Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz IG55 #119333 üzenetére

    Én megreklamáltam a posta netes panaszbejelentőjén, hogy a regisztrált külföldi küldeményemről nem sikerült értesítőt bedobni, és csak visszaküldés előtt pár nappal vettem észre a tracking alapján, hogy a helyi postán át tudom venni.

    Ezt a választ kaptam:

    "Az RMxxxxxxxxx azonosítószámú nemzetközi ajánlott küldemény 2018. február 7-én érkezett társaságunk kezelésébe. Kollégánk a feldolgozást követően február 9-én kísérelte meg kézbesíteni, amikor is csengetéssel jelezte szándékát. Jelzésére válasz nem érkezett, így a levelet az illetékes postán őrzésbe, az értesítőt pedig a biztonságos, zárható levélszekrénybe helyezte. A küldeményt február 19-én kézbesítettük.

    Tájékoztatjuk, hogy a személyes kézbesítési kísérlet körülményeinek és a küldemények érkezéséről szóló értesítők kézbesítésének további vizsgálatára nincs lehetőségünk."

    Visszaírtam nekik, hogy a semmitmondó kifogások helyett a probléma kivizsgálására kellene törekedni. Illetve megírtam, hogy a biztonsági kamerák felvételét visszanézve az adott napon a postaláda közelébe nem jött senki.

    Erre már nem érkezett válasz...

Új hozzászólás Aktív témák