Új hozzászólás Aktív témák
-
fairi
őstag
válasz
#54625216 #12 üzenetére
"Ügyfélbarát megoldás az lenne, ha akkor kérné az adataimat, ha már tényleg csak véglegesíteni kell a vásárlást, nem a folyamat elején"
Ez lenne a legjobb, meg átlathatóbb árazás. Ám úgy tűnik, hogy a tiszességtelen viselkedés kifizetődik. Egy adott trükk akkor tűnik el, ha hatóságok ráunnak a panaszokra.
Szürkébb trükköknek külön irodalma van: [link]
Egyik trükk amire panaszkodtál: [link]
-
#54625216
törölt tag
Gyakran nem kapod meg a teljes vételárat, ha nem játszod végig a vásárlást a legutolsó pontig, mert nem közli a szállítás és az utánvét összegét, rárak valami biztosítást, amit külön ki kell kapcsolnod, külföldi céges vásárlásnál nem vonja le az ÁFA-t, stb.
Ez nem mindegy, mert sokszor trükköznek a webshopok "alacsonyabb ár + magasabb szállítási költség" kombóval, ráadásul a "raktáron, másnapra kézbesítjük" akciókról is csak a legvégén derül ki, hogy két hét a szállítási idő.Ügyfélbarát megoldás az lenne, ha akkor kérné az adataimat, ha már tényleg csak véglegesíteni kell a vásárlást, nem a folyamat elején. (Max a cél településre kérdezzen rá korábban, ha kell a szállítási költség kiszámításához.)
-
fairi
őstag
Valódi probléma, hogy vevő véletlenül hagyja abba a vásárlást (elnyomja, rányit valamit), és elfelejti vagy utána mással törödik, mert csak impulziv vásárlás lett volna. First world problem.
Összeségében segít, ha abbahagyott vásárlást, jelzi valahogy. E-mail küldés alap, de Fb chat, ha fel van jelentkezve náluk.
telefon max ritkán fordul elő, kb kérdőre vonod mit bénázol.Ügyfélbarát magatartás része ez is, figyelsz ügyfeledire, és gondoskodsz róla ha elfelejti emékeztesd.
-
Keem1
veterán
Egy üzlet ne az ügyfeleli zaklatásával bírja rá a vevőket hogy ismét náluk vásároljon, hanem az ügyfélbarát magatartással, a színvonalas kiszolgálással és a minőségi termékekkel csábítson.
Hogy HA a termék életciklusa LEJÁRT, akkor ismét azt az üzletet válasszam, és ne úgy próbáljanak újra vásárlásra bírni, mintha a libákat tömnék.Ha tényleg a fentiek szerint járnak el, a termék évekig kiszolgál engem, és az üzlet ügyfélbarát, a következő alkalommal biztosan újra őket választom.
-
-
#54625216
törölt tag
Megoldás: blokkolod a boltot. Ha felhívnak, akkor közlöd az NPC-vel, hogy eddig még volt rá esély, hogy egyszer valamikor vásárolj tőlük, de ezt most el is bukták.
Én a hírleveleknél is ezt szoktam csinálni: elsőre unsubscribe, ha ebből nem ért, akkor spamszűrő. Ha az unsubscribe-nál bullshitel, hogy kell neki x hét, mire leszednek a listájukról, akkor azonnal megy a tiltólistára.
Ha elég sokan így csinálják, akkor a boltok idővel rájönnek, hogy kontraproduktív a gyakorlatuk és leállnak vele. -
fairi
őstag
"Gyakrabban emailt küldenek, hogy a kosárban lévő termékeket nem rendeltem még meg."
kb ez automatikusan sok weblapnál, ha abahagyod akkor regisztrált címedre küldenek spamot. Fb is kinálja ezt a funkciót oldalán levő boltoknak. USA-ba mükődik, az biztos.
Telefonhívás azért ritka, mert az erőforrásban kerül, ám ritkán megteszik. Kisebb webshopok szokták ahol minden ügyfél életbevágó (van egy kis extra idő, és elakadt rendeléseket végigzongorázzák), vagy ha valami igazán nagy érték után érdeklődsz. -
Keem1
veterán
-
fairi
őstag
Facebook nélkül is érhet ilyen. Online elkezdek valamit rendelni, kitöltöm az adatokat, de abbahagyom mert szállítási költségeket sokallom, és annyira mégse kell.
Erre pár nap múlva telefonhívás és érdeklődnek miért hagytam abba a rendelést. Vazze.
Alapvetően mindegy, ha már cégnek megadod adataidat, elkezdi használni sokszor.
-
L3zl13
nagyúr
Nem akarják még feldarabolni ezt a sz@rt?
-
Már várom, hogy X bolt küldjön nekem üzenetet arról, hogy vegyek meg valamit...
-
Z10N
veterán
Kezdik felshasznalni a megszerzett adatokat egyenre szabott reklammal. Undorito...
Új hozzászólás Aktív témák
- iMac 27" ( 2017 ) Core i7 1TB SSD 16Gb
- Eladó iPad Pro 11" (3. generáció) Wi-Fi + Cellular, 128GB + Apple Pencil 2 + tok + üvegfólia
- BONTATLAN GARANCIÁLIS APPLE IPHONE 17 PRO ÉS PRO MAX SZÉRIA
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 10GB OC - Garancia - Wellness done
- Honor Magic5 Pro 12/512gb, Zöld, 13 hónap garanciával, eladó!
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3327, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3467, 94% Akkumulátor
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest