-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #57856 üzenetére
Kollegamnak csereltem a corsajaban acpumpat, azt mondja miota ki lett cserelve mintha mas autoban ulne. Huz rendesen, megy, van benne "ero". Mondja teljesen mas az auto teljesitmenye. Pedig csak acpumpa lett cserelve de ami bent volt neki, nem tudott kello teljesitmenyt leadni igy kevesebb uzemanyag is ment. Ilyenkor erdemes a tankot is atmosni, illetve a tankban levo uzemanyagszurot is cserelni.
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #57882 üzenetére
fejegység méretét jelöli, jobb a 2dines, sajnos enyémbe 2dines be se fér
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57893 üzenetére
Igaz, bar azt irtam hogy a fejegyseg meretet jeloli.
De teny hogy c vectratol kezdve 2 din van. -
F_Gergely
őstag
Igen neha megvan hogy le kene gtk-zni a verdat, es pesten ezt konnyu megcsinalni, mert rendszeresen szarnak bele a szabalyokba. Pl zarovonalnal elozott ma egy kisteher buszt emelkedon felfele 70es tablanal. Namost ennjottem szembe 70el, kisteher zarovonalnal buszt kielozte de mivel emelkedonek felfele ment plusz kisteher marhara nem ment hanem parhuzamosan haladt a busszal. En is befekeztem, busz is, kisteher igy tudta megelozni... es annyi de annyi napi ilyen van pesten, azinte naponta lehetne torni az autot, ugy hogy nem en leszek a hibas.
-
F_Gergely
őstag
Reggelente kezd vicceskedni a verda, beindítom (pöcc-röff) de utána egy kis idővel elkezd bedadogni, picit leesik a fordulat de rögtön vissza is áll.
Na ez mi a franc lehet? Ha adagoló akkor repül a verda az is biztos.... -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #57916 üzenetére
ebből egyedül az EGR ami tré lehet (lévén hogy dizel), lehet egy próbát megér.... De ettől függetlenül foglalkoztat a csere, de minden a melóhelytől függ, ugyanis nem tudok máshogy közlekedni csak autóval. Ha tudok váltani melóhelyet repülhet a verda, ha nem akkor marad a szívás...
Ha valaki lát kombi bontást face-en szóljon már pls, marhára kéne egy hátsó ablaktörlő motor...
Vagy ha tud valakit akinek van....[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57920 üzenetére
én amikor vettem 4 izzógyertyából 2 volt rossz, én nem is ment indításkor minden henger.
Régebbi opelek (vectra, omega, astra) 15 fok alatt már izzítanak. (én pont ezért kapok agyfaszt hogy az enyém 0-5 fok köztt kezd el izzítani de akkor is van hogy 3 fokban nem izzít majd 5 fokban meg igen, és senki nem tudja miért) -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57923 üzenetére
nem, nem is áll szándékomban, én úgy vagyok vele hogy a gyártó azt nem ok nélkül tette oda be. Én szeretem a gyári állapotot.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57925 üzenetére
ez igy van, de ez se áll le csak bedadog aztán visszaáll a fordulat.
Bármennyit is költöttem rá többet nem fog érni, és még 200-at vígan rá lehetne költeni. Minden a melótól függ, ha sikerül váltani repül, elkönyvelem mint ablakon kidobott pénz és ennyi.
Én erősen fosok az adagolótól, bár az meg lett csináltatva tehát elméletben az nem lehet. De persze bármi lehet...
De belefáradtam már, és elhiszem azt is hogy a következőre ugyan ennyit kell majd költeni mert az sincs kizárva, de nem mindegy hogy egy A6-ra költök ennyit vagy egy Passatra, erre hiába költöttem ennyit csak egy szaros 101 pacis 16 éves opel. Egy szaros opel nem több... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57927 üzenetére
jaaaa félreértettél az izzítógyertyát kizártnak tartom, csak megemlítettem.
Biztos hogy az üzemanyag - levegő - sűrítés a gond, mert bedadgot, vagy falsot szív, vagy nem kap elég üzemanyagot vagy nem tudom. De tuti ilyesmi, mivel az adagoló visszarántja amint dadog furcsállom, amikor adagolós lett én tolhattam neki akármekkora gázt az rohadtul befulladt és nem indult. Szóval nem tudom, lehet csak a gázolajjal van baja, tényleg nem tudom.Igen, ezeket az embereket én sem értem, haver fél évig járt úgy a kocsival hogy se index se semmi, még biztosítása se volt, biztonsági öv se működik, simán járt igy vele. 4 kerék 4 különböző gumi kb 0,5 mm-es mintával, így járt vele télen is. Ő leszarja... Minden oldalról már körbe törte, ezt is leszarja... Gurul azt ennyi többi nem érdekli, az se zavarta mikor nem volt az autón fék.
Mások vagyunk, mindenkinek más az ingerküszöbe. Pl én sose tudnék úgy autót vállalni hogy 1-2 ezer forintért tankolgatok bele mindig. Én minden hónapban kétszer tele tankolom és csak OMV-nél.
Vettem volna már rég másik autót, csak melóhely miatt nekem ez nagyon problémás - ezért kellett sos-ba kocsit venni így lett ez a fostalicska... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57940 üzenetére
hát az elég érdekes ha 2 évesen beszarik. Semmi extra nincsen abban hogy elektromosan hajlik be és ki a tükör. Van egy pici motor aminek van két végállása és ennyi.
Nevetséges lenne ha ettől menne szét, de tételezzük fel egyszer az is tönkre megy, pár ezer forint egy ilyen motor... -
F_Gergely
őstag
válasz Calogero #57942 üzenetére
hihetetlen
mondjuk arra kíváncsi lennék ez utólag mennyire módosítható, tehát pl vectra/astra esetében volt az hogy záráskor nyomva kellett tartani a gombot úgy húzta fel az ablakot. Ezt meg lehetett oldani úgy hogy átkötve, zárásra felhúzta az ablakot, becsukta a napfénytetőt.
Gondolom ilyesmi módon meglehet oldani ott is, hogy becsukja a tükröt. -
F_Gergely
őstag
Hazafele voltam tankolni, varosi hasznalatnal atlag fogyasztas normal sima OMV dizellel 5,7 liter nem tojassal a pedal alatt...
Egesz hazauton az agyaltam mit kene venni, de tudom ha veszek egy 2.5 V6 szoporollert az 8 alatt nem igen allna meg hiaba dizel -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57947 üzenetére
Na ja
De opelbol meg max C vectra lehetne de abban is mar van kettostomegu meg minden szirszar, na meg belulrol egyaltalan nem tetszik. Passat lehetne meg opcio... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57950 üzenetére
Nezegettem benzineseket, de az megint csak 10 liter korul enne mert pici motor nem jo, a nagy meg eszik. Csak nagy auto johet szoba (kombi vagy egyteru) ami megy is, birja a palyazast, tud huzni 130nal is nem erolkodik, es autopalyan is csend van benne. C5 kombit nezegettem meg a masodik szeriat de sok jot arrol se olvastam... meg a laguna ami szoba johetne. Max 1 millat tolnek a vetelarra szoval nagy skala nincsen.
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57952 üzenetére
Toyotából max ilyet vennék, de a beltere ennek sem igazán tetszik. Elég szűkös a hely benne, és inkább családias mint sportos, én meg szeretek lent ülni a padlólemezen, nem kedvelem a magas üléspozíciót, és a combtámaszos sport ülést jobban szeretem.
Az audi jó lenne, az tetszik mindenhogy, de sajnos 2.5V6 nagyon nagy szívás tud lenni, főleg ha 4 kerekes. A kéziváltó jó pont de ha quattro akkor egy kuplung kb 400 körül van, már ha van aki elválallja... Nagyon nem szeretik a szerelők. De amugy igen, ilyen lenne az álom autó, megy is, kényelmes is, nagy is. De baromi sokat kell rá költeni ha kell
Nézegettem este autókat, de dízel, kombi, vonóhorgos full extrás autó ami megy is háááát.... Két nagy szűrő van amin az autók többsége kiesik, egyik a gyári vonóhorog másik a tempomat. Még esetleg egy 525-ös bömös lehetne, de arról sok infóm nincsen. De hát ugye melótól függ minden...
Ja és az tuti a következő autó nem fekete lesz, és elektromos tetőablakos lesz. Mert kell -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57972 üzenetére
áááá ez nekem egérkamion Meg automata nem, csak kézi 6-os váltó. Gázos autó nem kéne, mert ha gond van, baromi nehéz kideríteni mi a gond, szereltem gázos autót, marha nagy szívás tud lenni ha hozzá kell nyúlni.
Dizel a távolság miatt kéne, nyáron szinte heti rendszerességgel ingázom bp és siófok között, na meg szeretem hogy húz mint állat. Egy turbós benzinesre még beneveznék, de az meg fogyaszt is szépen... -
F_Gergely
őstag
gyorsan elkezdtem matekozni, én egy évben alsó hangon megyek 25.000 km-t.
Egy tankal 900 km-t megyek (teli tank) ez éves lebontásban sacc per kb 430-450 ezer.
ugyan ez benzinessel 10 literes fogyasztással kalkulálva kb 600 km per tankal számolva 1 milla 300 ezer.
Tehát kicsit nagy a difi, persze csak ha jól számoltamVolvók se rosszak, de ami másik és tetszik a saab bár ott a szervizre mondják hogy nagyon drága, de azok piszkosul mennek
[link] -
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #58014 üzenetére
hogy a fenébe tudsz te 7,6-os átlagot csinálni? Nekem a legdurvább fogyasztásom a 3 év alatt 6,7 liter volt de azt is egyszer sikerült elérnem, télen 6,2-6,4 a fogyasztásom, nyáron meg 5,7-5,4 között.
(#58015) w333:
Elég nehéz feltételeznem hogy egy 2 literes dizel (hiába újabb) 8-10 liter eszik. Ennyit a 2,5 V6-osok esznek pörgetve...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
nekem akárhány ismerősöm van és dizellel jár, mindenki 5-6 literrel közlekedik, egyedül egyik havernak eszik 7-7,5 liter körül de neki 2,5 V6 van turbóval...
Marha nehéz elhinni hogy egy dizel többet eszik (de legalábbis ugyan annyit) mint egy benzines... Nekem ez valahogy nem kerek. -
F_Gergely
őstag
én kelet pestről járok észak pestre, hungária meg ilyenek ritkán járok, de nem igazán nézem hogy "juj ide nem megyek mert nekem dizel van csak hosszútávra használom" pont nem érdekel. Beülök azt megyek, ezért van. Hosszabb távokat megyek, napi 50-100 km. Hiába mondjátok városba benzin, ha sokat megyek km-ben nem éri meg. És mivel sokat ülök autóban, nekem nagyon fontos hogy jól érezzem magam, komfortos legyen, több órát én nem tudnék olyan autóban ülni amit nem szeretek. Tudom mert próbáltam, használtam 1 hétig tesom toyotáját, rühelltem, mert nem megy, mert előzésnél vissza kell váltani és még úgy is alig megy mert egy szar 1,4 szivó, nevetséges hogy jön egy emelkedő és belassul az autó, vissza kell váltani mert 1,5 tonna az autó. Rühelltem, mert nem fér el a lábam, nem kényelmes az ülés, fájt a hátam, az hogy pályán 4500-at pörög az óra 130-nál és előzni kb hátszéllel lehet max mert hiába nyomod padlóig a gázt nem történik semmi.
Semmi bajom nem lenne a benzinessel, de nem tudom fenntartani, mert nem mindegy hogy egy hónapban eltankolok mondjuk 60 ezret vagy csak 30 ezret.
Bármennyire is sokat költöttem a vectrára ha kiszámolom az üzemanyag különbséget még mindig jól állok, mert többet költöttem volna benzinre, mint a dízel javításaira. -
F_Gergely
őstag
kezdem unni hogy mindig van valami nyűgje, most épp ezek a reggel be-be dadogások, kéne a bal első féltengelyt cserélni, plusz ugye a klíma is elengedte valahol a gázt, két hátsó kerékivet lakatolni kéne és fújni, D oszloptól hátra mindkét oldalt fújni kéne mert lakkhibás, hátsó ajtót lakatolni kéne és fújni mert rügyezik, meg a tököm tudja még mi, szóval van vele meló, bár a rohadást még pont leszarnám, de ez hogy bedaadog, kicsit olyat sugalltat velem hogy ez megint valami párszáas akció lesz amihez nincsen kedvem. eladom 500-ért vagy 400-ért vagy 300-ért vagy szarok rá mennyiért, és veszek valami kulturáltabb verdát.
-
F_Gergely
őstag
ha már benzin meg 10 literes fogyasztás akkor szemrebbenés nélkül vennék egy A8-at, és az egy A8 nem egy vectra vagy valami szutyok hanem A8 wazzz.... De egyenlőre a fogyasztás szempont...
-
F_Gergely
őstag
válasz Grande Ale #58042 üzenetére
külön van fűtőtt és nem fűtőt tükörlap, elég csak ezt cserélni, nem ragasztós hanem pattintós.
-
F_Gergely
őstag
C vectrában volt már olyan szélvédő fűtés, hogy a szélvédőben magában vannak az apró fűtőszálak? Írom össze a listát mi legyen benne, és ez az egyik, de nem tudom opelnek van-e ilyen megoldása és ha igen mely típusokban.
-
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #58133 üzenetére
azt a kiba**ott ku*va életbe
Mintha az én kocsim meg Trasher kolega astrájának gyereke lenne
Ekkora sufnituningot én még nem láttam, beszarás mekkora parasztság... Hihetetlen komolyan! Kérdés hogy mit tudsz berakni, elektromosat vagy manuálisat, bár gondolom ha a többi működik akkor elektromos.(#58131) Petyyyyy:
látod hogy 10 literrel több az omega Vectra csak üléseket lehajtva bár nem igazán értem, mert méretben az omega nagyobb, meg szerintem jobban is pakolható.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #58135 üzenetére
sajnos szereltem már ilyet a sajátomon vezető oldalt, az a műanyag papucs egy fém sinbe megy bele és csuszkál ahogy az üveg le fel mozog. Viszont abba a sinbe azt a műanyagot berakni na az halál, mikor már azt hiszed jó, hopp és kiugrik. Elég idegfeszítő tud lenni, de lehet csak én voltam béna.
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #58141 üzenetére
ha nagyon nem boldogulsz vele hozd el aztán összerakjuk. Mindegyik műanyagnak a sinbe kell mennie bár én csak kettőre emlékszem
Annyit tudok, hogy volt olyan "széria" ami nem csavarozva hanem szegecselve volt a cucc, tehát le kellett fúrni hogy levedd visszarakásnál meg újra kellett szegecselni, vagy raktál már be csavart.
Enyém csavaros azt tudom, de volt aki rácsodálkozott és mutatta az övé meg szegecselt volt. Szombaton ha lesz tali elhozhatod csak szólj akkor viszek szerszámos ládát.
Kárpitot meg hasonlók én már becsukott szemmel szedek le/rakok fel, tetőkárpitot a kombiban 20 perc alatt cseréltem
Első lököst 5 perc alatt veszem le[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
B vekinel hozzalehet ferni, kozponti zarat is pikk pakk lehet cserelni ha tudod hol merre mit... nekem kiszedtek az uveget meg szetbontottak a fel ajtot, holott felesleges volt, otthon nekialltam ket csavarral tobbet kellett kihajtani cserebe siman tudtam motort cserelni. Neki kiszedtek a komplett ablakmozgato cuccot mindennel egyutt, gondolom cseres volt az ajto es uresen tettek vissza akkor szokott ilyen lenni, bar eleg nagy pursag...
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #58162 üzenetére
Jokat kerdezel....
Az ablak ha kint van, az emelo szerkezetet leviszed a legalso allasba, utana lassan feltolod kb negyedet es utana kezded el bejatszani bele az uveget. Elvileg csak egyfele keppen tudod betenni, nem tudod elrontani. Ha egy muanyagot mar beilesztettel, picit feljebb nyomod az emeloszerkezetet, es ugy jatszod bele a masikat is. Ha belulrol szemben vagy az ajtoval, akkor eloszor a bal oldalit rakod be (ami a B oszlopnal van) es utana jatszod be a jobb oldalit (A oszlop). -
F_Gergely
őstag
ide jön valaki holnap? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs