-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
raziel01
#66264
üzenetére
főként a fejhallgatókat néztem én is - bár van itthon néhány, de azokat a mobiltelefonhoz nem használom, hanem többnyire fülhallgatót, de fejes sem ártana mellé -, a sony mdrxb450 és a jbl e30 is megéri.
PainKiller13; nem tudom, de most nem a sablonos telekomtart és társai kódot küldték.
Ateszpapa; nem sietek én sehová, de február végéig biztos lesz még más ilyen akció is.
hurenzon; nézni kell sajnos minden terméknél külön, hogy melyik éri meg az egyéb üzletek áraihoz képest.
-
Semmit sem tudtam most venni, mind elfogyott.
Mikortól volt ez elérhető? -
cris78
őstag
A 0Ft-os alcatel-t kinek adja be? A Huawei y300-at 10ezres dominó kártyával valami megtudta venni? (2 éve folyamatosan szerepel ebben az akcióban
) -
PainKiller13
őstag
Azt nem tudja valaki, hogy milyen sűrűn vannak ilyen kiárusítások?
-
South Velen
addikt
válasz
PainKiller13
#66294
üzenetére
Igen, bár azok gondolom készleten maradt termékek azért mernek ennyit elkérni, persze ettől még nem érik meg.
-
PainKiller13
őstag
válasz
South Velen
#66293
üzenetére
Van ami újonnan olcsóbb mint itt használtan

-
South Velen
addikt
A kockázat mindig megvan, hogy azért vitték vissza ezeket a termékeket, mert nem tetszett és akkor kvázi új mobilt kapsz, vagy azért mert valami rejtett / gyári hibája volt, esetleg a kiállított darabokat árulják...meg volt már köztük teljesen rossz is...
De most olyan árak vannak, hogy nem éri meg kockáztatni, eltekintve pár rögtön elkelt terméktől. Persze ott az elállás lehetősége
-
Audison
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2013-ban vettem az egyik családtagomnak telefont ( sony xperia e) és most ott tartunk, hogy be kellene vinni szervizbe. Ha jól emlékszem 2 év garancia van rá, de se számlát se garancialevelet nem találok itthon hozzá. Domino kártyás, így a telekom oldalán nem tudom megkeresni a hozzá tartozó dokumentumokat. A telekomnak megvannak ezek a dokumentumok?
-
PainKiller13
őstag
válasz
South Velen
#66282
üzenetére
Én is arra pályázom egy ideje, kíváncsian várom ki mit vett, nekem sajnos semmit sem sikerült amit szerettem volna (P8/S6).
-
Gedeon31
addikt
Laptopot mennyire éri megvenni ,ha van rá garancia azt írják mellé?

Talán azokat kiállított darabok nem használják annyit ,mint a telefonokat.
-
Vangelis
félisten
válasz
PainKiller13
#66278
üzenetére
kereső= használt
-
prannk
őstag
válasz
dptrsk
#66273
üzenetére
Készüléke javíttatása érdekében leadhatja készülékét
A szolgáltató szervizpontjain
A gyártó márkaboltjában
Cégünk ügyfélszolgálatán
Amennyiben készülékét nálunk kívánja leadni kérjük vegye figyelembe, hogy szervizünk azonnali javítást nem vállal
Az ügyfélszolgálaton tájékoztatni fogják a javítás várható időpontjáról, mely megfelel a hatályos jogszabályokban írt követelményeknek.
Amikor a javított készülékért jön kérjük hozza magával az általunk adott átvételi elismervénytDe beveszik csak fizetni kell a szállításért nem? Inkább kifizetek 2k mint hogy 10 et benzinre.
-
Beca1990
senior tag
ki mit vett a használt cuccok közül?

-
Onderon
senior tag
jött kupon igen, sajna nem lehet 10ezernél olcsóbb cuccokra felhasználni

-
prannk
őstag
Üdv!
NYertem a sony tól egy z3 as telefont a 48 óra nyereményjátékon. Úgy néz ki gyári hibás. Viszont a sony bolt tőlem 70km re van. Van t és előfizetésem. Bevihetem garanciába? Ez nekem díjmentes lesz? Telefonra a kaptam garanciapapírt.
-
n@p@lm
addikt
válasz
Soulfly842
#66252
üzenetére
Szia!
Szóval ha valaki Magenta1-ben van, telefonján megosztja a netet hotspotként és én a tabletemmel nézem a TV-Go-t akkor az nem számít bele az 500 Mb-os adatkeretébe? -
Beca1990
senior tag
válasz
Soulfly842
#66263
üzenetére
új SIM kártyával jár?
-
Beca1990
senior tag
akinek nincs szüksége rá nyugodtan elküldheti nekem.

-
válasz
szabogabor10
#66260
üzenetére
ma küldték nekem is.
találtam is olyan terméket, amire érdemes beváltani.
-
Kaptam egy 5000 Ft-os tartozékkupont, mert elektronikusan fizetem a számláimat. Megtiszteltetés.

-
Beca1990
senior tag
válasz
Soulfly842
#66208
üzenetére
ez akkor így tuti?
és gondolom csak üzletben lehet váltani...
és fontos hogy úgy rendeljek hogy djcsomagra is vállaljak hűséget? -
embe
nagyúr
válasz
Soulfly842
#66257
üzenetére
Én meg vendég buyer leszek Nyíregyházáról.

-
embe
nagyúr
válasz
Soulfly842
#66255
üzenetére
Odamegyek T-pontba. Ha minden jól egy holnap Miskolcon a Plazában veszek át egy telót. Rákérdezek majd. Köszi a tippet!
-
embe
nagyúr
válasz
Soulfly842
#66252
üzenetére
Na akkor rákérdezek erre az ingyenes adapterre.
-
Soulfly842
addikt
Nincs, de veszélyes a telefonokra nézvést ilyenekkel legózni

Sok üzletben pl. van nano-micro sim adapter. Addig amég más szolg.-nál horror áron adják a Magyar Telekomnál ingyen, ha van készleten, ill. ha kér az ember

(#66249) Prien
Persze, beleszámít.
Kivételt képez a Magenta 1-es kedvezmény, mert abban korlátlan tv nézés van "bármikor, bárhol"

-
Prien
addikt
Bocs, ha már volt, de a TV GO adatforgalma ugye nem számít bele a havi adatforgalmi keretbe, jól gondolom én ezt?

-
embe
nagyúr
-
313313
addikt
-
embe
nagyúr
Kérdésem, hogy most mily formátumú SIM kártyát ad-adhat a Telekom? Most veszek a feleségemnek egy Samu A3-at amibe nanosim kell. Jelenleg egy Grand Primet használ, amiben microsim van. Különböző okok miatt még a microsimes telót használná egy hétig, majd utána a nanosimest.
Végső megoldásként max 1 hét múlva kicserélném a simet. De most nem olyat adnak esetleg amiből ki lehet tördelni a különböző formátumú simet, illetve a maradékot lehetne adapternek használni?
Nekem van ilyen adapter készletem, de pont használom én is, feleslegesen meg nem akarok ilyen átalakító szettet venni.Vagyis olyan sim kellene, ami jelenleg micro sim, de később ki lehetne törni nanosimként használni.
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Duplanet 40 kedvezményes Net&Roll S díjcsomaghoz is igénybe lehet venni ezt a DuoNet SIM kártyát ?
-
pethYeti
addikt
Ha Online rendelek kamatmentes részletre telefont meglévő már lejárt hűségidejű előfizetés "helyére" (tehát aláírok 2 évre) akkor, futár hoz új SIM kártyát is? Vagy a régit lehet használni és ha esetleg méretben már nem jó az a SIM akkor be kell menni üzletbe?
-
metaksza
tag
A 19 havi nálam is van, de az valami on-line akció szerintem.
LG G4, bőr hátlappal, Music S díjcsomaggal (9390) 115400 forint, Move M-mel pedig 131600.
Iphone 6, 16 gb, ugyanezekkel a díjcsomagokkal: 182000, Move M-mel pedig nincs.
-
embe
nagyúr
válasz
metaksza
#66229
üzenetére
Nekem flottás előfizum van, és erre panaszkodtam korábban én is. Sőt a Dominós ár több esetben 2-3 eFt.-al kevesebb csak. Mindig az volt a válasz, hogy örüljek az olcsó percdíjnak, és duguljak el. Na nem ezekkel a szavakkal mondták.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Most én is beléptem a 3 hónapon belüli időbe, és olcsóbbak lettek az árak. Sőt adják 1+19 hó részletre. pedig a havidíjam nem magas.Kíváncsiságból: mit néztél ki, mennyiért? Megnézem nekem mennyit dob.
-
metaksza
tag
Sziasztok! Nemrég kérdeztem itt, hogy miért ugyanazok az árak vannak nekem, aranykártyásként, kedvezményes készülékváltásnál, mint az új előfizetőknek. Nos, ma felhívtam őket, és megkaptam a választ, ezért most leírom, hátha épp így járt más is.
A lényeg, hogy ha épp lejár a 2 éves hűséged, akkor három hónappal előtte tudsz készüléket váltani, de ugyanazon az áron kapod meg, mint az új előfizetők. A kedvezményes árak csak 30 nappal a lejárat előtt lesznek láthatóak, tehát akkortól lehet "akciósan" vásárolni új telefont. Hogy ez a kedvezmény mekkora, azt még nem tudom.
-
#73820095
törölt tag
válasz
lugosi
#66215
üzenetére
Teljesen igazad van, de pl válás közepén/után kinek volt/van idege még ennek is utánajárni? Ki is használták/használják ezt rendesen. Sok cég utazik erre, h az embernek nincs kedve, idege, ideje ilyenekkel pereskedni. Tudok ügyvédet, aki szívesen az orrukra koppintana, ha lenne egy lelkes/bátor ember, akinek igaza van. Sajnálom is, h anno nem volt rá kapacitásom -és nem a párezer ft miatt.
-
embe
nagyúr
Nincs, minden ok.
De ebből semmit nem tudsz megállapítani. Jó lenne tudni hol laksz. Mert én pl. Nyíregyházán tartózkodok. tehát ha nálam minden ok, nem biztos hogy nálad is. Sőt lehet te is itt tartózkodsz, csak másik adótoronyhoz csatlakozva, és lehet hogy már ott is más.
szerk:
Ja így más. Újra indítottad a telót? Mostanában elő-elő fordul hogy szarakodik a T-s adatkapcsolat. -
jss8
csendes tag
Sziasztok! Másnál is van valami gond a mobilnettel? Nálam délután egyik pillanatról a másikra eltűnt az adatforgalmat jelző ikon, hiába indítom újra a telefont, akkor sem jó.
-
r3dsnake
nagyúr
A korlatlan bongeszes opcio elofizu melle napra bontott szamlazasu vagy egyszeri dijas? Szuksegem lenne ra par napra, szoval nagyon nem mindegy addig fizetem-e, vagy 30 napos periodust.
-
raziel01
veterán
válasz
hyperspace
#66218
üzenetére
Telenor szokta forgalmazni a Nexus-okat.
-
embe
nagyúr
válasz
hyperspace
#66218
üzenetére
Tökéletes lenne...de nem opció. Ugyanis az a pár készülék dunántúli T-s üzletekben van, és nincs átszállítás másik - jelen esetben nyíregyházi - üzletbe. Se házhoz szállítás.

-
embe
nagyúr
Üdv!
Két kérdésem lenne, hátha tud valaki rá választ!Szeretnék a feleségemnek venni - szerződés hosszabbítással, bár nincs ebben az esetben szerintem jelentősége - egy FEHÉR színű Samu teló+hangfal csomagot. A gondom az, hogy pár dunántúli üzletben kapható csak. Kérdésem, hogy nem lehetne kérni az átszállítást egy nyíregyházi T-Mobile üzlete? A telefonos info szerint nem. De hátha....
Másik kérdésem, hogy várható-e az új Nexus telók forgalmazása?
Tudom ez a kérdés ez a kategória:
lugosi: Korábban igen.
Jóval korábban. Még a Nexus S-t. -
Az a baj ezzel (mármint, hogy mi hogy működik, a központ várja-e el és határozza meg a teljesítményszintet, vagy a viszonteladó), hogy aki pontosan tudja, az nem mondhatja meg, mindenki más meg csak találgat sajnos.
Bár a felvetés szempontjából mindegy is, valójában egy olyan szolgáltatásnak az árát "fizetteti ki" az érintettekkel az ügyintézőn keresztül a szolgáltató, amit nem vettek meg. Ó bárcsak egyszer valaki egy kicsit megfircangolná emiatt a szolgáltatót. Csak sokakat nem érdekel, megelégednek azzal, hogy végül kikapcsoltatják.
-
nem a szolgáltató elvárása a lényeg - legalábbis szerintem -, hanem a viszontos cégé, mert gondolom ők százalékot kapnak a szolgáltatótól, ezért hajtják a dolgozóikat.
olyat nem is írtam, hogy keveset keresnek az ügyintézők, illetve emiatt megértőnek kellene lenni, a kapcsolódó álláshirdetésekben sűrűn olvasom, hogy átlagon felüli bérezés. (viszonyítási alap és nézőpont kérdése persze...)
nem általánosítok, biztos vannak ilyen tekintetben is korrekt viszontos cégek is a problémásabbak mellett, vagy egy cégen belül korrekt és inkorrekt dolgozók is, de aki sokat olvas a témában, netán más módon is tud tájékozódni, az kiszűri azért a legproblémásabbakat, ahol túl sok a panasz.
nem ilyen eset kapcsán ugyan, de nekem is volt már problémám viszontos ügyintézővel, de vettem a fáradságot és telefonáltam a szolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol segítőkészek voltak, nem védték a "kollégájukat", hanem igazat adtak nekem és segítettek is megoldani a gondot.
azt nem tudom, hogy a szolgáltató miként rendezi le a problémákat a háttérben a viszontosával, de biztos van a szint, ahol már nem mennek el szó nélkül a dolgok mellett még akkor sem, ha látszólag anyagi hasznuk van/lenne belőle, mert a megfelelő szintre vitt panaszok több kárt okozhatnak.
azt tudom mondani, hogy panaszt kell tenni, ha megalapozott a dolog, legyen csak nyoma, idővel biztos kibukik, ha valahol vagy valakik esetén feltűnően sok a gond. -
#73820095
törölt tag
Ez sajnos egy teljesen elterjedt taktika. A jobbfajta ügyintéző csak megpróbál rábeszélni, újrahívni, stb. Azokat néha még meg is tudom sajnálni, mert tök rendesek, segítőkészek, miközben a bőrükre megy. De van ez az alattomos, sunyi fajta, és ha nem veszed észre... És személyes üfsz-nál még bizonyítani is nehéz. Na, nem mintha a telefonosnál könnyebb lenne... Anno elmeséltem itt, h velem uezt játszották el, telefonon, és aktiváltak egy szarságot, amit azonnal lehet látni az előzményekből és utózmányokból, h smi szükségem rá. Mire észrevettem, párezer forintom bánta. És nem a pénz, mert mint mondod, ennyi nem vág földhöz, de milyen alapon lopnak meg szántszándékkal??? És a legszebb az egészben, h amikor reklamáltam, eltüntették a bizonyító hangfelvételt, amiből egyértelműen és világosan kitűnt volna, h nem rendeltem smit sem. Úgy látszik a trét földhöz vágná a jogtanalu eltulajdonított párezer forint visszatérítése. Tudod, mit? Vehetjük úgy, h megmentettük a csődtől a szar trékomot... Ha ennyire rá vannak szorulva, h lopjanak...
Ui: Nemrég hallottam amúgy egy ismerőstől, h milyen trükköket adnak félig-meddig utasításba, h hogyan húzzák az időt, amitől a 72h nem 72h. Na, az is ritka gusztustalan...
-
ferob
őstag
De összességében a végeredmény pontosan ugyanaz, még akkor is, ha elvárják az ügyintézőtől, így az a bizonyos bevasalás megtörténik és a szolgáltató kaszál a dolgon.
Sőt a Telekomnál biztos, hogy tudatában is vannak ennek az egésznek, akár felsőbb körökben, elvégre nagyon is tisztában kell lenniük azzal, hogy adott időszakban miből és mennyit tudnak értékesíteni.
Biztos másik szolgáltatónál is jelen van a dolog, de ettől függetlenül most náluk kell megtapasztalnom a saját bőrömön.
Panaszt azt biztos, hogy elég sokat kapnak ilyen dolgok kapcsán, de mégis hagyják... Nem véletlenül.Az, hogy a szolgáltató elvár egy bizonyos teljesítményt, azt pont úgy oldja meg, hogy az ügyintézőknek lehetőséget biztosít az ilyen szolgáltatások fű alatti aktiválására az ügyfél tudta nélkül.
Valamint attól szerintem senki sem lesz megértő, hogy kevés pénzt kapnak az ügyintézők és elvárják tőlük, hogy teljesítsenek, ezért más embereket vernek át és adott esetben károsítanak meg.Szerintem engem sem engedne el mosolyogva a rendőrség, ha pl. a megélhetésem miatt lopnék meg másokat.
-
elolvasod egy viszontos cég álláshirdetését, amiben a kapcsolódó ügyintézőt keresnek és utána azt fogod gyanítani, hogy nem feltétlenül arra megy ki a játék, amit te is írtál, miszerint milyen jó lesz a szolgáltatónak, ha bevasalhatja majd a nem akciós árat is, hanem a teljesítményarányos bérezésű ügyintézők "motiváltsága" okán történhet így, aki irányába havonta van egy minimum elvárás, de még azt sem mindenki tudja teljesíteni, vagy ha igen, akkor is többet akar, ami miatt esetlegesen bizonyos dolgoktól sem riadnak vissza.
nem egy ilyen panaszt találni a neten, persze nem csak ezen szolgáltató kapcsán... -
ferob
őstag
Gondoltam megosztok veletek egy történetet, mivel múlt hónapban egy ismerősöm úgy járt SIM kártya cserekor a T-Pont-ban, hogy bármilyen kérés nélkül aktiváltak neki havidíjas mobilinternetet, amit csak most az aktuális havi számlán vett észre, majd mondott le, sőt előtte még most a nyáron pont ő járt úgy, hogy egy ügyintézése során csak úgy aktiválták neki a korlátlan böngészés és e-mail opciót, amit akkor hó közben mondott le, mert észrevette.
Hinné az ember, hogy véletlen... Akkor még a dolog hallatán nem feltétlen jutott eszembe az itt a topikban egyre többször előforduló "véletlen", az ügyintéző általi ilyen-olyan szolgáltatás aktiválása, de múlt héten voltam én is a T-Pont-ban, ez pár utcával távolabb van, mint az előzőekben említett, bár ez teljesen lényegtelen, mert ahogy észrevettem az ügyintézők vetésforgó módra dolgoznak mindegyik üzletben, így tehát bementem és átvettem a webshopos rendelésem, majd eljöttem.
Ma ismét voltam benn és a családban levő előfizetések közül kettőhöz kértem új mobiltárca-képes SIM kártyát, majd ma délután léptem be a webes felületre, ahol meglepetésként fogadott néhány "Szolgáltatás melléklet" nevű pdf dokumentum, amit megnyitva jött a meglepetés, ugyanis nem csak a múlt héten átvett rendelésemhez tartozó telefonszámhoz, de a másik két számhoz is, amihez kértem az új SIM kártyát, azaz összesen három előfizetéshez is bármilyen kérés nélkül aktivált az ügyintéző NetPlusz mobilinternet csomagokat.
Mondanom sem kell, telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol azzal jött a telefonos ügyintéző, hogy bár ők nem tudják, hogy ki aktiválta be, de ha én lemondom ma a webes felületen, akkor úgyse kerül kiszámlázásra, ami kapásból hülyeség, mivel az napot/napokat, törthavi számlázással mindegyik számhoz ki fogják számlázni, ami most nem arról szól, hogy nem egy akkora összeg, ami csődbe visz, hanem arról, hogy szolgáltatást aktiválnak nekem kérés nélkül és még a telefonos ügyintéző arra kér mondjam le én magamnak, ezért megkértem, hogy inkább, ha már kérés nélkül aktiválták, akkor az összes előfizetésen törölje őket, amire azt az egyszerű választ kaptam, hogy azt nem lehet, kértem, hogy akkor egyeztessen olyan műszakissal, aki megoldja, de azt mondta, hogy ezt senki nem tudja törölni, csak lemondani lehet.
Ezért felvetettem egy panaszt, hogy oldják meg, mert ilyen nincs, hogy valamit a Telekom a saját rendszerében nem tud törölni és semmissé tenni, így majd ki fogják vizsgálni.Ekkor vetettem fel még a kérdést, hogy mi van olyankor, ha netán később akciós áron szeretném igénybe venni a mobilinternetet, ami mivel így már aktív volt előzőleg, nem fogom tudni megtenni, de ekkor nemes egyszerűséggel annyit mondott, hogy akkor majd felvetetek újabb panaszt és majd később jóváírják... Milyen jó nekem, nem? Mintha az embernek élvezet lenne folyton telefonálni és kérni, hogy oldják meg a problémát.
Mivel a T-Pont közben bezárt, ezért máskor kell visszamennem megkérdezni a kedves ügyintéző hölgyet, hogy ugyan miért volt ilyen "rendes" és aktivált be olyat, amit az ember nem kért, bár ez a kérdés költői, hiszen szerintem sokan tudjuk, hogy arra megy ki a játék, hogy mivel most akciós 190 forintért a mobilinternet, amit majd a tudatlan előfizető úgysem vesz észre a havi számlán, majd utána keményem bevasalják az alapból mobilinternet nélküli csomagokhoz járó 1990 forintos NetPlusz M-et a következő hónapban, arról nem is beszélve, hogy gondolom jutalékot is kap az eladott szolgáltatásért is.
Köszönöm szépen, de nem kérném, hogy az ügyintézők pártjára álló, netán szintén alkalmazásban levő fórumtagok nekem essenek a hozzászólásom miatt csak azért, hogy elmondják, hogy az az ügyintéző szinte semmi pénzt nem kap a szolgáltatás értékesítéséért, valamint hogy vannak véletlenek, netán esetleg, hogy ő csak jót akart, mert hát akciós... Csak azt ne felejtsük el, hogy erről nem szólt, hogy igényt tartanék-e rá, így ha szerinte mennyire megéri, akkor inkább ezentúl aktiválja magának.
-
válasz
Soulfly842
#66208
üzenetére
az utolsó mondatodban, csak az előfizetésre vállalt hűségidőt akarhattál írni.
-
Soulfly842
addikt
válasz
dptrsk
#66166
üzenetére
Akkor tegyük ezt egy kicsit tisztába.
Mobil átírásnál szerződés szinthez tartozik a kiemeltségi szint. Átírással nem vész el, de ha magánszemélyről történik az átírás nem lehet nyitott törlesztő az előfizető nevén.
Otthoninál Ügyfélszinten kapja meg valaki a kiemeltséget és ennek megfelelően, ha a szolgáltatások átírásra kerülnek, akkor a kiemeltségi szint is elvész.
Díjcsomagváltással - kiemeltségi szinttel nem rendelkező ügyfélnél - nem lehet aranytárskártyát igénybe venni, de a jelenleg futó társkártya promóciónak köszönhetően új előfizetéssel három db. ilyen kártyát is lehet igényelni (Természetesen, ha nincs mobil oldalon valakinek előfizetése és úgy kér hozzá ATK-t, akkor hitelképességi vizsgálat, előleg szóba kerülhet, vagy akkor is ha rövid időn belül több előfizetést akar igénybe venni)
Abban az esetben tehát, ha az otthoni előfizetés aranykártyás akkor célszerűbb a mobilszolgáltatást ugyanarra a névre átíratni (így azonnal beállítható az Integrált Aranytárskártyás kedvezmény).
(#66163) Beca1990
Új előfizetéshez nem támogatott, WS-en ezt kivitelezni nem fogod tudni, hűségidő hosszabbításhoz kínálhatják ezt fel ilyen direkt módon.
Ellenben: Ha veszel egy Move XS-es díjcsomagot, csak a díjcsomagra vállalt hűségidővel, akkor annak technikai akadálya nincs, hogy az azt követő hónapban kérd a díjcsomagváltást pl. ATK-s Net&Roll XS-re...

-
polonic
félisten
En csak technikai vonatkozasban irtam. Nem figyelve arra, hogy hsz-re vonatkozva irtal.
Egyebkent nem is volt rola szo egyik szolgaltatonal sm, hogy vevezetik a 4g-vel egy idoben. Felesleges is lett volna. Meg akkor kellett volna egy masik funkcio is, az srvcc is. Nem tudom, eut ismered-e. Mivel eleg gyer volt idaig a lefedettseg. Szerintem most, hogy kozeledik a majdnem teljes lefedettseg, most mar van ertelme.
Es mint mondtam, az egyik szolgaltato a 2016-os penzugyi evben tervezi bevezetni. Ezt belso forrasbol tudom. -
Dav123
tag
válasz
Dav123
#66204
üzenetére
S meg annyi eszrevetel, ha elekezdem hasznalni a wifit magyarul van adatforgalom dobja el,tehat ha racsatlakozok rajt marad amig nem kezdek internetezni, majd ha megszakad tobbnyire par masodperc mulva ismet rajta van ( de volt eset hogy kulon nekem kellett ujracsatlakoztatni mert magatol nem volt hajlando s ujra be kellett irni a jelszot is..) Ja s meg ami erdekes ha a router szalyaban vagyok nem jeletkezik a hiba, de ahogy kettes jelerossegre esik vissza mar produkalja a hibat.
-
válasz
polonic
#66200
üzenetére
magyarország, magyar telekom 4g/lte hálózat, akinek pedig válaszoltam a hozzászólására, ő biztos nem tud 4g/lte hálón telefonálni - még egy ideig, illetve azzal a készülékkel a későbbiekben sem, továbbá az előfizetést milyensége sem lesz majd mindegy.
találsz itt a fórumon - akár ebben a témában is - nem egy olyan hozzászólásomat, ahol hozzátettem zárójelben, hogy (még?) nem lehet, sokáig úgy írtam, de aztán felhagytam vele, mert a bevezetés ideje is egyre kérdésesebb/tolódik, illetve más feltételek is úgy alakulnak, miszerint nem most lesz még az...Dav123; akkor marad a helyi telekom üzlet.
-
Dav123
tag
Ezt a wifi allitgatos kort mar lefutottam itthon, probalgattam beallitasokat de a hiba ugyan ugy megvolt. S mivel masik lakas masik wifi halozatan is jelentkezik a hiba jutottam arra hogy a keszulekkel lehet a problema, s mint irtam szoftveresen amit lehetett mar megtettem. Viszont videki vagyok apr meg csak Pesten van igy az utazasi koltseg tobbe lenne mint varni par napot.
-
válasz
Dav123
#66191
üzenetére
szia,
az lenne az ideális eset, ha nem a szolgáltatónál adnád le, mert ott nincs már teljes körű szervizes szekció és ilyen jellegű csere sem, így küldik tovább a megfelelő gyártói apr-be, ahol bevizsgálják és ha jogos a csere akkor intézik, végül küldik vissza a szolgáltatóhoz, de ez a szolgáltatós oda és vissza kör jócskán megnyújtja az ügyintézés időintervallumát.
a wifi hálózat stabilitása nem a mobiltelefon függvénye, hanem sok más tényező is befolyásolja, a router, hgw...stb. beállításai mellett például az elérhető idegen hálózatok - megfelelőt kell beállítani, vannak alkalmazások, amivel lehet tesztelni a környezetet ilyen szempontból -, illetve sok más is, ezért érdemes leszűkíteni a hibát valósan a telefonra, különben futhatsz egy felesleges kört, de cserélve/javítva nem lesz a telefon, mert a szervizben nem tapasztalják a hibát. (egyre inkább szokás már ellenőrizni, a sok trükkös, jótállás újraindítós cseréltetés miatt.) -
válasz
polonic
#66200
üzenetére
IPhone úgy tudom 5s-től.
De alapvetően a kérdéskör onnan indult, hogy a srác azt írta, hogy jelenleg a telekom hálózaton telefonál vele. Erre írták többen is, hogy nem.
Az, hogy valahol létezik a világon, meg majd jövőre, az nem egészen ugyanaz, mint amiről itt szó volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3611, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
)

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




Jóval korábban. Még a Nexus S-t.


