Új hozzászólás Aktív témák

  • szaniszlokar

    aktív tag

    Január óta vannak volte képes készülékeink, Telekomos előfizetésekkel. Amióta volte-n telefonálunk csak otthon, akkor gyakran van, hogy megszakad a hívás, szaggatottan lehet hallani a beszélgetést. Mindehol máshol ok volt a telefon. Sokszor bejelentettem a Telekom részére. Mindig az volt, hogy nincs cella hiba. a készülékek is voltak szervizben.Végre kijöttek a Telekomtól méregetni. 500-600 méterre van tőlem a hegyen, közvetlen rálátással a torom, így a térerő maximális. Kiderült, hogy úgy helyezkednek el a cellák, az antennák, hogy a házban 2 cella van. Kettévágja a házat a cellahatár. Amikor telefonálok, akkor handover van állandóan, valószínűleg ez okozza a hangproblémát. 2G alatt nem jelentkezik a probléma.
    Írtam tegnap a technikusnak, aki kint volt, hogy hogyan áll az ügy. Azt ígérte, hogy utána kérdez.
    Szerintetek hol kellene jeleznem az ügyfélszolgálaton kívül, hogy szeretném, ha egy kicsit mozdítanának a tornyon lévő antennákon, hogy a cellahatár máshová essen? Vagy esélytelen, hogy bármihez is hozzányúljanak? Ha 2G-t használok, akkor ok a telefon, de ha már ott van a volte, akkor szeretném használni, jobb mint a 2G hangminősége.
    Köszi

Új hozzászólás Aktív témák