-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #89349 üzenetére
1. Öööö
2. 5 nap
3. ~50km/h ~2x300km pálya 110 - 130-al, ~350km hegyek, faluk között nem szemkitolva. Össz 960km
4. kb 22 óra(?)
Valszeg kellett már neki a napi 2x23km pálya után egy kiadósabb terhelés.
Ez csak a szokásos nem értemA szűrő nyomásszabályzó viszont érdekel, mert hozza MAN is az 1 és 2 baros szűrőt hozzá.
Bosch még magasabb 2.5bar, Hengst volt 2x, egy betűt nem ír róla.
Minek a függvénye ez? -
forceberg
veterán
válasz rob210 #89356 üzenetére
Egy reg. nem reg., két reg. fél reg., négy reg, egy reg.
Nem hinném, hogy számít, ha nem megy le egyszer, mert ha újra megtelik akkor próbálja csak újra.
Nálam, K9K 846-nál így van. + van olyan diag pont, hogy "oil dilution".Majd ránézek du. a szerviz visszaszámlálóra, hogy épp mennyit ír.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #89391 üzenetére
Tudom. Én 2 évvel ezelőtt úgy voltam, hogy clio 4 grandtour vagy megane 3 grandtour 1.5dci motorral és azokat nézegettem csak, illetve hahun be volt állítva a kereső és minden éjjel küldte ha került fel olyan autó ami be volt állítva a keresési feltételeknek.
Én feladtam velük. Eddig úgy volt, hogy 10 évnél ne legyen öregebb. Össz futás 200e km alatt max picit fölött és teljesen itthoni autó legyen. Ne olyan amit vagy most hoztak be vagy valamikor az elmúlt években. Keret 2,5 max 3M. Na ezekkel a feltételekkel elég nehéz autót találni, de közben jönnek a linkek, hogy nézzek már rá erre meg arra a kocsira, hogy mi a véleményem[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #89420 üzenetére
Ezt nem tartják szerintem minden évben (vagy igen?). Mindegy, elmegyek, idén úgyis kútba esett minden nagy projektem.
Ha valaki odatévedne, az autómat megismeritek úgyis, valahol a környékén megtaláltok.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Alusky
aktív tag
válasz rob210 #89430 üzenetére
Inkább a trutyi lesz a megoldás, ha repedt a kosár akkor még 1-2 alkalommal csinálta volna a gyorsítás-fékezés alatt ahogy billeg az üzemanyagszint amíg odaért a kútra. Egy régi Opellal jártam amin nem volt jó a szintjelző azon ebből tudtam, hogy mikor fog kifogyni és volt bent mindig 5 liter a kannában akkor rá lett töltve és úgy a kútra.
-
-
addikt
válasz rob210 #89444 üzenetére
750 helyett 225 volt benne.
Felhívtam az előző tulajt, kiderült akkor volt töltve mikor ő vette, az meg 10 éve volt, szóval fel lett most töltve, de azt mondta a srác, illetve nézte hogy melegszik, valami nem ok a hűtőnél, szóval szét kéne szedni az elejét hogy rá nézzen mitől meleg, na meg ki be kapcsolt a klíma hűtő.
Mindegy, mentem vele, jobb lett így elsőre, aztán majd látom hogy mi mennyi lenne a következő lépés... -
válasz rob210 #89467 üzenetére
Köszi a választ!!
Sajnos nem vártam meg, valami magyar gyártmányú, Dexron II D löttyöt vettem, most szenvedtem bele. Pontos típust is tudta az eladó...
Megnyugtató, hogy nem ment bele egészen 1l, de lehet, hogy mégsem jó bele?
Annyi bizonyos, hogy most olyan, mintha új autóm lenne.[ Szerkesztve ]
Nem szotkam hibázni.
-
Johnny001
senior tag
válasz rob210 #89484 üzenetére
Hali!
Azt mondta a szaki, hogy nézzem meg a testpontokat. Azt elfelejtettem írni, hogy évekig állt az autó, most télen lett felélesztve. Akkor keresek ilyen testpontokat, mert most nem tudom elvinni (szabadság, tele vannak) és a hibát se produkálta újra.
Üdv.: Zsolt
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #89496 üzenetére
Sziasztok!
Kis Clio 2-esem megint alkot.
Bal oldali műszerfal felől jövő kattogás kíséretében állandóan elszáll az index, a központi zár, az ablakemelő és az ablaktörlő.Korábban volt hasonló probléma, arra UCH hibát írtatok. Rob szerinted?
Ha igen, CSongrád megyében hova lehetne vinni szerintetek?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #89516 üzenetére
Cégnèl, lassan kicserélték már az összes Dokkerben a világítás kapcsoló kart. Autószerviz, akik karbantartják a flottát, az ott dolgozó villanyász annyira vágja már, hogy a cserét meg lehet várni, kb 10 perc. Amúgy 2 féle kar van, az egyik végén lehet kapcsolni a ködlámpát, a másikon nem. Valeo kart kapnak a kocsik azt hiszem.
-
Kroni1
veterán
válasz rob210 #89585 üzenetére
Nem tudtam h ezek a diagokkal bármi ilyen probléma felmerülhet..
Mondjuk az is érdekes, hogy a néha felmerülő hibakódomra a gyári renault szervízes azt mondja cseréljük ki a turbó szenzort attól jó lesz, aztán mégse, ezután meg csak széttárja a kezét és azt mondja törölni kell a hibakódot és kész mert nem látnak hibát az adatokban.. vagy szép lassan kicserélteti az én kontómra a fél autót, mert fingjuk sincs semmiröl. Ez eddig már igy magában is agymenés.
Örültem volna viszont ha nem pont a nyaralás elött jelent volna meg most a hiba, ami után nincs tempomat, így most vagy járok legálisan töröltetni hozzájuk mint egy hülye, (persze most se idöpont, se idöm nem lenne a renaulthoz menni a fél napban amig itthon leszek) vagy szépen végigautókázok 2000km-t autópályán tempomat nélkül, vagy veszek valamit ami ezek szerint nem legális. Tök jó..
Vettünk pár éve céges trafficot, annak a müszerfala a harmadik hónaptol úgy világitott mint a karácsonyfa, kitörölni se lehetett, azt mondtak hasznaljuk nyugodtan így.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz rob210 #89590 üzenetére
Köszi, megnézem ezt a diagot!
Pedig mivel ez évente kb. egyszer jön elő kénytelen leszek elgondolkodni a törlésen, mert rohadtul nem tudják mi a baj, és persze mindig legrosszabkor jön.
2.0dci 2013as, kigyullad (eddig mindig autopályán) a service logó, a check injection + emissions feliratot irja ki a kijelzőre és nincs tempomat.
Az első előjövetelkor azt mondták lehet csak pillanatnyi ingadozás volt, ha törlés utáni tesztnél nem jön vissza és mivel minden adat rendben ne foglalkozzak vele, max ha surubb lesz. A törlés után egy évig valoban semmi gond nem volt. Aztán tenyleg kb 15000km és 1 év mulva megint bedobta, ekkor azt mondták tutira turbó szenzor, hallani is. Ok, cseréltem gyárira 60+ ezerért. Aztán egy kb ujabb fél év mulva, most megint és itt már fejvakarás, mert fap, turbo, stb. elvileg minden rendben, persze hozom haza a gyerekeket olaszországból, és fél nap mulva indulnék cannes-ba, nincs időm most a szervizben való tökölésre, és h az én kontómra egyesével kicseréltessék velem a fél kocsit. -
itouchfan
senior tag
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #89633 üzenetére
köszi. Akkor agycsere volt, kerékcsapágy csere plusz új tárcsa és betét? Azt amúgy tudod, mitől tud(ott) az agy elvetemedni?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Home server / házi szerver építése
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...