-
Fototrend
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gijon
senior tag
válasz
sirály69
#14209
üzenetére
Vedd fel a kapcsolatot a békéltető testülettel! A cserére jogosító igazolás 30 napig él.
-
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
sirály69
#14126
üzenetére
Mikor járt le a 2 év, és meghosszabbították annyival a garit, ahány hónapig távol volt a tévéd?
Amiket davenport írt, szerintem a márkaképviselettel tárgyald le, mert ez a szerviz semmit nem tesz, csak ülnek egy helyben. Az SSB biztosan garanciális, de utána kellene nézni, hogy milyen szabályok vonatkoznak ide, amikor cserélni kellene a fődarabot, de nem tudnak helytállni. Talán csak a csereutalvány lehet itt a megoldás..Itt is egy hosszadalmas procedúra van kilátásban, eddig 4 hétnél járnak.. -
válasz
sirály69
#14126
üzenetére
Pendítsd meg hogy mivel nem tudják javítani, és nem cserélik, árleszállításnak ebben az esetben nincsen értelme, így elállnál, és kérnéd vissza a pénzed. "A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik." Itt a kérdés persze az, hogy egy garanciális kijelző és SSB nélkül mennyiben tekinthető ez a készülék használhatónak, illetve ezeken felül milyen más eleme lehet amire a jótállás vonatkozhatna.
-
sirály69
őstag
válasz
sirály69
#14100
üzenetére
Ma írtam levelet a szerviz kft-nek, hogy mi hírük van.
Délután felhívott a tulaj, hogy tanácstalan.... Nem tud rendelni SSB-t, mivel a Philips rendelési rendszerében "már nem rendelhető" státuszban van. (bár ezt már hetek óta tudják akkor eddig mit is csináltak?
Mivel a tv már nem de az SSB illetve az kijelző garanciális ezért nem tud csereutalványt kiállítani.
Nincs már az a szabály, hogy fődarabcsere esetén a készülék garanciája újraindul?
Most mi a fe..e lesz....?
-
válasz
sirály69
#14100
üzenetére
Kicsit visszaolvasva, ez már a második készülék ami kiesik alólad? Lehet hogy már nem a cserét pedzegetném, hanem elállnék és kérném vissza a pénzt, bár azt majd a bolttal kell megharcolnod. Hozzáteszem a javítás pontos idejére nincsen pontos jogszabályi rendelkezés, csak annyi volt mind a régi, mind az új Ptk, és az ez alapján megalkotott egyéb jogszabályok alapján hogy törekedni kell arra, hogy a javítás és a csere 15 napon belül megtörténjen.
-
Ruffian
tag
válasz
sirály69
#14072
üzenetére
Csak húzzák az időt egy kicsit. Vagy legyártatják valami kínai zugműhelyben.

Én a helyedben abban bíznék, hogy hátha meghaladják a törvényes időlimitet, míg a szerviz visszatarthatja a készüléket (nem tudom mennyi, majd a hozzáértők kisegítenek), s törekednék a pénzvisszafizetésre, vagy a cserére. Euronicsnak van webshopja is, ott is válogathatsz. -
#94529552
törölt tag
-
-
Arlekim
aktív tag
válasz
sirály69
#14022
üzenetére
Valami gond lehetett a képhosttal.
Ilyen amikor elszinezodik az egesz kep
Ilyen pedig a masik Fb-n tapasztalható hiba. -
lugomon
tag
válasz
sirály69
#13975
üzenetére
Igen, természetesen írok.
Várok egy picit. Szeretnék vmilyen Philips TV akcióba belefutni. Talán sikerül kivárni.
( csak olyan helyen venném, ahol elállhatok 14 napig a vásárlástól)300 ezer körül már tűrhető ára lenne.
A 47" 7109-et végül levettem, de bíztató, hogy 115-ért elvitték volna...de csak akkor válok meg tőle, ha a 7101 tényleg beváltja a reményeimet, főleg a Blu Ray filmek felkonvertálása izgat. Jelentős képminőség javulásról számolnak be a felhasználók. Új Panasonic Blu Ray lejátszót már vettem...
-
cigam
titán
válasz
sirály69
#12092
üzenetére
Igen, az lesz. Ma megjött a szerviz válaszleve, hogy írjam meg az elérhetőségem, mert A hibának vélt jelenségek írásban történő megválaszolása, ... leirata túl regényszerű lenne.
Még hogy vélt... Meg is írtam nekik, hogy jobban örültem volna egy "regényszerű" válasznak, mert annak nyoma maradna, hogy ez a szerviz/Philips hivatalos állásfoglalása.
-
fabias82
tag
válasz
sirály69
#12087
üzenetére
Értem.
Nah még meglátom mire jut az ismerősöm.Aki most nézte a táprészét mivel nem garos nem rögtön hozzájuk szaladtam futárral vitetni a szervízkft-be
mondtam holnapra többet tud annyit már megnézett ,hogy tápnak nincs baja. Nah fejleményekkel tájékoztatok majd itt az érdeklődőket! Ha sokba van inkább újat vásárolok már úgy vagyok vele.De a 2015-modellekbe van még Sharp Panelos? Arra jobbanbefizetnék,mert úgy tudom a régebbibe voltak samsung lg meg sharp panel de az ideiekbe nem tudom. Gondolom samsung panelos aktív szemüvegesek. meg s Sharp panelosok is. -
-
access_denied
senior tag
válasz
sirály69
#12047
üzenetére
Egy tablet <> egy tv-vel. Messzemenő következtetést ne vonj le a dologból. Én még nem láttam olyan Samsung tévét amelyiknek a háttérmegvilágítása a Philips tévéim akármelyikével felvette volna a versenyt. Azonos árkategórián belül. Nekem fontos a kép minősége, és nem voltam elragadtatva az LG / Samsung tévék képeitől.
-
-
sirály69
őstag
válasz
sirály69
#11798
üzenetére
Ezt kaptam:
"Szia Imre!Időközben én is egyeztettem egy illetékes kollégával, mert bár a szabály az szabály, mégiscsak többszöri javításról van szó, és a javítás során keletkezett hibáról.
Sajnos az LCD kijelzők esetén technikai sajátosságokból és a méretből is fakadóan a pixel problémák minimális megléte minden márka esetén úgymond elkerülhetetlen, hogy egyes paneleken ne jelentkezzen. (mi magunk is LG és Samsung paneleket használunk / használtunk korábban így a pixel defektek kivizsgálásakor az általuk használt határértékeket vesszük figyelembe)
Ennek ellenére, mivel nagyon sajnáljuk, hogy többszöri javítás után sem teljesen vagy elégedett, ezért kértük a szerviz további beavatkozását.
A TP Vision központi engedélyeztetését kértük, hogy a normál eljárással ellentétben kijelző cserét tudjunk ajánlani a számodra.
A szerviz keresni fog telefonon, hogy egyeztessen veled ez ügyben.
Hogy az újabb várakozási időt a lehető legjobban lerövidítsük, a készüléket csak akkor fogják elszállítani, amikor az alkatrész már a szervizben van, hogy erre az időre se maradj készülék nélkül.
Reméljük, hogy a következő javítás alkalmával már mindent rendben fogsz találni!Kérlek jelezd majd itt is, hogy kerestek-e a szervizből, illetve hogy sikerült-e megállapodni velük!
Tényleg nagyon sajnáljuk, hogy ennyi probléma adódott a szervizelés során, és reméljük, hogy az utolsó javítás után ismét tökéletes készüléket élvezhettek otthon!
Szép estét, üdv:
Philips TV Admin"

A szervizes már keresett is és szólt hogy megrendelte az új kijelzőt.
Amint megérkezett a kijelző keresni fog, hogy megbeszéljük a továbbiakat... -
dualcore
őstag
válasz
sirály69
#11783
üzenetére
Ezt a linket érdemes elolvasnod.
Ez pedig a hivatalos magyar philips support: (06-1) 700-8151(Belföldi tarifával hívható munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között.
SZERVIZ KFT
cím: 1117 Budapest Karinthy Frigyes út 15.
Tel: (06-1) 209-6052
E-mail: www.szervizkft.hu weboldalon keresztül
Nyitvatartás: munkanapokon 8-tól 18 óráigGuugli ennyit segített.
És ez még egy olvasnivaló.
-
syC
addikt
válasz
sirály69
#11776
üzenetére
Ezt a szervízesek küldték? Mondjuk ilyen huzavona után minden érintett (gyártó, szervíz, alkatrészbeszállító, stb) gondolom egymásra mutogat. A bolt ahol vetted, lepasszolta a tv-t a vásárlás után a szervíznek. Utóbbi hivatkozik a hibás alkatrészekre, amiket kapott, illetve a futárra fogja azt az esetet - persze bizonyítani nem tudja. Az hogy most pixelhibád van, a szervíz csak röhög rajta, hibás panelt kapott, beszerelte, innentől mossa kezeit - akár le is tesztelhette volna. Jelen állás szerint van egy hibás készüléked, és nem kötelesek javítani a nemzetközi policy alapján. Csodás
. -
-
brembo
aktív tag
válasz
sirály69
#11700
üzenetére
Igen, sajna én sem találtam manualt, de köszi a képet. Így ez alapján nem lehet máshol, mint alul a fekete dupla membrános résznél. Persze ha le is szedném a hátulját, nem biztos, hogy meg tudnám állapítani, hogy mi a bibi...
Vagy elképzelhető, hogy valamelyik kábel kicsúszott? Esetleg a hangváltó ment ki benne (gondolom, ebben is van)? -
brembo
aktív tag
-
-
lorinser
senior tag
válasz
sirály69
#11574
üzenetére
A TV alap 2 éves garanciája hosszabbodik meg 28 nappal. A beszerelt új alkatrészre (ebben az esetben a kijelzőre meg amit még most cseréltek) 1 év garancia van és onnantól ketyeg, hogy a TV-t visszakaptad. Ez akkor is él természetesen, ha az alapgarancia (a 2 év és 28 nap) időközben esetleg lejár.
-
#94529552
törölt tag
válasz
sirály69
#11578
üzenetére
Úgy értelmezem, hogy az egész készülék garanciája meg van hosszabbítva 28 nappal. Különben azt írták volna, hogy a kicserélt alkatrészek garanciája a mai naptól számítva 2 év. Érdemes lenne megkérdezni a szervizmérnöktől.
cigam Amit kicseréltek alkatrész, azokra indul újra a garancia.
Legyen igazad! Van erre egy rendelet esetleg?(#11574) Itt az idézet meg elég érdekes, mert az önként vállalt 2 évről visszavált 1 évre? Vagy csak elméletileg.
-
-
válasz
sirály69
#11566
üzenetére
Ez most komoly? Nagy szarvas hibát csináltak az előlapi keretbe rosszul illesztették be a kijelzőt. Nevetséges..... Az is biztos hogy csak addig nézték meg hogy üzem képes amíg a Philips logó meg nem jelent. Mert akkor feltűnt volna nekik a keret elállása. Szépen ezt a fotót mellékeld egy nem tetsző irományal a benne lévő nem tetszésedről és vigyék vissza, mert hosszabb távon még rosszabb lesz a keret!!
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Linux kezdőknek
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- Xbox Series X|S
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- OLED TV topic
- Akciófigyelő: kedvezménnyel nyit az Earfun Air Pro 4+
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 (5TW10AA) - 3x4K felbontás
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3760, 93% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Szép képe van. És a hangja is jó.Előtte egy Samsung UE40F6650SS volt.
Akkor valami mást kellene.






.
Nem mai darab amúgy, 2008-2009-es gyártás.

