Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD!4ever
őstag
válasz
Ateszzero
#79
üzenetére
azért a burnout rettentően árkád játék,a gridhez képest,sztem a grid simán szimulátor nehéz szinten. a gépi ellenfelek meg ugyis köcsögök a gtr2ben is,akárcsak a gridben.
Pl gridben egyik pályán a csapattársam 3szor ugyanott lökött ki...azóta már nem dolgozunk eggyüt
Meglehet a versenyeket nyerni a gridben is,csak meg tanulni vele a játszást. -
BalaNce87
addikt
válasz
Ateszzero
#79
üzenetére
"Több órás játszmám után Két versenyben tudtam a második helyen végezni!"
Hát ezt csakis magadnak köszönheted, simán megtanulható a játék, nfs után én is szenvedtem vele hogy ezt esélytelen irányítani, azt kész lettem, de belejöttem és így simán nyerhetőek a versenyek, pláne basic fokozaton, nem akkor kell fékezni amikor már a kanyarban vagy vagy utsó pillanatban, hanem már jóval előtte, nfs-el ellentétben.
"ha egy kicsit koccanok vele,máris jelez az egyik kerék hiba és hopp,már nem is lehet vele a kanyarokat bevenni!!
Ez meg egy másik nagy hülyeség, valószínűleg 200-al belemész hátulról vagy neki egy falnak, mert egy kis koccanástól nem sérül a verdád legalábbis úgy hogy a motor felfüggesztés stb, max a külseje karcolódik, csak akkor nemtudsz már kanyarodni amikor pirossal mutatja az adott rész sérülését, ha még csak sárga akkor az nem igazán érzékelehető, szóval ez alapján csak azt tudom mondani hogy tanulj meg vele játszani.
Én inkább azt utálom benne hogy az ellenfelek kilöknek/beléd jönnek, akkor te kicsúszol a picsába, és ugyanez akkor ha te mész beléjük, mindenképp te szívsz legtöbbször, persze nem lökdösösdi a játék lényege, de a gépek kicsit köcsögök ilyen téren, ha bekerülsz eléjük nem érzékelik és ő meg az ideális íven megy és így belédjön lazán. -
T.Peter
őstag
válasz
Ateszzero
#59
üzenetére
A burnout számomra csak az undercovernél jobb. A burnout-ban van egy olyan mód, hogy minél több kocsit kell összetörni, miközben a tied pattog. Kiábrándító. Ott ki is lőttem a videót, mert az szánalom. Persze csak számomra.
A grid nekem tetszett. Nem volt jó az irányítása, de elviselhető, megszokható volt, mint a dirté.
Ma próbáltam ki a gtr 2-t. A kézifék nem akart működni, azt nem tudtam kipróbálni, de túrta az orrát ahhoz képest, hogy hátsókerekes kocsikkal mentem, és ki volt kapcsolva a kipörgésgátló. Kicsaphatta volna a fenekét. A forza 2 van jól eltalálva kézifékezés, és csúszás szempontjából. Nem tudom hogy ez milyen a gtr-ben, de ha hasonló, akkor teljesen rendben van. -
BalaNce87
addikt
válasz
Ateszzero
#59
üzenetére
Hát nemtudom de ez a burnout se vmi hu ez aztán téyleg egy durva autós játék, én még xboxon próbáltam ki de nem szólt másról minthogy zúzzál ide-oda össze-vissza, törd össze a másikat, ez kissé unalmas tud lenni egy két óra után.
A GRID meg jobb, annyira nem könnyű irányítani az autókat, mint az NFS-ekben, az egész játék életszerűbb, jól kidolgozott, persze megunható ugyanúgy de nem 1-2 óra után.
Hát nemtudom mit kell szídni de a Gridnél jobb nem nagyon fog kijönni ebben a kategóriában, maximum rosszabb, szóval igazából nemtudom mire számítasz, szimulátor meg nem igazán kell mert az meg arról szólna billentyűzeten, hogy bekapcsolsz minden segítséget és akkor meg már b..zhatod a szimulátorodat, kedvem meg alapból nincs szopni ezekkel, kormány meg kurva drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 17 Pro Deep Blue ProMotion 120 Hz, titán dizájn, USB-C 256 GB iStyle Gari
- Samsung Galaxy S25 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hp, Dell gyári 65W USB-C Type-C töltők, tápegységek
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3395, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI X99A i7 5820K 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Deepcool Ducase V2 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


