-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
xuldar
őstag
Nem akarok kötekedni, de amennyi időt eltöltesz a pihenéssel és az állandó tankolással, azt egy nyugodtabb tempóval autózva simán visszahozhatnád. Én is jónéhányszor vezettem már egyszerre sokszáz vagy ezer km-t, tudom, miről beszélek. De persze mindenki úgy vezet, ahogy akar, meg ahogy a szabályok engednék. Tudom, Németországban nincs sebességkorlátozás.
speedydb23: Én is vezettem már le többször is 1400km-t, és elég volt csak pisi- és kajaszünetre megállni. Az utasoknak fárasztóbb volt az út mint nekem
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
orosziem81
tag
Értelek. És mi a helyzet a turbó hűtésével?
Legjobb tudásom szerint pláne ezen a tempón átizzik a cucc rendesen és 15 perc egy minimum ajánlott hűtés idő. Addig meg nem hagyhatod ott akocsit se nem tankolhatsz mert még elviszik, vagy belenyúlnak.Speedy: Nem, természetesen apróbb pihenőkkel. Ilyen pisi, evés, kis testmozgás.
Jah meg a jobb vállam baromira szoktt fájni, azt nyomkodom ki. biztos rossz pózban tartom.[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
köszönöm a kiegészítést. Kedves, hogy ehhez is egy 60 ezres cucc kell.
Apropo! A 2.0dci-ből kiadtak anno 150 és 173 lovas verziót is. A kettő között a "gyengébbik" butított lehet? Tehát egy szoftveres trükkel előjön a maradék, eddig alvó paci? Vagy a nagyobb egy erősebb kostrukció is, ami jobban bírja a gyűrődést[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
-
orosziem81
tag
Nem. A mérés jelentősen!!! pontatlan. Inkább azt mondanám, hogy beáll üzemi értékre, mint egy vízhőmérő.
5 liternél(plusz ami nem folyt ki) van 2 egység kijelezve. Rá adva még 1 litert lesz full. Ebből felfele kerekítéssel 10.000km után kb fél liter fogy el.Amúgy nálam az üzemanyag átfolyásmérő is pontatlan. Felfelé csal. általában tele tankoláskor 4-5literrel kevesebb megy bele, mint amit Ő ír elfogyasztott mennyiségnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
baluka6
aktív tag
Mondjuk a kemény betétre nagyon figyelj, én jól meg....jártam vele.
Úgy vettem az autót, hogy elől új betét volt gyári tárcsával, hátulre pedig betettem egy gagyi Mintex betétet. Az lett a vége, hogy 40.000 km alatt mindkét tárcsa nullára kopott (Rob látta őket) a betétek meg konkrétan gyári vastagságon maradtak. -
-
Captor
tag
$7.04-ért vettem a négy kupakot. [4pcs 56.5mm 60mm Renault logo car emblem Wheel Center Hub Cap auto Badge covers Black]
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ezen én is meglepődtem, hogy miért nem ott kezdődik a motorháztető.
Ha már szerelés. A levegőszűrőt úgy lehet kicserélni, hogy leszeded a fékolajtartályt, majd utána az egész műanyag részt az ablaktörlő alatt és aztán a tűzfalnál elérhető, akkor ki lehet csavarozni.
Agyrém.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Garancia ide vagy ida nem egyszer cseréltem már tulajoknak, olajat 15e nél és még soha nem ugrott a garancia senkinél, nem tudják a szakszervízben, higy mire cserélték az eredeti szűrőt, mert ők is csak rányúlnak a polcra azt tekerik. Nem írnak fel típust cikkszámot semmit.
A purflux meg gyári.Renault power
-
eTrade
tag
Szomorú hír, én is olvastam valamely autós portálon.
Még az a szerencse a szerencsétlenségben, hogy senkinek nem esett baja.
Remélem hogy csak egyedi eset és max. csak az előszériás Alpine autóknál fordulhat elő ilyesmi.Amúgy nem is olyan rég a TC-n volt egy cikk a lángoló BMW-ről... utána több magyar tulaj is jelentkezett hogy hasonlóan járt.
Nagyon szomorú hogy 21. században ilyesmi előfordulhat. -
rob210
Topikgazda
Igen ezekkel tisztában vagyok, de én az idealista nem adom fel a harcot
Műszaki állapota pedig nem csak egy öreg vacaknak lehet rossz.
Tehát ezt inkább írd úgy, hogy átlag alatti műszaki állapotú és átlagos műszaki állapotú autók tömkelegét hordják be "nyugatról" amit ott levetettek.
Ez sajnos így már teljesen megfelel a valóságnak.
Az itthoni autópark állapota évről évre romlik nem javul, pedig mennyire küzdenek érteRenault power
-
polonic
félisten
Persze. Cserélni fogom nagyon hamar. Most 16 ezernél jár az olaj. Aztán a csere után ráállok a 10 ezres cilusra.
Motul vagy LiMo vagy Valvoline olaj lesz a következő. A szűrőkből én is mann-t választottam. Még az előző kis fiatba is illyeneket vettem.
Levegőszűrőt is gyakrabban fogom cserélni, minden olajcserénél, az biztos.Egyébként állandóan hallható a csattogás vagy csak indításnál, lállításnál?
Az előző tulaj évente szervizeltette, olyan 20-23 ezer km-t ment egy év alatt.
Milyen gondok lehetnek?
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
Azért tedd hozzá, hogy átlag feletti, nem rendeltetésszerű használat esetén
Mert azért Te nem a gyári előírtak szerint használod.
Nekem is van némi tuning az 1.5-ös motoron, de 130-140 max. a pályán és 100-110 kint. 20ezret elmegyek az elf olajjal, deka fogyasztás nélkül, és nem veszek észre változást a 20e végén sem.Mivel flottás volt az autó, ment rendesen 30e km-nél szervizbe, ekkor volt olajcsere is. Nem érzem, hogy tropa lenne a motor.
-
#32577792
törölt tag
Alapból hangosabb az 1.5-ös.
Majd ha veszek egy műszert, ami méri a zajt, előtte/utána, akkor tudom mondani, hogy halkabb lett. Az érzés pedig marad az ágyban
Minek menjek 140 fölé? Országon belül mennyivel érek hamarább, ha kitaposom a lelkét? 100km-en mennyi időt takarítok meg? 140-el megyek, az 42 perc, ha 160-al 38 perc. 4 perc megtakarítás.
Belefutok egy traffiba: 30k
+2 Liter üzemanyag: 900-1000HUF
Mindez 4 perc miatt....
Ja és mivel nyomom neki, mint DJ a süketnek, cseréljek 10k alatt olajat, vegyek bele 50-90%-al többért... Tehát duplázzam meg az olajcsere költségeit.
Az a helyzet, hogy 28k nyugdíj, 110k fizetés mellett, egyrészt nem megy, másrészt hülye lennék, harmadrészt, aránytalan.
De nyilván, mindenki úgy közlekedik, azt tesz bele, amit akar[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Fogalmazzunk úgy, hogy múlt nyárig 10 èven át minden szinte minden hèten oda-vissza megjártam Nèmetországot, tehát így mondva ismerem. Ott fix trafi max a nagyobb városoknál, de ritka, ritkább mint nálunk, főleg pályán! Ott is divat a doboz ki, rendőr a madzag vègèn a parkolóban felállás. Èn javarèszt a dèli rèszem az A3-A6-A8 vonalán, vagy Drezdától-Kölnig, ritkábban Berlintől Hamburgig jârtam, így 10 èv alatt szinte mindenhol megfordultam! Így jól ismerem, javarèszt a 3 sávos rèszeken van az ereszd el a hajam tempó, de aki annyival megy ès balesetezik, az magára vessen....
-
Yoshida
aktív tag
Hát, ez alapján 7mm már sok:
"Ahol igazán bele lehet gázolni a futómű lelkivilágába, az az ET. Képzeljünk el egy teli vizeskancsót, amit felemelünk magunk előtt az asztalról. Majd tartsuk magunktól kicsit távolabb. Majd még távolabb, nyújtott kézzel. Ehhez hasonlóan növekszik a kerékcsapágyak és a felfüggesztés bizonyos elemeinek terhelése is, ha eltoljuk a felnipalástot a tervezett helyéről."
"Pár milliméter általában nem okoz nagy felfordulást, de a drasztikus nyomtávszélesítés gonosszá tud tenni egy alapvetően jóindulatú autót. Elkezd makacsul bemászni a nyomvályúkba, rángatja a kezünkben a kormányt, a határ közelében kiszámíthatatlanul viselkedik. És persze csökkenti a csapágyak és gömbfejek élettartamát. Ezek a hatások nyilván autófüggőek: van, amelyik jobban viseli a megpróbáltatásokat, és van, amelyik kevésbé. De ha biztosra akarunk menni, ne bántsuk nagyon ezt az érzékeny egyensúlyt: ragaszkodjuk a gyári felni ET-jéhez, legfeljebb néhány milliméter eltérést fogadjunk el."
De én még sose csináltam ilyesmit
-
forceberg
veterán
Az a furcsa, hogy a 195/60R16 nálam a gyári méret, a hozzávaló lemezfelni meg ET42-es.
Wheel offset:
16-inch alloy wheel rim: 47 mm ,
16-inch steel wheel rim fitted except on 195/60 R 16 89H tyres: 47 mm,
16-inch steel wheel rim fitted on 195/60 R16 89H tyres: 42 mm.ET45-tel azért szokott lenni ez-az.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Steven
addikt
Nekem volt olyan, sose fogom elfelejteni , hogy régi 7 esen kb 10-15 éve mentem Balcsira és és nem akarok hazudni ,de kb az egész út alatt vagy 6-7 db macska futott át előttem... Aznap ilyen rajzás lehetett vagy nem tudom... kb a 7 . et nem sikerült ki kerülnöm szvl az telibe kaptam, kocsinak semmi baja nem lett macska valszeg nem élte túl...
Azóta se futott egy macska se át előttem se semmilyen állat ... nem is értem... furák ezek a dolgok
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs