-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
SG3rg0 #49001 üzenetére
Ez pedig olajsár.
Vagy kifúj a leömlőnél.
Féktisztítóval tisztísd meg de teljesen tisztára ez valószínűleg egy flakon lesz.
Aztán kezd el nézni, hogy mennyi idő alatt lesz nedves a felület.
Ha azonnal elkezd nedvesedni akkor az a kipofogógáz ami azt jelenti tömítést kell cserélni, bár ez a hangján is kéne, hogy halladszódjon.A másik amit diablo is írt az olajszűrő nem lett megkenve amikor felrakták, és szivárog a tömítőgyűrű alatt az olaj.
Ez nem jelentős mennyiség, csak bosszantó.
Két olajcsere között nem lehet észrevenni a nívón.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak, ha vannak Hölgyek
Van esetleg valakinek 16" ra 205/55 ös méretben hólánca?
Kéne nekem kölcsön egy, mert február 18.-26.-ig mennek a páromék síezni
Ami itthon van az meg kiderült, hogy csak a 16" 195 ig jó
Remélhetőleg nem lesz rá szükség, csak anélkül ugye nem engedik be őket.
Meg ha ugye neadj Isten kell, akkor ne ezért álljanak be az árokba.Budapest, Budaörs, Gazdagrét
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek.
eTrade ma nálam járt, majd leírja, hogy jártunk.
Egy hűtőfolyadék cserének indult.....Valami nem volt gömbölyű.
Remélem hazaértél egyben. és minden oké lesz mostmár.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #49034 üzenetére
A termosztátról is levettem a csövet, pont ezért nem értettem.
Ráadásul meleg volt a cső, volt benne keringés, ezért nem értettem.
Mindegy legközelebb, nem ilyen későn állunk neki, meg rendesen felkészülök mindenre, amit az autód tartogathatNem hagyok neki újabb meglepetési lehetőséget
Az időpontot majd megbeszéljük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sanyo77 #49033 üzenetére
Nem mindegy milyen részecskeszűrő illetve milyen adalékoló rendszer van benne.
Dieselekhez most már felkapott ez az adblue vagy mi a tököm adalék, amit úgyanúgy "tankolni" kell a kocsihoz.Illetve nekem is 06 os a kocsi tehát mehetek dolgozni, de a következő szigorításnál már én is csak a fejemet vakargathatom majd és szállhatok fel a sokkal szennyezőbb bkvra.
Soha nem fogom megérteni miért jó a bkv 30-40szer több károsanyagot kibocsátó busza mint mások kisautója.
Azt meg, hogy egy 3.0 tdicdifghdi multi ultra euró120 as diesel autó kevesebb dzsuvát enged ki mint egy 1.2 es benzines punto mondjuk azt senki nem fogja velem elhitetni soha.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49039 üzenetére
Ez rendben és akkor ha megmérnénrk egy buszt, szerinted mit kapnának?
Oké, hogy több utas, a fejkvóta kevesebb, bár én még ebben is kételkedek.
De a busz nem mindig jár teli, amikor 2-3 ember ül rajta akkor azt hiszem be is hozza a "spórolást"
Amikor elkezdték az elektromos buszokat venni, meg a cngseket akkor azt mondtam na valami előre lépés, de aztán láttam, hogy ez csak egy kis zöldítés az alap beszerzés maradt a diesel koromokádó.
A multkor egy ilyen hiper csoda új merci mögött mentem, hát hagyjuk......
Papíron lehet teljesít valamit, de az életben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #49051 üzenetére
A tiéd valóban 04, az még a 8 szelepes.
Manóé viszont kéne, hogy tudja a 06-ot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #49058 üzenetére
Olvasgattam és egy olyat találtam, hogy az 1.6 os motorokba nagyobb teljesítményű katalizátor került. Valamint a fedcomp.al szerelt gépek fejlettebb szabályozást lambda kezelést végeznek.
A valóság alapja nem tudom mennyi, így ne kezeljétek szentírásnak.
Az enyém mindenesetre 1.6 expression k4m és 06 os. /fedcomppal/Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Emberek Pesten kívül normális vezetők élnek!!!!!
Na így el tudom fogadni a szomgriadót.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #49110 üzenetére
Én is irígykedek, de tudom nem tudnám fenntartani, igen magas költségekkel jár egy ilyen új autó.
Nekem marad az irígykedés.-------------------------------------------------------------------------------------------
Ettől még én is sok balesetmentest kívánok és leld örömöd benne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez is tetszik.
Monaco felszereltség ejj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Volt szerencsém vezetni a 2.0 és 1.8 as verziókat is.
Én az 1.6 ot nem érzem annyival gyengébbnek, mint amennyivel pénztárcabarátabb a fogyasztása.
Nem mondom autópályán kényelmesebb a 2.0 es de sok előnye ott sincs.
A megane kasznihoz szerintem az 1.6 a legoptimálisabb motor.
Átlag felhasználónak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #49160 üzenetére
Akkor jelzem, hogy a típus nemismerése miatt újabb trafócsere előtt állsz!
Ezek ugyanis amiket rádtukmáltak, vagy te magad választottál, ipari hulladék mind.
Nem akarok rideg, vagy gonosz lenni, de sajnos ez tény.
Vagy densot vagy berut esetleg NGK szabad venni semmi mást!!!!!!!!!
Az összes többi átmatricázott selejet ami miatt valóban hulladék elektronikázzák a meganeokat (is).
Pedig ha ezeket a tarfókat kicserélik egyszer normális minőségire, kimegy a kocsi a világból.Cimborának nemrég lett cserélve ugyan ez a zöld kupakos hulladék!
Azóta a fogyasztása is lejebb ment 1 literrel, mivel minden henger dolgozik állandó jelleggel.Illetve még valami trafót párban cserélünk, ilyet, hogy 3:1 csere még szerelő nem csinált.
Mármint aki valóban szerelő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #49162 üzenetére
Szerintem az egyik trafód áthúz időnként ezért dadog rángat.
De ezt nem írtam mert új trafókat írtál.
Ezek ugyan lehet újak, de már akkor sz@rok voltak amikor lejöttek a fröccsöntő gépről amivel csinálták.
Sokan próbálkoztak vele, hogy utólagosan leszigetelték, ez meg tudja hosszabbítani az életüket, de jók akkor se lesznek.A trafó nem tudja a gyertyát tönkre tenni, de a gyertya a trafót igen.
Remélem gyertyacserénél a hézag legalább be lett állítva.
(0,9- re kell beállítani a hézagot)Egyszóval a kezdődő motorrángás 99,9%- hogy az egyik trafó időközönkénti kihagyása miatt van.
Emiatt elégtelen az égés és a gyertyák lekormolódnak, valamint a fogyasztás 1-1.5 literrel magasabb. /extrém esetben 3 hengerezéskor!!!/Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #49163 üzenetére
Szerinted a baleseti adót nem csak annak kéne fizetnie aki balesetet okoz?
Én azt tartom rablásnak.
Soha nem okoztam személyi sérüléssel járó balesetet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #49173 üzenetére
Van tolómérőd? Mert ha hézagmérőd nincs is, ami egyébként ezer forintos tétel, egy tolómérő csak akad otthon.
Lemérsz vele egy 0.9 es alátétet lemez darabkát bármit és meg is van a hézagod.Persze célszerű egy hézagmérő beszerzése, a te kocsidnál a szelepekhez is kell úgy is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #49167 üzenetére
Maga a Bosch úgy ahogy van nem jó, de ezt már írtam.
Ha valóban 0,6 on van nem tudjuk ugye, akkor meg is van a rángatások random oka.
Hol ezt hol azt a trafót készteti átütésre , olyankor az a henger kihagy.
A renault trafói kényesek a gyertyahézagra, én még a denso trafóknál is 3 havonta rá szoktam mérni![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #49201 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de milyen clio ez?
Már az egyesben sem volt spirál. (nem mindegyikben)Egyszóval, ha II-es 2000 utáni autóról van szó akkor spirál ebben nem tud szétesni.
Az óra viszont meg tud halni
Ilyenkor szoktak a bontóban venni egy másik műszercsoportot és kicserélni.
Vagy elviszed egy elektroműszerészhez és kiméri mi halt meg benne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #49205 üzenetére
39.000?
Ha dti akkor ez való a tiédbe, gondold meg nézz szét szerintem van az olcsóbban is.Ha jól emlékszem, nincs pados mérés, tehát a sebességmérő pont nem látszik, de engem megörjítene ha nem tudnám mennyivel megyek.
Jó mondjuk a fordulatszámmérő és sebességfokozat alapján tudom mikor mennyivel megyek, sacc. de akkor is nagyon zavarna.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
hannas1987 #49222 üzenetére
Laguna 3 szériahiba.
Vagy megveszed és kitömöd szivacsos ragasztóval vagy valami tömítő ragaccsal, vagy megtanulsz együttélni vele.Amúgy nagyon jó választás, talán az egyetlen hiba ami minden fórumon feljön.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49239 üzenetére
Ez egy sima 6 vagy 8 as t elosztó nem?
Ilyet bármelyik boltban kapsz szerintem.
Vagy van benne valami spéci grimbusz, hogy ne legyen egyszerű?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49242 üzenetére
Hát ez bontóból lesz csak ahogy nézem.
Vagy le kell esztergáltatni fémből.
Én se találtam így hirtelen átnézve.Renault power