-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teko001
őstag
-
2o1i
senior tag
válasz
St3ven #62443 üzenetére
Jelenleg van egy Netplusz Arany és Platina csomagom, kiegészítve egy korlátlan böngészés és email opcióval. De ez ugye nem elég a BlackBerrynek, hogy tudjam használni rajta a gmailt levelezni. Tartalék telefon lenne és csak időnként használnám, ezért nem akarnék még előfizetni BIS-re, hogy tudjak emailezni. Ezért nem kell inkább a készülék.
Amúgy semmi gond nincs vele. Rendben van a teló.(#62442) lugosi
Néztem a használt árakat. Igazad lesz a dologban. -
Mr. Teddy
őstag
válasz
St3ven #61939 üzenetére
Amúgy simán megérdemelné pl azt a t-mobil, hogy valaki írna egy sablon szerződésmódosítást, mindenki kitölti a saját adataival, és így 2-3000-en beküldjük a t-mobile címére, hogy na 15 napja van válaszolni... De ha kellő ember összefogna és lenne ilyenből vagy 1-200ezer levél, máris állítana magán a cég az ilyen szerződésmódosítás eljárásai területén...
-
válasz
St3ven #61846 üzenetére
Az esetek többségében, pontosabban:
A kék színű megkülönböztető, "ELSŐBBSÉGI" jelzéssel ellátott elsőbbségi leveleket a felvétel után, egészen az első kézbesítési kísérletig, a postai kezelés minden szakaszában kiemelten kezeljük, így több, mint 90%-os arányban, a feladást követő munkanapon már célba is érnek.
Forrás: [link]
-
-
-
vwpolopg
őstag
válasz
St3ven #61697 üzenetére
Nem várok tovább. Letelt a 30 nap? Igen. Kaptam választ a panaszomra? Nem. A weboldalon lévő Küldj üzenetet a honlapról, Ügyintézés/Panaszkezelés rész segítségével írtam nekik, azonnal megkapták, egy hónapjuk volt intézkedni. Nem hívtak, nem írtak emailt, smst, le se tojtak. A számlám végösszegét látva elvileg a biztosítást végül csak letörölhették, ezt holnap majd megtudom ha végre letölthető lesz a számlám... De ez érdekel a legkevésbé, hogy letörölték-e vagy sem... Ennyit várok összesen, míg megjelenik a számla.
-
Soulfly842
addikt
válasz
St3ven #61216 üzenetére
Jó hír.
Utánanéztem egy kicsit jobban a szabályzásoknak.
A múltkoriban visszadobtak egy egyedi hívószám megrendelésemet, amit dominóba kértem, de ennek oka volt. Tévesen deaktivált szám volt. Meglepett akkor - hiszen korábban is sokszor kértem már ilyet - , de igazából nem foglalkoztam az okokkal (az ügyfél meg végül a havidíjas előfizetés mellett döntött).
Van viszont egy kitétel:
Van lehetőség domino egyedi hívószám megkötésére, de csak egyetlen esetben:Csak és kizárólagosan akkor, ha az ügyfél elfelejtette felölteni időben a domino egyenleget és már lejárt a hívószám lekötési idő is.
Egyedi engedélyeztetés szükséges, a szolgáltatónak ilyen irányú kötelezettsége nincs, de méltányossági alapon szokták ezt kezelni.
Viszont a hívószám visszaforgatását csak az előfizető, vagy a rendszerekben rögzítésre kerülő felhasználó részére tudják kezdeményezni (akinek a deaktiváláskor a szolgáltatás a nevén volt). Más részére nem.
A folyamat nem egyszerű.
Ezek a kártyák nem az üzletben kerülnek összerendelésre a hívószámmal, hanem úgy gyártják le központilag, hogy az adott kártyához az adott hívószám hozzárendelésre kerül.
Megrendelést követően 8 nap a kártya elkészítése/kezelése, s fizikai valójából ezt követőn szállítják le központi logisztikával az üzletbe. Amit természetesen az előfizető kérhet csak ki.
Az előfizető nevében, ahogy már korábban is történt rá utalás:
Közjegyző által hitelesített meghatalmazással, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzettel járhat el más az előfizető nevében.Ha ez az eljárás nem megfelelő akkor továbbra is állnak a fent leírtak.
Van egy nyomtatvány arra vonatkozóan, hogy a korábbi előfizető lemond másnak a javára a szóban forgó hívószámról és a korábban említett kérelemmel (egyedi hívószám megrendelés) meg tudjátok más nevére is rendelni.
Azt, hogy más nevére nem lehet "csak úgy megigényelni" egy, az elmúlt fél évben használt hívószámot - ezt nem a Telekom köti meg így, hanem a hatályos jogszabályok.
Abban az esetben, ha havidíjassal kerülne megigénylésre a hívószám két lehetőség van:
1, Hűségidő nélkül megköti az előfizető, miután az informatika újra forgatja a hívószámot az adott üzlet 'virtuális készletére' és egy naptári hónapot követően átválthatja feltöltőkártyásra. (hűségidő nélkül az előfizetői szerződés belépési díja 5000 Ft)2, Hűségidővel 0 Ft a belépési díj, s egy naptári hónapot követően ugyanazt az 5 ezer forintos belépési kedvezmény kötbért kell kifizetni a dominóra való átváltáshoz. (a belépési kedvezmény kötbér ez esetben ennyi).
Emiatt lehet bárhogy gondolkodni, de felháborodni nincs értelme. Jogszabályok írják le az ehhez kapcsolódó metódusokat - az inaktív hívószámok kiszűrése a véges hívószámtartományok kiszűrése miatt szükségszerű.
Nem véletlen az, hogy a rendelkezésre állási időn túl van egy 90 napos hívószámlekötési idő, amíg egy feltöltéssel az adott dominó szerződés aktiválható.
Az egyenleg lekérdezésével együtt a rendelkezésre állási idő is lekérdezhető. Ha az ügyfél figyelmetlen volt, amiatt lehet, de igazából semmi értelme nincs negatív felhangnak teret adni. Ezek jogilag szigorúan leszabályozottak. Oda kell figyelni rá legközelebb
-
30z.Samu
titán
válasz
St3ven #61172 üzenetére
Igen! Hasonló problémám van nekem is. Pontosabban nálam néha van olyan, hogy elfelejtenek 1-1 hónapot kiszámlázni, aztán hirtelen rám vágnak két havit, meg korlátozással fenyegetnek. Most is ilyesmi a helyzet, aztán nagy nehezen beismerik, hogy Ők szúrtak el valamit. Ha bemész reklamálni...
-
dokee78
félisten
válasz
St3ven #60059 üzenetére
Marad a Move XS+ Netplusz L,mert jól jön az LTE.
Sim kártyát is cserélik az LTE Netplusz L-hez?
4G sim regisztrációnál mikroSIM-nél a kitörhető normál simet értik?
Mert akkor rendelem,bár csak 2 hét múlva lesz LTE telóm.Vagy alapból a kicsit küldik?
-
-
-
betyarr
veterán
válasz
St3ven #59985 üzenetére
pusztán csak azért érdekel a dolog,ha valami csoda folytán a T-nél akarnék mondjuk mobilt venni (feltéve,de meg nem engedve).nem sok esélyt látok rá,de bármi megtörpénhet.
szerk.: még annyi,hogy gondolom ha elhordozom a számomat,akkor a meglévő,az előzőekben feltöltött egyenlegemet buktam,ugye?vagyis érdemes csontra fogyasztani?
-
St3ven
addikt
válasz
St3ven #59869 üzenetére
A 49 Ft-os, szinte általánosnak mondható dominós percdíjakról meg ne is beszéljünk. Az kemény másfélszeres díj percenként.
-
mexel
veterán
válasz
St3ven #59163 üzenetére
ŐŐŐŐ. Akkor hogyan is? Van Domino Web és van Domino Web Quick. Ezek valamelyike nem használható magában is? Azaz úgy, hogy nincs más telekom előfizum? Magyarul csak netezni kellene mert beszédre mást használok.
Ha jól értelmezem a Web Quick az simán megvásárolható és tudok netezni akár egy tablettel is, vagy egy dual simes telefonnal ha berakom második sim slotba. -
Peetey91
senior tag
válasz
St3ven #58621 üzenetére
Elvileg o ert hozza es valoban keszulek nelkul kotottem meg a dijcsomagom szerzodeset, nem volt okom ketelkedni a szavaban. De amikor bementem szemelyesen intezni (mert ezf csak ugy lehet) akkor sem mondta a helyi ugyintezo, hogy hibas lett volna a kollega feltetelezese. Belatom en is hibaztam, de azert en ezt pofatlansagnak erzem. Hozzateszem, semmi gond nem lett volna belole ha utana engedi megrendelni a termeket.
-
killzone1987
senior tag
-
beabeabea
újonc
válasz
St3ven #56997 üzenetére
Na megnéztem, a díjcsomag azon nem társkártyás, Net&Roll L 9550ft havi dijjal.
Viszont ha át lehetne azt váltani Társkártya Net&Roll L-re akkor nem vinném át dominora hisz a társkártyás csomag 2000 ezerrel alacsonyabb. Vagy ilyenről ne is álmdozzak hogy hűségnyilatkozatos csomagot társkártyásra cseréllik? (egyébként nem értem miért nem társkártyás szerződést kötöttünk, a fő kártya aranykártyás)
-
válasz
St3ven #56772 üzenetére
semennyire, a szerződés megkötése előtti állapotot kell visszaállítani, amiről pedig számlák vannak kiállítva az előfizető számára, ahhoz semmi köze, ha közben változott a készülék ára bármilyen listán is.
biztosításnál köthetnek ki olyan feltételeket, hogy utolsó ilyen meg olyan listaár.Ferrarer; cserébe csak olyat vagy köteles elfogadni, ami tulajdonságai, adottságai tekintetében a korábbival azonos, másmilyet nem.
amennyiben felkínálnak eltérő gyártósat és az neked okés, úgy rábólinthatsz, de nem muszáj, illetve azonos gyártósból sem kell más típust elfogadnod, ha akár csak egy dologban is eltér a korábbitól - a számodra hátrányos irányban. -
-
hun005a
tag
válasz
St3ven #56538 üzenetére
Mos kikapcsoltam de akkor is csak ez a három választható más nem
NapiNet
Napidíjas mobilinternet hozzáférés napi 10 MB benne foglalt adatmennyiséggel.
Belépési díj:
0 Ft
Megrendelem
Travel & Surf M (napi)
24 órán belül felhasználható 50 MB-nyi adatmennyiség fix díjért.
Belépési díj:
1490 Ft
Megrendelem
Travel & Surf S (napi)
24 órán belül felhasználható 10 MB-nyi adatmennyiség fix díjért.
Belépési díj:
690 Ft -
-
hun005a
tag
válasz
St3ven #56526 üzenetére
Ha belépek az online felületre akkor a telefonszám mellett ez szerepel "Domino Net"
Ezzel a kártyával eddig csak és kizárólag internetezés történt mobil stick-el.A kalandos történet a következő
Tavaly tavasszal rátöltöttem egy bizonyos összeget amivel 10 ezer fölé ment az egyenlege,viszont utána nem sokkal itt különböző költözködések miatt eltűnt a SIM.Most áprilisban viszont lejár a Hívószám rendelkezésre állása tehát gondolom addig megint töltenem kell rá hogy meghosszabbodjon az idő.Tegnap viszont megtaláltam a SIM-et és most újra szeretném használni.A másik probléma hogy konkrétan nem is az én nevemen van mert egy munkatársamtól kaptam 4-5 évvel ezelőtt de mint mondtam én használom a webes felületet is.Addig amíg használva volt minden hónapban online rendeltem vele valamilyen 3-4 GB-os csomagokat amik 30 napig voltak használhatók.Na most ezt a hagyományt szeretném folytatni de valamiért csak ezek a Travel & Surf S és Travel & Surf M (napi) csomagok jönnek ki .Ha viszon a dominós mobilinternetnél rendelnék és belépek a hívószámmal Rámegyek a
Domino NetPlusz XXL megrendelésre,belépek a telefonszámmal erre ezt kapom. A szolgáltatás nem jeleníthető meg
Az általad hivatkozott szolgáltatás nem létezik. -
Soulfly842
addikt
válasz
St3ven #56444 üzenetére
Az a baj, hogy ahhoz nem egy szimpla internet van egy domino webes kártyán, hanem egy olyan speciális szolgáltatás, ami a díjcsomagnak is egyfajta logikai jelölője. Többek között ennek a speciális internetes jelölőnek is köszönhető szerintem az, hogy a díjcsomagot nem lehet átváltani, ill. hogy nem lehet az internetet letiltani róla.
Ha sikerül, akkor mindenképpen jelezd.
Hasznos infó lenne
Próbálkozz be egy *111# -vel, hátha...
-
SzGee
aktív tag
válasz
St3ven #56431 üzenetére
miért? a csomagnak 2290 Ft a havidíja, ezt hálón belül 38 Ft/perc díjért le tudom beszélni, tehát kapok 60 perc beszélgetést
azt mondja a T, fizesd elektronikusan a számlád, kapsz 300 Ft kedvezményt
ha én továbbra is 60 percet beszélek, akkor ugyanúgy 2290 Ft lesz a díj, mert 1990 Ft-ot tudok lebeszélni (52 perc), a maradék 8 percet pedig kiszámlázzákakkor hol van itt kedvezmény?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Thinkpad T14s Gen2i 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Enermax 360 ARGB
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 8/256GB Újszerű,Kártyafüggetlen,Tartozékaival. 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro Plus 12/512GB Újszerű, Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival. 1 Év Garanciá
- Újszerű Keychron K6 Mechanikus Billentyűzet
- Asus Rog Ergo gamer szék
- Logitech Blue Yeti kondenzátoros asztali mikrofon
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus E-SIM 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akksi
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest