-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
lugosi #67898 üzenetére
Ez már eszméletlen...
Előre tervezett fejlesztés?
Még mielőtt bárki izélne, a szmájlit én tettem rá, egy szót akartam vele kiemelni.
Amúgy basszus a pénzem szeretném / szerettem volna költeni náluk, de hát ha egyszer nem hagyják. Komolyan előfizetek már Vangelisnél, hogy intézze nekem ezeket ügyeket, neki tutira működik minden!
-
-
Van valami különösebb oka (upgrade, karbantartás, vagy bármi egyéb), hogy a telekom weblapjáról kattintva semmi nem jön be? A főoldal bejön, de ha valamelyik linkre kattintok, pl előfizetéses telefon vásárlása, vagy dominós telefon vásárlása, akkor:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
-
glaci
őstag
válasz
quailstorm #67894 üzenetére
Viszont akkor így elnézve a listát egy kicsit hiányosnak tűnik a cucc! -
#41133696
törölt tag
A kártyás akciós mobilból itt: https://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/akciok/karacsony/mobilok-feltoltokartyas
2 hetek óta ennyi. A harmadik meg a Huawei nem ér annyit mint a másik kettő közül bármelyik
Egyébként most vettem egy ilyet: LG LEON/SL (H340n) telefon, titán + Hozzá még ezeket: LG Leon XPROTECTOR kijelzővédő üvegfólia Tempered Glass 0.33 + LG Leon TPU szilikon tok - FÜSTSZÍNŰ
Memóriakártyát nem kellett, mert az Optimus L7 II-ből kerül át.
-
válasz
szabogabor10 #67885 üzenetére
Jah...ki látta ezt ezen a képen....
-
-
-
313313
addikt
Mára is egy gyöngyszem
-
-
Bocsesz, hogy béna vagyok keresni, de segítsetek már légyszi:
Milyen dokumentumot kell letöltenem, kitöltenem, aláíratnom, és mit kell mellé mellékelnem, ha a cég előfizetéseit akarom intézni? Már egyszer kaptunk ilyet a telekomtól, de el lett hagyva sajnos :/
-
válasz
PainKiller13 #67871 üzenetére
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Telekomnál van olyan mobilnet ami korlátlan böngészésre?
Illetve az is jó lenne, ha vmi új simet váltanék és arról menne a net, a lényeg hogy böngészésre korlátlan, hűségidő nélkül.
-
cellpeti
nagyúr
sziasztok!
Nálatok is szarakodik a telekom.hu?
-
Sziasztok!
Rövid sztori: vettem egy Z3C-t 2014 november elején a Telekomnál, részletre. Mivel nem jelent meg a belső rendszerben letölthető garijegy, csak számla és részletfizetési papír, rákérdeztem,hogy mi van, azt mondték, garanciális javításhoz ez elég. Rendben mondom, volt is rá szükség, beadtam gariztatni az előbb említett papírok kíséretében. Javítva, mindenki örül.
Viszont most elmúlt egy éves (telefonra 2 év garancia van), és a Cordon mindenáron garancialevelet akar, nem elég neki a T által elfogadott számla+részletfizetési papír. Telekomhoz nem lehet vinni, azok egy évig fogoalkoznak csak garis javítás intézésével.Szóval akkor most mit tegyek? Menjek be a T-hez és verjem az asztalt, hogy márpedig adjanak garancialevelet, mert a Cordon nem fogadja el azokat a papírokat, amiket ők igen?
-
istnag
addikt
Sziasztok,
Régebben volt olyan a telekom honlapján, hogy hamarosan kapható készülékek. Most nem igazán találom,
de lehet én vagyok béna
Valakinek esetleg nincs infója, arról, hogy a HTC A9-et forgalmazni fogják-e vagy sem? Köszönöm előre is! -
válasz
lugosi #67845 üzenetére
az nem automatikusan megújuló opció, ilyentén lemondani sem kell, ezért annál régebben sem kellett külön visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott netet.
Soulfly842; másra is gondoltam korábban a nem kikapcsolás, hanem csak felfüggesztés láttán; az áremelések kapcsán aláírt nyilatkozatra, de azt azzal elvetettem, hogy másik/nagyobb opciót is a régi, olcsóbb áron kapok azóta is, nem csak az akkor aktívat. korrekt így.
-
válasz
MaxxDamage #67854 üzenetére
+NETPLUSZL
1430ra
ez 1GB csomag.
Utolsó betűt ha kicseréled:
S- 200MB
M-500MB
XL- 3GB
XXL- 5GB -
Sziasztok,
Mobilnetet miként lehet rendelni sms-be? (ha lehet)
A program nem indul el (nem tölt be) elfogyott az előfizuhoz tartozó adatkeretem és teljesen meg vagyok lőve.
Lejár a hűségem kövi év nyárig, aztán havi 20 ezertől mentem meg a Magyar Telekom szolgáltatót!L
-
Urmy
tag
Üdv forumtársak!
Segítség kellene. Eladásra kínáltak egy telekomos note4 et ami elvileg nem előfizetéses.
Számla nincs csak jótállási jegy ami rajt van telefon imei száma stb..
Miből látni hogy előfizetéses e a készülék van valamilyen azonosító ( számlaszám) ami alapján ez eldönthető ?
Köszönöm aki segít. -
Soulfly842
addikt
Emlékszek, amikor forgalom bővítő esetén duplikáltan jelent meg az alap adatforgalom?
Tudatos átállási időszak része volt az. Ekkor fabrikálták át az elszámolások módját.
Jelenleg a hagyományos utólag fizetett szolgáltatásoknál már működőképes ez az eljárás.
Mix típusúaknál viszont az EcoSurf netet és a Funnet utólagosan 'manuálisan' aktiválni kell.
(#67843) szabogabor10
Nem hiszem, hogy tudatosság lett volna benne. Inkább valamilyen 'mobilinternet jelölő' aktív maradt, ami miatt hirtelen elbizonytalanodott (ha csak felfüggesztésre kerül egy kieg. szolgáltatás ez sokszor előfordul), a tényleges deaktiválásával viszont ez áthidalható.
Ezt úgy kell elképzelni, hogy egy előfizetésen sok-sok tucat technikai szolgáltatás van fent (ezeknek nagy része alapszolgáltatás), s ha valamivel akad, akkor logikailag ki kell bogozni...
Ha az xy időszakban ua. a szolgáltatás már aktív volt, akkor egyébként sem kap érte semmit.
Ergo, a kivitelezés is jó - a kivitelezésnek ehhez nem sok köze volt.
____________
Más:
Nem tudom, hogy feltűnt-e nektek, de az elő-karácsonyi időszakban elinduló készülékakciók azok ugyanúgy érvényesek az üzletben is ... -
Tamás34
senior tag
Sziasztok!
Voip-ozni csak a drágább díjcsomagoknál lehet? Most Szombaton jár le a hűségem és azon gondolkodom, hogy átmegyek olyan szolgáltatóhoz, ahol ez nincs letiltva! Nem tudom használni
a UPC phone alkalmazást! -
MAGUS7
tag
Sziasztok az idei Black Friday akcióról lehet már tudni valamit ?
-
-
válasz
szabogabor10 #67843 üzenetére
kérdés, hogy technikai oka volt, vagy csak az ügyintéző nem tudta az új módit - azt nem feltételezem, hogy bónuszos érdekeltség miatt próbálkozott be -, hiszen ha automatikusan ketyeg tovább a bővítő kikapcsolását követően a rendszerben a díjcsomagban alapban adott adatkeret, akkor a rendszer azt adott tekintetben is megfelelőnek kellene, hogy lássa.
az is lehet, hogy új még a dolog és idő kell a teljes összehangolásra, de biztos sokan örülnek majd annak, hogy nem kell külön visszakapcsolgat(tat)ni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet a bővítő lemondása után, az ilyen duonet sim igénylési probléma - ha valósan technikai gond - meg megoldásra kerül, illetve biztos nem is annyira gyakori hibalehetőség, miszerint pont lemondott/felfüggesztett bővítővel kéri az előfizető. -
Pont ezért is szívtam kicsit, mikor bementem DuoNet SIM-et kérni. Az történt, hogy díjcsomagváltás miatt előtte lemondtam a NetPlusz XL-t, és én is azt tapasztaltam, hogy lemondás után nem kellett külön aktiválnom az alap netet. Ez eddig rendben, viszont az üzletben tájékoztatott az ügyintéző, hogy azt látja, hogy fel van függesztve a NetPlusz XL, és sajnos csak úgy enged a rendszer DuoNet SIM-et adni, ha azt újra aktiválja. Na addig mondogattam neki, hogy így nem lesz okés és csináljon valamit, amíg egy kolléga segítségével nagy nehezen csak sikerült neki NetPlusz nélkül is DuoNet SIM-et adni. Szóval az alapötlet jó, a kivitelezés már nem annyira.
-
korábban elfelejtettem leírni, most is csak észrevétel szintjén; a next s előfizetésen lemondásra került a netplusz l bővítő (még az elmúlt hónap végén ideiglenesen, illetve cserélgetem, hogy mikor mennyi kell, néha elég a 1.5 GB, máskor meg több kell), de a rendszer nem kapcsolta ki az adatforgalmat, nem kellett a díjcsomagban alapban adott adatkeretet külön aktiválni, hanem automatikusan az pörgött tovább, a netplusz l kapcsán meg azt látom, hogy nem kikapcsolva, hanem felfüggesztve van.
amennyiben ezt találták ki arra rendszerileg, hogy a bővítő lemondásakor ne kellejen mindig aktiválni újra - telefonon vagy az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton - a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, úgy helyes, nekik is jobb lesz így, kevesebb panaszkodás és telefonálgatás lesz - az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot viszonylag kevesen ismerik/használják. -
foxymaci
senior tag
válasz
simii16 #67830 üzenetére
A papírodon feketén fehéren le van írva hogy nem törötten adtad le a készüléked szóval ez elég bizonyíték én a helyedben visszamennék és kérném az üzletvezetőt (ha a vőrös hajú nő van még akkor az korrekt jó fej) elmeséled a sztorit papírt megmutatod és elmondod ha most sem történik pozitív változás az ügyben mész a fogyasztóvédelemhez, elég eggyértelmű hogy ők hibáztak.... Ne hagyd magad
-
C4mp3r
addikt
-
#50677760
törölt tag
válasz
zsolesz06 #67050 üzenetére
Sziasztok!
Én csak egy mai élményt írnék le, ami segített a további előfizetések Újragondolásában is.
Lényeg, rendeltem otthoni internet mellé egy tabletet.Ma kiszállították,...hát, nekem nem igazán tetszik, gondoltam majd visszaviszem, hisz 14 nap bla bla.
Euro center, ez volt a legközelebb.Bemegyek, sorszám, várok.Erre sorra kerülök, a fiatalember tuskó, primitív módon, azzal kezdi hogy hát én ezt nem tudom átvenni, postán kell.Mondom oké, de én nem szeretném postán feladni, mert nem kaptam semmilyen kísérő papírt a tablet mellé, így inkább személyesen. Erre : jó, itt nem lehet!!! Már beszállt a beszélgetésbe egy hasonló, a fent említett tulajdonságokkal bíró hölgy is, aki szerintem valami vezető féle lehet, és ugyanazt elmondja amit a tuskó srác.Erre már felbaszták az agyam, de még mindig normálisan kérdezem, esetleg abban segítenének, hogy megmondják, hová mehetek?A nő flegmán elmondja a 3 üzletet ahol leadhatom, és köszönés nélkül elfordul.Következtetés: Nem értem meg, hogy ilyen embereket miért kell ott alkalmazni, ahol minimum, és elvárt lenne a normális kommunikáció, és segítőkészség.Nekem ezen a ponton dőlt el, hogy ha lejár a net előfizetésem, azonnal lépek, pedig a TV előfizu is vonzó volt.Sajnos nem ez volt az első ilyen üzlet, és azt gondolom, ha pénzt hagyok náluk, a normális ügyintézés a minimum!! Elnézést kérek, hogy szét OFF-oltam a topikot, de hátha segít valakinek, aki ott akar ügyintézni.
(Természetesen nem válasz akart lenni, de ideges vagyok, elszúrtam Bocsi!
)
-
A Telekom FB oldalán továbbra is azt írják (kb. 4 órája), hogy nem lehet befizetni számlát weboldalon. Teszem hozzá, mostmár Telekom app-ben se. Állítólag továbbra is eltekintenek a hiba miatt a késedelmi díj kiszámlázásától és a korlátozástól.
-
válasz
szabogabor10 #67834 üzenetére
jelen esetben jobban járnál az otp felülettel, úgy kevesebb a hibalehetőség, én is úgy fizettem most inkább, hiába vagyok más banknál - adott esetben nincs is jelentősége.
-
válasz
szabogabor10 #67833 üzenetére
Most nézem, a weboldal meg elfelejtette, hogy eddig mindig gyorsfizetéssel fizettem, és mindenáron át akar irányítani az OTP weboldalára, így meg nem merek próbálkozni. Kész röhej az egész hulladék rendszerük.
-
Hihetetlen, hogy még mindig nem tudok számlát fizetni Telekom app-en keresztül. Délután még be tudtam fizetni a mobilnetes számlát, most már nem tudom a telefonszámlát. Fizetés előtt folyamatosan elszáll hibával. Weboldalon inkább nem is próbálkozom, utalni nem fogok. Komolyan nem hiszem el, hogy ekkora lúzerek dolgoznak náluk...
Mindegy, ma van a határidő, de leszarom. Ha viszont emiatt bukom az e-pack-et, nagyon megkapják a magukét, az biztos. -
tomy86
addikt
válasz
simii16 #67830 üzenetére
A Telekomnál át akarnak verni vagy csak szokás szerint tájékozatlanok. kalinak van igaza, neked semmi közöd a Cordonhoz. Idézet az nfh "gyakori megtévesztések" aloldaláról:
"A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva)." -
válasz
simii16 #67830 üzenetére
ez nem teljesen úgy működik, ahogy ők gondolják és mondják, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben a készülék - és a hozzá kapcsolódó előfizetés - kapcsán, illetve ott is adtad le a készüléket, ezért ott az üzletben írj a vásárlók könyvébe, miszerint te nem olyan állapotban adtad le a telefont, ahogy azt a szerviz visszajelezte, a többit meg harcolja le egymással az üzlet és szerviz.
-
simii16
aktív tag
Szia!
Igen, a Cordon állította ki a szakvéleményt. Fotót is mellékeltek, hogy törötten érkezett meg. Mondjuk a fotón csak egy tropa telefon látható, kérdés, hogy ez igazolja-e a bontást... Már semmin nem lepődnék meg.
Ma voltam bent, nem sikerült természetesen semmivel előrébb jutnom. Tojnak az egészbe gyakorlatilag, vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel, ha velük nem jutok semmire forduljak a fogyasztóvédelemhez.
Én írtam el amúgy a hónapot, szeptember 16-án adtam le a készüléket, tehát két hónapja Debrecenben a Piac utcai üzletben. -
DonMaster
addikt
válasz
Varszegig #67825 üzenetére
azért egy olyan több mint 20e ft-feleti dolog, amég egy régi nem okos telefon meg van 4-6e ft-bol is. a kettö között van különbség, mondjuk azt olyan mintha elopják a trabantodat, azt hasonlitod ösze avval, hogy ellopták az uj ferrari enzo-dat. van különbség, a kettö sulyossága között, az árábol adodoan, mint cselekedet hogy lopás semmi különbség, csak érték szerint van határolva a dolog, minél nagyobb értékü dolog kerül ellopásra annál elörébb van a megkeresés sorában.
-
-
nobiand
aktív tag
Sim kártyát szeretnék cseréltetni. Szinte nincs térerőm sehol, más telefonba is ezt produkálja. Mellette másik sim fullon van. A kérdésem az lenne, hogy a most kapott simek már nano simek? Mert még egyelőre nincs szükségem rá, de lehet, hogy a BF keretein belül veszek telefont, és abba már az kéne. Köszönöm.
-
válasz
dellfanboy #67818 üzenetére
Rendőrségre menj be, mondd hogy még be van kapcsolva.
Vetess fel jegyzőkönyvet, hogy jelezted, hogy még bemérhető lenne.A szolgáltató csak hívatalos szerv kérésére méri be a SIMet.
-
dellfanboy
őstag
hetvegen sikeresen elhagytam/elloptak a taskam benne a dominos telefonommal. rendorsegen tettem mar feljelentest de fuluket se mozgatjak.
az lenne a kerdesem hogy lehetseges-e az, hogy a szolgaltato megmondja hogy hol van a telefonom? ha most hivom meg kicsong szoval nincs lemerulve, viszont par napon belul le fog...(halisten nem az okostelom hagytam el hanem a melos butatelomat)
ha igen milyen telefonszamon erdeklodjek? -
boxfan
tag
Sziasztok!Az lenne a kérdésem, hogy tudom beállítani azt,hogy kapjak sms-t arról,hogy xy szám keresett,míg kivolt kapcsolva a telóm?És ez fizetős szolgáltatás?
-
válasz
simii16 #67804 üzenetére
szia,
a sony szerződéses szervize, a cordon állította ki a jótállás keretében történő javítást elutasító jegyzőkönyvet?
részletkérdés csak, de 2 hónapot írtál, viszont augusztus 16-tól mostanáig 3 hónap telt el.
azt szabad tudni, hogy melyik telekom üzletben adtad le a készüléket?
arra tudsz csak támaszkodni utólag, hogy az általad leírt módon fizikai sérülést szenvedett készüléket az ügyintéző nem vette volna ás garis (jótállás/szavatosság) ügyintézésre, vagy ha esetlegesen igen, akkor feltétlenül szerepeltette volna az átvételi jegyzőkönyvben a vélhetően nem rendeltetésszerű használatból eredő fizikai sérüléseket!
bizonyos (gyors) panaszoknál a bekamrázott helyiségekben készített felvétel is segíthet, de ilyen hosszú időintervallumot követően már biztos esélytelen - hacsak más ügy miatt nincs kikérve a felvétel, de ennek a valószínűsége elég kicsi... -
Tamás34
senior tag
válasz
simii16 #67804 üzenetére
Az ügyintéző részéről gondolom az lett volna a minimum, hogy a jegyzőkönyvbe beleírja, hogy sérült a készülék, de mivel nem volt az, így nem szerepel benne semmi. Szerintem ez a kulcs mondatod! Egyértelmű, hogy egy törött telefont át se venne az ügyintéző garanciális javításra! Ne hagyd annyiba, menny be megint, és kérd el a panaszkönyvet írd bele részletesen az eseményeket és annak a papír fénymásolatát amit kaptál a készülék leadásánál! Írd bele azt is, hogy Fogyasztóvédelemhez fordulsz!
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis rémtörténetet írnék le Telekomos garanciáztatással kapcsolatban. Szerintetek ilyenkor mi a teendő?Augusztus 16-án, azaz pontosan két hónapja adtam le egy Z1 Compact készüléket, kijelzőhibával. Nem adott képet. Az ügyintéző rendes, készséges volt. Két hét múlva érkezett a csomaggal a postás, olvasom a levelet miszerint: "A készüléken mechanikai sérülés látható, emiatt a garanciális javítás elutasítjuk." A sérülésről fotót mellékelnek. A telefon rommá van törve, totál pókhálós kijelző, leeső hátlap.
Másnap rohanok be az üzletbe természetesen, ugyan az az ügyintéző, ő is mélységesen felháborítónak találja, a kellemetlenségért ad egy "nagyobb összegű" (8 ezer forint...) jóváírást és úgy gondolja "emiatt valakinek a feje fog hullni". Telefonszámot, mindenféle elérhetőséget kér, értesíteni fog, mert lehet azonnali készülékváltásos lehetőség lesz belőle. Ezután 2 hét csend, mire befáradok újra az üzletbe. A telefont még csak fel sem küldték újra, gyakorlatilag semmi nem történt, mert nem tartják lehetségesnek, hogy szállítás közben sérült volna meg. De semmi probléma, írjak egy panaszlevelet, ő pedig újra felküldi a szervíznek. Ígyis lett, ez volt 10.21-én.
10.28-án érkezik a postás, gyanúsan rövid idő alatt érkezik vissza a készülék. Továbbra is fenntartják az álláspontot, csak térítéses javítás lehetséges. Még aznap jelenésem volt, ahogy kell, gyakorlatilag semmire nem jutottam ekkor sem, megnézte az ügyintéző a gépben, még csak pár napja rögzítették a panaszlevelet, 30 napon belül kötelesek válaszolni. De nyugodjak meg, a tisztelt Telekom "nagyon jól kezeli a panaszokat, MÉG AZ IS LEHET, hogy készülékváltásra lesz lehetőségem hűségidőn belül!"
Ma, 11.16-án kapom a levelet panaszomra válaszolván:
"Tájékoztatjuk, hogy üzleteinkben a minőségbiztosítási előírásokat betartva különös gondot fordítunk arra, hogy a javításra váró készülékeket megfelelően tároljuk és szállítjuk tovább a gyártó képviseletéhez." - bélelt borítékba telefon becsúsztat, majd a többi hasonló módon csomagolt telefon közé tesz egy dobozba vagy ládába - "Mindezek alapján kizárjuk annak lehetőségét, hogy a telefont ez idő alatt sérülés érte."Gondolhatja mindenki, hogy nem ilyen állapotban adtam le a készüléket. Nyilvánvaló, hogy egy összetört telefont nem fognak garanciában javítani, nem is vittem volna be. Az ügyintéző részéről gondolom az lett volna a minimum, hogy a jegyzőkönyvbe beleírja, hogy sérült a készülék, de mivel nem volt az, így nem szerepel benne semmi.
Egyszerűen felháborító, hogy ilyet meg lehet tenni az emberrel. Végső elkeseredésemben és dühömben írok ide. Remélem lesz aki elolvassa és tud tanácsot adni, mégis mit tehetek.
-
flegga92
senior tag
válasz
gyáliSanyi #67799 üzenetére
Tescoban 3000 ftért vettem stick+domino quick simet múlthéten. 7 napig elhasznalhatsz 1 gbot "ingyen" aztán pedig minden megkezdett 500mb 1000 ft.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÚJ Dobozos Lenovo ThinkPad T460 i5-6300U / 8GB / 256GB SSD / Magyar billentyűzet
- Egyedi Keycapek
- Apple iPhone 14 Pro Max 256 GB Space Black (független, iSTYLE vásárlás)
- Apple MacBook Pro 13 (2016, Touch Bar) ezüst, i5 / 8GB / 512GB SSD / 4x Thunderbolt 3
- iPhone 17 Pro Max 256GB kozmosznarancs apple.hu
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3437, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3624
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3260, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest