-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67086 üzenetére
És mi a lényege a sorrendnek? Nyilván a vezetéket nem lehet felcserélni, de most nem arra gondoltam. Én is ugyanúgy raktam vissza ahogy rajta voltak mikor gyertyát cseréltem, de különösebben nem lehetne gond belőle, ha fel vannak cserélve. Vagy az ECU egyenként tanulja mindegyiket?
[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz rob210 #67132 üzenetére
Köszi Sok mindent csináltam már több autón is de ezt még nem,mennyire macera leszedni? Vagy így rárakva is ki lehet? Mivel érdemes kipucolni? Érdekes h ma a többi indításnál okés volt. Hétfőn itthon leszek akkor kipucolom. Ha koszos az miért hathat így rá?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67174 üzenetére
Akkor jól sejtettem.
Nagyon tetszik amúgy a dízel, már kezdem bánni, hogy nem dízel Meganet vettem. Annyira marha könnyű közlekedni dízellel, nem kell az anyjába pörgetni mindig. Bár gondolom nem véletlenül itt a topikban is minden Megane1 benzines, oka van.A dti az miben másabb, mint a dci? A dt meg a d az előkamrás az oké, gondolom még köradagolós. A dti-ről nem találtam semmit. Van egy 1.9-es motor aminek nagyon selymes, finom hangja van, melyik 1.9 dízel az a Renault-nál?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #67181 üzenetére
Olvastam, hogy van hozzá szerszám, de az ugye * hogy ehhez szerszám kell. Nem olvasgatnék ha nem lenne mit, bár monitorizni szoktam ezt azt...
Hó végén megyek a renaulthoz(négy gyári tpms szenzort kap az alufelni, aztán téli szettbe meg veszek utángyártottat hogy klónozhassuk a gyárit; elvileg ez a legolcsóbb kombó(?)), kiszedetem velük ha nem felejtem el.Azt hogy tudnám kiszűrni hogy a mágnesszelep vagy a kerék engedi már el az olajat? 4,5 évesen ez kb megszokott, vagy szar olaj gyorsítja? Ha amit most vettem 0W30 A3/B4 Elfet szereti, következőleg A5ös olajat kap (érdekes mód az Eneosé tudja az RN0700at, pedig 2,9-3,5közötti HTHS viszkozitású; hidegen pedig jóval kevésbé sűrűbb).
Szerk: Elöbb gyakoroltam normális szerszámok nélkül a középső szellőző kivételét, szétesett (megint) a lamella állító pöcök és beesett... Ha megint szétjön valami lightos ragasztót adjak neki? Igaz, most nem akad sehol, de volt már így, aztán utána megakadt, állító lejött.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #67209 üzenetére
Mikor sz-ré h-gyé volt én is a 100ast nyomtam bele, hátha tisztít valamit a rendszeren aztán mikor drága volt akkor ott a 95 maxmotion Az 1.4 8V gyári 75 paci pont semmi különbséget nem produkált de a képzelet hogy talán pár perccel is de hosszabb lesz a kocsi élete a jobb benyától felbecsülhetetlen
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67209 üzenetére
Azt is elvből. Az égvilágon semmivel se erősebb az autó, szerintem tisztító hatása sincs, elállnia se kell mert azért kifogy belőle. Azért azt tankolok amiért Elf olaj van benne, amiért Mann szűrő mindenhol, amiért gyári féket kapott, amiért Hankook gumit stb. Mindnek lett volna olcsóbb alternatívája mégse azt vettem.
Most se az zavar, hogy 20 vagy 23 ezerből tankolom meg az 50 litert ami utána 4 hónapra elég, hanem az elvvel, hogy ami pár hónapja még 400 Ft volt az most miért 460, mikor semmi nem indokolja. Persze mondvacsinált dolgokon kívül.
Szakonyi (Teslás arc) is megmondta, őt nem az zavarja, hogy fizetni kell hanem, hogy indokolatlanul (Teslán károsanyag kibocsátás mérés). -
Bass
addikt
válasz rob210 #67132 üzenetére
Szia kipucoltam a fojtószelepet utána is vacakul indult majd a napi autózás közben semmi és ma reggel is oké,de majd kiderül. A lámpát leszedtem nem találtam ott beázás nyomát,de ma reggelre ismét víz volt a csomiban,hol tud még beázni? Mint ha a lökhárítótól jön ,ott a legtöbb a víz. Van itt alul valami dugó féle ahol bejuthat? Köszi
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #67253 üzenetére
Ha tudom mi a gond, tudsz klímást?
Szerk, közben látom hogy írtad az infót. Hála érte, bejelentkezek hozzájuk.
Valahol ereszt a rendszer, kb nincs benne gáz, hiába próbáltak rátölteni a legutóbbi szerelésnél, mondta a srác hogy valahol elengedi a munkaközeget...
[ Szerkesztve ]
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
GrooveHero
addikt
válasz rob210 #67252 üzenetére
Köszönöm
Nem volt rajta fogyasztó elvileg. A töltést viszont felveszi, 2000-es fordulaton 15.15V-ot kap a generátortól, az talán kicsit túl sok is. Inkább azt mondanám, hogy nem tudja tartani a töltést.
Korábban azt hittem, hogy valami parazita dolog szívja az akksit lezárás után. Szerintem majd ma kiveszem és megnézem úgy is. Vezetés után ha egyből megmérem, kiveszem és mondjuk 20 órűt állni hagyom, akkor az ad helyes eredményt?Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
benvolio
őstag
válasz rob210 #67247 üzenetére
Ne is mond! Mi már vettünk egy utódot, de még megvan a boci is. Megérezte a végét, ennek lelke van! Az igaz, hogy elhanyagoltam, mert váltót is cseréltünk benne év végén, mert ba@tam rá, hogy folyik az olaj, most meg az elektromosság szívat, még nem találtam szakit aki megnézze illetve elég korrodált már a küszöb. Jó lett volna még párszor piacra menni vele árulni, de vagy bontóba fogom vinni vagy óccon meghirdetem, nem tudom még mit fogok csinálni vele. Nagyon szeretjük és tényleg kiszolgált, de ez a vége elég ráfizetős.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67279 üzenetére
Amúgy megtaláltam egy 2002-es prospektust, ott voltak felsorolva a kombi felszereltségei és motorválasztéka, és csak az 1.9 dci-vel lehetett venni akkor dízelbe. Innen rémlett, hogy nem volt dti belőle, viszont persze ettől függetlenül 2002 előtt lehetett az előző két évben dti is belőle, de a legvégső szériában már nem árulták velük. Az enyém is az utolsó darabok közül való.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #67288 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy csupán a bajuszkapcsoló a difi, viszont a napi km számláló anélkül is van/működik.
Jó lett volna nekem anno egy ilyen upgrade a régi 1.4 16v Mégane 1-esemen, hogy tudjam mennyit evett százon, mert a jelenlegi Megane 3 1.6 16v volt hogy 5.8-at kért... igaz ez nyáron volt, klíma nélkül, ráérősen vezetve és azóta sem sikerült megismételni.
atosan: Ez elég fura, lehet hogy valaki tényleg megbuherálta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen