-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomas77
senior tag
Köszi a válaszokat.
Az S7-ben nem aktív a kapcsoló, de gondoltam a szolgáltatás aktiválása után megjelenik a menüben.
A 4x-ben aktív a kapcsoló. Mégsem történik semmi bekapcsolás után.
A sim vadi új. Pénteken lett cserélve. Megfelelő 4G van.
Az előfizetés privát, nem flottás, nem domino.
Megpróbáljuk megint a 1414-et. Hátha... -
norberto_th
aktív tag
Ahaa köszi, bocsi nem is láttam hogy válaszoltál. Egyébként igen a korlátlan appokra gondolok, szerintem sem számolja bele ha képet küldök vagy fogadok saját eszközrő. Jelenleg vizsgálat folyik, mert levonta az adatforgalmat az insta böngészés után, ami nem videó hanem kép volt. Már az ügyem is előre vették, kivi leszek mi lesz a végeredménye, elég részletesen leírtam nekik mindent és kép/videós bizonyítékot az igazam bizonyításáért.
-
szokel16
csendes tag
Köszi a választ.
Bíztam abban, hogy mikor 4 éve vettem a Note 3-at akkor november végen, december elején volt mondjuk 200ezer, majd karácsonyhoz közelítve levittek hirtelen akcióba 150ezer környékére.
Bár azóta nem figyeltem a telefon árainak a mozgását ebben az időszakban. -
KZP
őstag
Persze, olyat. (P10) Pár napja még csak hat vidéki üzletben volt azonnal átvehető, de ma már több budapestiben is. Igen, ezelőtt nálam is mindig így ment a dolog, most is minden stimmelt, még a "szállítás időpontja" is a mai nap volt, 9-17 óráig. De így, hogy nincs jóvahagyva, nem akartam potyára elmenni érte...
-
-
-
kchris78
veterán
Brutális... én is nézegetem majd, fél éve éve talán nézegettem én is de ott ahol tényleg leülne az ember netezni (nem az utcán ahol rálátás van az adóra) ott a beltérnek van egy elég nagy negatív hatása a sebességre.
Figyelni kell a speedtestre mert akinek nincs sok adatmennyisége többszáz MB-ot össze lehet hozni tesztelésekkel.. (nekem 1GB-ot sikerült eltolni)
-
-
Keem1
veterán
Köszi, hogy megnézted. Holnap beszélek velük telefonon. Továbbra is bízom abban, hogy csak technikai hiba, ez lenne az első eset, hogy egy hosszabbítani szándékozó ügyfél rosszabb feltételeket kap, mint egy új. Természetesen ilyen esetben nem lesz hosszabbítás.
Egyébként az én példám S7 edge volt, a tiédben az is benne van, szóval...Szerk: egy másik, családban lévő előfizuval is megnéztem, ott is van részletfizetés opció. A sajátomnál nincs. Fura. Semmilyen készüléknél sincs, se drága, se olcsó.
-
viera
őstag
-
viera
őstag
Mindegy,de ezek után nem hiszem, hogy kötök biztosítást.Csak már egy jó ideje fizettem nekik és nem ezt vártam. Én amúgy is nagyon vigyázok a telókra,de most szerencsétlenül jött ki.
Más: remélem most már normálisan megcsinálja a Telekom a weboldalt,mert eddig enyhén szólva elég rossz volt. -
curtis2
aktív tag
Győzz meg, kérlek.
" 2015. január 05-től érvénybe lépett ÁSZF szerint a Biztosító nem hasonló árkategóriájú, hanem hasonló paraméterű készüléket nyújt a biztosítási szolgáltatás keretén belül.
Tájékoztatjuk, hogy a 2015. január 05-től érvénybe lépő ÁSZF változásról minden ügyfelet részletesen, írásban, egy hónappal a változások hatályba lépése előtt tájékoztattuk a Magyar Telekom által kiküldött számlalevélen keresztül. Az ÁSZF változásról szóló hírlevélben természetesen arról is tájékoztattuk ügyfeleinket, hogy amennyiben az új feltételek alapján nem tart igényt a szolgáltatásra, úgy a biztosítást bármikor le tudja mondani.
További információt a http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tarifak/szolgaltatasok/biztositas/keszulek_biztositas/rongalas linken olvashat a kárrendezés menetéről"
-
Fernet
senior tag
-
GeneraL_XTX
veterán
Itt én konkrétan egz Music S (9390ft) -ről szeretnék átlépni egy aranytárskártya next xl-be(15990ft) es ez utóbbi lenne az otthoni előfizuhoz rendelve.
Arrol nem tudsz semmit se mondani hogy esetleg azt a kevesebb mint egy honap huseget elengedik a valtasnal ha az ujjal ugyis alairok ket evet?
-
Az miért van, hogy 4G/LTE-n a sebesség nagyon jó, de mikor ilyen "E" (EDGE) van , akkor kb. be sem tölt semmit a mobilnet...?
/városok közti utazás közben tapasztalható ez a jelenség/
Magyarul, ha nincs legalább 3G -m , akkor olyan mintha nem is lenne "netem" a telefonon, hiába van elérhető mobilnetes hálózat. /LG G4/
Ez nagyon aggasztó !L
-
#23310336
törölt tag
Emiatt a megosztósdi miatt 4G mobilnet szempontjából ezért teljesen mindegy, hogy Telekom vagy Telenor.
Budapesten lehetnek különbségek, de Bp-n kívül nyugaton a Telenor adja az infrastruktúrát, keleten meg a Telekom és ha valahol nem csinálták meg jól ott a másikkal is ugyanúgy gond lesz. Városokban pedig azt tapasztalom, hogy nagyjából ugyanazt tudja a két hálózat műszakilag, arról nem beszélve hogy oda is viszik be a közös 800MHz-es hálózatot. Ilyen szempontból meg egyik kutya, másik eb, az a nyerő amelyik többet ad kevesebbért. -
#89053952
törölt tag
nem tudom, hogy hol annyira problémás a net
Komárom, Tata, Tatabánya, Esztergom és környezete ahol mozdolódunk rendszeresen. Városban épületen belül sok helyen csak Edge van, városon kívül meg pont az a helyzet, amit alattam leírnak, hogy minimális a térerő és sokszor eltűnik a szélessáv, marad az Edge. Telefonálásnál nem gond, csakhogy nem azért rendeltem a Spotifyt meg a korlátlan zene opciót, hogy útközben vagy vásárlás alatt ne tudjam azt használni.
Ez micsoda, hogy Telenor 800MHz meg Telekom saját 4G? Mi köze ennek a Telenorhoz? -
#23310336
törölt tag
Szerinted lehet valamit azzal kezdeni, a Telekomra valamilyen hivatalos vagy akár kerülőúton hatni, hogy ahol a Telenor adja városon kívül a 4G-t, ott csavartassák fel a Telenorral az adóteljesítményt ha már összebútoroztak?
Mert itt Győrben már egész jó a Telekom saját 4G-je, viszont ahol megjelenik a B20-as Band, azaz a Telenor 800MHz-es hálózata ott gyenge a térerő ezért út közben sokszor elveszti a jelet és átvált 2G-re emiatt a telefon. Mellette a Voda 800MHz-en működő 4G celláinak térereje meg ugyanolyan körülményeknél kis túlzással kiveri a telefon oldalát.
Ebből nekem az jön le, hogy a hiba a Telenornál van és ugye normál körülmények között a 800-as celláknak simán tudniuk kellene a 900-as 2G cellák teljesítményét (Voda esetében ez meg is van). -
#89053952
törölt tag
Mi 6 évig éltünk külföldön, idén költöztünk vissza, azelőtt T-Mobilosok voltunk, mert az volt a legjobb, most hogy visszajöttünk, körbenéztünk, de megint a T-Mobilnál kötöttünk ki, hát ég és föld a különbség az akkori állapotokhoz képest. És nem pozitív irányba.
Az első számlánál mindjárt lehetett reklamálni, a 1430-on egyérszt sokat kell várni a kapcsolásig, aztán hiába nyomom a jó gombot valahogy nehéz olyat kifogni aki elsőre megérti mi a gond, régen a számlázás menünél számlázási csoport volt, a műszaki menünél szakember. Aztán a hívás még istenes, de a net az katasztrófa, ugrál a térerő, beltéren sok helyen csak Edge van, 3G hálózat túlterhelt, mert van térerő, de a net csak vánszorog, 4G hálózatnak iszonyú gyenge a térereje és ott meg sokszor maximum térerőnél megáll az adat és csak újraindítás után lesz jó, az ügyfélszolgálat meg széttárja a karját. Mindez több telefonon városban és városon kívül egyaránt.
Döbbenet! -
#71835392
törölt tag
Na, ha te részese voltál a Westeles korszaknak, akkor tökéletesen megérted, hogy mit a bajom ezzel a céggel, miért utálom a Mattheisen féle bagázst. A Sugár érában ez egy prémiumszolgáltató volt, minden tekintetben ők voltak a LEG, azért a minőségért szívesen fizettem többet.
Csak aztán elkezdődött a lejtmenet, az árak maradtak a minőség meg lement és eljutottunk oda, hogy nagyjából egy szintre került a három cég, bár pl a hálózat minőségében szerintem a Vodafone megelőzte őket, de ez az én véleményem.
Látod ez a baj az ügyfélszolgálattal is, hogy tudnak ha akarnak, csakhogy régen ez volt az alap és nem kellett egy kérdésre hétkörös e-mailezésbe bonyolódnom.A vezetékes szolgáltatásuk az más tészta, eleve a Matávnál soha nem volt túl magasan a mérce, de azért ott is is sikerült tönkre vágni ami működött.
Összességében nálam a Telekom lett a "kerülöm ha lehet" szolgáltató. -
#71835392
törölt tag
Nem igazán tudom, hogy milyen a személyes kiszolgálás a Telekomnál, évek óta nem jártam személyes ügyfélszolgálaton,
viszont a központi telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat vetekszik a Vodáéval a "melyik a szarabb" címért.
Többségében félretájékoztatnak, ellentmondanak egymásnak, írásban mellébeszélnek, mindenre válaszolnak csak arra nem amit kérdezek, stb.
Pár éve ez még nem így volt (a Westeles korszakot inkább meg sem említem), volt pár oda nem való, de a többség felkészült volt, voltak számlázásra, műszaki kérdésekre specializálódott ügyintézők, aztán ez is lejtmenetbe került, ezt is sikerült tönkretenni, szétverni, mint ahogy az informatikai, számlázási, hálózati elsőségét a cégnek. -
-
Benne van az ÁSZF-ben,de nem biztos,hogy megállná a helyét egy esetleges perben.
Mert ha a készülék adás vételi szerződéssel került az előfizető tulajdonába,akkor az a tulajdona azt csinál vele amit akar.
Nyilván a szolgáltató védi az érdekeit,és a visszaéléseket is igyekszik ilyen feltételekkel megnehezíteni, de nem egészen kerek a történet.
Azért kíváncsi lennék adott esetben hogyan döntene egy bíró.
-
#71835392
törölt tag
Nem fogok magyarázkodni, de közel sem egy esetből szűrtem le, hogy a Telekom egyre sz@rabb, sajnos ez egy évek óta tartó folyamat, azóta megy lefele a cég a lejtőn minden szempontból.
Műszakilag pedig elismerem, hogy az övéké a legjobb, legnagyobb kiterjedtségű 2g hálózat, valamint a leggyorsabb 4g is náluk van, és általában ők kapcsolják be először az újdonságokat a hálózaton. Viszont a 3gjük lefedettsége egy kalap kaki kezdetek óta, a 4gjük pedig jelerősségi, jelstabilitási problémákkal küzd, valamint sajnos már évek óta menetrendszerűen van náluk egy-egy nagyobb leállás kb fél évente. És ilyen régebben nem volt.
-
-
-
punky10
addikt
Ujabb X-akta...
Nálam a PH a múlt héten egyszer nem akart elsőre betölteni,más probléma nem volt.Nálad a PH hisztizik,nálunk a Tré honlapja...Próbáltam ki-és bejelentkezve is,de semmi különbsèg.Ja,és egy érdekesség:nem engedett ugyan belépni,de a bejelentkezési SMS-t megkaptam... -
punky10
addikt
Nekem is sikerült...igaz 3. próbálkozásra...
Ugy vettem észre,higy semmi köze nincs karbantartáshoz,átalakitáshoz vagy valami elôre látható,ütemezett dologhoz.Egyszerüen ,mint egy hisztis nőnemű tinédzser,beduzzog,és nerm enged be.Próbálkozol,és nem...Haverod,melletted,közel azonos géppel,ugyanarról a hálózatról már vigan intézi az ügyét,de téged még mindig szivat...
Ez van.Ha belegondolunk:
10 éves,és a rózsaszin(bocsi:magenta...)alapján nőnemű... -
vizslakutya
senior tag
Értem én,csak azt mond el,ha én kötök egy új előfizetést,mert ,mint írtad megtehetem,a régit meg a jól bevált számommal azonnal felmondom (lejárt hűségről beszélünk ) ,akkor miért is van előrébb a cég?
Szerintem a mennyiség ugyanannyi lesz,előfizetője egy darabbal sem lesz több.
Talán ebben az esetekben,mivel nem hiszem,hogy nagy mennyiségről van szó,egy kicsit lehetne lojálisabb is a Telekom a régi hűséges előfizetőik irányában.Persze,mint írtam ez az ÉN személyes véleményem,mint régi Westeles ügyfél,ettől még másnak lehet más a véleménye.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Fatal1ty Z97 Killer alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3338
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S2 TG Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest