-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24255 üzenetére
Persze vágom, ég és föld egy rendben tartott rudazat és amivel nem foglalkoznak. Egy orgazmus volt mikor letakarítottam a csuklókat és bezsíroztam. A darabok letörnek azt csak túlzásból írtam, de láttam már váltószerkezetet szétszedve és elég szörnyű volt foghíjasan
nyiknyiknyiknyik
-
Bati0501
őstag
-
sziada5925
aktív tag
válasz #81556480 #24340 üzenetére
3 éve van nálam, előtte Debrecenben használták, elvileg első tulajos autó volt...
Az a gond, hogy a keréktől simán bemegy a trutyi a küszöb hátsó részéhez, és ez lesz a vége. A másik oldalt még nem mertem levenni. A tanksapkánál is tiszta rozsda, ráadásul a betöltő csövet felül a kasztnihoz rögzítő laposvas is el van rohadva keresztbe, nemsokára az egész a levegőben lógna, ha nem fogná még pluszba a gumi is a tanksapka felől. Azt hittem, hogy az F Astra után már sikerült ezeket a hibákat kijavítani, de mégsem.Üdv: Ádám
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #24377 üzenetére
30e volt az első szett, tárcsák, betétek, korrekt ár szerintem és eredeti GM.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24535 üzenetére
Amíg nem készül a rendszer kompletten saválló csőből és hegesztéssel, addig mehet rá akármilyen csillivilli, hiper szuper anti korróziós festék. Ezt igazából csak azért fújtam le, hogy első körben nézzen ki faszán, ezt a réteget 2 hónap alatt ledúrja a kavics és a felverődő dolgok. De ha nem akarok ennyire negatív lenni akkor maximum 1 év múlva ugyanúgy fog kinézni, rozsdásan mint társai.
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24571 üzenetére
Megcsinálom, mert meg kell csinálni de a precizitás nagyon messze fog állni ( fémtisztára csiszolás ami alapja) van egy kis tapasztalatom, az astrán hátsó ívet csináltam és cseréltem, kb 1.5-2 évet bírt és emlékszem csiszolásnál hagytam kb 5db tűhegynyi rozsdafoltot, abból lett 1 centis mire átütött a festésen, a pontos-precíz előkészítés az alapja, szeretem csinálni, de azt hiszem ezt nem fogom blogba folyamatban leírni fényező emberkék felakasztják magukat ha meglátják
na meg ugye milyen jól megoldották a vectra hátsó ívét... vicc, de hát el kell, hogy "romoljon"...
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24575 üzenetére
amúgy úgy terveztem, hogy amikor lekerül a külső héj, akkor rozsdamaró ami befér, ha kiszáradt telibe fújom alvázvédővel, és legvégén, ha fönt a külső ív, megy a pur hab az egész ívbe. Még 2-3 műszakit kibírjon és csókolom, nincs több elvárásom.
Azért a javításért amit elvégzek rajta egy kimondottan precíz és időtálló munkát ajánló szakműhelyben szerintem minimum 30ezret elkérnének, nekem meg van rá 3ezrem
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24615 üzenetére
Van amit én sem tudhatok Még jön a fényezés, meg pár apróság. Fizetéskor vinni akarom műszakira, azután pihentetem a projektet. Tavasszal alufelni keresés, utána komplett fényezés.. Még MID kell, belsőtérbe apróságok, csavarok, patentek, hangszóró rács, bolhák stb Eddig 250 a kocsi, idén olyan 180at költöttem eddig, munkaórám szerintem súrolja a 200at alufelni, fényezés, apróságok kb 200 lesz még. Összesen 630 elég korrekt, hogy fullos lesz.
nyiknyiknyiknyik
-
zolikaDB
veterán
válasz #81556480 #24655 üzenetére
Hát tudja a tököm, hogy kell! Bonyis vagy nem? Az egyik kb 2 hónapja tiszta pára belülröl. Plusz, amikor a szerelőm aknára állva cserélte az izzót benne, láttam rajta, h nem élvezi (mondjuk, ingyen vót)
Ki akarom venni, megszárítani, rájönni, miért ázott be, erősebb izzókat bele plusz sárga fóliát és mehet vissza!
Kérdés, h a kábelekről, ami az áramot adja neki, gondolom én egyszerűen lehúzható egy csúszósaruról, nemdebár?!
Ja. Aknám nincs. Bár ha a kollega kipuffrendszert csinál így[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz #81556480 #24721 üzenetére
Ilyen gondom nekem is volt, X16XEL, F Astra, a termosztát megállt nyitott állásban és nem melegedett be a víz csak durva dugóban. Aztán utána megviccelt, mert valami történt és hirtelen zárt állásban állt meg, ami a rosszabbik eset, mert -10 fokban is felforrt a víz, nem győztem lehúzott ablak mellett fűteni, hogy hűtsem valamelyest és hazaérjek vele. Nincs nagy trükk, csak ki kell cserélni a pénztárcádnak megfelelően gyárira vagy utángyártottra.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz #81556480 #24723 üzenetére
Én egy utángyártottat rakattam bele, amit a Bárdi webshop kidobott, ha jól rémlik 10k körül lehetett az egész cserével együtt. Fogyasztásnövekedést nem tapasztaltam, mert azért valamennyire üzemmeleg a motor, ha csak 80 fokos is. Inkább az zavart, hogy nem volt fűtés, langyos levegőt tudott csak betolni az utastérbe.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #24854 üzenetére
Na igen, nem szabad vele beáztatni a műanyag cuccokat de áttörölni lehet, a fémmel pedig nincs baja és a benzinnel ellentétben nagyon hamar elpárolog és nem hagy nyomot sem.
Szelepfedél tömítéskor is nitróval takarítottam ki a fedelet visszarakás előtt és a blokk tetejét is körbe.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #24918 üzenetére
B vectánál pl milyen értéket mutat az óra, hol méri? A blokknál?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Lomha 8V
addikt
válasz #81556480 #25414 üzenetére
Nekem C Combo céges autóm volt, leírom annak a méreteit, szerintem nem sokat változtattak:
Raktér: 2.8 köbméter (2.800- liter)
Raktér hossza: 1787 mm
Raktér szélesség: 1348 mm
Csökkentett szélesség a kerékjáratok között: 1107 mm
Raktér magasság: 1175 mm
Padló magassága: 584 mmAjtó mérete:
Hátsó ajtó szélessége: 1238 mm
Hátsó ajtó magassága: 1139 mmEz teljesen alap változat volt, tolóajtó nélkül.
Moderátornak: Elnézést a duplázásért, de bőven lejárt az idő, mire megtaláltam a méreteket.
[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #25743 üzenetére
Fűtés csap szokta bemondani az unalmast, az ilyen 3e Ft körüli összeg, vagy csak simán lejött róla a vákuum cső. A második lehetőség dugulás, ha elég sok trutyi összegyűlt a hűtővízben akkor simán elképzelhető, ugyanis a fűtőradiátor belső átvezetései elég szűk keresztmetszetűek, magyarán könnyen dugul. Ehhez ki kell szerelni az egész váltóbox borítást és rögtön feltűnik a középkonzol legeslegalján, ott a be és kimenő csőtől kell megszabadítani és ki is jön oldalirányba. Ezután rajtad múlik milyen vegyszerekkel kezeled, én adtam neki tömény vízkőoldót és kb 1 óra folyamatos öblögetés után lett teljesen tiszta.
Letesztelni úgy tudod a fűtéscsapot, hogy bekapcsolod a fűtés és megfogod lent a fűtőradiátornál a bemenő csövet ha elkezd langyosodni akkor kapcsolt. valamennyit átenged ha dugulás is van.
Ha valami kérdésed van írj pü-t.
nyiknyiknyiknyik
-
adidas4death
aktív tag
válasz #81556480 #25789 üzenetére
14-eeeeeet? Az csúnya "vóóóna" . az én 1.6 X16XEL-em elvan 7-7,5el bőven (mostanában hogy többet járok hosszú utakat vele, közelebb van a 7hez. )
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
adidas4death
aktív tag
válasz #81556480 #25831 üzenetére
Ha teheted cseréld le majd B2-re. Én is most cseréltem egy B1-esben B2-re a lámpákat és nagyon megérte.
Többnyire az Osram Night Breaker Plust szokták itt a fórumlakók ajánlani, nagyon jó tapasztalatok vannak vele eddig, én is ilyet veszek pár napon belül.Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
adidas4death
aktív tag
válasz #81556480 #25833 üzenetére
Számomra nagyon megérte, erősebb fényt adnak ugyanazzal a "sima" h7 izzóval mint a B1-es elődje. Alig várom hogy beletegyem majd az Osramot.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #25904 üzenetére
Óccccsó volt, de fel voltam rá készülve hogy lesznek vele gondok, tehát semmi nem ért váratlanul.
De a kasznija rendben van és szép, nincsen rohadás, egyedül a csomi ajtón meg a hátsó lökősön van egy kis nyomódás, de ennyi.
Szerintem szép, és igen én is türelmetlen voltam -
zolikaDB
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- Toyota topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nők, nőügyek (18+)
- Sweet.tv - internetes TV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs