Új hozzászólás Aktív témák

  • #85578752

    törölt tag

    A Philips ügyfélszolgálatnál a bolondját járatják velem, megírtam nekik csak visszajelzés szintjén, hogy a fejhallgató és a digitális kimeneten nem működik az automatikus hangerő, kaptam cserébe már leírás részletet hogyan állítsam be a kimenetet, hogyan állítsam be az auto hangerőt a tv hangszórókon, legutóbb pedig hogy hogyan mentsem a rendszer logokat, totál lenézően semmibe veszik hogy a problémát egyik válasz sem oldja meg, mintha egy robottal próbálnám megértetni miről van szó.
    A Harman ügyfélszolgálata hasonló módon segített a soundbarban hibásan működő auto hangerő implementáció kapcsán. Elmagyarázták hogy a funkció azt a célt szolgálja, hogy csökkentse a reklámok és műsor hangsáv közötti hangerőkülönbségeket. Viszont hogy ezt nem sikerült megvalósítani, sehogy sem akarják felfogni.

    Mindegyik ügyfélkezelés csak arról szól, hogyan koptassuk le a problémázós ügyfelet, mi magunk vagyunk a hiba.
    Ha nincs gond a termékkel, imádkozz hogy ne is legyen, mert ezek csak szopatni fognak ha mégis lesz. Következmények nélküli packázás, lerombolják a brandet, ennél még az is jobb lenne ha azt mondanák hogy nincs megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák