Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz Black_Raven #80109 üzenetére

    (#80109) DarthFader

    Ez közel sem ilyen egyszerű, felesleges köröket ne fusson.

    (#80110) Mister_X

    Megkérnélek, hogy orbitális hülyeségeket ne beszélj tényszerűen - legfőképpen, hogy lövésed sincs róla. Képzeld, én kezelek lakossági és üzleti szegmenst is, de ilyen nagyképűsködő, ingyé' számlázom az iphone 8 256GB-sat, s társait nem lövöldözök feleslegesen egy olyan topicba, aminek soha köze sem volt egy nagyvállalati szegmenshez. Eleve, ha ilyen történik is, akkor is nem kellene üzleti titokként kezelned? First minute-os diákmunkatárs vagy?

    Most komolyan? Belekényszeríted egy olyan körbe az érdeklődőt, amivel saját magának okoz kellemetlenséget? 72 órán belüli elállás nem hogy nincs, hanem még csere is csak cikkszám szerinti típus azonosra történik (kizárólagosan abban az esetben, ha HIBÁS a készülék). Ergo, ugyanarra a színre. Hidd el, az hogy egy kicsit drasztikusan fogalmazok, az talán joggal van. Talánokban sok mindenről beszélhetsz, de ha a folyamati szabályzásokat, jogszabályokat nem ismered, akkor egy kicsi vagylagosságot vihetnél a mondókádba.

    Napestig mondhatná a butaságot az üzletvezetőnek, de akkor sem lenne előrébb. Ne hidd azt kérlek, hogy egy felsőbbrendű materializálódása vagy a Magyar Telekomnak, amikor legtöbb folyamatba még bele sem látsz.

    Más, ha ott sztornóznak egy terméket, mert rosszul lett kiszámlázva (bontatlanul ott hever a központi raktárban), s más dolog az, ha egy Használt terméket akar visszavinni valaki, mert 'nemteccik.

    Teljesen más dolog az, hogy mit tudsz megcsinálni, mit enged a rendszer és hogy mit lehet milyen keretek között.

    Hidd el, ezt csak jó szándékkal írom le neked, s velem már nem 1-2 éves rutin mondatja ezt. Vagy nekem nem fogod elmagyarázni, hogy izzzé, van az a rendszer és ott ha úgy kattintunk, akkor... Megközelítőleg sem ilyen egyszerű a történet.

Új hozzászólás Aktív témák