-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
glaci
őstag
válasz
dptrsk #67598 üzenetére
Mondjuk nem hiszem, hogy abban a tételben, amiben ők mozognak 300 Ft (600 Ft) lenne a papír + nyomda + posta, gondolom ebben egyet értünk!
Szóval én ezt büntetésnek élem meg, mondhat bárki bármit!
Egyébként meg megegyezhetünk, nekem nem kell csekk (azt úgysem használom soha), csak a számlát meg a hívásrészletezőt küldje ki papíron (mert én már csak ilyen régimódi vagyok). -
Nem véletlen e-pack a neve.
Az e-pack lényege, hogy a szolgáltató megspórolja a postai díjakat (levél&csekk).
Mivel te ragaszkodsz a postai levélhez a telekom ragaszkodik a postai díj felszámításához.
Ha lenne külön e-pay és e-invoice akkor nyilván megkapnád azt ami rád érvényesül.A webshopot elnézve csoda, hogy az e-pack rendszer megy, lehet a 2 e-kedvezményt nem merték bevállalni/nem érdekük.
-
aki elektronikusan kéri a számlát, annak nem lehet akadály a fizetés tekintetében az, hogy a my telekom nem működik, átutalással akkor is tudja intézni, mert a letölthető számla minden szükséges információt tartalmaz, de ha az nincs meg, e-mail útján akkor is küldenek értesítést a számla kiállításáról, amiben a számla összege, száma...stb. olvasható, de ha még ez sem lenne meg, akkor is lekérhető telefonos ügyintéző útján.
nem a csekkesek vannak büntetve, hanem az elektronikusok kapnak kedvezményt.
még a mai nagy fejlesztési problémák közepette is sikerült letöltenem a számlát - valakinek befizetni is, de az nekem még ráér -, szóval annyira nagy gáz nincs, bár attól a probléma még probléma. -
-
glaci
őstag
Egyébként reflektálva az elmúlt nap Telekom weboldalon dolgaira:
Ugyan többen írták, hogy ezért maradtak a hagyományos papíros megoldásnál.
Közéjük tartozik én is pl. A számláimat mindig elektronikusan fizetem, a papír csak vésztartalék, arra az esetre, ha valami gixer lenen, mint pl. most is van.
A gond ezzel csak az, hogy cserébe engem (minket) BÜNTET ezért a Telekom, hiszen emiatt hiába fizetek elektronikusan, nem jár az e-pack kedvezmény!
Na, ez a felháborító !!! -
Deck
titán
Üdv!
Anyum nem fizette a számláját és részlet ezért korlátozták. Ma kapott egy levelett, hogy 8nap múlva végrehajtókhoz kerül az ügy. Majdnem 180k a tartozása. Kérhet részletfizetést? Mivel biztos nem tudná egyben kifizetni. Hogy megy ez? Fizetéséből levonhatják? Mit mondjak neki?
-
Sanzaa
senior tag
Sziasztok!
A Lenovo Vibe Z2 Pro készülékemre nem lehet telepíteni a Telekom alkalmazást hónapok óta 505-ös hiba miatt. Nem vagyok ezzel egyedül és nemcsak ennél a telefonnál áll fenn ez a probléma.(nem az átmeneti hiba miatt)
A Google Playen válaszolt a Telekom egy sorstársnak:Magyar Telekom Nyrt. 2015. november 6.
A hiba azért van, mert az Android 5-el megjelent a vendég fiók, amiben ha a hagyományos úton törlöd az app-ot, továbbra is ott marad az alkalmazás. Az alkalmazás kezelőben görgess legalulra a saját fiókodban, itt kattints a Telekom app-ra, majd válaszd az Eltávolítás minden fiókbol opciót.Igy újra telepíthető az app a Play-en keresztül.Sajnos ez a megoldás sem működik, illetve én az alkalmazások között nem látok olyat, hogy Telekom. Ti tudtok erre valami megoldást?
-
zoli62
addikt
http://hvg.hu/tudomany/20151110_magyartelekom_ugyfelszolgalat_nem_mukodik Bár a sajtócikktől nem lesz gyorsabb a javítás.
-
StLui
veterán
válasz
#79621120 #67588 üzenetére
Én 7-én fizettem ki, de akkor is úgy, hogy "megnézem", "mellékletek" fül, és ott tudom mindig külön kifizetni
Tényleg ők működtetik, de itt soha semmi gondom nincs, más számlákkal sem. Még a T honlapján beregisztrált bankkártyámat is automatikusan átvette a távszámla amikor ide is beregisztráltam.
-
szanyi20
tag
Sziasztok. A telekom hová rejtette a részletfizetésekhez tartozó számlákat? Ahol eddig mindent láttam, ott most csak a telefonszámlát látom.
Köszi
-
GeneraL_XTX
veterán
Nekem három részletben sikerült a cuccaimat kifizetni:
-tegnap délután csak mobilszámlát sikerült kifizetni, de nem a mobil-otthoni összevont fiókommal, hanem csak a mobil fiókomba belépve, a részletfizetési számlákat nem mutatta
-ma korán reggel sikerült kifizetni a két törlesztő számlát a mobil applikáció segítségével
-és kicsit később (amikor írtam) sikerült belépnem az egyesített fiókommal is (facebookos belépés) így sikerült kipengetnem az otthoni netszámlát is.gratulálok Trémobile, nem semmi "élmény" volt
-
válasz
cintula187 #67579 üzenetére
Körülbelül 8 napig viszi a teknőcposta az elektronikusan kiállított számlát a telekom fiókomba.
Sajnos nálam se működik a telekom fiók még mindig, így a számlánk várat magára. Holnap estétől már csak a mobil verzióját nézem a site-nak mivel nem leszek itthon, azon meg se letölteni, se befizetni nem fogom tudni, csak a gép előtt ülve. Egy szállodai gépen pedig nyilvánvalóan nem fogok a céges számlán mobilbankolni.
Így csatlakozok a változatosság kedvéért egy hibaüzenettel, úgy látom 404 és technikai karbantartás volt sárga háttérrel eddig, ez a fehér verzió még nem:
Szóval lesz valamilyen élmény?
-
PainKiller13
őstag
Galaxy Prime VE 29900 ft most a Telekomnál, szerintem elég baráti áron adják, Domino csomagban.
-
cintula187
addikt
válasz
Merd77 #67578 üzenetére
Hát a számla elkészül 1-én. A felületen ezt látod, de magát a számlát nem tudod letölteni, ahogy kb. 8 -ig.
A határidő meg 16-a. Ami most jó mert ha ebben a káoszos webes időszakban lenne a határidő (persze a havi számlákon kívül másnak is lehet másféle esedékes számlája) az lenne a megaszopás. -
Merd77
csendes tag
Ez a baj hogy nincs hová menni...
Viszont mondhatnák azt hogy ti id..óták 2 napig nem működött az online felület legyen a fizetési határidő 2 nappal hosszabb...
Mondjuk azt sem értem hogy az hogy van az elektronikus számla kiállításának ideje 2015.11.01 én meg értesítést az elkészültéről 8.- án kapok, fizetési határidő meg 16.-a? Hogy is van ez a matek? -
madle
őstag
szerintem a többi se jobb... legalább is a Telenr biztos nem, náluk voltam eleget..
-
Merd77
csendes tag
válasz
cintula187 #67573 üzenetére
Akkor aki régóta hűséges csak azzal szúrnak ki...szuper
-
Merd77
csendes tag
válasz
cintula187 #67571 üzenetére
Legalább 20 éve vagyok telekomos 1x se mondták hogy te h..lye itt egy készülék ingyen de még egy 5000 forintosra se.
Lejár a hűségem és el is húzok innen. -
Merd77
csendes tag
válasz
cintula187 #67569 üzenetére
És én még hűséges vagyok... ezekhez!
-
cintula187
addikt
Szo**atok lovat magenta színű dilettáns barmok!
"Nincs befizetésre váró számlám", pedig tuti ott van még és majd jól megbaxnak ha nem fizetem be.
Telefonon is esélytelen őket elérni. -
313313
addikt
válasz
GeneraL_XTX #67561 üzenetére
Engem ismét beengedett, de csak az otthoni szolgáltatásaim mutatja, a mobilokat nem
-
Merd77
csendes tag
válasz
cintula187 #67565 üzenetére
Akkor lehet hogy csak a Te gépedről lehet...az elég gáz!
-
cintula187
addikt
Én most befizettem. Nagynehezen (mozilla) De a mocskok elrejtették a részletfizetési számlát.
-
nobiand
aktív tag
válasz
cintula187 #67562 üzenetére
Nálam még mindig használhatatlan az oldal.
-
Merd77
csendes tag
válasz
GeneraL_XTX #67561 üzenetére
Akkor Te vagy az egyetlen mert a 4. böngészővel sem tudok belépni.
Csak azt nem tudom hogy a pénzünk egy csekély részét miért nem lehet visszaforgatni értelmes webprogramozókba?
Nem kell Új design nem kell új szolgáltatás a régi működjön.
Ja új arculat sem kell mert csak egyre rosszabb lesz, így is kicsit fura ez a barbi szín összeállítás. -
cintula187
addikt
válasz
GeneraL_XTX #67561 üzenetére
Hurrá, fizethetem végre a számlám.
Update: Csak most nem találom a készülék törlesztőjének a számláját. Eddig ott figyelt a havi alatt.
-
GeneraL_XTX
veterán
Már jó az oldal, nekem most sikerült befizetni mindent,most próbáljátok!
-
whbear
senior tag
A T-mobile -nál van hívásletiltás szolgàltatàs? Ha van akkor mi lehet a jelszó? Nem tudtam aktiválni. (call barring)
-
vidaila
senior tag
Belépnék a tré oldalára számlát fizetni, van otthoni internet, egy mobil előfizetés (mobil részlettel).
Számla sehol, pedig tudom, hogy már van, lennie kéne.
Az előfizetések listából pedig hiányzik 3 telefonszám, az otthoni internetre meg nem dobja ki a számlát. Viszont minden előfizetést kilistáz a személyes adatoknál ahol max leválasztani vagy átnevezni tudom a fiókról. Másnak is van ilyen problémája? Nem tudok számlát befizetni, mert az oldal nem hajlandó felajánlani sehol. -
ANDROID???
addikt
válasz
blackmajesty #67550 üzenetére
Beviszem inkább, nincs időm vacakolni vele, de semmi óra nem számítok...
Vannak itt elég ""jó"" vélemények... -
válasz
John_Lenin #67552 üzenetére
Sehogy szzerintem.
-
Teko001
őstag
válasz
ANDROID??? #67537 üzenetére
Igen, jól érted. Csak ehhez a díjhoz annyira meg kell csúsznod, hogy ők azt átadják egy követeléskezelő társaság részére behajtása céljából.
-
John_Lenin
újonc
Sziasztok! Hogyan lehet (előfizetéses) t-mobile számot külföldi számra átirányítani? Köszi.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
ANDROID??? #67549 üzenetére
Azért írtam a korábbi hozzászólásomban, hogy ha mást nem, akkor írj a kapcsolat.tmx.hu-n. Veszíteni valód nincsen.
A térítéses javításra meg amennyiben 20ezernél drágább volt, fél év jótállás van.
-
ANDROID???
addikt
válasz
blackmajesty #67548 üzenetére
Nem alma és ez nem jó hír, mert nem fogok tudni mit kezdeni vele...
Ha beadom szervizbe 3e kapásból a bevizsgálás, és utána jön a többi az lehet akár 20e is, és a TMX-ből kiindulva egyáltalán semmi nem garantálja, hogy a készülék meg lesz javítva és hibátlanul kapom vissza..
Akkor inkább vehetek egy új készüléket.. -
blackmajesty
aktív tag
válasz
dptrsk #67547 üzenetére
Ez abban az esetben lehet igaz a mostani ügyre, hogy ha az 1 év telt le okt 31-én. De ez esetben apple-t kivéve van egy második év korlátozott jótállás, vagyis még egy évig javítják ingyen ha a fődarabbal, szoftverrel van gond. Amennyiben a 2. év telt le, akkor nincs hosszabbodás, mert az egy korlátozott jótállás, a gyártó dönthet úgy hogy ad ilyet, de erre már a törvény nem terjed ki. Ha innen nézem, akkor egyik esetben sem hosszabbodik, mert az első esetben ott a korlátozott.
Ha pedig alma volt az érintett készülék, akkor cserélték, nem javították, és ilyen esetben újra él az 1 év teljeskörű jótállás.
-
válasz
blackmajesty #67546 üzenetére
... A jótállási idő alakulása
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 2. §-ában foglaltak szerint egy év, ami a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy – ha az üzembe helyezést forgalmazó vagy annak megbízottja végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A fenti rendelet szerint a jótállás időtartama a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. Az új határidőt a forgalmazónak vagy a szakszerviznek kell kiszámítania és a jótállási jegyen feltüntetnie. Ez praktikusan azt jelenti, hogy a többször meghibásodó vagy hosszan javított berendezések jótállási ideje lényegesen meghaladhatja az egy évet. ...
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
ANDROID??? #67528 üzenetére
A garancia nem hosszabbodik meg, ha okt. 31-én lejárt, akkor lejárt. Én azt ajánlanám, hogy vidd be egy üzletbe, és reklamáld meg, hogy a szervizelés nem sikerült jól, mert bár kijavították a hibát, de egy korábban nem létező hiba keletkezett közben. Ha nem tudnak mit tenni, akkor kapcsolat.tmx.hu, itt írd meg részletesen, mi történt, és add meg a telekomos javítási jegy számát, valamint az imei számot.
-
válasz
ANDROID??? #67537 üzenetére
Szerintem ez nem a felszólító levél díja, hanem ha a felszólítás után se fizetsz.
-
válasz
lugosi #67540 üzenetére
Van egy számlázási rendszer.
Ez a rendszer küldi el az adatokat:
A: nyomdának
B: Távszámlánakés
C: az online felületnek.
Szerencsére itt nem a számlázási rendszerrel van gond, hanem az online felülettel, tehát a Távszámla olyasmi, mint a papír alapú, csak nem a postás hozza hanem az e-posta.
-
#79621120
törölt tag
válasz
dptrsk #67538 üzenetére
Észrevettem .
szerk.
• A Magyar Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével összefüggő műszaki okból előfordulhat, hogy az eddigiekben, a Telekom otthoni szolgáltatások számláján fizetett készülék törlesztő részlete(ke)t, átmenetileg nem tudja rendezni a Távszámla felület használatával.
Amennyiben csoportos beszedési megbízással rendezi az esedékes havi részleteket, Önnek semmilyen teendője nincsen, az összeg a megszokott módon kerül levonásra bankszámlájáról.
Abban az esetben, ha eddig a Távszámlán keresztül fizette be a részleteket, de most nem adódik hozzá a számla fizetendő összegéhez a befizetési folyamat végén, kérjük, eseti átutalással (Távszámlán kívül) rendezze azt.Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetése miatt a Telekom otthoni szolgáltatásokkal rendelkező ügyfeleink korábbi 14 jegyű Szolgáltatói azonosítója 9 jegyű folyószámlaszámra változott, ezért korábbi regisztrációja deaktiválódott és az új azonosítóval automatikusan új regisztráció jött létre.
A változás technikai jellegű, nem érinti a szolgáltatásokat, vagy a Távszámla használatát, azzal ügyfeleinknek semmilyen teendőjük nincsen. -
válasz
ANDROID??? #67539 üzenetére
Ez persze nem hangzik rosszul, csak egy kérdést vet fel. Ha a jelenlegi rendszerük, ahol elektronikusan éred el a számlád - ha eléred - küldi elektronikusan a számládat a távszámlának, akkor mi arra a garancia, hogy ha a weblapjuk/rendszerük úgy működik mint most, akkor a távszámlába eljut az a számla? Mert szerintem ugyanúgy kutya vacsorája lámpaoltás után.
A magánelőfizetésemben megkaptam távszámlán a számlát, de az még pénteken volt.. Pénteken még nem dobták le az EMP-t a jelenlegi rendszerükre se. -
válasz
ANDROID??? #67537 üzenetére
Hát amit már legyártottak számlát, hiába regisztrál távszámlára nem tudja kifizetni, csak a reg. időpont utáni számlák jönnek távszámlára.
-
ANDROID???
addikt
válasz
lugosi #67536 üzenetére
Kiadott??
Telekom 2016 január 1-től:
"1. Módosul a követeléskezelési díjmértéke, amely a korábbiakban egységesen a teljes tartozás 15%-ában került meghatározásra, a jövõben a teljes tartozás összegétõl
függõen, a következõk szerint alakul: 2000-20000 Ft-ig 7000Ft, 20001-50000 Ft-ig 10000 Ft, 50001-100000 Ft-ig 15000 Ft, 100001-250000 Ft-ig 25 000 Ft, 250001 Ft felett
50000 Ft. (ÁSZF Törzsrész 7.1.11. pont, 5/A Melléklet 5.2 pont, 5/C Melléklet 2. pont, 5/B Melléklet 3.3.1. pont, 5/D Melléklet 5. pont)
2. Az elõfizetõi adatok valódiságának ellenõrzése valamint a fizetõképesség vizsgálat körében a Szolgáltató által bekérhetõ adatok, igazolások felsorolása kiegészül a
következõkkel: egyéni igénylõ esetébenmásodik fényképes személyazonosításra alkalmas igazolvány, adókártya, közüzemi számla, munkáltatói igazolás, üzleti igénylõ esetében
bankszámla kivonat, NAV igazolás. (ÁSZF Törzsrész 2.1.5 pont)..."Ezt jól értem, ha megcsúszol a számláddal, akkor 7000,- forinttól indul a "bünti"? (azért ez 2-3e forintos szla-nál aránytalanul magas nem? (szerencsére nem szoktam késni vele)
-
válasz
ANDROID??? #67533 üzenetére
Oké, de már kiadott, befizetésre váró számlával mit kezdesz a távszámlával? Távolról integetsz neki?
-
válasz
#79621120 #67530 üzenetére
ilyen esetekben nem számol(hat)nak fel - jelezték, hogy a hétvégén fejlesztenek, a várhatónak mondott mai reggeli időpontra nem lett minden jó, dolgoznak rajta tovább -, de a biztonság kedvéért rákérdezel telefonon, úgy még nyoma is lesz a dolognak a rögzített hívás okán.
más kérdés, hogy elektronikus átutalással így is befizethető, amennyiben korábban nem töltötted le a számlát, netán belátható időn belül nem tudod megnézni a szükséges információkat - összeg, azonosító...stb. -, úgy telefonon biztos segítenek benne.lugosi; azon gondolkodom, hogy nehéz jobb időpontra tenni a fejlesztést, mert a számlákat ilyenkor kezdik el befizetni, a szórás alapján közel két hét, de utána meg jönnek lassan a részletre vett készülékek törlesztőjének a befizetései - ha nincs annyi, mint számla, de elég sok lehet -, aminek a hónap utolsó napja a határidő, viszont korábban elkezdik már azt is fizetgetni.
-
ANDROID???
addikt
válasz
dptrsk #67529 üzenetére
Tuti, mert nincs közel a T-pont.?
dadawa:
tavszamla.hulugosi:
Ezt már eljátszották korábban is, beleölik a hatalmas pénzt amit majd az előfizetőkön hajtanak be, de természetesen ezt "az ő érdekükben csinálják", utána majd fogják élesben próbálgatni, (máshol is csinálnak ilyet) és majd menet közben rájönnek mit csesztek el és majd akkor is módosítgatnak rajta.
A felszólítások automatában jönnek majd mindenkinek, 14 nap után és majd lehet reklamálni, hogy ők cseszték el és akkor nagy nehezen majd jóváírják..Viszont kali jól mondja
-
válasz
GeneraL_XTX #67523 üzenetére
"Mikor várható, hogy használható állapotba kerül ez a rakás....valami?"
Megjósolhatatlan. Webshop anomáliák több mint egy éve vannak, ha jól emlékszem. Namost vagy az ügyintézős rész is felzárkózott ehhez a szinthez, és akkor nagy baj van, vagy lehet, hogy ez a diszfunkció elmúlik, és ez a rész használható lesz. Viszont ahogy a webshop javítása nem sikerült egy év alatt, így rövid kifutást nincs okunk remélni.
Sajnos munkaidő végéig sem sikerült belépnem a fiókomba, így ha holnap sem sikerül, akkor még szerda reggel rápróbálok, egyébként meglesz évek hosszú sora után az első befizetetlen számlánk, mert így ezen a héten mindenre lesz időm, csak telekom pontba menni nem.
Ja, az időzítés, hogy miért éppen számlabefizetési időszakban. Ehhez szerintem érzékük van. Mikor csinálták az országos leltárt? Csak nem akkor mikor a szifon premierje volt? Ja, de.
-
#79621120
törölt tag
Hogy a fittyfenébe fizessem be interneten keresztül a Telekom számláimat , ha a weboldal napok óta elérhetetlen ? És még van pofájuk késedelmi kamatot felszámolni .
-
válasz
ANDROID??? #67528 üzenetére
úgy tudom a szervizelés időtartamával meghosszabbodik a garancia.
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Garanciával kapcsolatban ki tud infót adni, ha dolgozó az még jobb lenne (írhat privátot is)?
A készülék 10.31.-ig volt garanciás, 10.29-el került szervizbe (előtte 10.28.-án vittem, de nem vették át az egyik t üzletben, leltárra hivatkozva), ma jött vissza, de a tel rossz.
Ilyenkor még leadható garanciális javításra (elvileg 2 vagy 3 napig még kell éljen a garancia), vagy már csak térítéssel fogják javítani?
Más hibával adtam le és más hibát produkál most, természetesen a TMX """""javította"""""" a készüléketKöszönöm.
-
Senkit nem vigasztal, hogy a weboldalukon az a 8 db reklám azért tökéletesen lefuttatja magát szépen körbe-körbe, meg nem akad egy pillanatra sem!?
-
Vangelis
félisten
válasz
GeneraL_XTX #67523 üzenetére
Soha... plusz 1-2 év!
-
Thome
veterán
válasz
GeneraL_XTX #67523 üzenetére
Neked legalább abszolút nem sikerül használni.
Én szombaton használtam, befizettem a számlám. Kár volt. Vasárnap óta ismét fizetendő tételként van jelen, majd -gondolom- mehetek be a tmobile-hoz verni az asztalt, hogy töröljék azt onnan. (Ma voltam, mondta hogy jöjjek vissza pár nap múlva). Istenke rakná őket hátsóba.
-
GeneraL_XTX
veterán
Komolyan mondom falnak megyek már a Telekomtól, havonta egyszer szeretném használni a tetves online felületüket hogy befizessem a számláim (ha már ennyire nyomják az e-ügyintézést) és persze hogy pont olyankor nem működik
Nemhiszemel basszus
Mikor várható, hogy használható állapotba kerül ez a rakás....valami?
-
válasz
Fancy-boy #67519 üzenetére
érdemesebb mihamarabb ellenőrizni, én még a gyári csomagolásúval is azt tenném, mert akkor sem teljesen kizárt a hibalehetőség, a problémát meg jobb előbb orvosolni, még a 3 napos cseregaris, vagy 14 napos elállási időben.
attól rosszabb nincs, mint amikor valaki kap karácsonyra valamit és bár ő bontja fel, de akkor derül ki, hogy valami nem stimmel és nem tudja használatba venni... (pláne, ha gyerkőcről van szó!) -
válasz
Fancy-boy #67515 üzenetére
valamiért biztos felbontották korábban, nem ritka, hogy akár csak egy röpke megtekintés céljából felnyitják, mert a vásárlónak a külső is számít és amiatt nem tud látatlanban dönteni több telefon között, netán be is kapcsolják - már amelyik készüléknél erre lehetőség van -, hogy a felhasználói felületet is láthassa az ügyfél, de attól még nem kell a gyártónak visszaküldeni, hanem amelyik nem lett megvásárolva, azt visszazárják és úgy értékesítik, vagy akár bontottan is megveszi valaki, mert épp ő is megnéz többet is és tudja, hogy amik neki nem tetszettek végül, azokat korábban esetleg ő is felbontatta.
az elállás keretében visszaküldött készülékeket is értékesítik, de szokták ellenőrizni, mert ha nem rendeltetésszerű használatból eredő problémát okoz a visszaküldés előtt az ügyfél, akkor azt neki kell megtéríteni, olyankor a készüléket már nem újnak értékesítik tovább.lugosi; hajnalban beléptem a notiról is, rendben voltak az előfizetéseim és a számlát is láttam.
ami érdekes; chrome és ie alól nem léptet most be, viszont a telefonon (iphone 6s plus és safari) tökéletesen működik a my telekom fiók! -
StLui
veterán
válasz
lugosi #67516 üzenetére
Nálam saját cégekről van szó, ezt nekem mindegy honnan fizetem, ha meg nem a tied a cég akkor tényleg nem kell izgatnod magad hogyan lesz kifizetve
Természetesen ez nem azonnali hanem hosszútávú megoldás, eleinte a távszámlás regisztráció ellenére simán a T-nél fizettem ki, nem kötelező a távszámlán, de annyiszor volt gond, hogy teljesen át is álltam,
Ja, viszont átvette a T-nél használt bankártyaadatokat, tehát ott is ugyanazzal fizettem, ezért ha be van rögzítve egy bankkártya akkor lehet ugyanazzal fizethetsz itt is. Azóta alig lépek be a T oldalára. -
Én a magán kártyámmal nem fogom a cég kiadásait fizetni, az teljesen biztos.
Emellett másik probléma, hogy az e havi számlát már kiadták, ergo ha el is intézném valahogy (szerintem leginkább: sehogy) azt, hogy a hátralévő időben az elutazásomig meglegyen a távszámla reg, akkor sem küldenék már ki még egyszer a távszámlára ezt a számlát, ami már ott van a telekomnál (valahol) a fiókunkban, hogy fizessük be.
Egyébként, ha egy 2000 fős cég lennénk, ennek megfelelő számú előfizetéssel, akkor nincs az a magán hitelkeret, amivel ki tudnám fizetni a cég telefonszámláját...Egyébként szerintem dobogós vagyok a "gyűjtsük a telekom weboldal hibaüzeneteit" versenyben, ugyanis az előbb a változatosság kedvéért az alábbi hibaüzenetet kaptam:
Én ezt mára ráhagyom, szerintem majd a cégünk meg a telekom lemeccseli egymással, hogy miért nincs a számla befizetve.
-
Fancy-boy
addikt
Az lenne a kérdésem, hogy amennyiben a mobiltelefon készüléknek a doboza, ezüst színű "Security" feliratú zárjeggyel van leragasztva, akkor az a telefon használt/visszaküldött, majd újra eladott/csomagolt darab?
Azért kérdezem, mert alatta láthatóan lenne egy Nokia feliratos zárjegy, ami át lett vágva korábban.
Egyébként a 14 napon belül visszaküldött telefonokkal mit csinálnak? Természetesen azt gondolom, hogy újra eladják, de ilyenkor visszamegy a gyártóhoz ellenőrzésre vagy "házon belül" csomagolják újra? -
StLui
veterán
válasz
lugosi #67512 üzenetére
Dehogynem, mit gondolsz én mit fizetek? Kifizetem a lakossági hitelkártyámmal, utána kp-ban kifizetem a cégből magamnak, de át is utalhatom magamnak. Céges kártyával nem javasolt magáncélú tételek kiegyenlítése mivel akkor a cég pénzét használod magáncélra, de a magánszemély kifizetheti a céges költséget és utána elszámolja a céggel. (könyvelőként mondom)
-
Thome
veterán
Annyira jó a rendszer, hogy szombat este befizettem a számlát sikeresen, ma újra ott van hogy befizetésre vár. Remélem hogy nem kell bemennem...
-
válasz
dokee78 #67502 üzenetére
Igen.
Alapból semmi plusz költség nincs.
Társ csomag helyett, ha van hűség a csomagra is, azonos vagy nagyobb havidíjú fő csomagra kell váltani, ha nem akarsz kötbért.
Ha az előfizető is változna, akkor azthiszem 6500 forint, amit az új előfizető fizet az első számlával. Készüléktörlesztéseket ki kell fizetni váltás előtt. -
válasz
dptrsk #67505 üzenetére
Köszi amúgy a tippet, ki fogom próbálni, de most indítottam egy privát böngészést, és most meg be sem hozza azt az ikont, amivel beléphetnék a felületre:
Csak körözget ahogy kell, 5 perc után ráhagytam és bezártam.
Ja, egy órás késéssel megjött az értesítő SMS, hogy folyószámla szinten beléptem az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra! (Ez volt az a belépés, aminek a végén kiírta, hogy folyószámla szinten kellene belépnem ahhoz, hogy a számlákat lássam xD).
-
válasz
lugosi #67501 üzenetére
Egyre kreatívabbak, kezdek besírni rajtuk:
Csak így tömören, semmi cicó, általános hiba.
Utána egy újabb kattintás a számlákra, és az eredmény:
Miért nem oldják meg egyszerűbben? Például kiírhatnák, hogy figyelj öreg, halvány fogalmunk sincs, hogy mi történik a weboldallal.
Harmadik próbálkozásra: középen "belépés az online ügyintézéshez", de a jobb felső sarokban még be vagyok lépve.
Negyedik próbálkozásra a jobb felső sarokban is ki lettem lépve.Csak abba gondolok bele, hogy ha én így végezném a munkámat, hol lennék már...
pietrasko: nem, de előzmény nem kavarhat be, ezen a gépen még nem léptem be a telekom fiókba korábban.
-
Nos mint ahogy előre látható ugyan nem, de erősen sejthető volt, nem működik az oldal... Ami baj, mert a céges számlát szeretném befizetni, amit így nem tudok átutalni úgy, hogy nem tudom letölteni a számlát. Amikor sikerül belépni, akkor "hiba történt az adatok letöltése közben", illetve egy félkész, részekben hiányzó weboldal fogad. A számlákhoz már el sem jutok, ha arra a menüpontra kattintok akkor végtelenített töltögetésbe kezd az oldal és meg sem jelenik semmi. Hosszas várakozás után kirak a főoldalra, bejelentkezés nélkül egy zavaros szöveggel arról, hogy ha a számlákat akarom megtekinteni, akkor ahhoz megfelelő jogosultsággal rendelkező bejelentkezés szükséges. Ami megvolt, amíg el nem hokizgatta magát a weblap, mert kb 5 perc töltögetés után úgy csinált, mintha nem lennék bejelentkezve.
Aranyosak, mert a hét közepén elutazok, és ha addig nem javul meg (miért javulna?), akkor gond lesz mert rajtam kívül más nem jogosult hozzáférni a céges számlákhoz, és 16-áig, a fizetési határidőig nem jövök haza.
Azért aranyosak, az utolsó napon amikor még működött a weboldal, a számlák nem voltak megtekinthetőek és letölthetőek. Hihetetlen, hogy egyik agytröszt se jött rá, hogy lehet, hogy nem számlakibocsátási időszakban kellene élesíteni az új weblapnak nevezett bughalmazt. De hát ilyesmit miért is várna el az ember egy ekkora cégtől. Egyébként is tragikomédia, amit az elmúlt egy évben a weblapjuk és a webshop tekintetében művelnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÚJ Dobozos Lenovo ThinkPad T460 i5-6300U / 8GB / 256GB SSD / Magyar billentyűzet
- Egyedi Keycapek
- Apple iPhone 14 Pro Max 256 GB Space Black (független, iSTYLE vásárlás)
- Apple MacBook Pro 13 (2016, Touch Bar) ezüst, i5 / 8GB / 512GB SSD / 4x Thunderbolt 3
- iPhone 17 Pro Max 256GB kozmosznarancs apple.hu
- Targus DOCK423A - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Kingston HyperX Fury 1600MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest