Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz punky10 #72263 üzenetére

    a my telekom esetén fiókos bejelentkezést használok, úgy nincs sms.

    balagedebr; a flotta milyenségének a függvénye is, de ha annál a díjcsomag módosítása megoldható a my telekom felületen (a honlapon bejelentkezve), az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#), vagy a telefonos önkiszolgáló (1430) menüben, akkor nincs külön költség.
    üzletben, személyes ügyintézéssel elvileg 2000 ft, telefonos ügyintéző által, vagy postai úton (levél vagy fax) pedig 1500 ft.

    iwroteapoem; valakinek jó az ügyfélmegtartási módi, ha nem gond a hűség.

    Draken; akkor marad a sim kártya cseréje.
    ahogy előttem is írták, a csere nincs kihatással a már lezárt díjcsomagra, attól az nem fog módosulni, külön kellene díjcsomagot váltanod, hogy ne léphess vissza a lezártba.

Új hozzászólás Aktív témák