-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45426 üzenetére
az is lehet!
-
diablo1984
veterán
válasz vatoloco26 #45456 üzenetére
én dízelben amit eddig próbáltam, azokkal minddel nőtt a kocsi fogyasztása, érdekes mód ugyanazzal a löttyel a benzines injektoros yarisé csökkent....(spuri és az az amcsi zöld címkés akármi)
(#45458) berbatov2: akkor több mint valószínű, hogy a lamdaszondád vicceskedik és abból gondolja, hogy a katalizátor/dpf-ed rossz, vagy az injektor! bár ha sok kormot ver a katalizátorba, akkor is a lamda jel alapján tudja, hogy éppen megtelt...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz berbatov2 #45460 üzenetére
csak azt tudom mondani, mint a legtöbb autóvillamossági szerelő ilyen esetben: hát mert renault!
hajtsd meg keményen és vagy visszajön, vagy nem!
(#45464) rwin5: ha megtalálod, hogy hová való, akkor rakd vissza! nem nagy meló egyik sem, por és víz ellen védő szerepe van, nem árt ha a helyén figyel!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45479 üzenetére
ezekkel a gumikkal biztos nem fér alá, ez megane 2es felnije, 205/55 r16-os a gumi rajta! ettől jóval peresebb gumi kell rá a clio és thalia alá, mert 15-ösből is a 195/50es a mérete!
-
diablo1984
veterán
válasz eTrade #45485 üzenetére
az a váltó szellőzője, ott engedi ki a gőzt, ha képződik benne, friss levegőt is ha visszahűl a cucc, stb...
olajgőz, pára is tud minimális mértékben távozni rajta...
amúgy lehet önindítód is kaki, nálam is tekert, csak olyan erőtlenül, mintha a kocsi nem akarna indulni, önindító csere után 3 hét állás után is pöccröff!
(#45486) Syd2012: az a max amit alá raknék a thaliának, a gumi ha nem kopott, akkor tényleg ajándék, nálam is goodyear került a felnikre, f@sza gumi, csak ajánlani tudom!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45490 üzenetére
15" ezzel a gumival, kolléga clio 2-esén is ez a méret van, jól áll neki! ettől nagyobb felni atomperes gumival lenne jó, de az meg drága már, meg felesleges thalia alá malomkerék....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45493 üzenetére
olyan normális kinézete van vele, egy kis ültetést is elbír még! 16-osban felesleges gondolkozni, nem ez alá való. ha a neten, vagy a használtautón rákeresel clio2esekre, ott van 15-ös alufelnis, 99% 195/50es gumival, na olyan a thalia is, csak puttotyos seggel!
vagy 185/55-ös gumival, ami a gyári mérete.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45497 üzenetére
ez egy ilyen móka, én is inkább cseréltem, nem vártam meg, hogy ledobja a seggét. és megérte, sokkal jobban fekszi az utat a kocsi, keményebb lett a segge, masszívabban áll a kanyarokban is!
egyszer kell rá költeni, mire az széthullik, már régen konzerv lesz a kocsiból....
-
diablo1984
veterán
válasz golyós #45502 üzenetére
a szerelő a hülye, mert katalizátor és injektor nem zárja ki egymást! kell lenni benne katalizátornak(és persze injektoros is a gép, de a kettőnek semmi köze egymáshoz) és szerintem még a szabályozatlan katalizátoros, ergó előtte-utána szerintem nincs szonda, ha megpusztul(nem csörög még?) nem fogja jelezni.....
a szerelőd max a karbira gondolhatott, az áll vagy-vagy viszonyban az injektorral.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz golyós #45504 üzenetére
valszeg a katalizátor dugult el és törik darabokra! az tud csörögni. érdemes levenni, kiszórni belőle a darabokat a picsába, míg át nem látsz rajta fullosan(nem nehéz, mert ha a bele össze törik, az kihullik rendesen, de eldugít mindent a kipuff rendszerben), utána mehet vissza az üres katalizátor és 2 évig biztosan nincs vele gond!
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #45506 üzenetére
gyakorlatban én nem vettem észre semmi diffit, nem olyan a katalizátor mint egy dob, ennek az eleje vége tölcsér szerű, a nyomás kitolja a gázt belőle! szerintem.....
(#45507) Syd2012 : a katalizátor ha törik, akkor összetörik, nem esnek le belőle darabok, ha el meghal, akkor menthetetlenül vége!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz motoflug #45511 üzenetére
tankajtónál a fekete műanyagról tud a fényezett elem leesni ahogy láttam már, vagy letörték az egészet. akárhogy is, ez a kisebb gond, üvegragasztó megfogja, vagy egy bontott ajtó ha törött!
otthon is meg lehet csinálni, csak koszos lesz a kezed, nem kézrátétellel működik a dolog. de javítható mint minden.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45522 üzenetére
thalia, ott már a 15" a nagy felni, a 16" már nagyon nagy. vannak a 15"-os gyári renault felnik, abból nézz rá egy rá valót gyári méretű gumival, azzal nem lesz gond!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45630 üzenetére
face-en írj a renault vagy a francia autós topicba! nekem a lagunához ott sikerült találni(mindenkinek kilopják belőle???)
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45632 üzenetére
én is az nélkül vettem, milyen ember az aki lenyúlja...
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #45732 üzenetére
azért szakaszos szerintem, mert akad valahol valami. addig érdemes megcsináltatni, míg tönkre nem megy!
-
diablo1984
veterán
válasz eTrade #45761 üzenetére
+1
akkor én mit mondjak, hogy mindent csinálni kellett kocsin, az autó értékét megint ráköltve, holott ez még 300km-el a vásárlás után úgymond semmit sem termelt! de rávertem a nagy dellát, most így tünet mentes, attól még nem érzem szarnak a renault-ot és az 1,9 dti motorokat, talán az egyik legtöbbet bíró nem hisztis motor, mondom én úgy, hogy mindent felújítottam és cseréltem a motortérben, azóta kb3000km van benne!
ott is egy motort kellene bele tenni, nem ökör ára, de kinek mi az! ha meg kitermelte már az árát, akkor meg mi a kérdés? clio/thalia nem feltétlenül a rohangálós féle céges verdák, kevés km-es motort is lehet találni, max lepattintja az ember a hengerfejet róla és zsákbamacska sincs.....
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
furcsa a dolog, nekem c veki kombim volt 6 sebességgel 1,9 cdti motorral, 150 lóval 1650kg-os önsúllyal és úgy gyorsult mint a rakéta! pedig ebben is volt már részecskeszűrő is. fordulata 130nál asszem 2200volt, 110nél 2000alatt, tehát a váltó sem volt rövid áttételű.
ebből azt gondolnám, hogy a modernebb motorú 150lovas 2 literes dci a könnyebb kasztnit csak repítheti.... -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45850 üzenetére
8 szelepessel jobban jártál, stabilabb konstrukció, egyszerűbb, asszem a gyújtótrafó gond sem sújtja!
sőt még lamda szonda sem megy tönkre benne(asszem szabályozatlan katalizátoros, ha katalizátoros), így még egy gonddal kevesebb! -
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45853 üzenetére
és korban hozzá illő lagunában meg semmi? mert az enyémben még a szondák helye sincs pedig egy szennyező dízelről van szó! 99es, euro2-es!
nem tudom a szóban forgó thalia az mikori és hanyas eu normát tud, mert clo02est elvileg 98-tól tolják, így azokból is kell lenni euro2esnek..... -
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45859 üzenetére
ez a veszély nem fenyeget, Debrecen mellett lakom, karácsony után szoktunk Pestre menni, ha akkor riadó lenne, akkor a yarissal mennénk!
(#45860) Syd2012: abban az időben még euro 3 volt a divat, euro4-es norma asszem 2005 körül jött be ha jól rémlik, de 2001-ben már biztosan szondás a tied is....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45877 üzenetére
mert mi van a forgalmiban, milyen szám?
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45880 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #45889 üzenetére
cooler szerintem ezekben van csak a 65 lovas clioban nincs, a 82 lovasaok és a 86 lovasok is cooleresek tudtommal!
205/55 r16-os guminak lagunában megane2-ben mennyi az üzemi nyomása? néztem a gyári könyvében, de abban csak a 15-ös szerepel. múltkor kúton 2,3ra nyomtam mindet, ma ráellenőríztem a kézi digit nyomásmérővel, mindben 2 bar van..... laposnak is láttam őket, de 2,3 csak elég, azt nem gondoltam, hogy ott az óra esetleg szar.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #45896 üzenetére
98lovas a dti lagunában és megane-ban is! clioban nem tudom.
-
diablo1984
veterán
Megvolt ma az autópályás taetóstesztje a lagunának, 120-130as utazót tartva tele csomagokkal(pfú ilyen "kicsi" autóval nem nyaraltam 10 ève, azóta kombiaim voltak), a segge szinte nem is ült meg, ezt a tempót a gödöllöi emelkedőn is tartotta játszva. Kicsit több mint 500km után kissè negyed alatt van a tank, az olajteknő tömítès viszont fárad, jobban szivárog az olaj, bár 3000es fordulaton sem sűrűn pörgött a motor, most meg szűk 5 órát!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45934 üzenetére
Desztvízzel töltsd fel max szintre hideg állapotban ès úgy használd. Ha kopik ès nincs nyoma, akkor hengerfej, ha meg az, akkor majd egyszer keverni fogja a vizet az olajjal....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45936 üzenetére
Nekem nyomta felfelè a vizet, mègsem volt egyèrtelmű buborèk, pedig 2 henger is ázott befelè!ha el nem folyik, akkor sok helyen nem tűnhet el!
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux kezdőknek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Házimozi belépő szinten
- Mini-ITX
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs