-
Fototrend
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alien!
#32494
üzenetére
Uhh, ez a 8807 nagggyon ígéretes... a 8506-os és 9206-os árakból kiindulva viszont minden lesz, csak nem olcsó.
A 807-es OLED-ekbe magasabb fényerejű, EX panel fog kerülni, de aki megelégszik a régivel, annak ott lesznek a 707-es modellek.
Philips unveils 2022 OLED TVs with brighter 'OLED EX' panel, IMAX Enhanced
-
djnice
veterán
Androidos Philipsen (8506), hogy lehet kikapcsolni a piros standby led-et és hogy tudok a csatornákhoz (Vodafone kábel) logókat rendelni?
-
Alien!
senior tag
válasz
bnorci71
#32489
üzenetére
Az erősítő mit ír ki lyenkor? Azon le tudod csekkolni, hogy átmegy-e a bitstream! A tévén a digitális kimenet amúgy mire van állítva? Elvileg átkötésen kéne állnia.
más: úgynézki a Philips jó irányba fordul és szintet lép a performance sorozat
Philips PUS8807
120hz panel
Wide color Gamut
Hdmi 2.1
P5 Gen 5
Android 11 -
Gabir
aktív tag
Üdv, akinek 8505 v. 8535 tv-je van, kábelTV-nél a menüben a képarány beállítás inaktív?
-
Pandimakaay
tag
Sziasztok, van egy pus8505 tvm. Netflix alkalmazast hazsnalva erzekelunk ilyen mini szaggatast, laggolast. Valaki hasonlo tapasztalat? Lehet ezzel barmit is tenni? Koszi elore is.
-
bnorci71
addikt
válasz
bnorci71
#32489
üzenetére
hát én dobok egy hátast....
olyan volt mintha nem 5.1 lenne a hang ezért van a HTPC-n egy 5.1 teszt fájl ami egyesével minden hangszórót megszólaltat. Na ezzel nem boldogul a tv Kodija a 2 sorrund nem szólt. Most vacakoltam már mindennel elkezdtem egy filmet hát szólnak a hátsók, csak ennél a teszt fájlnál nem....
letöltöttem egy másikat annál OK youtubon meg hol jól szólnak a hátsók hol nem.
Ez mitől lehet? -
bnorci71
addikt
Segítsetek mert a hajam kitépem.
Eddig így nézett ki a rendszer HTPC-AV erősítő-Samu TV
most annyi változott, hogy HTPC-hdmi-AV erősítő-hdmi- Philips TV
tehát mondhatjuk minden marad, kivéve, hogy próbálom a tv-n lévő Kodit rávenni az 5.1 hangra eredménytelenül. Ha a HTPC a forrás van 5.1 hang. Ha a tv Kodija nincs, illetve az erősítő info képe se jön vissza a HDMI kábelen.
Az erősítőbe ugyan oda ugyan azokkal a kábelekkel van bedugva a HTPC a tv-n pedig az HDMI 2-be eArc csatiba.
Kodiba szerintem mindent állítottam hang átengedést is.
Tv-n át van állítva HDMI hangrendszerre.
Ami furcsa a Kodiba a hang menübe a legelső opció a hang kimeneti eszköze inaktív. HTPC-nél ez aktív. -
anrab
addikt
válasz
Voice24
#32482
üzenetére
Akkor abból a távirányítóból kettő fajta létezik. Ezt valamivel jelölik a név után. A vagy B mondjuk.
Az A-ban van mikrofon, a B-ben nincs.
Nézz utána.
Egy hirdetésben két fajta. Ilyenkor lehet mellényúlni. Az olcsóbba nincs.
Még megpróbálhatod amit én csináltam hogy újra telepíted a tv-t. Hátha. -
ЯΞD
senior tag
Az engem is érdekelne, hogy miként lehetne lementeni az aktuális FW-t. Nekem is dobálja a TV hogy frissítés érhető el de most annyira elégedett vagyok nem szeretnék hátralépést tenni esetleg. De azért fel is tenném...
-
Voice24
őstag
Azt figyeltem meg, hogy amikor a távon megnyomom a mikrofon gombot, és a tévén alul megjelenik a google hangbevitel sávja, ott bal szélen van az a négy színes pötty. Videókon láttam, hogy amikor belebeszélnek a külső eszköz mikrofonjába, az a négy pötty mintegy equalizerként viselkedik, nyúlik, mutatva a beszéd hangerejét. Nos, nálam ez nincs, beszélhetek akármilyen hangosan, a pöttyök nem változnak, vagyis nem érzékelnek semmilyen hangot. Ebből úgy gondolom, nem a tévével, hanem a táv mikrofonjával lesz a bibi.
De ha esetleg valaki még használ itt hasonló air mouse-t, megoszthatná ezirányú tapasztalatait. -
anrab
addikt
-
bnorci71
addikt
igen érdekes hogy szoftvernél a sima menüből ugyan azt a szoftvert írja 01.13 dátummal pedig ugye ma volt "frissítve" a szerviz menüben pedig az előző rajta lévőt és az is lehet rajta mert ugye már telepítés közben is írta hogy van friss fw majd készenlétbe telepíti. Hát nem fogja mert jól kikapcsoltam az automatikus telepítést. Most egy kicsit had menjen így. Azt írták 48 órát próbáljam előjön-e a hiba, de szerintem kivárom a hétfőt a válasszal. hétvégén nem is leszünk itthon így csak a ma és a holnap este fog menni a tv.
blakey
Ez a probléma, hogy megkapod a megoldást, megírjuk, hogy mi történik, de te mégis az ellenkezőjét, írod. Mert ugye írtam, hogy kaptál új fw-t, állítottad, hogy nem.
"nem küldtek fw-t, egy folyamatleírást adtak mit csináljak"
mea culpa, felületes voltam, nem láttam a linket a levélben délután melóban, itthon néztem végig mi micsoda a levél második felében. Első megoldásnak a visszaállítást írták, arra a részre koncentráltam csak, ha ez nem oldja meg akkor frissítsek az új teljes linkbe kapott szoftverre, ha akkor se Ok jelezzek vissza.
Nekem is az a célom ami történik megosszam, hogy másnak is hasznos legyen.stefi68
így kezdődik
app.box.com/ -
Voice24
őstag
Hali!
7502-es androidos tévém van, és ugye annak távirányítóján nincs hangbevitel gomb, ezért úgy döntöttem, beruházok egy air mouse-ra, ami elvileg tudja ezt. A G30 nevű csodáról van szó [kép] , elvileg jókat írnak róla. Nos, ma megérkezett, és nagy reményekkel próbáltam ki, de sajnos csalódás ért. Pont az, ami miatt beruháztam rá, a hangbevitel nem műxik. Akár a Home menüben próbálom, akár a böngészőben, akár youtube-on, semmi, úgy veszi a tévé, mintha nem mondanék semmit, pedig várja. Amikor megnyomom a kütyün a hangbevitel/mikrofon gombot, a tévén megjelenik alul az a google-logós sáv, benne a felirat, hogy "Mondja azt, hogy..." , de hiába beszélek, nem reagál rá. Nyilván a gombot közben folyamatosan nyomom.
Én vagyok olyan "mázlista", hogy pont kifogtam egy olyan példányt, aminek rossz a mikrofonja, vagy a tévénél kell esetleg még valamit machinálni, hogy működjön a hangbevitel? Az talán nem befolyásolja a dolgot, hogy hdmi-n keresztül soundbaron szól a tévé, ugye? -
blakey
titán
válasz
bnorci71
#32470
üzenetére
Tehát kaptál fw-t, az mindegy, hogy linken keresztül vagy közvetlenül letölthetőt.
Ez a probléma, hogy megkapod a megoldást, megírjuk, hogy mi történik, de te mégis az ellenkezőjét, írod. Mert ugye írtam, hogy kaptál új fw-t, állítottad, hogy nem.
"nem küldtek fw-t, egy folyamatleírást adtak mit csináljak" -
bnorci71
addikt
válasz
bnorci71
#32462
üzenetére
Na megvolt a varázslás
Kicsit nehezen indult el, de megvan.
Viszont nagyon nem értem....
beavatkozás előtt
frissítés után
mindent újra be kellett állítani mintha új lenne, település közbe pedig kiírta, hogy van új fw pedig ez a legújabb a Philips oldalán is.
Ami érdekes még a támogatás oldalon az fw 1,2Gb kaptam az e-mailbe egy linket ami valami fél publikus oldalra visz, ott ugyan ez a verziószámú fw 2,8Gbhopp most megnéztem a 123654 kombinációval
"frissítés előtt"
"frissítés" után
még szerencse, hogy ezt is lefotóztam a varázslás előtt, szóval csak downgrade volt
na most nyomkodhatom egy félórát a távirányítót mire megint beállítok mindent -
zuzozuzo
tag
Sziasztok. Philips 55Oled806-omnak hol találom a pin kódját? Most jött meg pár napja és a csatornák beállításához kér egy pint.
-
anrab
addikt
válasz
blakey
#32463
üzenetére
Igen, ok. Így hivatalos is ha ők küldik a régebbi vagy egy spéci fw-t.
Letöltöd penre. Konnektor kihúz, pen bedug, konnektor vissza és azzal a fw-rel fog újraindulni.
Legalábbis régebben így lehetett downgrade-lni. Bár nekem még egyszer se kellett 13 év alatt.
Nekem teljesen új amit bnorci71-nek írtak.
A tv újrahangolása csak az utolsó szoftverrel indul újra.
Sokszor segít ha gubanc van. -
blakey
titán
-
bnorci71
addikt
válasz
blakey
#32459
üzenetére
nem küldtek fw-t, egy folyamatleírást adtak mit csináljak
6. A TV most újraindul, és újra elindítja az első telepítési módot.
Fontos: Kérjük, kövesse figyelemmel a TV működését. Ha a probléma az OBR-mechanizmus végrehajtása után 48 órán belül visszatér, ne hajtsa végre újra az ORB-t. Kérjük, ez esetben végezzen el kézi szoftverfrissítést a TV-n.
Megjegyzés: Az OBR mechanizmus sikeres végrehajtása után a TV visszaáll az előző szoftververzióra. Ezért a TV-készülék újabb szoftverfrissítési értesítést kap, ha újra csatlakozik a hálózathoz.
bár akkor ezek szerint nem a gyárira hanem ami a mostani előtt volt
majd jól felírom az fw. számokat dátumokatA lényeg foglalkoznak a dologgal szerintem elég gyorsan választ is várnak mit tapasztaltam. Szóval a hozzáállás jeles.
Ami érdekes a levélbe a pendrive -os fw. frissítést ajánlják. -
blakey
titán
válasz
bnorci71
#32458
üzenetére
Van egy olyan lehetőség, hogy a gyári állapotba állítás, azaz arra a firmware-re amivel kaptad. Philipsnél van egy ilyen lehetőség, ilyenkor küldenek egy FW-t ami lehet, hogy az ami a TV-n volt, lehet, hogy már javított, mert így nem fogod tudni, viszont simán működhet a dolog.
-
anrab
addikt
válasz
zuzozuzo
#32446
üzenetére
Ez már így más mint csak egy hangprojektor. Nem tudom. Azért egy mélyláda más.
Azt tudom hogy nagyot tud szólni a tv.
Mielőtt megvettem én is gondolkodtam ilyenben.
Megvettem és meghallottam hogy szól, már nem is kellett. A nappalim nincs 20m2. 35m2-es másfél szobás panel.
Az alsó ambilight valóban akkor érvényesül a legjobban ha ott is van min. 20cm.
Viszont egy üveg emelvény mögött nem tudom hogy török a fény, mit ad vissza. -
zuzozuzo
tag
Orulok hogy segitetek de egy kicsit elkanyarodtunk az igazi kerdesemtol. Az ambilight szempontjabol a magasito/falra helyezes kozotti kulonbseg erdekelne. Ugyanis anno olvastam valahol hogy a 4 oldalas ambi falra helyezve mutat legjobban, viszont erdekelne hogy magasitoval milyen lehet.
-
zuzozuzo
tag
Egy passziv melyladaval rendelkezo 2.1-es projektornal jobb lehet a gyari hangszoroja? Még sajnos nem volt lehetőségem osszehasonlitani a kettot, de az ambilight miatt mindenkepp feljebb gondolnam helyezni a tv-t. Csak nemtudom mennyivel rosszabb megoldas egy ilyen magasito mint a falra helyezes.
-
zuzozuzo
tag
Sziasztok. Elso Ambilight-os (4 oldalú) tv-m, egy Oled 806. Falra nem feltétlen szeretném tenni, viszont a hangprojektor miatt muszaj leszek fentebb helyezni és egy üveg tv magasítóra gondoltam. A kérdésem hogy szerintetek mennyire lesz jó az ambilight egy ilyennel?
-
stefi68
addikt
válasz
Pancsermeste
#32441
üzenetére
Nem semmi!
Én meg egy fapados Master-Slave elosztót akartam ajánlani erre, de ezek után...
-
stefi68
addikt
válasz
Pancsermeste
#32439
üzenetére
Az a szerencséd, hogy Saphin szabályozható a fejhallgatókimenet hangereje a TV távval.
Ahogy itt írták Androidon állítólag nem.
Az erősítőt hogy kapcsolgatod be- ki? Manuálisan? -
Pancsermeste
őstag
válasz
stefi68
#32366
üzenetére
Nos, az Extractor kis manuáljából egyértelműen kiderül, hogy CEC kompatibilis a hangerő szabályozásra vonatkozóan. Ezt az alis leírásból kihagyták, pedig nem lényegtelen információ.
Amúgy a "csúszka" hiánya miatt az erősítőt visszakötöttem a Jack kimenetre, de ez a kütyü sem megy ám a lomosba.
Mivel a fülhallgató kimenet már foglalt az analóg hangrendszer számára, így most az Extractor füles kimenetét használom fejhallgató kimenetnek. Beledugtam egy BT transmittert és ha fülessel szeretném hallgatni, csak át kell kapcsolnom a TV audio kimenetet fejhallgatóról HDMI-re.
Elég szépen, tisztán szól még így bluetooth-on keresztül is.
-
Kbali
nagyúr
válasz
j.bravo
#32432
üzenetére
A TV biztosan Airplay képes? Szerintem nem, úgy pedig nem is fog menni a tükrözés (sajnos). Ugyanebben a cipőben járok egy 7303-assal. A Google alapú cuccok és a Facebook átmegy, de már a képeket sem tudom átlőni külön app nélkül (azt mondjuk nem értem, hogy pont egy TV-re miért nincs Google Fotók app). Az enyém 8-as droidos, találtam egy appot, ami virtuálisan airplay képessé teszi a TV-t, de pl. 4K videoátvitelt nem bírja, szaggat (anyósom airplay képes Samu tv-jén detto). Szóval ezt az appot próbáld ki: AS AirScreen
-
stefi68
addikt
válasz
j.bravo
#32432
üzenetére
"Ha nem frissítettem, nincs mit törölni, ugye?"
Az hogy te nem frissítetted, az nem jelenti azt, hogy automatikusan nem frissült.
A tükrözésért felelős alkalmazás nem feltétlen a FW frissítéssel frissül.
Az egy sima Playes alkalmazás. Ha a Play-ben nem tiltottad az automatikus frissítést, az bizony frissül.
Töröld a frissítéseit, sőt még az adatait is, indítsd újra a TV-t (az Androidot) és jó lesz.
Végig csináltam már ezt a macerát... -
minilego
senior tag
7805-on nem tudom a feliratot a filmhez igazítani, mert csak +-5 mp enged... Nekem kB 7-8 mp-et kellene igazítani, van erre megoldás?
-
j.bravo
addikt
válasz
Vérboci
#32431
üzenetére
November óta, mióta megvan a 8505, nem frissítettem (nem mertem
Persze meg kene nézni hogy a háttérben automatikusan nem csinál-e ilyesmit), és azóta ez a helyzet. Telefonról (alma SE, a régi, asszonyé alma 7, helyzet ugyanaz) YT vagy akár FB appról mint a kisangyal, de az airplay nem megy (ha nem is kellene külön app nélkül, akkor mea culpa)Ha nem frissítettem, nincs mit törölni, ugye?
-
ntomtb
tag
Pár hete/hónapja olvastam hogy több embernek is gondja volt a képernyőtükrözéssel. Yt appon megy, de a teló nem látja a tv-t, bezzeg a szomszéd LG tévéjét egyből.
Esetleg valami megoldás?
(Próbáltam az app frissítést törölni, de úgysem látja) -
nagyfejü
őstag
Köszönöm a választ mindkettőtöknek!!
Csak érdekes a 10 ezer különbözet! -
nagyfejü
őstag
Sziasztok!
A Philips tv nél hogy van a számozás?
Magasabb szám = több tudás? Vagy más?
A 70PUS8535 egy tizessel olcsóbb mint a 70PUS8505.üdv
-
Kroni1
veterán
válasz
bnorci71
#32422
üzenetére
Ez már szerintem is az elviselhetetlenül zavaró szint, de valami ott nem kóser: nekem több androidos philips tévé és mi box, mi stick is van a családba, szerintem meg tudom számolni hányszor kellett őket áramtalanitani fagyás miatt, anyám 2017es tévéjét kb 2 éve kellett egyszer, azóta sem, a többinél is max 1-2 alkalom lehetett évek alatt, pedig nem szoktam őket áramtalanítani hetente.. Nálunk van amelyikre pendrive van amelyikre hdd van rádugva fixen, tehát valami más lesz a ludas.
Netflix, HBO GO és Spotify mellett csak Kodit használok kodiplexconnect pluginnel, és Aeon Nox skinnel, a PLEX app minden eszközömön nagyon lassú lett és mostanában elég sok hibája is van, úgyhogy a szépsége ellenére arról lemondtam, már nincs fent az eszközökön.
-
sub71
senior tag
válasz
bnorci71
#32420
üzenetére
Nincs valami külső eszköz radugva, ami megakasztja a rendszert? Nekem 806-os van egy hónapja, de egy fagyás sem volt még, sőt eddig ez a legstabilabb androidos cuccom, pedig volt eddig 3 tv "okosító" és most 2 T-homos box, de messze a tévé a legjobb droidos cucc eddig!!!
-
bnorci71
addikt
válasz
Alien!
#32417
üzenetére
Amit lentebb írtál, hogy összeakadt nálad is a Plex/Kodi ezen gondolkodtam, lehet a fagyásoknál a Kodiból nem kiléptem csak átváltottam Tv-re, de nem emlékszem nem figyeltem erre. Majd figyelek rá. Bár a kezelési azt írja nem kel kilépkedni az alkalmazásokból, de ki tudja..
-
rainman72
nagyúr
válasz
bnorci71
#32411
üzenetére
Mit vettél ami ennyire problemàs neked?
Amugy szinte minden Philips-el van vmi nyűg nálam is.Az utoljára jött 70PUS8505 például nem igazán tudta a Netflixen az eredeti dollby atmos hangot kódolni,de nem mindig.
Mikor kipróbáltam pörgős volt a droid,de mivel régebbi gyártásu volt megfrissitettem,pechemre utána a beállitások belassult
A 75s se perfect,ott meg csak akkor megy az ARC ha be van kapcsolva a mediaplayer is,tiszta hülye
Ezért az optika viszi vissza a hangot. -
blakey
titán
válasz
bnorci71
#32411
üzenetére
Én csak az általad felvetett egyik kérdésre válaszoltam, azaz "Ma reggel a nejem nem tudta bekapcsolni a tv-t illetve be volt kapcsolva mert a piros led nem égett az elején, de kép/hang az nem volt.", nem a világ problémája, de a 2 hét alatti 4-5 fagyás, de még az 1 sem feltétlenül normális. Nálam 1,5 év alatt nem volt fagyás, pedig nem Android TV-s az OLED-em. A fagyásokat nyilván jelezni kell a gyártó felé és bogarászni a fórumokat.
-
bnorci71
addikt
válasz
blakey
#32405
üzenetére
nézd ismerem ezt az álláspontot, hogy jót tesz az újraindítás, de itt nem erről van szó, holnap lesz 2 hete, hogy vettem a tv-t produkált 3-4 fagyást szóval naponta indítsam újra......
én akkor szoktam routert telefont stb. újra indítani ha baja van amúgy meg működik minden
ha fél évig fél évig- akkor mégsem érted, hogy miként működik a mai okosvilág
arra az okosvilágra gondolsz ami mégse működik hibamentesen
én értem csak más az álláspontunk az ingerküszöbünk a dolgok működésével kapcsolatban -
Alien!
senior tag
válasz
rainman72
#32407
üzenetére
nahát ez meg a másik fele, kb 1,5 hónap volt mire rájöttem a logikájára. Vagy pl arra, hogy a 8303-on optikán és arc-on szaggatást az okozza, hogy a háttérben fut(?) egyszerre több olyan szoftver (Kodi, Plex) ami zavarja egymást. Ahogy kényszerleállást nyomtam rajtuk rendbe jött...Erre egy átlaguser hogy jön rá?!? Persze mindenre is jó az újraindítás, de manapság amikor már 5-6 verza lement az ATV-ből akkor igazán nem kéne hogy erre szükség legyen....
-
blakey
titán
válasz
Alien!
#32406
üzenetére
Igen, de az, hogy apró kellemetlenséget okozó probléma orvosolható egy heti egyszeri újraindítással az nem nevezhető hibának, nem árt egy cache ürítés. Az ARC hiba, vagy, hogy a Netflix csak SD-ben megy, az nem egy áramtalanítással megoldható probléma, az komolyabb és azt nyilván jelezni kell a gyártó felé. Tehát vannak olyan problémák, amikhez kevés egy heti újraindítás, áramtalanítás. A problémák súlyosságát mérlegelni kell, én sem fogadom el, ha pl. használnám az ARC-t és hibás lenne, de az, hogy heti egyszeri újraindítással nem jönnek elő a fórumokon megjelenő hibák nagy százaléka, az sok időt és kellemetlenséget megspórol.
-
Alien!
senior tag
válasz
blakey
#32383
üzenetére
alapvetően én mindkét álláspontot megértem: a szoftverek egyre bonyolultabbak, egyre sokoldalúbbak, ezért könnyebben csúszik be hiba. Ha ezt valaki nagyon komolyan veszi az valóban megkeseredik. Ugyanakkor a másik oldalnak is igaza van: vicc pl, hogy ma már a vásárlás előtt hónapokig nyomozok a fórumokon, hogy a nekem fontos ficsörök működnek-e megfelelően, mert a gyártóknak simán belefér az is, hogy indulásnál komolyabb bugok is vannak..Lehet probléma HDR kezelésben, ARC hangok szaggatásában, stb. Ezek mind olyan alapfunkciók amiknek launchkor lllene tökéletesnek lennie már, hszen az erős marketing részei! Azt már nem is említem, hogy nem egyszer egy frissítés vág szét valamit, ami downgrade hiányában extrém bosszantó tud lenni. De olyanok is becsúszhatnak, hogy pl 2 éve a Netflix több hónapig csak SD felbontáson ment a 2018-as tévéken valami háttérben lejáró DRM miatt, amit a Philips időben nem újított meg....
Annó amikor küzdöttem egy szoftverhiba miatt itthon a szervízzel, akkor hiába hivatkoztam arra, hogy a kinti fórumok is tele vannak a problémával, azt mondták a Philips nem foglalkozik a fórumos véleményekkel, mert azok nagyrészt user hibák. Erre mondtam, hogy ha a user manapság kvázi a bétatesztelő, akkor illene vele foglalkozni, nem?!?
Szóval van baj bőven, itt a fórumon is látszik megannyi hozzászólásból. -
blakey
titán
válasz
bnorci71
#32402
üzenetére
DE azt nem tartom normálisnak, hogy ezt elfogadjuk és a gyártók is normálisnak tartják.
Igen 3 típus létezik, egyik, aki mindent elfogad, és ez olyan másik, aki tudja és megoldja a problémákat és a harmadik, aki mindenben a problémát keresi és ezen pörög. Nos, ha tudnád használni az eszközeidet akkor tudnád, hogy a problémamentes használathoz mi szükséges. Minden eszköznek jót tesz a heti vagy havi 1 újraindítás, esetleg áramtalanítás. Én mindezt megcsinálom, mindegyik eszközöm meghálálja és 99,9%-ban nem találkozom olyan hibákkal, amik az említett módszer kihagyása okozhatna. Legyen az TV, router, telefon, okosóra, NAS, lejátszó, bármi, OS-től függetlenül mindegyiket érdemes újraindítani, pár másodpercre áramtalanítani, stb. El sem képzelnéd, hogy hány problémától óvna meg.Köszönöm, hogy aggódsz lelki békémért eret azért nem fogok vágni magamon
De egy e-mail a gyártónak nem árt sose had tudják még nem sikerült tökéletes közelébe kalapálni az fw-t és dolgozzanak csak kicsit. - akkor mégsem érted, hogy miként működik a mai okosvilág. -
alaves
addikt
-
alaves
addikt
válasz
rainman72
#32401
üzenetére
A Hisense OLED-ek mozgásmegjelenítésével és mozgásjavításával gondok vannak (LCD-ikhez hasonlóan). Ezen túlmenően nem tudható milyen minőségi besorolású kijelzőt kapnak, valamint milyen a magyarországi szervizháttér és hozzáállás. (Az LG-n kívül Philips OLED-et érdemes venni, mert a központi szerviz prémium kategóriaként kezeli és korrekt a bánásmód is, annyi, hogy nem otthon javítják, mint az LG, hanem futárt küldenek és elviszi Bp.-re.)
-
bnorci71
addikt
válasz
blakey
#32383
üzenetére
értem amit írsz és tisztába is vagyok vele,
DE azt nem tartom normálisnak, hogy ezt elfogadjuk és a gyártók is normálisnak tartják. Nem egy agyon vert oprendszer van a tv-n és nem havonta 1 alkalommal csinálja hanem 2hét alatt csinálta 3-4x amit én nem tartok normálisnak. Tehát a gyár által felrakott se jó nem összeakad a feltelepítettekkel.
Köszönöm, hogy aggódsz lelki békémért eret azért nem fogok vágni magamon
De egy e-mail a gyártónak nem árt sose had tudják még nem sikerült tökéletes közelébe kalapálni az fw-t és dolgozzanak csak kicsit.
Az alap is azért volt az másnál milyen gyakran fordul elő fagyás
anrab
de képes vagyok csak nagyon nincs kedvem 2 hét után újra kezdeni a beállításokat, hisz nincs agyon telepítgetve az op rendszer nem tartom valószínűnek hogy jobb lesz, de mivel sejtem a gyártónak/szerviznek is ez az első lépés ha erőt veszek magamon majd megteszem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Építő/felújító topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Siet tisztázni az RX 5000/6000 sorozat jövőjét az AMD
- Legendás helyszínen mutatkozik be a kamerákra rágyúró Galaxy S26
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- Corsair T3 RUSH gamer, irodai szék
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3885, 94% Akkumulátor
- NJOY Szünetmentes + AVR Horus Plus 2000, 2000VA, 1200W, Line-Interactice, LCD Touch displa PWUP-LI20
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP ProBook 430 G6 Intel Penium 5450U laptop
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

(idén 50 leszek,meglepi alakul

"nem küldtek fw-t, egy folyamatleírást adtak mit csináljak"



De egy e-mail a gyártónak nem árt sose had tudják még nem sikerült tökéletes közelébe kalapálni az fw-t és dolgozzanak csak kicsit. - akkor mégsem érted, hogy miként működik a mai okosvilág. 
