-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz tboy93 #36047 üzenetére
Ja hát ha nagy mennyiségben az persze, de ha csak a kupak körül, akkor a levegő páratartalma miatt is lehet sok rövid távú használattól. Nekem is rendszeresen habos a kupak, meg anyáméknak is. mind a két kocsi tökéletes műszaki állapotban van. Azért habosodik nekünk mert sokszor napi 2km-et használjuk a kocsit. Reggel 1 be munkába aztán 1 haza. Ez-idő alatt nem melegszik fel a motor, ezért habos. Ez egy hosszabb úton eltűnik.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz tboy93 #36055 üzenetére
az én autó,m x16xel híres az olajfogyasztásról. Enyémet átlagosnak vagy inkább átlagon aluli olajfogyasztónak mondanám. Sokat járok rövid távon, kb az év 70%-át, de ha néha elmegyek BP-oda vissza 500km, akkor sem megy le csak kb 1/4 szintet az olaj ( a nívópálca alsó és felső szintje között ) . A lámpa villanásig jóval a szint alá kell menni az olajnak. úgyhogy a kolléga szerintem valamit elnézhetett.
(#36057) tboy93 nagyon nagy számokról beszélsz. Lehetetlennek tartom hogy a megevett 1 liter olajat 1 liter benzin vagy levegőből érkező víz pótoljon. Amelyik motor ezt csinálja ott már elég nagy problémák lehetnek.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Ja nem rossz az ha fel van emelve, csak nagy apokalipszisre szerintem ott ne számíts. Az alváz rendben szokott lenni ezeknél DE! ha már alulról nézegeted a kipufogó lehet alku alap állapota alapján.
Sárvédő ívet én magamnak kijavítottam úgy hogy nem fújtam telibe az elemet, és telejsen jó lett. az szerintem kicsi pénzből megoldható.
Nagy izgalmamba egyszer meg át is alakítottam b2-re azaz így néz ki. Egyébként teljesen ugyan az a szín és felszereltség mint amit Te nézel.
-
#81556480
törölt tag
C vectrából volt facelift?
-
#81556480
törölt tag
válasz AMD Power #36248 üzenetére
ja hogy ennyire facelift
Valami szolidabbra gondoltam, eddig nem mentem el a használtauto.hu-n gondolom az újabbik még lényegesen drágább mint a másik.
Az éven tervbe van a B vectrám cseréje, de pont azért esik ki a C vectra mert sajnos az első lámpa nem tetszik ( facelift előtti) . De így kép alapján az új már egész pofás, csak ez meg szerintem már az árba nem fog beleférni.
Belső tér sem igazán tetszik. Valahogy nem jön be annyira ez a gép mint a B-s veki.
-
#81556480
törölt tag
-
#81556480
törölt tag
Bontott vonóhorogról mi a véleményetek? Papír nélkül felejtős ?
-
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #36314 üzenetére
De milyen papír? A bontós papírért nem kell külön fizetni, adják a horoghoz. felszerelés meg az újnál is pénzbe kerül. Ne érts félre, építő jellegűnek szánom a vitát. ha van benne tapasztalatod kíváncsi vagyok rá !
Számításaim szerint 30 ezerrel olcsóbba kijövök bontottal. Szerkezetileg hibátlant vennék (ezt a bontósnak is garantálni kell, meg én is megállapítom szemrevételezéssel) egyedül az esztétika más, de én lefestem úgy hogy nem mondod meg bontott-e
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #36316 üzenetére
Azt olvastam hogy nem minden esetben kell műbizonylat, ( ez egy friss jogszabályi változás). A bontó ad típusazonossági papírt ami elég a műszakira. Első műszaki után pedig semmilyen papír nem szükséges, mivel bekerül a forgalmiba.
szerk: ha fel van szerelve nem is vagy köteles levizsgáztatni, mivel kerékpár szállítóhoz is használható.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz horvathkrisz #36589 üzenetére
mi ez a lassú kapcsolás? ha indításkor kivágja az égőt akkor lehet érzékeny az indítás utáni tultöltésre. indítsátok a kocsit bekapcsolt lámpával.
-
#81556480
törölt tag
válasz horvathkrisz #36592 üzenetére
igen normál esetben ez a teendő, de ha jó állapotú az akku semmi gond nem lesz. viszont nem vágja ki az izzót közvetlenül indítás utáni felkapcsolásnál. régi iveco kamionok az összes izzót kivágták ha nem lámpával indítottál
-
#81556480
törölt tag
válasz Markizmark #36596 üzenetére
Biztosan igazad van, de amiről én beszélek az létező jelenség több járműnél. Indítás után magasabb a töltés, és ha közvetlenül utána kapcsolsz lámpát, akkor kiverhet több izzót is, ezt meg tudod előzni ha felkapcsolt lámpával indítasz. mondjuk én ezt iveconál többször is megtapasztaltam , igaz ez haszongépjármű, de személyautóra is igaz. normális akkumulátorral rendelkező gépjárműnek nem okoz gondot a világítással való indítás. nem azt mondom hogy normális de sok esetben ez megoldás. a nem tökéletes fesz.szabályozó okozhatja.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Illatosító: Nálam mindig más, mivel az ember megunja, meg nem is érzi annyira egy idő után. Régen a New Car volt a kedvencem. Most éppen ilyenem van, amiben cserélgetem az illatokat.
kis trükk hogy amikor már nagyon kevés van benne felhígítom vízzel
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Declare #36693 üzenetére
én nekem elment a kedvem a benzines kocsiktól. családba van 525i e39, az se akar menni. pedig jó a motorja. de nekem akkor is jobban bejön a dízel alulról jövő nyomatéka. még egy 1.9 tdi oktit is jobban kedvelek. Ezért vagy ha köv kocsi bmw lesz, akkor 320d. fogyasztásba is sokkal jobb
-
#81556480
törölt tag
válasz zolikaDB #37224 üzenetére
A benzinesbe magasabb a fordulat, a dízelbe meg a hő. van olyan olaj ami benzinbe való de dízelbe is jó, de fordítva ritkább. van még a az eset amikor valamelyik elkezdi enni az olajat és az ember mókol, és kialakul egyéni példára hogy melyik kopott benzines szarba milyen dízel olaj lesz jó amit majd nem fog megenni, de cserébe nem is keni
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz 7Sony7 #37234 üzenetére
ahha nekem is elég, tehát nem félek tőle hogy bármi baja lesz . Jók ezek. MEg sokat számít az is hogy mondjuk az én 1.6 os vekim szerintem étolajjal is elmenne. örökök ezek mint a nyomorúság. Csak valahogy jobban érzem magam ha olyat teszek bele ami bele való. Ezzel azt akarom mondani hogy általában az univerzális dolgok se ide se oda.
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #37778 üzenetére
Ha nincs a motorban váratlan meglepetés, akkor szerintem ez a legjobb dolog amit tehetsz.
(#37779) trassher spoiler alert !
Azt ajánlom ne várd meg a műszakit mert akkor baj lesz. Amíg van rajta addig csináltasd meg. nem ismerem az aktuális jogszabályt de régen teherautónál volt ebből problémánk.
(#37782) Ivan15 azért mert a kis táblácska könnyen hamisítható, és nem az a hivatalos alvázszám, hanem ami be van ütve.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Én javítottam már zárat, mert a műanyag ház elrepedt, és átugrott a fogaskerék, ezért csak egy irányba zárt. Az opel fórumon akkor még (hiba feltárás előtt) azt mondták hogy a microkapcsoló szokott meghibásodni. Ha régen legóztál, van egy kis érzéked, nem probléma a zár javítása ( én 2ezerért inkább vettem egy jó bontottat) De a kiszerelése nagyon nagy szopás. Viszont ajánlom hogy mihamarabb állj neki, mert ha végleg elromlik benne valami, akkor még nagyobb szívás kiszedni, ha bezárva marad.
Mivel nekem a ház tört el, a belseje ha jól emlékszem épp. Ha kell alkatrésznek, neked adom.
Kiszereléshez visszatérve: ki kell venni az ablak vezető sínt, én meg még a kilincset is kivettem. Aztán kiforgatni és beforgatni is művészet
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz F_Zolee #37862 üzenetére
Szerintem nincs gond. Csak zsírmérgezést kapott a cucc Nem nyikorog?
Van benne egy kis szerkezet ami megfogja az ajtót fél/háromnegyed nyitásban is, és az ha kiszárad akkor kicsit megindul a rozsda de nem vészes csak be kéne olajozni. vegyél wd-40-et vagy inkább valami jobb zsír sprét. A lényeg hogy legyen kis csöve amivel befújod bentre. Jól áztasd el. az ajtóba bent nem lesz gond ha több megy.
-
#81556480
törölt tag
válasz mephi666 #38000 üzenetére
Én hosszabb út előtt belövöm attól függően hányan megyünk mennyi csomaggal. 99%ban egyedül járok, még hosszú úton is, így keményebbre szoktam fújni. A maradék pedig 15km sugarú körön belüli jövés menés. Napi szinten ránézek, ha kell ráfújok de nem szokott rá szükség lenni.
-
#81556480
törölt tag
válasz haddent #38040 üzenetére
Én veled értek egyet.Lehet ezt fejtegetni de a köbcentit nem pótolja semmi. Forma1 technikát idehozni meg már majdnem vicc kategória. Amikor bejöttek ezek a PDTDi és hasonló agyon elektroinkázott ilyen olyan szűrős kocsik, azok is többet tudtak mint a sima 1.9tdi, aztán már most lekörözi őket km-ben a régebbi technika.
osztálytársamnak is volt 1.4 tsi. aláírom hogy baromi jól megy. meg lehet hogy el is fog menni 300ezret, de mennyibe fog kerülni ha ezt meg azt cserélni kell? az sem mindegy.
Látom ám előnyeit is. kis motor, könnyű autó, keveset fogyaszt , jól megy. Én inkább városi autónak tudom ezeket elképzelni .
-
#81556480
törölt tag
válasz Declare #38042 üzenetére
Látom hogy volt róla szó! Azt írod van egy turbó és kb ennyi. De ez nem úgy működik hogy a turbót egy dobozban betesszük a motortérbe és kész ott van teszi a dolgát. Lényegesen komolyabb technika mint egy szívó motor. Van körülötte sallang rendesen. Sajnos nem tudok tényeket mondani De ez csak az én véleményem. nemhiszem hogy egy kisebb de erősebb technika olcsóbb mint az egyszerűbb. ez a cikk valamennyire rámutat, hogy milyen összetett technika.
-
#81556480
törölt tag
válasz Declare #38045 üzenetére
A tartósságról volt szó, nem arról hogy jó e vagy nem. nyilván sokkal jobb mint egy ezeréves verda. A zsigulihoz képest egy 20 éves opel is űrtechnika, mégsem lett rövidebb élettartamú. sőt. Ma is csinálnak nagyon zsír verdákat, de szerintem az 1.4 tsi nem az. Ennyi a lényeg, nem az hogy lezsigulizol mindent ami nem tsi. Most ez a trend hogy kis motor, nagy lóerő és nyomaték. régen nagyobb szempont volt a tartósság mint most a környezeti normák. Egész másak az igények és másak a lehetőségek is országonként. valaki már írta előttem, hogy mire itt elterjed a sok behozott ilyen autó, addigra nagy valószínűséggel sok lesz benne a km és csak fújolni fognak az emberek. Ha én megtehetném hogy besétálok a boltba és veszek egy új kocsit majd 5 év múlva megismétlem, nem érdekelne a tartósság, csak az ami most a te szempontod: jól megy, frankó technika.
Erre a kérdésre majd 15 év múlva visszatérünk és akkor lehet releváns következtetést levonni.Egyébként én dízel párti vagyok de benzines autóban ülök (nemsokáig) Az opelnek pl régen sem voltak (véleményem szerint ) ütőképes dízel motorjai.
-
#81556480
törölt tag
mikbe van gyárilag z20let motor? mennyire gyakori egy ilyen bontottan ?
-
#81556480
törölt tag
Nézem ezt a vekit [link]
20.750 TL azaz török líra ?
amit kb 100forintért váltanak, tehát ezt a kocsit én 2.1m ft-ért tudnám megvenni ? ?
-
#81556480
törölt tag
válasz horvathkrisz #38604 üzenetére
erőtlen kocsi, rossz alapjárat, durrog, fura a hangja..
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Parfüm topik
- Okos Otthon / Smart Home
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen