-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Milo629 #77606 üzenetére
Ugyan nem vagyok autószerelő, csak lelkes amatőr, de a váltó tengelyének csapágyának kopása szerintem nem okozna ilyen tünetet, mert attól max a tengely kezdene "kotyogni", ergo hanghatással, akadós váltással jelezné gondját-baját, illetve a kihajtás-motor közötti fordulatszám/sebesség eltérésre sincs hatással.
Nagy eséllyel a kuplung csusszanhatott meg szerintem.
Annak az állapotát pedig leírtak szerint meg tudod tapasztalni. -
Szada85
aktív tag
válasz D1Rect #77621 üzenetére
Szia,
Teljesen igazad van, ezért az összegért már kimondottan széles spektrumból lehet válogatni, söt akár már új autó is beleférhet, ezért is fogalmaztam úgy, hogy én nagyon tudnám szeretni, de nem mindenkinek ez élete választása.
Ha röviden szeretném, akkor azt mondanám, hogy a "csomag", amit ad ezért az összegért a vonzó - számomra.
Picit részletezve, ad egy - szerintem- nagyon jól kinézö, egészen nagy kasztnit, kimondottan tágas utasteret, ahol 4, de akár 5 ember is elfér, mivel hosszab utazásokra is használjuk így fontos számomra, hozzá egy korrekt méretü csomagteret, ami a GTS ( "5ajtós" ) kasztni miatt a csomiajtóval együtt nyíló hátsó üveg miatt remekül pakolható ( ami pl. hasznos ha hosszabb távra, családbövüléskor is ki tudom használni ), ehhez ad a 280 lóval megfelelö dinamikát, ami könnyen emelhetö is picit, valamint a V6 miatt hangélményt is, hozzá kéziváltót ( 2007 után az erösebb ekkora autókban elég ritka már ) emellé pedig - egy belépö szintü egyszerü Opelnél picit nyilván magasabb - elfogadható fenntartási költségeket.
Ha egy kicsit kibontom ( és itt elöre is sorry, úgyse fog röviden sikerülni ) - ezt ki-ki döntse el, végigolvassa-e, vagy sem....elöre szóltam, ténlyeg...
Mivel én autóbuzinak tartom magam, ezért mindig is olyan autókat kerestem, amik egy picit " több " élményt nyújtanak, hozzáadnak valamit az utazáshoz, legyen ez hangélmény, hajtás adta élmény, valamint kellöen erösek, hogy szükség esetén "eröböl" meg tudjak velük oldani közlekedési helyzetet, mert sajnos a mai közlekedési morálban egyre fontosabbnak tartom, hogy legyen a tetö alatt power, ha helyzet van, legyen mit elöhúzni a cilinderböl és kikerülni, elhagyni az ilyet.
Ha az ársáv mellé behúzzuk a teljesítményt ( legyen 250Le+ ), már szükül a kör, de még böven van választék ( 3.2/4.2/5.2-es A4-A6, S3-4-6 is akár, 3er/5er BMW 30i-töl felfelé/Focus ST/MPS Mazdák/H Astra OPC picit alatta 240 lóval, Vectra 2.8/OPC, Golf Gti, esetleg Passat pl. de még lehetne párat sorolni ).
Mivel hosszabb utakra ( pl egy oda-vissza 2000km-es hazaút általában sok csomaggal ) is sokat van használva, illetve általában hosszabb távra veszek autót ( amibe korom és a tervek alapján a nem túl távoli jövöben akár családbövülés is napirendre kerülhet ) ezért fontos a mérete is, hogy elférjünk benne, én sem vagyok egy karácsnyfadísz-alkat ( 190cm/~100kg és nem a lábfejem ekkora), plusz legyen csomagtér, így a "Hot-Hatch" kasztot kiveszem a szürésböl.
Marad az A4-A6/3er-5er/Focus ST kombi/esetleg Merciböl ez-az/Vectra, esetleg Octavia RS, Passat, és még pár hasonló méretü.
A Vectra párja méretben inkább az A6/5er/E-Klasse/ Octavia/ Passat vonal, szóval megint szükül a kör.
Ezek közül mindböl tudnék választani igazából, a nagyjábóli listám, A6 3.0TFSI/3.2FSI, esetleg S6, de az pl árban már necces, 530i/35i(EU-ban nem nagyon van)/540-550i, a Merci nem az én vonalam, Vectra OPC/ Octavia RS-böl inkább a 2012+-os idöszak a fasza, az árban messze van, Passatból megint nincs túl tüzes variáns.Az Audi egy remek utazóautó, a TFSi fogyiban is rendben van, a quattro nekem annyira nem kell, de alapból jár.
A BMW hátsókerekes mivolta miatt vonzó, mert olyanom még nem volt, mondjuk a híres dolgok a motoroknál picit elveszik a kedvem: 30i ( sanszos magas olajfogyi, csattogó hidrotöke a kicsire méretezett HF olajjáratok miatt, lánc-gate ), 35i ( HPFP-botrány, turbók-trafók rendszresen elköszönnek ), a V8-nál csak a nagy V-k szokásos dolgai ( extrém melegedés, hengersorok közötti vízcsö tönkremenés, szelepszárszimmeringezés, plusz a tömítések meleg általi megevése ), plusz ha odaveszem a "boogie-faktort", akkor a V8 lenne az igazi.
A Vectrát már említettem, Octiból az újabbak drágábbak nem férnek bele, a Passat pedig szintén remek autó, csak semmi plusz élményt nem ad nekem.
Valamint, idevenném, hogy 13k €-ért melyikböl melyik sávból válogatok.
A Vectrákból az ársáv tetejéröl, elég erösen felszerelt, jó állapotú autók közül, addig pl. egy A6-ból, 530-550i-böl a teteje azért ennél magasabban húzódik, ergó az alsó, középsö sáv alja.Legvégül pedig, amit írt Petyyyy is, úgy én is eléggé maximalista vagyok az autóm állapotát illetöen, ahogy említettem is, elég sokat mászkálunk vele, többször teszünk meg hazautat is, így nekem emiatt is fontos, hogy mindig patent legyen az autó, és ilyen szinten rendben tartani egy A6-ot, 5-ös BMW-t biztosan némiképp több pénzmagot emésztene fel, mint egy Vectrát.
Szóval nagyjából ez az a vonal, ami miatt nekem szimpatikus ajánlat pl. egy ilyen Vectra. Nem ez Az Egyetlen, igaz gondolatmenet ezt mégegyszer megjegyzem, ezek csak az én preferenciáim.
Ha még hátul is hajtana ( ergó néha, az éjszaka közepén, kihalt utakon, a nyirkos aszfalton lehetne táncoltatni eröböl ), akkor azt hiszem 100%-ra mondanám, hogy csak ez kell semmi más. -
Szada85
aktív tag
válasz D1Rect #77632 üzenetére
Az Opel általában az elfogadható ár/érték arányú közlekedési megoldás szokott lenni sokaknak, nem az a nagy emócionális löket, ez tény.
Az OPC is inkább egy jó szuszban lévö kényelmes utazóautó, semmint nagyon játszós, nem is arra való véleményem szerint.
Az érzelmekre hatást ráadásul mindenkinél más váltja ki, kinek mi tetszik. Rám nagy hatással tud lenni egy finom motorhang ( sor6-V6-V8... ), egy kényelmes belsö szintén. Valamint ( persze, ez az én bajom, tudom ) szerintem a Vectra arányai a GTS-nél jól el vannak találva, tetszik. -
Szada85
aktív tag
válasz rvn_10 #77638 üzenetére
Üdv,
Ha nagyon általánosan szeretnénk fogalmazni, akkor abban az esetben, ha kevéssé ért hozzá az ember, akkor érdemes lehet az autót akkor, amikor megnézed ( tehát vásárlás elött ) egy "átnézetésre" elvinni. Ilyent szinte minden márkaszervíz végez, pontos árat én sajnos nem tudok, de korábban a srácok talán 10-20 Ezer Ft közöttit írtak, majd kijavítanak. Ez alapján kapsz egy általános képet az autóról
Amit vásárlás után általában rövid idön belül érdemes cserélni, az az olaj+olajszürö (ki tudja mikor cseréltek benne), ékszíj, üzemanyagszürö, levegö és pollenszürö, gyertyák.
Én emellett a vezérlést is le szoktam cseréltetni ilyenkor, ugyancsak amiatt, mert ki tudja, mikor cserélték rajta, és a vezérlés segítségével müködik a Motor ( ez lehet szíj, vagy lánchajtásos ), ami ha meghibásodik, akkor a Motor maga is tönkremehet/tönkremegy. -
Szada85
aktív tag
válasz elistvan #77696 üzenetére
Szia.
Amennyire pár belsös képet megnéztem, szerintem Volt belöle gyárilag navi-val szerelt verzió is, nem érdemes gyári rendszerrel kiépíteni esetleg?
Kérdezem ezt csak amiatt, mert a müszerfalban lejjebb van a rádió, ergo ha oda beraksz egy 7"-os kijelzös navis rádiót, akkor mindig le kell nézni a navigációhoz, amivel együtt lehet élni, kérdés, hogy nem zavaró/veszélyes-e esetleg.( De ez csak az én véleményem természetesen )A rádiók maguk kb megegyeznek egyébként a C Vectra rádióival, ergo kell hozzá egy beépítökeret pluszban ( a rádión kívül ), ami a müszerfalban tartja a rádiót, plusz persze a rést is kitölti.
Ahogy nézem a MM kínálatát, az butább ( csak rádió, MP3, USB ) 2DIN-es fejek is 50k körültöl vannak, ami multimédiás, pedig tényleg karcolja a 100 ezret ( Sony, Pio, Kenwood ), szóval ott nem olcsó.
De ha rákeresel, hogy "2 DIN navigációs multimédia" szerintem böven fok kidobni találatot.: Pl [akár itt], vagy akár [ezen az oldalon], itt akár egy Sony, vagy Kenwood fej is belefér a keretbe, hogy pontosan melyik kezeli a tolatókamerát, azt meg kell lesni.
Remélem valamennyit segített.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #77708 üzenetére
Van benne valami, bár pl. Vectra C-ben láttam már olyan típusút, ami színben is egészen passzolt a müszerfal színéhez, valamint a két tekerös megoldása miatt végülis a gyári rádióra is, szóval aliexpress-en, egyéb kínai oldalakon lehet szerintem találni alapos kereséssel valami olyat, ami kevésbé lóg ki a müszerfalból.
Én navigálni mondjuk mindig telefonnal navigálok, ha szükséges - bár pl. a hazaút már megvan fejböl is -, föleg mióta EU-Roaming van külföldön is bátran lehet adatforgalmazni, így pl a Waze-t szeretem, de van Here is, az mehet online/offline is, ha úgy hozza a sors.
Sima 2 DIN-esre szívesen lecserélném én is, hogy tudjak MP3-mat hallgatni, de a "nagynavis" NCDC2013-nál a BC is erröl van vezérelve, így ahhoz kellene egyszerübb kijelzö+BC-s kar+programozás is.Az pedig már túl sok igény lett volna, hogy olyan is legyen a Vectra, amiben egyszerübb BC van, így sem solt sétagalopp találni egy jót.
Szóval nekem marad majd a B-terv, építek bele AUX-In-t a CD-tár vezetéken át, és megoldom úgy. -
Szada85
aktív tag
Sziasztok,
Amennyire megnéztem most az idöjárás-elörejelzést, a keddi napra nem jósolnak túlzottan jó idöt ( egész napos esö, záporral, zivatarral füszerezve ), szóval a javaslatom az lenne, hogy az eddig B Tervnek kikiáltott Savoya Park mélygarázsát hozzuk elöre A Tervnek, és az legyen a tali helyszíne.
( Az eredeti helyszíntöl párszáz méterrel van csak odébb )A képen a bal oldalon van az Auchan alatti rész, annak a bal felsö sarka állítólag elég üres szokott lenni ( ha mégis akkor lesz ott a sakkszövetség éves találkozója, akkor odébb parkolunk max, de célozzuk elsö nekifutásra ezt. ).
Én egy ütött-kopott fekete Gsi-vel Leszek ( nemrég linkeltem ), azt úgyis könnyü megismerni.
Vélemény az érkezöktöl?
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #77742 üzenetére
Amennyire tudom az elöbbihez sincs, én legalábbis még nem találkoztam vele.
Szerintem tudásban alapvetöen nincs különbség a két fej között, mondjuk nekem a G-ben CD Sem Volt meg a navihoz ( ezt mondjuk eladásnál mindenki kérdezte megvan-e, és erre akartak alkudni ), a Vectrához megvan, de nem nagyon használtam még. ( viszont eladásnál nem lehet erre hivatkozva alkudni, mert megvan, höhhö ).
Az NCDC2013-nél egybe van építve a CD-tár a fejjel, emiatt 2 DIN-es, az 1500 pedig 1 DIN-es, külön CD-tárral, talán ezt mondanám legnagyobb diffinek. Viszont mindkettönél megcsapolható a CD-tár vezetékezése egy aux-in kiépítéshez, ez egyformán elöny.
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #77924 üzenetére
Igen, a józan, vagy racionális szavakat én sem érezném megalapozottnak a döntés mellé.
15"-ban nem is vagyok biztos, hogy felmenne ( illetve mennyire bután nézne ki alatta ), amennyire tudom 16" a legkisebb, ami C Vecire megy, a 17 viszont szép, arányos kinézetet ad, ezért is lett az a befutó. -
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #77936 üzenetére
A Gsi-n a 284-es fékkel is ez a helyzet, a 15-ös felni még pont passzentosan, de felmegy.
Az a gond, picit sok kerékszett gyült össze, ideje megválni néhánytól, bár most a képeket rendszerezve beleszaladtam a tavalyi OPC-s képekbe, és megint megtetszett az OZ szett is, hétvégén muszáj leszek kicsit játszani a kerekekkel, felpróbálni a Vecire, lefotózni, és megálmodni a dolgot, ami nem kell, azt pedig szépen eladni.Nekem a gyári matricán 2.8 bar van írva, jellemzöen akörülivel is megyek. A B-re szerintem is valahol 2,3-2,4 körül lehet a jó megoldás Neked.
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #77941 üzenetére
Én is azt gondolom, hogy ki kell tapasztalni, hogy Neked, a Te vezetési stílusodhoz, kényelmi igényeknek melyik keréknyomás felel meg, az a tuti, a többi csak kuruzslás.
A kerékőr sosem árt, én is hiszek benne, hogy az ilyen egyszerűbb védelmi megoldások az amatőr, alkalomszülte tolvajokat elriaszthatja, és keresnek egy könnyebb prédát.
De ha meg konkrétan( vagy rendelésre ) kinézték azt a bizonyos dolgot maguknak, akkor körbe is falazhatod, az sem fog segíteni.
Én Magyarországra hazautazva a Vectrát, és a Gsi-t is megkínálom egy egyszerű kormányzárral ( hasonló céllal, mint a kerékőr ), a Gsi-n kerékőr is van, a Vectrára is folyamatban a beszerzése.Plusz nincsenek tricsilliárdos, sztenszcambershowendsájn lavórok sem az autók alatt, egy gyári felni pedig talán nem képvisel akkora értéket, hogy megérje megpukkantani.
-
Szada85
aktív tag
válasz #51970304 #77954 üzenetére
Opel Vectra C Klubban Weisz Dánielt emlegetik, aki szintén megbízhatóan javít CIM modulokat.
Gyorsan rákeresve az opelforum.hu oldalán ezt találtam, nem tudom, hogy a telefonszámok még aktuálisak-e, de egy próbát megérhet:Wessz Opel Szervíz:
Elérhetőségeink:
Telefonon: a 06-20-823-63-66-os telefonszámon.
Telephelyünkön : 2045,Törökbálint,Bajcsy-Zsilinszky út 97. szám alatt -
Szada85
aktív tag
válasz LucentTwo #78071 üzenetére
Valószínü nem a legolcsóbb megoldás ( 30-40k Ft körül vannak ), cserébe elég profik a témában a Dension-nál.
Nekik több széria is van, Gateway, Gateway BT, amiket elvileg a rádiók CD-tár, esetleg az AUX kimenetére lehet kötni, és ebbe már tudsz pendrive-ot is tenni, valamint a BT-s modell Bluetooth-t is támogat.A kompatibilitási oldalukon ugyan nem frissült a lista, de érdemes lehet megkérdezni öket, hogy az Insignia rádiójával kompatibilis-e.
Ez persze csak egy lehetöség, hátha másnak lesz más.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Hauptmann #78083 üzenetére
Szia,
Az 1.8-as talán a legjobb hírnek örvendö variáns a G Astra korából, elég strapabíró, relatíve kevés meghibásodást produkáló, egyszerü konstrukció, illetve van már benne annyi erö is, ami elegendöen mozgatja a kasztnit.
A 2.2-es ugyan benne van a Totalcar-os "20 Motor, ezeket kerülje " címü Bibliában, azonban inkább a 2.2 Direct ( Z22YH ) motorra volt sok panasz.
Ami a Z22SE-nél biztos, hogy a láncos vezérlésére nagyon kényes, a korai szériáknál volt gyári visszahívás is a rossz minöségü vezérlés miatt, így vétel után mindenképp érdemes vezérlést cserélni rajta, jobb a békesség, szerintem.Az, hogy egy motor mennyire olajzabáló, az Opel Ecotec szériájában eléggé lutri tud lenni, plusz függ attól is, hogy a korábbi tulaj hogy használta.
1.8-ból ritkán olvasni ilyesmiröl, de ez nem jelenti azt, hogy 100%-ban kizárható.Barátnömnek 1.8-as G Cabrioja van, Ö nagyon szereti, nagyon gond nem is volt vele, eddig kopó dolgokat cseréltük neki, plusz egy olajbetöltö kupak tömítést, az elöregedett, és tolta ki az olajat, ezen kívül majd esztétikai dolgok lesznek ( lámpamattulás, apróságok ).
-
Szada85
aktív tag
válasz Hauptmann #78086 üzenetére
Fejböl sajnos már nem tudom pontosan mikor volt a visszahívás, de egy vezérléscsere egyébként sem árt egy ismeretlen elöéletü autónál, évjárattól függetlenül, jobb azt, mint késöbb bosszúskodni, ha esetleg beüt a krach.
A Tempomat kezelöje a G-ben az indexkar végén van, amelyikben van, ott keress két gombot.
A klímában annyira nem vagyok otthon, a digitálist picit komplexebbnek gondolom, mivel ott höfokot választasz ki, majd a szenzorokkal érzékelve teszi a dolgát, a manuális sztem ennél egyszerübb.
Bár nekem a G OPC-ben digitális volt, bajom 1 év alatt nem volt vele ( bár emiatt nem is túl hosszútávú a tapasztalat. ).Plusz, ahogy írod a legtöbben manuális klíma van, a digit nem volt túl gyakori, még a német autókban sem.
-
Szada85
aktív tag
válasz Hauptmann #78088 üzenetére
A legtöbb G Cabrio-nál - legalábbi mikor mi vadásztunk - nem nagyon adnak meg felszereltségi szintet, lehet nincs is.
A Linea Rossa a piros-fekete börbelsös típusok neve Volt, emellett Volt Line Blue is, ott kék-fekete börbelsövel. Illetve egy Edition 90 Jahre kiadás. Ezen felül nem nagyon láttam mást.Sok rosszat nem olvastam a tetöröl, azt kell megnézni, hogy rendesen, egyenletes tempóban nyíljon-záródjon, az olcsóbbaknál gyakran kiderül, hogy nem jó. Hátul a csomagtérben a jobb oldali rekesz fedele mögé benézve van elvileg a hidraulikaegysége, ott pl. hogy mennyi olaj van a rendszerben, azt érdemes lehet megnézni.
Elég sok Cabriot bontanak is mostanában, szóval ha bármi is kellhet hozzá, akkor nem nehéz szerezni szerintem. -
Szada85
aktív tag
válasz rvn_10 #78107 üzenetére
A - szerintem - legtisztább útja ennek, ha elöször is leülsz a családdal, és definiáljátok a célokat az autóval, az elvárásokat, mert addig csak a pillanatnyi hév rángat a típusok között.
A keretetek adott, illetve nagyjából azt is leírtad, hogy milyen felhasználásra ( napi 15km ingázás ), mellette néha egy-egy hosszabb út - keresel autót.
A következö kérdés, hogy igazából mekkora autó is kell?
Elég a kisebb méretü, cserébe praktikusabb ( mint pl, amit írtál Meriva, 5 ajtós H Astra ), vagy olyan, amiben böséges a hely a családnak, illetve szükséged van a nagy csomagtérre is ( pl. C Vectra/C Vectra Caravan ).
Ezekkel a paraméterekkel már nagyjából le lehet szükíteni, hogy pontosan mely típus/típusok jöhetnek szóba Nektek.A benzin/dízel kérdés megint örök, ahogy már feljebb is írták, 15 km-es "rövid" utakra, illetve ha sokat használod városban ( értsd beindít-picit megy-leállít-majd újra ), azt a dízelek nem túlzottan fogják szeretni ( a dízel köztudottan nehezebben is melegszik be, stb. )
Alapvetöen én is egy benzinest javasolnék, a motorvariánsokat pedig majd az adott típust kiválasztva fogod látni.
Egy 1.6-1.8 (illetve innen felfele) szívóbenzin a mindennapi közlekedéshez szerintem elégséges erövel bírhat, föúton nyugodt, egyenletes tempóval ingázva a hajadat sem fogja leenni ( bár persze relatív, kinek mi a sok fogyasztás ), krúzolásra pedig az autópályán a kirándulásokra is megteszi. -
Szada85
aktív tag
válasz kocolaci #78113 üzenetére
Ezek alapján akkor valószínü müködnie kellene, mivel nem találtam direkt Insignia kompatibilitást, emiatt is írtam, hogy a legbiztosabb, ha rákérdez.
Irigylem is a FL-es Vectra, B Zafira tulajokat, mert a FL elötti ncdc2013-assal elvileg nem kompatibilis ( legalábbis lista alapján ), ezért ott valamit tákolni kellene és megcsapolni a CD-tár vezetékét valami módon, de ahhoz meg kellene ismerni a Dension lábkiosztását. -
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #78129 üzenetére
Pedig az i500 is nagyon szépen szól, 1-2-t volt szerencsém hallani picit más az orgánuma, mint az enyémnek.
A teljesítmény pedig relatív, persze a sok sosem rossz, én is szeretem, ha van hova nyúlni szükség esetén, de a közlekedési helyzetek 90%-ára böven elég már ez a 211 is, nem nagyon volt eddig, hogy kevésnek éreztem volna. 200 tájékán vehetö észre, hogy ott már nem annyira fickós, onnantól már csökken a vehemencia, de abban a sebességtartományban amúgy is ritkán mozgok, így nem zavar, meghagyom a területi képviselöknek meg a kispöcsüeknek az effajta belsö sávos emberkedést. -
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #78154 üzenetére
Ezen én is gondolkoztam, bár utcán még nem nagyon szaladgál szériában GSi, csak a hivatalos újságírói fotók vannak, most mutogatják az autószalonokon is, emiatt lehet. Vagy B lehetöség, mégis lesz OPC, és ahhoz reszelik a techikát.
Igazából nálunk is a legtöbb "tesztautóval" ugyanilyen álcafóliával mennek a tesztpályán is, és az utcán is hardware-software közben, függetlenül attól, hogy már futó típus, vagy még bemutatás elött állók.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #78157 üzenetére
Jelenleg ideiglenesen, fektetve egymáson pihennek, a legalsó alatt karton, közöttük pedig padlószönyegböl vágott négyzetek. De erösen gondolkozom én is, hogy ha lesz Lidl-ös akció idekint is, akkor beújítok ilyen állványt, láttam otthon, és szimpatikusnak tünik.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #78181 üzenetére
Nagyon nagy a titkolózás az OPC-röl, lesz-e, nem lesz, bár már a GSi is gyorsabb, mint az elözö OPC, ami már önmagában pozitívum.
A GSi külsöleg is szépre lett megálmodva, belül azok a kagylók pedig nagyon csábítóak. Kíváncsi leszek az árára ( hogy tudjam, hány évet kell várjak, mire használtan elérhetö sávba kerül ). -
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #78185 üzenetére
Ugyan már azóta eltelt 4 óra, ergo lehet vettél is valamit, nekem a Gsi-ben 55Ah-s akksi van ( Exide Excel ), és gond nélkül teszi a dolgát évek óta.
Ami valóban fontos, hogy jobb oldalt legyen a pozitív. Kb ennyi.
Kell hozzá egy 10-es villáskulcs a sarukhoz, a lefogatót pedig ha jól emlékszem 13-as villással tudod kivenni. -
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #78181 üzenetére
Most délután kicsit játszottam a konfigurátorral, a legmagasabb felszereltségü 2 literes, 260 lovas benzines Insi Sedan OPC pakettal, 20"-os kerékkel, extrázva ~55 Ezer €-nál ( ~ 16,5 millió ) állt meg. Ezek után nem biztos, hogy akarom tudni mennyi lesz a GSi...
@to all:
Astra G tulajok ( 3/5 ajtós ) figyemébe ajánlanám...
Ö izé, hogy Közeleg aTélKarácsony...[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Köszönöm a tippeket, hétvégén ha úgy lesz időm még lehet elidőzök velük, a súlyok ragasztói engem is nagyon zavarnak. A gumik még úgyis úton vannak, addig lehet vegyszeresen bohóckodni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #78303 üzenetére
-
Szada85
aktív tag
válasz férfiállat #78341 üzenetére
Szia.
Ugyan szerintem ebben is már van dinamikus szervízintervallum jelzés ( ami használat/használati körülmények függvényében jelzi, hogy ideje cserélni ), ettöl függetlenül egy turbós motornál is nagy valószínüséggel beállnék egy ~10 ezer Km-es olajcsere intervallumra. Ez az olaj felel a turbó kenéséért is, ergo biztosan meghálálja, ha friss, jó az olaj minösége. De ez csak az én véleményem.
-
Szada85
aktív tag
válasz csabyka666 #78383 üzenetére
Pontosan hol csöpög be a "hátsó kerék vonalában"?.
Amennyiben el lenne dugulva a hátrafelé futó csö, akkor nem magánál a tetöablak valamelyik hátsó sarkánál kellene, hogy becsöpögjön a víz? Gondolok itt arra, hogy elkezd megtelni vízzel az elvezetö csö, majd a tetöablakig megtelve ott kezd el csepegni.
( mivel a hátrafele futó gumicsö zárt, ergo a hátsó kerék mögött - ha csak nincs elöregedve és/vagy megsérülve a csö ott - nem szabadna, hogy csöpögjön szerintem ).A két elsöt én is nyitott állásban fújattam ki - mellette ellenörizve, hogy az alsó kivezetése a küszöbben a helyén van-e, sokat gyorsít a küszöb rohadásában, ha a csö kiugrik a kivezetésböl, és a víz egyenest a küszöbbe folyik.
A hátsókhoz szerintem buktatott állásban férsz hozzá, de estefelé meg tudom lesni neked, hogy nekem a Gsi-n hogy van.
-
Szada85
aktív tag
válasz csabyka666 #78391 üzenetére
A hátsó csatlakozás a tetöablak testének végén van, a tetöablak nyílásából valóban nem férsz hozzá, az valahol a hátsó ülések magasságában ér véget valóban, ezt benéztem.
Nekem ettöl még gyanús, hogy az ablakon csorog le a víz, szerintem az nem a tetöablak csövétöl lesz, esetleg a tetösín - amit Te is írtál -, de lehet, hogy akár maga az ablaktömítés van elöregedve.Mivel a tetökárpit amúgy is kéri a cserét, szerintem érdemes lehet lekapni, és akkor talán rögtön látni fogod a hiba okát, én biztosan kikapnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Politika
- Hardcore café
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest