Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz Declare #31486 üzenetére

    A gyár elvileg úgy állítja be az autóit, hogy tibeti és hawaii-i légnyomás és hőmérsékleti viszonyok között is tökéletesen működjön. Valami ilyesmit hallottam ... Amikor pedig ilyen módon tuningolnak akkor nem csinálnak mást, mint az adott viszonyokhoz hangolják a motort. Nagyon nem mélyedtem bele sose a témába.
    A másik indok pedig az lehet, hogy maradjon az alkatrészekben tartalék. Oké, hogy a váltó elvileg kibír 400-450Nm-t, de lehet, hogy nem addig, mint amikor csak 300-al van tekerve.
    Lehet, hogy a hajtókar meg a főtengely, hengerfej + csavarok is kibírják azt a rúgást ami ezzel a növekedéssel jár, de lehet, hogy az sem annyi ideig, mint gyári beállításokkal. Vagy vehetnénk például a turbót is ... Ezek az én gondolataim.

    A szívósor pedig lehet, hogy a megnövekedett töltő-nyomás miatt murdelt meg nála. :D

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák