Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Bandi8407 #41904 üzenetére

    szia,

    nincs rögzítve jogszabályilag, hogy hányadik javítás után kell cserélni, amíg előnyösebb a javítás, addig azt választhatják, nem kötelesek jelentős többletköltésget viselni a csere miatt, de ha sokadik javítás történik, pláne azonos hibával, akkor a harmadik után már érdemes azt csinálni, hogy a jegyzőkönyvben határozottan cserét kérni - nem pedig kijavítást -, mivel a sokadik javítás sem hozott eredményt, és a készülék tulajdonosa nem bízik már benne, hogy a sokadik utáni következő javítás már eredményhez vezetne, illetve eddig is rengeteg kellemetlenséget okozott számára a sok szervizeltetés, sokszor és hosszú intervallumokra nélkülözni kellett a készüléket, rengetegszer utánajárni, ami idő, energia és pénzt, ebből pedig nem kér többet...
    annyi a kanyar, hogy a készülék javíthatóságáról/cseréjéről a gyártói szerviz dönt, az ügyfél pedig a szolgáltatóval áll szerződésben, tehát neki utóbbival kell harcolni, de az ne az ő gondja legyen, hogy a szolgáltatónak meg a szervizzel - utóbbi inkább képletesebb picit.

Új hozzászólás Aktív témák