-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #50925 üzenetére
szándékosan nem irtam dízelt (az én sztorim más tészta), ettől vonatkoztassunk el. Legyen benzines, de wazz 1.4? tesomnak van, sőt még erősebb is mint az én vekim, mert 110 lovas a vectra csak 101.
Ott van ismerősöm, mazda 6-ot árulják, jó nem full extra, mert plüss, de kétzónás digitklíma 4x elektromos ablak stb. Benzines 1.8 talán de lehet 2.0 nem tudom.
Én inkább csak arra céloztam - de nyilván mindenki másképp gondolkodik - hogy egy 12 éves 1.4 számomra teljesen fapados benzines autóért sok 800 ezer huf. Keveset fogyaszt? Szerintem nem, 2.0 benzinessel is el lehet járni 8 literrel városban, ennél kevesebbet nem fog enni az 1.4 se. De tegyük fel kevesebbet, mennyit 1 litert? Cserébe milyen utazási élmény van? Jó nincsen turbó, ettől is vonatkoztassunk el. Na de pályán milyen hangja lesz? Szélzaj, menetzaj, stb. Ezt egy nagy autónál nem veszed észre.
Tudom van akinek a perverziója az 1.1 meg 1.3 motor mert keveset eszik, meg kicsi, hiszen a Smartokat is veszik ami számomra egy vicc de mégis van rá igény.
Én csak azt nem értem, ki a bánat venne 800-ért egy ilyen autót, de mások vagyunk tudom -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #50967 üzenetére
Ha kiegészítő fűtésed van, az a motor hűtővizét melegíti fel egy elektromos fűtőszállal. Ha állófűtésed van akkor pedig az üzemanyag égetésével nyert hővel melegíti a hűtővizet és egyben az utasteret is.
(#50968) AMD Power:
Nálunk a mostani targoncákon üzemanyag szintjelző sincsen mert az feláras lett volna, így mész és egyszercsak elkezd dadogni a motor aztán leáll, és veszed észre hogy kifogyott az üzemanyag....[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz tzsolesz #51029 üzenetére
valószínűleg rossz a végálláskapcsolója. Én hasonlóképpen jártam, 1 évig szívtam vele, elvittem 3-4 szerelőhöz mindenki mást mondott de egyik se tudott vele mit kezdeni.
Végül meguntam és vettem 5 ezeré egy bontott motort szerkezettel együtt beraktam és azóta is az megy,ettől függetlenül azért nézd meg lehet tényleg a csavar laza.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Hétvégén végre szereztem kapcsolási rajzokat, szépen kezd összeállni a fedélzeti számítógép szenzorainak bekötése,fogyasztás, hátralévő km satöbbi... Meg majd bekerül az új óracsoport is.
Viszont azzal nem számoltam hogy ennyire drágák ezek a hülye szenzorok... Remélem bontottan sikerül szerezni. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51287 üzenetére
Az egyszerű volt, mondjuk van most is a kocsiban egy de az még sárga csatlakozós 26 PIN-es, vettem német ebay-en sport műszerfalat, és ajándékba adták hozzá a szürke csatis mid-et, és láss csodát pixelhibamentes
Egyébként ebay-en ilyen cuccok lényegesen olcsóbbak, pl a titán műszerfal MID kijelzővel együtt volt 10 ezer huf. itthon ennyiért max MID-et kapsz. -
F_Gergely
őstag
válasz bubi92 #51360 üzenetére
Mond hogy semmi gond, az o feladata bizonyitani a hibat, ha ezt nem tudja bekussolhat. Sajnos en is jartam mar hasonlokepp. Arcoskodni tudnak meg fenyegetozni, aztan erdekes mod ha mondod hogy te jelented fel egybol visszavesz. Ne foglalkozz vele hagyd a francba meg ha at is verted (most ne vedd magadra nem feltetelezek semmit) igy jart! Bekaphatja! Megvette innentol kezdve csinaljon amit akar!
Nekem is le kellett nyelnem hogy atbasztak a kocsival, es igen en voltam a hulye. Mindenki tanuljon a sajat karan! -
F_Gergely
őstag
válasz HoaryFox #51402 üzenetére
Álló helyzetben mozgasd meg a kocsi elejét, meg az oldalait. egyrészt nézd meg mennyire "billeg" az autó másrészt figyeld a kopogó hangot hallod -e. Ha így rendben van akkor ha van otthon emelőd emeld fel a kocsit és mozgasd meg a kereket nem lehet kotyogás. Én inkább lengéscsillapítóra vagy toronycsapágyra tippelnék.
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #51444 üzenetére
Tegyük fel cserés az ajtó, bár így kép alapján nehéz megmondani.
Színkód alapján előszór is körbe kéne nézni, ha nincsen akkor bal első elem plusz az ajtó 40-ből meg kéne álljon, munkadíj meg nem kell otthon bárki ki tudja cserélni mindkettőt. Üveget picit macera betenni de szerintem simán találna hozzá elemeket színkód szerint, és csak max össze kell políroztatni. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51447 üzenetére
Nem egészen, ez sose ilyen egyszerű, legalábbis itthon nem. Ha a biztosító fizeti a javítást, akkor csak adott helyre viheted, olyat nem tudsz hogy elviszed haverhoz és viszed a számlát hogy 200 ezer volt a fényezés. Vagy kérsz némi kp-t a biztosítótól és megcsináltatod ahogy akarod. Én úgy tudom ez a két út van ilyenkor.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51451 üzenetére
Van olyan ismerősöm aki csinál ilyen javításokat. Ő mesélte, de ez ugyan olyan hogy akármilyen szervizbe sem viszem a kocsit, csak oda ami már ismerős. Szóval ez a biztosító megmondja hova vidd, ezzel az a gond, hogy a legolcsóbb legsilányabb, legokádékabb munkát fogják csinálni. Te meg azt hiszed király megcsinálták minden szép és jó holott nem...
Képlet egyszerű, rendes árat számolnak fel, viszont kevesebb anyagot használnak fel, és a különbséget meg zsebre teszi a műhely. Na pontosan ezért nem viszem akárhova a kocsit csak olyanhoz akit ismerek. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51455 üzenetére
Igen ott azért más árak vannak, barátom kint él Zafirája volt azért adta el mert sok vele a gond. Nem értette meg hogy nem a gond sok vele, mert ugyan annyi mint bármilyen más autókkal, féktárcsa csere, olaj csere ezek bármilyen más használtautónál is csere dolgok. Viszont kint az árak is mások, csak úgy repkedtek az 500 és 1000 eurók mikor vitte javítani. Ő volt a hülye mert mondtam hozza haza a kocsit 2 nap alatt megcsinálom amit kell... Ezért most vett egy 30 ezer km-es mazdát, mondván arra nem kell költeni...
Szóval igen, németeknél nincsen trükközés cserébe igen keményen kell fizetni a kétkezi munkáért. Itthon ezt nem tudják megtenni, egyrészt mert nincsen meg hozzá az emberek fizetése, nem fogják elvinni javíttatni. Hiába mondja a szerviz hogy 100 ezer inkább vesz bontottan 20ért és szidja a műhelyt. Vagy megcsinálja a műhely de olyan kókány, szar munkát végez hogy utána hetekig szív vele az ember...
Volt egy ismerős összetörték a kocsit oldalról, annyi lett volna hogy két ajtó kellett volna új meg fényezni. Biztosító 900 ezer forint kárt állapított meg, csak az új ajtó darabja lett volna 150 ezer plusz gyári fényezés satöbbi. Igy az ismerős inkább elment bontóba vett két darab szinazonos hibátlan ajtót, átrakta amit át kell a kp-t meg felvette a biztosítótól.
De van olyan haver, az ebből él, töri mások autóját, felveszi a pénzt és töredékéből meg javítja az autót. Összes kiskaput ismeri mert dolgozott pár biztosítónál tudja melyiket hogyan lehet kijátszani. -
F_Gergely
őstag
Y20DTH motornál valaki megtudja mondani hol van az olajszintjelző? Néztem robbantott ábrát de kétfélét találtam és nem tudom most mit is kéne nézzek.
Két csatlakozóm van az egyik tuti az olajhőgomba a másik meg vagy a szintérzékelő vagy az olajnyomás gomba. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #51563 üzenetére
En akiket ismerem VW tulajok, senkinek semmi baja nincs az autoval, passat szinten. Plusz ha megcsinalod az egy passat, vectrat hiaba csinalom meg csak egy vectra marad. Ketto nem ugyan az a szint.
Minosegben meg sokkal jobb mint egy vectra. -
F_Gergely
őstag
válasz szabonagyur #51577 üzenetére
Ha nincs akkor behuzni nem nagy melo
-
F_Gergely
őstag
Tegnap kicsit megviccelt az autó, mentem tempomattal 90-el egyszer csak sárga lámpa.... félreállok, motor leállít újraindít lámpa nem ég, mondom királyság, berakom 1-esbe lámpa újra... Megint leállítom, beindítom lámpa nem ég. Hazafele többször felgyulladt, le is szabályzott beáll szervizmódba viszont ha pici gázt adtam elaludt a lámpa és a lóerők is visszajöttek.
Ki kéne olvasni mi baja lehet, egyre inkább kéne egy laptopra köthető hibakód kiolvasó.
Most reggel jöttem be, nem volt lámpa.... -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51615 üzenetére
Amikre én gondoltam, előszőr a turbó, de az úgye új meg ki szoktam kormolni igy ezt elvetettem.
EGR-re is gondoltam, viszont abban nem voltam biztos hogy az produkálhat ilyen hibát.
Viszont annó mikor megvettem a kocsit, akkor volt olyan hiba MAP szenzor vagymifene a levegőszűrő elött, hogy kontakthibás volt, és ugyan igy leszabályozta a kocsit, viszont gázadásra ott nem tünt el a lámpácska. Ki kéne olvassam a hibát az lenne a tuti, egyik cimborámnak van ilyen kütyüje holnap megpróbálom kiolvastatni vele.
De meglepődtem mert 3 év alatt csak azért volt sárga lámpám mert 2 izzítógyertyám rossz volt, de erről tudtam is. Hibáról most nem tudok ezért volt fura hogy sárga lámpa. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51618 üzenetére
Több oka lehet, ilyen hidegben érdemes egyébként prémium dízelt venni, azzal tényleg pöcc-röff több napos állás után is. Sajnos sima gázolajjal problémásabb.
Ezt a denaturálszeszes verziót én még nem hallottam, őszintén szólva én nem merném megcsinálni. Viszont Megpróbálnám beindítani, sokat nem szabad tekertetni illetve másfél - két percet érdemes várni egy egy hosszabb indítózás után. Ha izzít a gép rendesen, be kell induljon, max egy picit bedadog, és köhög a gép.
Ha beindul picit nyomd fel a fordulatot kb ezerre és 10-15 másodpercig tarsd ott utána már nem fog lefulladni. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51642 üzenetére
én őket tudom ajánlani [link]
Opel márkaszervizesek, jól dolgoznak, határidőre, és csak gyári cuccokkal, nincsen mókolás. De csak időpontra lehet menni, jellemzően 1 másfél hétre előre.
Motorlámpád valszeg amiatt gyullad fel mert gond van az izzításoddal, szerintem pár gyertyád nem működik ezért nem is tudsz elindulni vele ilyen hidegben. De ez csak így látatlanban tipp.(#51647) zolikaDB
Sok mindent sajnos nem tudsz, meg kell várni míg kienged, nálad ráadásul dobfék van hátul ahhoz nem is férsz hozzá.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #51651 üzenetére
ha esetleg van valami hősugárzód, vagy be tudsz állni valami fűtött helyre ahol van +5 fok ki fog engedni. Hősugárzót meg ne közvetlenül a kocsihoz rakd hanem tőle távolabb, az a lényeg hogy legyen +5 fok ott már simán kienged. Befújni azért nem jó semmivel mert a dobfék házába ha bemegy a cucc, és ott feloldja a lerakódásokat romlani fog a fékhatás.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51666 üzenetére
Benzin? Azt töltsétek a fűnyíróba, abba való. Én csak dízellel járok Y20DTH
Majd megpróbálom neked megnézni nálam hova fut a csati.
De amúgy gyári programban bármikor megtudom neked nézni akár kapcsolási akár robbantott ábrán hogy pontosan mi az, vezeték szerint.
De ha mondasz egy alvázszámot, még azt is megtudom mondani, hol készült az autó, mi volt az első rendszáma, milyen felszereltsége van, satöbb satöbbi szóval mindent, még a gyártósori sorozatszámát is -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51692 üzenetére
még mindig nem értem miért km-t néztek miért nem állapotot....
(#51694) Kickass:
Ez igy nagyon barátinak hangzik, két lánc, a fogaskerék,meg akkor már víz és olajpumpa is csere, legalábbis én cserélném.
De amíg nem zörög én nem nyúlok hozzá, elvégre ezért is láncos motor ahhoz nem kell nyúlni[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #51713 üzenetére
Tegnap néztem keréknyomás ellenőrző rendszer utólagos beszerelését, nagyon durva hogy mennyire könnyű és "olcsó" beszerelni. Figyeli mind a 4 kerék nyomását, kijelzi illetve figyelmeztet ha valahol kevés. Ilyet tuti beruházok, ha rakom fel a nyári gumikat. 20-25 ezer egy ilyen készlet
-
F_Gergely
őstag
Na a km hajhászoknak jó cikk, így vegyetek km és nem állapot szerint autót
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51717 üzenetére
Sajnos az a baj hogy vagy kummant a szerelő és gány munkát csinál, vagy olyan pénzt kér hogy aránytalanul sok...
Nekem is mai napig csöpög az olaj a motorból pedig ki volt fizetve hogy meglegyen csinálva. Szóval lutri...
Ezért sajnálom hogy nincsen garazsam, megcsinálnék én mindent, de utcán parkolok nem tudom szétbontani....
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux - haladóknak
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen SSD-t vegyek?
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs