Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WP14

    őstag

    válasz kisninja #77570 üzenetére

    Szia!

    Én az OPC Zafit mondom, ha szakszervizes állapotfelmérésen mindent rendben találnak. :K
    Vezetési élményben és talán utastér kényelemben is a legtöbbet nyújtja a felsoroltak közül. Ha valós a km és gazdája volt, nem csupán tulajdonosa, akkor szerintem jó vétel.

    Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

  • Szada85

    aktív tag

    válasz kisninja #77570 üzenetére

    Üdv,

    Igazából nem könnyü konkrétumot mondani, mivel a "kicsitöl" a "buszig" mindenfélét néztél, ráadásul a "polgári" 1.8 szívótól a pikáns 2liter turbón át az OPC-ig, szóval szerintem az az elsö, hogy magadnak is egy kicsit leszükíted a kört, mert azért van diffi az kiszemeltek között mind méretben, mind funkcionalitásban, mind motorikusan ( ami kihat a fenntartásra is ). :)

    A két Vectra szívómotoros, az 1.8-as benya kedvelt motor, megbízható, ugyan 1.8-al még nem mentem ( imént fentebb elhangzott, hogy nem egy szélvész ), de reálisan nézve, a ~1500kg saját tömeg ( plusz utasok, benzin, stb. ) egy szívó, emiatt nyilván fordulatszámigényesebb motorral összerakva valóban nem fogja a nyakadat túlzottan megterhelni gyorsításkor, ettöl még hétköznapi, normál közlekedésre teljesen alkalmas lehet.
    A külsö forma nyilván egyéni ízlés kérdése, de valóban a FL-es verzió picit elegánsabb lett, mivel olyan mocival nézed, ami volt FL elötti és utáni verzióban is, szerintem is érdemes lehet FL-est keresni.
    Maga a C Vectra egy kényelmes utazósautó, az utastérben is szerintem jól el lehet férni, a csomagtartó pedig elég hatalmas, nekem csak 5 ajtós GTS van, de abba is böséggel lehet pakolni, hát még a Caravanba.

    Az elsö linkelt korrektül felszerelt, nekem mondjuk vannak aggályaim az ilyen világos belsövel - rendkívül szépen kitakarították most, vagy elötte üléshuzattal használhatták, esetleg a tulaj tudta a lebegöülés tudományát -, nekem a Silverstone középen világoskék huzatos ülésén eléggé látszik a koszolódás, lassan viszem is kárpittitsztításra. Én esetleg egy parkradart hiányolnék a nagy puttony miatt, de persze ma már hipphopp beraksz egyet, vagy akár kamerát is, szóval ez apróság.

    A második német import ( ott a zöld Umweltplakett a szélvédö sarkában ), sose értem, mi a manóért nem képesek lekaparni a kereskedök, nem csak szilikonozásból áll az autó felkészítése, elöl utólagos Angel Eyes lámpák, ezek nálam kongatják a harangot, hogy alaposabban átnézni elöl, nem volt-e törve, és azért került be ilyen. ( Lehet persze csak tuning is, de érdemes ilyenkor óvatosnak lenni ). A szürke belsö kevésbé kényes, a felszereltsége ennek is rendben van, a FL elötti külsöt pedig Te döntöd el.

    A H Astra elvileg ugye egy mérettel kisebb kategória, vannak itt H tulajok, Ök majd leírják, hogy mekkora a belsö tér, én csak 3 ajtósban ültem, abban elöl el lehet férni, de közelebb vannak a vállak ( vagy csak én vagyok ilyen dromedár :D ), mint egy Vectrában. A 2 literes turbómotor nyilván más világ, a 170 lóval kellemesen mozgatja a kasztnit. Meg kell nézni, a Unix-os rendszámkeret miatt tippre import, de látni kellene az autót, illetve nekem az a 109 ezer Km érdekesen kevés egy 12 éves autóban, de lehetnek csodák persze. :)

    A Zafira OPC ugyancsak jó lehet, jól variálható az utastér, ha kikapod az üléseket jó nagy csomagtered is lesz, fejtér szintén kellemes. A Z20LET pedig már párszor volt téma, jó kis motor, dinamikus, fontos, hogy milyen gazdája/gazdái voltak elötte, mert - nyilván, minden motor, de a turbósok föleg - kényes a használatra, bemelegítésre-visszahütésre, megfelelö minöségü, és gyakoriságú olajcserére.
    Ami itt nekem - tudom-tudom, talán kicsit túl szkeptikus, túlkombináló vagyok - furi, hogy nemrég vett/importált ( N-es rendszám ) autót most hírtelen, és " sürgösen " szeretne eladni a srác, jól kifaggatnám az okairól. :)

    A turbósakat, vagy ha ilyeneket nézel én is mindenképp elvinném átnézetésre, derüljön ki ott, ha mondjuk a turbó vagy a motor igényel a közeljövöben törödést, a késöbbi bosszankodást megelözve.

    Természetesen ezek szigrúan az én véleményeim, engem meg nem hívnak se Szabó Péternek, a müvésznevem sem Coelho, szóval nem ez az Élet Igazsága, csak a saját gondolatok. :DDD

  • WP14

    őstag

    válasz kisninja #77588 üzenetére

    Ha már V6 ajánlat Luck-tól, akkor inkább benzin és picit más karosszéria, egy Signum? :D

    Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

  • WP14

    őstag

    válasz kisninja #77622 üzenetére

    Szada85 szerintem mutat a V6-ról hangot, ha megkéred, neki C Vectra van ezzel az egyedien szép motorhanggal. :D

    Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

  • WP14

    őstag

    válasz kisninja #78026 üzenetére

    Nem olvasok utána, hiszek nektek. :) De akkor is 1.8-asat keresnék rvn_10 helyében. :)

    Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

Új hozzászólás Aktív témák