jó a kocsi. asszony köszörül csak vele városban, egyedül a kuplungot nyírta ki. csak mostanában én is jártam vele többet, aztán egyre jobban ott volt a tüske, hogy ez így nem mehet tovább oké, hogy nem megy ugy, mint az írt pd passatom, de a clio előtt volt egy 16v twingo, azt rendesen szerettem. na, ezt egyelőre nem.
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #87562 üzenetére
Nem csináltam még ilyet de egyik kollégám a nagyfaterja kocsijában, egy klíma nélküliben minden előzetes felkészülés nélkül (csak elkezdte bontani ameddig ki nem tudja venni a radiátort) megcsinálta magának a cserét egy hétvégén, azt mondta másodjára a tapasztalat miatt már feleződne ez az idő.
-
orion1025
őstag
válasz rob210 #87567 üzenetére
Nem a Thalia tart ennyi ideig, hanem arra céloztam, hogy ez nem akkora durranás. Nekem nulla motor szétszedéssi ismerettel, egy hengerfej csere hét óra alatt meg volt a saját kocsinkon, olajcserével karöltve, holott egyáltalán nem érdekelnek a kocsik, pusztán muszáj, meg pár embernek segítettem már, főleg az említett fűtésbox szivacsozás/cserében.
Azt mellékesen jegyzem meg, hogy én nem emberi ütemben dolgozok, mindent extra tempóval csinálok, mert nekem ez a normál ütemem.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #87574 üzenetére
Köszi a gyors választ! A kontaktspray nem segített, a biztosítékon semmi furát nem láttam.
A váltóolaj használtnak tűnt, de nem vettem észre rajta semmi rendkívülit. 6 éve lett cserélve (legalábbis fizettem érte) és olyan 20e km-t tettünk bele.''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #87576 üzenetére
Oké, megnézem a biztosítéknál is.
Most, hogy így mondod, kicsit csodálkoztam, hogy milyen sötét (fekete) volt a kifolyó olaj. Az állaga teljesen rendben volt, durva szagot nem éreztem rajta.
Mit értesz azon, hogy tiszta szőr volt?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
kisza25
félisten
-
forceberg
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #87594 üzenetére
Köszi a tippet, keresek erre valami megoldást.
Légtelenítéskor a csövön lévő szelepet is használjam, vagy elég a kiegyenlítő? AG13 mehet ebbe is?Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #87578 üzenetére
Megmértem a biztosítéknál, ott jó értéket mutatott, a csatlakozónál nem. Aztán telenyomtam spray-vel, párszor ki-bedugtam a foglalatba, majd egy újabb fújás után már működött. Fene se érti, mert sem a tüskén, sem a csatin nem láttam nyomát korróziónak Érzékeny lelke van az öreglánynak
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #87634 üzenetére
Már kisgyerekként tudtuk, hogy a 16V mit jelent, itt meg ki is van emelve sárga színnel
Vannak pedig fiatalok, akik olyan szinten vágják a típusokat, a régieket is!, hogy az állam leesik autóstalikon. Ezekbe a szerkesztőségekbe meg pár éve még az újság vagy cikkíráshoz sem értő emberek kerülnek; nemhogy az autókról lenne fogalmuk.
Az első tulajról sokat elárul a lefűzött összes számla és a keményfedeles Haynes könyv
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen