-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8088 üzenetére
A te cliód ha elsütöd 200.000.-250.000.- körül.
Ha nem elsütöd, hanem becsülettel eladod 130.000.-180.000.-Rengeteg hulladék van fent és tudjuk, hogy a te motorod se muzsikál már sokáig.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8088 üzenetére
Mondjuk én ahelyett a clio helyett inkább egy ilyet vennék.
Utolsó szériás, kinőtte a gyártási hibákat ugyan az a motor, sokkal tágasabb utastér.No és ami nem mindegy olcsóbb!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8114 üzenetére
Ha nem mérnek kompressziót akkor ne is vidd oda.
Olyan helyre vidd ahol tudnak kompressziót mérni nagyon fontos, hogy lásd a motor állapotát.
Én csak úgy veszek autót ha kompressziót láttam.
És nem bemondásra, hanem látom előttem méri és megvannak az értékek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8123 üzenetére
Nézd nekem 8 szelepes van, én nagyon szeretem, nem olyan a tejesítménye mint a 16-osnak de ez a motor 500.000km-is elmegy bontás nélkül.
Szerintem ezt a példányt ne erőltesd, én nem ugranék bele.
600.000.- lesz olyan ami normálisabb állapotban van.
Egyébként pont ezt mondtam neked, hogy meg kell nézni, hiába szép az autó, ha sok bosszantó apró hiba van rajta.A szerelő álltal emlegetett 97-es 8 szelepes az milyen 1.4/1.6?
Felszereltség? ár?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #8125 üzenetére
Véleményem szerint ez az 1.4 amit linkeltél soha nem fog elrolani nincs ami elromoljon benne full fapad NEM ÉR ENNYIT!!!
Hidd el jobban jársz ha összeírsz párat csinálsz egy útvonal tervet rászánod magad 4-5 autót megnézel és amelyik a legjobban fekszik neked azt megveszed.
Ennyi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Vesztor87 #8138 üzenetére
Ez a ne vegyél renaultot mert szar dolog kezd idegesíteni.
A múltkor is jött az egyik kollégám, hogy na mi van még megy a renaultod?
Mondom neki képzeld megy nem úgy mint a te focusod amit azóta hogy megvettél már 4szer vitted szervízbe.
Nagy kuss lett.Minden típusból van szar és jó.
Ha ésszel vesz az ember autót nem szívhatja meg nagyon.
A renaultnál 8v-nél igazán csak a kasznira kell odafigyelni, mert nem sok minden van rajta ami elromolhat, megvásárlás után pedig úgy is vízpumpa vezérlés olaj és szűrők cseréjét kell végrehajtani.A 16szelepesknél a gyújtó trafót kell megnézni és érdemes kompjuterre dugni, ha van rá lehetőség.
Egy biztos autót csak kompresszió mérés után veszünk!!!!
Nem győzöm elégszer elmondani.Nekem 8 szelepes meganom van 97'es nagyon szeretjük.
Engem is mindenki a suzukira akart rábeszélni de az én szememben az nem autó.Elmesélek egy kis történetet és tudni fogod mit válassz.
A lakótelep parkolójában ahol lakok, beszálltam a kocsiba mondom indulok a páromért.
Egy suzukis meg sikeresen belémállt nem tudom mit nézett, de mindegy kiszállok megnézem a renault lökhárítóján 3 kis vonás azaz karcolás volt a jobb sarkán hátul.
a suzuki nem ment el a parkolóból tréler.Konkrétan leszakadt a hűtő a hűtőrács szétesett, a motrtéren belül meg össze vissza állt minden.
Én másnap cipőbokszal átkentem a lökhárítót a kutya nem mondja meg, hogy nekem jöttek.
Ezek után gondold el mindezt 50-60 as tempónál, ha van családod nem sokat fogsz gondolkodni a választáson.
Ráadásul kényelmesebb a renault nagyobb a csomagtartója, és jobban felszerelt mint egy fapad suzi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Vesztor87 #8144 üzenetére
Egyik cimborám mesélte, hogy gyárlátogatáson egy szaki az egész jobboldalát a kocsinak a vállára véve vitte a gyárban egyik sorról a másikra.
Így azért sejthető mennyi anyag van benneA mostani swift elég jó töréstesztet mutat, csak hát az ára.
Azért ha választanom kéne egy mostani megan és swift között hát egyértelmű lenne a megan mellett voksolnék.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Vesztor87 #8146 üzenetére
kategóriában a megan nyer de nem ezért hasonlítottam össze vele.
Hanem akkor belinkelem ezt is.
Árak a suzinál
Árak a megane nál.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Vesztor87 #8166 üzenetére
én is csak azt tudom javasolni, hogy mind a két kocsiba ülj belle meg fogod érezni a különbséget. mint ha más dimenzióba ülnél be.
de én nem foglak meggyőzni, azt veszed ami neked tetszik egy biztos én nekem a suzuki nem alternatíva.
az az én szememben nem autó és a családom biztonsága az első.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak én nem akarom oszatni az észt de tudjátok, hogy hogy működik a lefújó szelep?
Csak mert ha tudjátok akkor arra is rájöttök, hogy JELENTŐSEN!!! meghosszabbítja a turbó életét.
NAgyon egyszerű a képlet amikor a hirtelen gázadás után hirtelen elvesszük a gázt a nyomás hova lesz szerintetek?
A turbó nem azonnal hagyja abba a termelést, így még egy nagyon rövid ideig nyomja a delejt.
Ami nem tud hova távozni és feszít mindent.
HA van lefújó szelep van hova távozzon a nyomás.
Így elég kíméletes üzemet biztosít a turbónak.Aki csak a hangja miatt szerelteti be az egyértelmű, hogy jaszkarizni akar, de aki tudja miért szerelteti be az még mellé kap egy igen morcos kis hangot is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt a részt tudom kiemelni:
"Illetve:
- Mert ugyebár a legtöbb dízelben gyárilag van lefújó hogy a felesleges nyomást elengedje csak ezekkel
az a baj hogy nem hirtelen nyitnak hanem folyamatosan engedik el a nyomást. "A jelen motortípusnál valóban neked van igazad maximálisan
De ne mindegyik dieselben van szelep ami elengedi a nyomást.
A fejlettebb injektorosoknál, már mindegyikben van ilyen az említett 1.9DCI-is.
Magyarán én általánosságban írtam, hogy a lefújószelepnek nem csak a hang az értelme előnye is van. Azoknál a motoroknál, ahol van "elengedő" szelep ott tényleg nincs értelme a lefújónak.De benzineseknél és régebbi adagolósoknál van értelme.
Ezért is írtam, hogy nem akarom az észt osztani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #8220 üzenetére
Mellé egy nem magyar személyi és egy nem magyar fizetés.
Én ennek ellene voltam egész eddig.
De most már lassan ráveszem magam, hogy frissítsem a nemlétező nyelvtudásom és itthagyjam a picsába ezt a dzsuvát amit az orsós kormány összehordott
Köszönjük, hogy kis haznákat élhetetlenné tetted egorbánRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #8232 üzenetére
A 16V-s legendásan kevesebbet fogyaszt a korszerűbb befecskendezése miatt, mint a 8 v-s.
Nekem most is 7.5 a fogyasztásom, pedig sok rövidet megyek sajnos.
De tény, hogy engem mostanában nem látott senki 0-50re gyorsulni
Ahol lehet 5.-ik be vágom a kocsit és szépen csorgok minden lámpánál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #8243 üzenetére
Jól tudod ebben csak 1 trafó van.
Van ebből egy másik verzió is amiben kettő van, de az már nem az eco motor.
A "miénkben" Bosch trafó van 22.850 a legolcsóbb ára.
De el ne kiabáljam én még nem nagyon hallottam gondot a gyújtótrafónkkal kapcsolatban.
Az én autómon is csak olaj, szűrők, gömbcsukló, volt még cserélve.
Meg most lesz még majd gömbcsukló vagy toronycsapágy még meg kell néznem mivel van a baj, de alászedéskor mid a két irányba pattan egyet az eleje egy bizonyos feszítettség után.
De megnéztem már azt is max. 25.000.- az ha mindent cserélek.
Szóval olcsónak mondhatók az alkatrészek.
Én szeretem a kis családunk motorizált tagjátRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8255 üzenetére
Hát uram azzal kezdem, hogy az egyterű is jól gyorsul az 1.6os motorral, szóval ott komolyabb bajok lehetnek.
Na most ami lehetséges. Rossz gyújtás, rossz gyertyák, légszűrő offon van, valahol fals levegőt kap.
Sok a benzin kevés a levegő kevés a benzin és a levegő.
Aztán még egy jó pár dolgot fel lehetne sorolni.Szükség lenne egy pár infóra.
Mikor volt levegőszűrő cserélve?
Mikor volt benzin szűrő cserélve?
Mikor voltak a gyertyák cserélve?
Megy mind a 4 henger?
Rángatás dadogás, magas fogyasztással, hogy áll a gép?Ezek után el tudunk indulni valamerre de így hogy nem megy a kocsi nem sok támpontot ad.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8257 üzenetére
A kipufogó hibája elég jelentős sebesség teljesítmény csökkenéshez vezet.
A bosch gyertyákat én szvsz semmire nem tartom azokat olyan messzire dobnám el a kocsi közeléből is hogy véletlen se tudjam megtalálni.
Viccet félre téve azokat a gyertyákat alaposan meg kéne nézni, csere esetén javaslom, NGK, Denso, gyertyák megvételét.
Nem egy jelentős összeg 2-3e darabja a jobbaknak és részemről egész más lett a kocsi karakterisztikája is amikor kicseréltem őket.
(nekem beru volt benne ami egyébként nem rossz de az NGK jobb )
ezek közül melyik került bele?Nem tudom ez a típus pont jó-e a tiédbe de szerintem nézz körül, mert jobban jársz
Az alapjáratod egyébként jó, annak olyan 800-körül kell lennie ha jól emlékszem, bár 1.6 osnál lehet kicsit magasabb az alapjárat majd holnap megnézem a gyári értékeket mert az fejből nem megy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8270 üzenetére
Ha annyira ramaty a kipufogó akkor azért nem megy.
Én erre gondolok. el kéne menni egy szakihoz átnézetni a gépet.
Így látatlanban csak a kipufra gyanakodhatunk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Davidof92 #8269 üzenetére
Ne haragudj, de ez hülyeség.
A kipufogó nem csak környezetvédelmi szempontok miatt van a kocsin.
Ha nincs fojtás a motoron iszik mint az állat szarik menni és ronda a hangja.
Egy idő után pedig a motor is károsodni fog.Nekem amikor megrepedt a katalizátor előtt a flexicsövem és eresztett érezhetően rosszabbul ment gyorsult és fogyasztott a kocsi.
Vettem is gyorsan egyet, mert rohadtul nem volt gazdaságos az üzemeltetése.Megfelelő füst gáz elvezetés a motor karakterisztikáját erősen befolyásolja.
Vannak sport rendszerek amik a gyorsabb "ürítést" segítik elő, de egy sport autónál a fogyasztás is sport kategória.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8272 üzenetére
Hát ez most magas csörgő hang vagy zörgés inkább?
Fémes hang vagy műanyag nyikorgás?Általában a zárak kenésének hiánya szokott zörgéshez vezetni, ezt egy kis kenés orvosolja is.
Ha nyikorgás azaz műanyaghang akkor a kárpitbolhákat kéne átnézni.
De találkoztam már olyannal is hogy a hátsó lámpából jött a zörgő hang ahol a foncsor kettétört meg ne kérdezd hogy mitől na aztán az szépen elkezdett zörögni ahogy nem egy hanem két darabban volt.
Sok minden lehet érdemes szépen végigtapogatni a "ütögetni" a csomagtér belsejét a kárpitokat.
De főleg a hátsó ajtóban keresd a zörgés okát, lehet az akár egy lelazult anya is .
Nekem mondjuk a hátsó ablaktörlő motor tartó csavar közül volt lelazulva az egyik anya.
Az rezget mint a barom.
Tettem rá pluszba egy önzárós anyát azóta frankó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8275 üzenetére
Vagy ki vagy el pattanhatott egy kárpitbolhád, azt kéne cserélni.
Oldalt szintúgy.
Amikor ezek a hangok előjönnek olyankor érdemes beszerezni pár patentot(kárpitbolha) és kicserélgetni a repedt törött és elöregedetteket. Sokkal halkabb lesz a kocsi és emeli a komfort érzetet.
Én szoktam alájuk rezgés elnyelő szivacsot is tenni.
Olyat mint amit a számítógépházak oldalára ragasztanak, hogy ne zúgjonRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #8278 üzenetére
70-es táblánál 60-al????
A keresztúri úton 60-as tábla van szinte végig na ott például 40-el mennek a nyomorultak.
De a legjobb még mindig az amikor busz van előttem, na az meg nem tud többel menni.
De mondhatnám a szentmihályit is 70-es tábla pont tegnap aztán a nagy dög 2.8 as audit ki kellett előznöm, mert csak vánszorgott, nesze neked nagy autó.
Nem mer neki odalépni, mert egyből 12litert iszik.
Vicc, hogy egy 75 lovas renaultal ki kell előzni egy 300lóerős cirkálót.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8281 üzenetére
Ezer millió dolog lehet, csak menet közben jön elő?
Vagy álló járó motornak ha odalépsz neki akkor is adja a hangot?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #8283 üzenetére
Nem vagyok szerelő, de tudok nagyon jó szakembert ajánlani szinte mindenre.
Már ha Pesti vagy és a 17-kerbe hajlandó vagy elmenni.A menet közbeni hang pedig valószínűleg neked is a mit tudom én milyen szelep lesz ami a benzingőz leválasztásért és visszavezetésért felelős, ha jól tudom.
Ezt itt már fórumon írtak a srácok.
Ez típushiba.De lehet futómű is az viszont ha előjön akkor ráznia is kéne, meg az úttartásának is szarnak kéne lenni, szóval inkább a szelepre gyanakszom.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs