-
Fototrend
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirály69
őstag
Csak 2 dolog miatt (plusz én sem ajánlom)nem ajánlják a Philips tvket.
1. A menü és a kezelés lassú a többi tvhez viszonyítva ( nem androidos tvknél)
2. Meghibásodási gyakoriság illetve szervizháttér hiányosságai.
De 1 dolog miatt ajánlom: A legjobb kép van a Philips t ken! Természetesen csak a plazma és az oled után.... -
sirály69
őstag
Végre megkaptam a csereutalványt!
Amikor bementem a szerviz Kft. az egész szervizben 1 baromi nagy zárlat lett. Tök sötét.
Másfél órát vártam mire ki tudták nyomtatni...
Ilyen a formám... -
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#14191
üzenetére
Még nem kaptam meg, csak telefonon hívtak, hogy adjam le a tartozékokat és adják az utalványt.
Azt beszéltem meg, hogy a jövőhét csütörtökön megyek Budapestre és akkor beviszem a tartozékokat és ők adják az utalványt. Ma azért rákérdezek, hogy milyen utalványt adnak... -
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#14189
üzenetére
Az utalványt nem csak ott lehet levásárolni, ahol a tv-t vettem? Ott (Euronics) sajnos nem elérhető...

-
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#14187
üzenetére
A csereutalvánnyal?
-
sirály69
őstag
"Képminőségi Index Értéke 2xxx PMI"
Ez mit jelent? -
sirály69
őstag
válasz
JokerMaffia
#14130
üzenetére
43" és UHD? Szerintem nézz ki 1 FHD tv-t...
-
sirály69
őstag
válasz
#94529552
#14129
üzenetére
2013 szeptemberében vettem és a 2 év gari múlt évben járt le, de előtte augusztusban megadta magát.
SSB 1X, LCD 2X, távszabi 1X volt cserélve. Kb. július elején kezdett el hülyülni...
Felhívtam őket és teljes újratelepítést javasoltak. Nem mertem azonnal megcsinálni a csatornahangolási problémák miatt....
Az újratelepítés sem segített. Sőt...
Szeptember 1én bejelentettem , 6.án elvitték. Azóta nincs...
-
sirály69
őstag
válasz
sirály69
#14100
üzenetére
Ma írtam levelet a szerviz kft-nek, hogy mi hírük van.
Délután felhívott a tulaj, hogy tanácstalan.... Nem tud rendelni SSB-t, mivel a Philips rendelési rendszerében "már nem rendelhető" státuszban van. (bár ezt már hetek óta tudják akkor eddig mit is csináltak?
Mivel a tv már nem de az SSB illetve az kijelző garanciális ezért nem tud csereutalványt kiállítani.
Nincs már az a szabály, hogy fődarabcsere esetén a készülék garanciája újraindul?
Most mi a fe..e lesz....?
-
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#14060
üzenetére
Szerintem 3 lehetőség van:
1. Kerítenek mégis 1 SSB-t
2. Visszaadják a tv árát
3. Cserekészüléket ajánlanak fel -
sirály69
őstag
Új fejlemények...
A hónap elején elvitték a tv-m a szeriz kft-hez.
Hibajelenségek:
- csatornaváltás közben idönként újraindul a tv. (46pfl7007)
- 1-2naponta csatornaváltáskor 10 másodpercig van kép és hang, majd fekete kép és hang nuku. Csatornaváltás után detto... 1x csak vissza jön a kép és a hang is.Ma hívtak, hogy rossz hírük van: SSB hibás, de már nem tudnak beszerezni és visszaküldik a tv-t.
Mondom, hogy kevesebb mint 1 éve cserélték és még garis.
Hosszú csend után csak annyit mondtak: "Intézzük" -
sirály69
őstag
49PUS7181-t látta már valaki működés közben?
-
sirály69
őstag
válasz
access_denied
#13911
üzenetére
Nekem nem androidos... 46PFL7007/12
Ez azóta jelentkezik, mióta szinte a teljes belsejét kicserélték. -
sirály69
őstag
A jövőhéten valószínűleg utazik a tv-m a szervizbe, mert időnként újraindul csatornaváltáskor.
Ilyen problémája volt már valakinek? -
sirály69
őstag
Jelentem, ma reggel újratelepítettem az összes tv csatornát(DIGI-kábel)... sikeresen!

Megszenvedtem vele..., de megérte. -
sirály69
őstag
Nálam volt többször is sajnos, de ilyennel, hogy nem jön és nem is szól nem találkoztam.
Maga a szerviz már más tészta... -
sirály69
őstag
Új jelenség: időnként random magától bekapcsol a felirat üzemmód!
Valaki tapasztalt ilyet? -
sirály69
őstag
Mióta visszakaptam a tv-t, azóta nem sikerül megtalálnom a megfelelő(régi) képi beállításokat...
Kérhetek 1-2 beállítást?
-
sirály69
őstag
válasz
fabias82
#12083
üzenetére
Igen, garanciális szerencsére, és most számoltam össze, hogy majdnem 2 hónappal hosszabbodik meg a gari a szervizben töltött idő miatt.
A kijelzőt azért cserélték mert, pontosan nem is tudom, hogy milyen áramkör rá van integrálva és csak egyben tudják cserélni.
Sajnálom, de nem lesz olcsó a javítás és a szállítást is neked kell finanszírozni.... -
sirály69
őstag
Szervizelés 1 nagy tortúra...
Mist hívtam a szervizt, hogy adjon már 1 csomagszámot, hogy meg tudjam kérdezni merre jár a tvm.
Először hibás számot adtak meg, majd a jó csomagszámmal lekérdezve reggel óta autóban zötykölődik a tvm!!!!!!! Ez király! Ezt 1x már eljátszották és akkor kijelzőhibás lett a tv. Most futok haza, hogy a futár előtt érjek haza...
Csak akkor fogom aláírni, hogy átvettem ha kibontottam és el is indul a cucc.
Ilyet, hogy a törékeny árut egész nap az autóban zötykölődtessék, hát az eszem f.szom megáll és akkor még nagyon finoman fogalmaztam!
Lehetne 1 cég a szerviz Kft és az MPL...
-
sirály69
őstag
válasz
access_denied
#12051
üzenetére
Nem samsung tv-t fogok venni, bár a suppotban nekem nagy protekcióm lenne....

-
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#12049
üzenetére
+ a fantasztik szervíz.. -
sirály69
őstag
válasz
Shenkick
#12041
üzenetére
Remélhetőleg az utolsó LCD cserére a múlt héten hétfőn de. elvitte a futár a tvm. Délután hív a szervizes hogy itt van debrecenben és elvinné.
Mondom a futàr most vitte el...
szerdán felhívtam őket, hogy mi a helyzet, mivel a kijelző már megvolt, csak be kell rakni és jöhet vissza.
A telefonos kolléga szerint alkatrészre vár!
Mondom neki, hogy azért lett elvíve mert meg jött a kijelző!
Lett kapkodás! Adták is gusztibácsit..., utánna néz...
Nem tudom mi volt, de úgy hallottam(nagyon halkan), hogy mint ha szervizbe beépítették volna a kijelzőt 1 másik tvbe ami már hetek óta várt kijelzőre. Gusztibácsi nem tudom pontosan mit mondott nekik, de nekem azt mondta, hogy a szerviz felhív amint kész a tv.
Délután 4 körül hívtak is, hogy kész van, de csak csütörtökön tudják feladni.
Meg is mondtam a magamét! Az lett megbeszélve a múlt héten, hogy csak abban az esetben vigyék el, ha csütörtökön visszakapom.
Erre fel csütörtökön délután felhívnak, hogy jó lesz ha kedden hozza a futár?
Mi van? Arról volt szó, hogy hétfő! Sajnos nem tudták már megrendelni....
Ami most a poén, hogy az Mpl szokott smst küldeni, hogy csomagot hoznak. Most még nem kaptam...
Bocsi, hogy ilyen hosszú lett. De így is tömörítettem.
Csak 1 kiegészítés:
Samu tabletnek betört a kijelzője.
Futárt küldtek ugyan csak a múlt hét hétfőn.
Tegnap javítva vissza is kaptam..... Ennyit a philips szervizről... -
sirály69
őstag
Az elmúlt hét szerdán felhívtak a szervizből, hogy megérkezett az újabb kijelző és mikorra küldheti a futárt.
(3 hét alatt kapták meg, előzőekben 1 hét volt)
Hétfőre kértem.
Tegnap 10 körül felhív a kijáró műszerészük, hogy itt van Debrecenben és elvinné a tv-t.
Mondom: Futárt rendeltek, de vigye csak el mert benne jobban bízok. Mindjárt visszahív...
A szervizből azt mondták, hogy a futár vigye el.
16 ó 55 p-kor otthon csengetnek. A futár volt, viszi a tvm... Már azt hittem nem is fog jönni.
Nagyon remélem és ajánlom, hogy legkésőbb csütörtökön hibátlan állapotban kapjam vissza, mert ... -
sirály69
őstag
Holnaptól MM-ben akciós az androidos Philips tv..., ha valakinek aktuális.
-
sirály69
őstag
válasz
ANDROID???
#11837
üzenetére
A második körből igen visszajött. Most új kijelzőre várunk megint...
-
sirály69
őstag
Tegnap este néztünk 1 filmet, majd kikapcsolta.
Fél óra múlva bemegyek és a készenléti led nem világított, távszabira nem reagált. 5 percre kihúztam és azota megy.
Első alkalommal is ez volt a gond, csak akkor nem oldotta meg a tápreset.... -
sirály69
őstag
válasz
sirály69
#11798
üzenetére
Ezt kaptam:
"Szia Imre!Időközben én is egyeztettem egy illetékes kollégával, mert bár a szabály az szabály, mégiscsak többszöri javításról van szó, és a javítás során keletkezett hibáról.
Sajnos az LCD kijelzők esetén technikai sajátosságokból és a méretből is fakadóan a pixel problémák minimális megléte minden márka esetén úgymond elkerülhetetlen, hogy egyes paneleken ne jelentkezzen. (mi magunk is LG és Samsung paneleket használunk / használtunk korábban így a pixel defektek kivizsgálásakor az általuk használt határértékeket vesszük figyelembe)
Ennek ellenére, mivel nagyon sajnáljuk, hogy többszöri javítás után sem teljesen vagy elégedett, ezért kértük a szerviz további beavatkozását.
A TP Vision központi engedélyeztetését kértük, hogy a normál eljárással ellentétben kijelző cserét tudjunk ajánlani a számodra.
A szerviz keresni fog telefonon, hogy egyeztessen veled ez ügyben.
Hogy az újabb várakozási időt a lehető legjobban lerövidítsük, a készüléket csak akkor fogják elszállítani, amikor az alkatrész már a szervizben van, hogy erre az időre se maradj készülék nélkül.
Reméljük, hogy a következő javítás alkalmával már mindent rendben fogsz találni!Kérlek jelezd majd itt is, hogy kerestek-e a szervizből, illetve hogy sikerült-e megállapodni velük!
Tényleg nagyon sajnáljuk, hogy ennyi probléma adódott a szervizelés során, és reméljük, hogy az utolsó javítás után ismét tökéletes készüléket élvezhettek otthon!
Szép estét, üdv:
Philips TV Admin"

A szervizes már keresett is és szólt hogy megrendelte az új kijelzőt.
Amint megérkezett a kijelző keresni fog, hogy megbeszéljük a továbbiakat... -
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#11769
üzenetére
"Tisztelt Hegedűs úr!
A nemzeközi un. pixel policy szerint, mely a kijelzők pixehibáira ad útmutatást, a sötét pixel hiba bizonyos számban megengedett az LCD és plazma kijelzők tekintetében. A kijelző középső területén 2 db, míg a külső területén 6 db sötét pixel hiba elfogadott. Mivel az Ön készülékének a középső felső részén van ez az egy pixelhiba, ezért ebben az esetben nem szükséges szerviz beavatkozás.
Üdvözlettel:"
Tegnap megírtam a pixelhibát és ezt kaptam most...
-
sirály69
őstag
válasz
Luck Dragon
#11762
üzenetére
Hol kellene elindítanom a készülékcserét...?
-
sirály69
őstag
Hogy ne legyen minden happy...
Ma vettem észre, hogy sajnos az új kijelzőn van 1 db fekete pixel...középen felül a szélétől 5-10 centire, az előzőn(amit a múlt héten kicseréltek) nem volt.
-
sirály69
őstag
ANDROID??? , csalafinta65, Luck Dragon

-
sirály69
őstag
Az enyémen 1 hét után jött elő 1 pixel hiba... Remélem az új kijelzővel(sem semmi alkatrészével) nem lesz semmi hiba...
-
sirály69
őstag
válasz
#94529552
#11573
üzenetére
Ez van a garancialevélen:
"Amennyiben a kicserélés, vagy a kijavítás
olyan terméket érint, amelyre a Philips a jogszabályban előírtnál hosszabb jótállási időt
vállalt, akkor a Philips a terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére,
illetve az új hibára csak a jogszabályban előírt jótállási időt vállalja."
Hogyan értelmezitek? Már áradt vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
- SAMSUNG (QE75QN95A) 190CM 4K NEO QLED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- Hisense 85A6EG 215CM 4K Q-LED SMART PRÉMIUM UJ MODELL! AKCIÓ!
- LG 65UM7100PLA 4K TV
- LG 50QNED85T3A / QNED / 50" - 127 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- Samsung QE50Q80D 50" QLED 4K Dolby Atmos Smart TV / AirSlim dizájn
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Stílusos megjelenés, megbízható teljesítmény
- 10% tól elvihető BANKMENTES , KAMATMENTES , RÉSZLETFIZETÉS Legion Slim 5 16APH8 - Type 82Y9
- Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest










![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

