Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz AMD Power #59988 üzenetére

    Az égvilágon senki nem tudja mitől van a zaj, új minden tőke, új minden himba, új minden szelep és himba közt lévő nyomó elem, a vezérműtengely nem kopott, nem a hajtókarcsapágy kopott mert az már kikönyökölt volna a 2 év alatt. Vezérlés is jófajta, minden belevaló. Az olaj sosem gagyi, öblítettem már erre való adalékkal és fékolajjal is. Most Castrol Magnatec 10w40 van benne, előtte a rövidtávok miatt Eneos valami 5w40 volt.
    Egyik öreg szaki szerint a dugattyú maga kopott és néha kóvályog. Ami érdekes, hogy hidegen hangosabb, 95 fok felett nagyon halkan jár és hidegen sem mindig zörög. Valami mumus lehet benne, de sokat látott faterom szerint sem hajtókaros ("hobbiból" mi magunk szoktuk generálozni a munkaautóinkat, egy kopott siklócsapágy zaja a fordulattal erősödik, az enyém csökken) és menni fog ez még alattam amennyit kell, semmi olyan zaja nincs ami miatt megállna alattam a pályán, de azért nem forgatom szét, mindig 3500 rpm és 120km/h körül pályázok. A lényeg, hogy teszi a dolgát szépen, 6.8-ra jön ki a fogyasztás már sokadik teletank óta (minden héten 40 liter elfogy), ha lenyomom neki akkor a gyári adataihoz képest is jól húz, gyönyörű a szívászaja is egy-egy dombon felfelé amikor koppra nyomom a gázt, 4 személlyel is tartja a 100-at kapaszkodós dombon felfelé. Egyedül a hangja zavar néha. Mennie kell még alattam 40ezer kilométert a következő 2 évben, aztán nézek egy Volvo-t talán, vagy valami más nagy dög dízelt.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák