-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47597 üzenetére
Sajnos ezt rosszul tudod.
Illetve részben igaz amit Írsz.
Kötelességük, a turbót cserélni, illetve a turbóval kapcsolatos hibákat el kell hárÍtaniuk.Viszont a motorfelújÍtás az saját zsebre megy
Ami nem lesz olcsó, egy ilyen hiba esetén.
A nagyobbik baj, az az, hogy egy 3000km-ert futott turbó ilyet nem csinálhat, ha a kocsi amúgy nincs legatyásodva.
Magyarán aki a turbócserét javasolta az nem autószerelő, ugyanis fel kellett volna hÍvnia a figyelmet az egyébb hibákra, amiket el kell hárÍtani, a turbócsere csak halottnak a csók, az nem megoldás mindenre.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #47718 üzenetére
Hát ha verseny verdát akarnék hogy beletapadjak az ülésbe akkor 3.0-ig meg se állnék.
Így akkor lehet 1.4 lesz mert sokkal több van belőle ebben az ársávban.
1.2-ből van a legtöbb sajna, és ha mondjuk Clio-t vennék akkor is sajna az 1.2 kevés lenne nekem. Mert nagyrészt városba megyek meg ilyen 20-50km-es távba max, de ha rám jön az 5 perc akkor bepattanunk ismerősökkel és megyünk szlovákba, lengyelbe, stb... és oda kevés lenne. Főleg hogy ha nyáron még a klímát is szeretném használni.
Pedig sajna 1.2-ből van a legtöbb...
Köszönöm mindenki infóját.
Egyenlőre nézelődök, informálódok, mert szerintem február/március fele lenne az hogy a mostanit eladom és akkor venni egy fiatalabbat.
Smoke some weed nigga!
-
sowi
őstag
válasz diablo1984 #47760 üzenetére
volt belole manual is
[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Wiz Khalifa
addikt
-
sowi
őstag
válasz diablo1984 #47762 üzenetére
2es lagunarol beszelunk vagy a benzin 3.0 v6rol ugy altalaban? ha a 2esrol akkor igazad van
@Syd2012 ez laguna 1, abbol volt
[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #47765 üzenetére
A kérdező csak példának hozta fel a Laguna II-est, őt bármely 3.0 V6-os motorral szerelt francia autó érdekelte volna, erre a "becsületes-paraszt" szokásához híven leszarfranciázta a kocsit és ezzel kvázi megmondta a frankót. No komment.
-
sowi
őstag
válasz diablo1984 #47767 üzenetére
a pug406 sztem sokkal jobb ezzel a motorral mint a lagunak, raadasul a fogyasztas gondolom nem gond, ha valaki ilyen autot szeretne
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #47776 üzenetére
A fene vigye el, hogy mindíg télre lesz valami franc vele
Mibe fáj egy ilyen mutatvány?
Felújítás vagy bontott vétele a jobb?[ Szerkesztve ]
-
veréb
tag
válasz diablo1984 #47814 üzenetére
kuplung csere előtt nem volt ez a probléma , minden más fokozatot jól veszi
nézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
-
motoflug
őstag
válasz diablo1984 #47826 üzenetére
Teljesítmény/fogyasztás/egyéb dolgokon meg fog látszódni?
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #47909 üzenetére
A termosztat, hogy nyit vagy nem azt nem tudom. Amit en tapasztalok vele, hogy amikor a varosban dugoba araszol akkor szokik fel a vizhomerseklet majd ha nem segitek neki ra a futessel akkor a muszerfalon vissza is jelez. Kulso ventilatorom nem forog kapcsol be szerintem. Autonet fogja holnap hozni a generatoromat, 28500 forint. A regit elviszik. Szerelo mar csak erre var, aztan kesz is a verda. Ahogy meg engedi a peztarca kap majd egy uj szervoszivattyut meg lengescsillapitokat is. Aztam remelem jo sokaig olajcseren kivul nem jon elo nagy dolog rajta.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #47913 üzenetére
En mondtam neki ez a vizforralas dolgot, de meg emlekeztetem ot este, hogy nezzen ra. Kovacsautonal lattam, hogy nem a termek araval van a baj (4-7e ft) hanem, hogy valaki kimerje, hogy valoban az es ki is cserelje.
[ Szerkesztve ]
-
sowi
őstag
válasz diablo1984 #47932 üzenetére
jah, ha nem volt osszetorve...
[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48118 üzenetére
Nekem meg olyan jött elő amióta hideg van hogy ha benyomom a kuplungot hogy váltsak akkor olyan hang jön előrröl mint ha valami lemez nem lenne a helyén. Nem reccsenés meg ilyesmi hanem mint ha valami két fém összeérne. És csak 1-2-3 és hátrameneti váltáskor hallani. Ha már a kocsi nagyobb sebbességben van akkor nem hallani.
Az vajon mi lehet?
Smoke some weed nigga!
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #48151 üzenetére
Csak polír 3 lépcsős.
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #48153 üzenetére
A jelenlegi tulaj így vette eredetileg "játszós autónak" aztán mégis úgy döntött, hogy rendbe teszi, így került hozzám, a teljes autó polírozása nem sokkal volt többe, mint amennyiért a géptetőt fényezték volna.
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #48151 üzenetére
Hasonlóan gondolom.
Egy kísértetiesen hasonlító mondatomra ezt a választ kaptam: "A benzines sem megbízhatóbb egy szemmel sem!!!!"(#48163) kisslaci1908
Eddig csak negatív dolgokat halottam/tapasztaltam ezzel (1.5dci) kapcsolatban.
Érdeklen, hogy te milyen (pozitív) tapasztalatokkal rendelkezel?!>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Cane
őstag
válasz diablo1984 #48234 üzenetére
Ez tök jó! Köszi! Szóval a lényeg, hogy látom a vezérlőszíjat, nem kell leszedni semmilyen burkolatot mert szabadon hagyták. Szemre tudom az állapotát ellenőrizni.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48284 üzenetére
Bocsánat !!!
Németországban élek , itt van bőven !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48286 üzenetére
Kb 3 hónap múlva lesz aktuális az autócsere . Kapkodnom nem kell , a mostani Megane-om is rendben van . 2010 - től ,6-7000 euró körül , 100000 km alattiakat figyelgetem . Ha aktuális lesz , rakok be majd linkeket , és majd megkérdezem a fórum véleményét is .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48288 üzenetére
A rádió gombját èszre sem vettem . Öcsém Focus 2 - jènek is kopnak a gombjai rendesen .
Elèg sok a GPS- és autó , ha lehet olyan lesz , bár nem lètfontosságú . Az 1,4 turbós milyen lehet ? Gondolom megy rendesen . De a megbízhatósága , fogyasztása milyen lehet vajon ?[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Davidof92
senior tag
válasz diablo1984 #48294 üzenetére
Fúrás 14, új dugattyú garnitúra 35, felújított turbó cseredarabbal 90, csapágyak, tömítések. Kb olyan 2 kilóból, de mi raktuk össze így csak azt kellett fizetni amit nem mi csináltunk. Tavasszal kelleni fog még bele 4 új csúcs, arra azt mondták olyan 35 per darab lesz. A donor autó motorja lett felújítva (mert bár ennek a segge tele volt alkatrésszel, abból pl hengerfej hiányzott), amiben 2 dugattyú elolvadt mert a turbó fújta az olajat rendesen. Porlasztós azt mondta még elmennek de meg akarom javíttatni őket, mert akkor gyakorlatilag lesz egy felújított motorom teljesen.
Apróbb elektronikai malőrök vannak, pl nem megy mert nincs meg a belevaló map szenzor, a ph2-es donoréval nem működik normálisan, állandóan 400 milibar nyomást lát (gyakorlatilag depreszió), így most az le van húzva róla, ABS néha világít, meg a légzsák is. Éppen milyen kedvük van. Ph2 lagunából való az óracsoport, ezért folyton vinnyog hogy húzzam be az elektromos kéziféket, ami ebbe ugye nincs. A fordulatszámmérőbe visszajelzi, hogy behúztam, mégis írja a kiskijelzőre hogy húzzam be. Apróságok, gondolom majd még jön elő 1-2 a 4 év állás után. -
Davidof92
senior tag
válasz diablo1984 #48298 üzenetére
Szalagkábel hibás volt a sajátja, mutatott mindenféléket megállás nélkül, ez meg ingyen volt. Eddig csak az elektromos kézifék problémája jött elő, minden más működik ugyanúgy. Szerintem szebb is mondjuk.
-
Davidof92
senior tag
válasz diablo1984 #48301 üzenetére
Van 2 évem megoldani, hogy ne világítson
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #48316 üzenetére
Kicsit sok lett az O betű (my bad, anno kicsit áttekinthetőbb nevet is választhattam volna).
Máig nem tudom, hogy a hidegindítás utáni járatás minuszokban előny-e vagy felesleges. Sok helyen azt írják szükségtelen, a tapasztalat nekem is azt mutatja, mert a cégeseket is hiába járatjuk indulás előtt negyed óráig, nem igen melegszik fel.
Így én az indítás utáni 1-2 perces üresjáratot vezettem be rendszeresre, illetve leállítás előtt szintén, hogy a turbó visszahűljön.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #48319 üzenetére
DPF nekem sincs szerencsére, EGR még része a motor működésének, de a következő takarításkor elforgatom, főleg ha ismét úgy beleáll, mint legutóbb és nem tudom értelmesen kiszedni.
A szívósort mennyire nagy macera leszedni amúgy? Mert abban van az EGR ugyebár és ha már elforgatom, akkor szeretném azt a jó kis olajos kormot kiáztatni belőle, hozzuk ki belőle a maximumot.
Kell hozzá bármi célszerszám, különleges odafigyelés (nyomatékkulcs pl.) vagy egyszerűen le kell szedni és max. egy tömítést cserélni (annak helyét letakarítani) visszarakás előtt?Üdv, Balázs
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #48316 üzenetére
Mondhatni Toyota, legalábbis a technika ami benne van.
Daihatsu Applause egyébként, nekem nagyon bevált ez a márka/típus.Ez a 3. ilyen autóm, és mondhatom, hogy a kopó alkatrészeken kívül még sose kellett mást javítani rajta, egyedül a kasztni ami típushiba, vagy inkább japán betegség (meg persze az a 23 év amióta legyártották).
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48313 üzenetére
Nekem 3.6km oda + vissza a melóhely naponta. De néha közbe megállok a plázánál, stb... szóval lehet hogy több pár száz méterrel is stb...
A lényeg hogy nagyjából megvárom míg bemelegszik a motor nekem (bár ez kb 1km után kezd bemelegedni igazán) mert ha állok egy helyben akkor 10perc járás után sem lesz langyos a motor, sose fúj langyosabbnál jobb levegőt, csak ha megteszek majdnem 1km-t.
Szóval lehet reális a 10 lityi. De mondjuk ezt akkor mértem amikor a hónap eleje volt (1-5 között) és nagyon hidegek is voltak.
De mondjuk azt sem értem hogy tesódék miért járnak kocsival 500m-re. Mire bemelegszik a kocsi ilyen hidegben addigra odaérnek gyalog.
Smoke some weed nigga!
-
Davidof92
senior tag
válasz diablo1984 #48308 üzenetére
Hát na Viszont meg szeretném csinálni a hibáit, mert engem idegesítenek, függetlenül attól hogyvizsgaköteles-e, vagy sem. Tegnap a gyári rádió megmutatta ki a főnök, így a 4db 13 centis hangszóróból már 2 folyamatosan zörög, 1 pedig csak nagyobb hangerőnél.
Van itt valakinek tapasztalata Phonocar hangszórókkal? Nem sok infót találtam róluk, de nekem így elsőre egész szimpatikusnak tűnnek.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48376 üzenetére
Uhh ez nagyon durva na az enyém az új hiddal sincs fent ennyire.
Na persze neked kombi hÍd van az azért terhelhetőbb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48389 üzenetére
Jónak tűnik, de egy kombi megane II be az 1.4 es motor pont olyan mint az új Logan MCV ben az 1.2 es.
GYILKOSSÁG.Nem értem, hogy egy jó kocsit miért kell alulmotorizálni.
Én nem rallyzok, kinőttem már belőle, de a multkor az Érdi emelkedőn pont egy szÍnre ugyan ilyen megane kombit kellett körbeautóznom, mert azt hittem visszagurul.(pedig nem is volt agyon pakolva.)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48392 üzenetére
Az összes új autó ilyen kis turbós izé.
Én nekem elegem van ezekből.
A skoda octavia is vicc az 1.2 es tsivel.
Meg az egyébb nagy vasakban is sorra látom ezeket az 1.2 es meg 1.0 es motorokat.Manapság fogyasztási cikk lett az autó, azaz nem 10-20 évre gyártják őket.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48402 üzenetére
Az enyém hogy mehet 75 lóval a 98 lovashoz képest?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #48407 üzenetére
A magas turbónyomás gyilkolja meg a modern kisköbcentis turbó motort.
A dízel 1.6 gyengus. A Tsi-k meg abbyira nem megbízhatóak. Renault fronton is ez a helyzet.
A literes motorok 100 lovához 1,6 bar turbó nyomás tartozik. Rendes motoron az rettentő sok. 2.0 dízelnél az 180 ló és 450Nm fölötti teljesítményt jelent, 2.0 benzin esetében több mint 300 ló. Ehhez lehet aztán a tartósságot viszonyítani. Szerintem nem fognak sokáig élni ezek a zsebmotorok.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48405 üzenetére
Szerintem jó ehez a bódéhoz a 75 lovas motor is. Bár néha kicsit gyengébbnek érzem (de lehet a sok kilométer az oka) viszont ha olyan 4000-ig kihúzom az egyesből való váltást kettesbe akkor úgy meglódul utána hogy nem lehet lelőni. Amíg le nem állítom a motort addig úgy pörög mint ha Honda lenne Vtech-el.
Én megszerettem, és nekem tökéletes amíg Magyarországon tartózkodok. Nem fogom eladni ahogy gondolkodtam benne hanem kijavítom a hibáit és életben tartom mert megérdemli és látni rajta hogy így is amiket kapott meg minden nem egy rossz kocsi, hanem küzd és viszi a seggem ahova akarom.
Egy nem tetszik ebbe a talicskába hogy 110km/h-nál már eléggé zajos, hallani a motort eléggé, se egy jó utastér hangszigetelés megold mindent.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48416 üzenetére
Igen sajnos, tudom. De csak segít azért rajta ha az utastérbe rakok be hangszigetelést.
Amúgy nem lehet ehez valahogy betenni egy 6 sebességes váltót, hogy egy-egy fokozat jóval hosszabb legyen ne ilyen rövid legyen? Vagy az már nagyon kókányolás lenne?
Smoke some weed nigga!
-
válasz diablo1984 #48392 üzenetére
Állítóglag majd jönnek nagyobb motorral is Daciák, mert a Lada gyárnak van felesleges kapacítása, és beszállítanak majd a Daciának is. Per pillanat az olcsó új atók közül csak a Lada ad normális motort. Majd a Vestára kíváncsi leszek. Lassan le kéne cserélni a 11 éves Logant, amíg adnak is érte valamait... Hasonlóan megbízhatóra, meg tágasra.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48422 üzenetére
Hát akkor marad az hogy nyáron kibelezem a kocsit és jön a hangszigetelés.
Smoke some weed nigga!
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #48429 üzenetére
2013 szeptemberében jelentették be a ph3-at! [link]
És 2014 első negyedévétől lehet kapni.
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #48429 üzenetére
Van mert az elsőn volt egy pici változtatás, majd jött a fluence elejű.
Phase 1 : 2008 — 2012
Phase 2 : 2012 — 2013
Phase 3 : 2013 — 2016
Más:
A váltó - motor kérdésre meg itt egy remek oldal: [link]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #48407 üzenetére
Azért törik a dugattyú, meg halnak meg ezek a kis turbós motorok, mert így tervezik őket... Renault kis Tci motorjairól is csak rosszat olvastam eddig, max 150k km mennek el, utána kuka...
Már csak azt nem tudom, hogy aki nem engedheti meg magának, hogy 0km-es autót vegyen, mi lesz 10 év múlva, mivel fognak autókázni...
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #48437 üzenetére
Hűtőrács-lökhárító, meg a lámpa aljába integrálták a ledes drl-t.
Illetve gondolom a bele is másabb.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
baluka6
aktív tag
válasz diablo1984 #48426 üzenetére
Azt tudom, hogy nem volt 6-os váltó, de nem is a fokozatok "mennyisége" a lényeg. Pl 1.6 benzin ugyan annyit forog 5ös váltóval, mint 6-sal.
-
Criminal017
őstag
válasz diablo1984 #48460 üzenetére
Köszi!
Kb. mennyibe fog fájni? Mert akkor felírjuk a listára pluszba, mert meg lesz bontva a kocsi és akkor kicseréltetjük ezt is. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48467 üzenetére
A géz az hogy nem tudom meg se csiszolni az érintkezőit mert a műanyag burkolata az pont úgy kitakarja. Vagy elég lenne valami kontakt spray-el befújni és úgy visszakötni?
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48470 üzenetére
Én csak az öv bekapcsos visszajelző csatinál terveztem befújni.
Ugyanis nem tudom hogy a légzsákot hogy tudnám megbontani. A kormánynyál és a műszerfalban is az anyós oldalon.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #48473 üzenetére
Azzal fogom kezdeni mindenképp. Már holnap meg is csinálom. Az a két csavar meg az a két kábel lehúzása és WD40-el befújás nem tart semmiből.
Smoke some weed nigga!
-
Csatravi
senior tag
válasz diablo1984 #48498 üzenetére
Gyári szerelésben én még nem láttam olyat ami vakított volna fél fényerővel a tompított használata mellett.
Utólagos felszerelés az más tészta. Ott nem is engedélyezett jelenleg ez az 50%-os világítási mód.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #48510 üzenetére
Félreértetted, ne vedd magadra. Nem a kamionosok ellen szólt, hanem a bohóckodás, ami jelenleg megy az egész Földön... A pénzügyi érdekek és befolyás csinálta ezt.
A helyzet az, hogy neked jelenleg ebből van állásod, de amúgy meg az önvezető autó után jön majd a kamion is... Sajnos, kutya egy világ jön, attól tartok.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #48512 üzenetére
Neked hülyeségnek tűnik, mert ebben dolgozol, de ettől még túl sok a kamion (de az autó is éppúgy).
Amit üzletnek neveztél, na annak jó része a pénz hajhászat, ami szép lassan kiirt mindent a bolygóról
Lehet EURO10 is, a CO2 az CO2 lesz akkor is, ha mellé nem termelődik a többi "jótékony" gáz.
Amit kitiltanék, na azok a koromfekete hátfalas furgonok, azok után menni kész öngyilkosság, fulladásos halál.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- EAFC 24
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs