-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #48116 üzenetére
nekem mostanában azt csinálja, hogy ha áll a kocsi 1 napot vagy többet, az első fékezéskor a hátsó fék felől olyasmi hang jön, mintha egy vakrozsdás cuccot akarnék simára csiszolni kis fordulaton! az első fékezés után elmúlik, onnan minden rendben van. berohadna a dobfékem állandóan?
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #48211 üzenetére
Jó kis cikk a kiszámolóstól:
[link]
Nem fogják sokan venni ezért előbb betiltják a diesel majd a benzines autókat is.
Mint ahogy ez már jó pár terméknél megtörtént..Üdv.
[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
veréb
tag
válasz rob210 #48212 üzenetére
elméletileg légtelenítés megtörtént de a hiba fenn áll
a szerelő azt mondta hogy ha a munkahenger lenne a ludas akkor nem csak a 2-ből és a 3-ból való kivételnél
lenne probléma . arra a kérdésemre , hogy ha 2 szer kuplungolok akkor semmi baj szépen kiesik nem tudott mit mondani ez érdekesnézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
-
kisslaci1908
csendes tag
válasz rob210 #48171 üzenetére
Szval az a lényeg amerre én lakom nagyon sok a "hozzáértő" szakember... Hétfőn elvittük a gépet h nézzék meg erre nem nézte meg hanem megállapitotta hogy a beletört gyertyát állitólag csak Szegeden tudják kiszedni... mondom nem erre voltam kiváncsi hanem arra hogy miért nem indul...lényegében mikor huztuk haza berángattam és beindult szval behuzással beindul a gép... aztán leállitottam és beindult magától... de ha visszahül reggelre a motor akkor már megint bekell huzni mert magától nem indul... persze a szerelő azonnal a legdrágább dolgokat mondta tehát porlasztó vagy adagoló bajos lesz... de ezt hülyeségnek tartom ha beindul...
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #48211 üzenetére
Viszonylag rövid időn belül, csökkenni fognak az akkucella árak. Ezzel számolnak a gyártók (1 biztos).
Az elektromos autó árának 1/3 részét az akkumulátor teszi ki.Jelenleg Dél Koreában vagyok, egy elektromos autókhoz, akkumulátort készítő gyárban, betanulni.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #48244 üzenetére
Szia,
Nekem olyan termosztát kell aminek az a száma amit leírtam! Ugyanis csak ennek a fajtának ez a száma ami máshogy néz ki annak más a száma egyértelműen. Azért gyári referencia szám. Annó a szárító szűrőt is a gyári ref szám alapján tudtam megszereznia clióba, mert volt ezer féle..
Amúgy nem az a lényeg, hogy milyen autókba rakják, hanem az, hogy az enyémbe is ilyen van sajnos:
[link1]
[link2]
Ez 100% mert látom hogy ilyen van a kocsimban ami amúgy M3 Ph3 BZ1406 K9K A636 [link3]
Az a bajom, hogy egy magyar oldalon se találtam...
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #48248 üzenetére
Nem jó sajnos, mondom hogy úgy néz ki mint amit belinkeltem!
Úgy néz ki, hogy még nincs utángyártott ebből a fajtából...
Amúgy ez kellene: [link]
A kocsi amúgy nem Magyaroszágon lett először forgalomba helyezve.
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #48255 üzenetére
Pedig Magyarországon is forgalmaznak ilyen motoros renaultakat: energy dci 1.5 [link]
Onnan lehet tudni, hogy ez nem 240Nm hanem 260Nm és 110LE.
Van vkinek ilyen motoros autója itt a fórumon?
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
-
baluka6
aktív tag
válasz rob210 #48282 üzenetére
Nem emlékszem, hogy ilyet kértél volna tőlem. De ha ennyire szívügyed és utoljára kéred, akkor inkább hanyagolom a topicot, mert ezek szerint itt nincs szabad vélemény nyilvánítás...
Ja, és Renaultom van, nem vagyok ellene, csupán van amikor nem racionális döntés,de látom ezen van aki nem lát túl. -
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #48373 üzenetére
Persze, így van
Csak azért írtam, le ha valakinek az lenne a terve, hogy a gyári hangszórókat lecseréli valami drága márkásra (csak a hangszórókat), akkor annak koppanás lesz a vége, mert sz@rabbul fog szólni, mint a gyári zajkeltőkkel.
Jöhetne már a tavasz, mert a lagunából is hiányoznak a mély hangok, de ilyen időben biztos, hogy neki nem állok bevezetékelni. Pedig már hiányzik nagyon:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #48391 üzenetére
hát ja, a dacia logan mcv-ben én is gondolkoztam mint új autó, de egy értelmes nem turbós benzinessel nem tudnál gyártani! legaláll az 1,4-es motorral szerelnék, ha az 1,6-ost csak a megane-ba adják....
nem egy rakéta lehet ezzel a motorral, de 1,6-os motorral meg jót ennyiért nem leltem a hirdetések között, a m2 ph2-es 1,6-esetében a 1,3milla+ meg már vicc kategória....
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #48391 üzenetére
Nem akarok én nagyon beleszólni, de azért az erős túlzás, hogy 1145 kg-os kasztnihoz egy 98 lóerős és 127 Nm motor nem elég normál használathoz...
Az emelkedős dologhoz meg annyit, hogy nem tudhatod mennyire nyomta, és milyen fokozatban... Szimplán csak ráérősen is lehet közlekedni.