Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mint írtam nem igazán a terhelés függvénye ez, hanem az órajelváltásé. Ezt értékeli ki a meghajtó. Ha sok a fail, vagyis a nem végbement órajelváltási kísérlet, akkor az instabilnak értékeli a meghajtó, és visszalövi magát alapra, hogy elkerülje a gép esetleges lefagyását.
Két kijelző mellett csak annyiban különbözik ez, hogy kevesebb fail mellett megy vissza az alapértelmezett beállítás.Azzal, hogy az órajelet növeled, nem sokra mész ezeknél az AVFS rendszereknél. Ez nem régi DVFS megoldás, hanem itt figyelembe vannak véve a környezeti tényezők is, például hőmérséklet, és ez is befolyásolja a rendszer működését. Emiatt van az, hogy hidegben a Radeonok 3-5%-kal is gyorsabban működnek, mint melegben. És közben nem állítasz semmit a felületen.
(#67) Meteorhead: A ROCm-höz módosítani kell a Windowst.
(#69) Kansas: Persze. Az AMD-é a ROCm nevű HSA implementáció. Ők írják. De ez nem úgy működik, mint egy tipikus GPGPU-s cucc, nem az OS-t utasítgatja, hogy indítson ezt-azt a GPU-n, hanem az OS kizárásával indít ezt-azt. Ezt viszont a Windows nem engedi meg a jelenlegi formájában.
(#73) paprobert: A Chill meg tudja csinálni, amit az FRTC. Ha beállítottál az FRTC-vel mondjuk 60-at, akkor a Chillel állíts be min-maxra 60-60-at, és még jobb is lesz a késleltetésed. Az FRTC egy legacy funkció volt, de a Chill mellett értelmetlen. Utóbbi hatékonyabb, és tudja fix értékhez limitálni az fps-t. Ettől még ajánlott a tartomány, de igazából semmi baja nem lesz a 60-60 beállítástól. Képes értelmezni.
-
myckie2
őstag
Az ilyen reset-et felismer az ember, terhelés alatt, de én a gép újraindítása utáni resetről beszélek és a 2 monitor használata esetén egyes jatékok kilépése utáni resetről. Ha 1mzh-t állítok, akkor is megtörténik a reset. Itt nem instabilitás van, hanem programozói hibák.
-
Ezekkel az új csilivili driverekkel egy baj van, hogy sz@rok úgy ahogy vannak.
Beszélek itt most eyefinity-ről, mert 3 monitorhoz, 2018-as drivert kell használnom, 24.xxx-es verziójú driverrel, maximum, mert ha 25-ös van fent, akkor olyan zöld csíkok jönnek be, ahogy öröm nézni.
Most ezt megnézem egy monitoros rendszerrel, de sok jót nem remélek tőle... -
joey04
titán
Megint tele van cseszve sok hangzatos újdonsággal, a hdmi hibát meg pár alapvető dolgot továbbra sem csinálnak meg. Egyik legszarabb döntésem volt az 5700xt.
-
Hajdi
senior tag
Bíztam benne, hogy ReLive alatt lesz választható hangkimenet, hátha lett volna végre hang is a rögzített videó alatt, de ezt sajnos most sem sikerült megoldani.
A kezelőfelület számomra barátibb lett. Tetszik egyenlőre.
-
5150
aktív tag
Gyönyörűen megirt cikk
-
proci985
MODERÁTOR
Ennek a technológiai alapjait volt nehezebb lerakni, elvégre az AMD kritikus tényezőnek tartja a reszponzivitást, ami valóban elég fontos, hiszen nem mindegy, hogy ez a felület pillanatokon belül jelenik meg, vagy akár egy percet is várni kell a betöltésére.
Ez nem stimmel a cikkben. A responsive design alapja az, hogy a feluletnek mukodnie kell, eszkoztol, felbontastol es layouttol fuggetlenul. Maga a fogalom a webrol jott es a kulonbozo mobil eszkozok miatt volt ra szukseg, plusz hogy ne kelljen kb vegtelen mennyisegu eszkozre kesziteni (vö web design 2005 ahol kb az 1024 / 1280 pixelszelesseg volt jellemzoen a mervado, nagyon esetleg volt 2, de max 3 tamogatott felbontas). Desktopon az elso nagyobb valtas a win8 volt, ami a tilejai miatt nagyon nem mukodott, mert jellemzoen senki nem akart erintokijelzos windowst ami sima desktopkent kevesbe mukodik jol. Egyebkent sajnos a crimson / adrenaline a glanceable kriteriumon bukott az elejen, a regi catalyst sokkal jobb felosztasu volt mentalisan. Egyebkent a Crimson az evek alatt eleg sokat javult, az elso verziojaban tenyleg sikeresen eldugtak mindent ugy, hogy veletlenul se lehessen megtalalni.
Egyebkent a catalyst eleg jol tulelte, eyefinitynel meg tavaly is a spec featureokat annak a layoutjarol lehetett hasznalni.
-
NLZ
tag
Oh, és ez már WHQL, derék.
-
Kansas
addikt
Akit érdekel, itt egy részletes leírás az új beállítási rendszerről.
-
RobbyJr
addikt
Én akármit állítok be a grafikus rendszerben, amint bezárom és újból megnyitom, megint minden a régi...
-
Kansas
addikt
Ezért nem használok magyar nyelvet... szar a fordítás.
Ez egyébként milyen verzió? A jobbra levő beállítást se láttam ott soha... nem valami laptopos menü véletlenül?
Itt vannak a beállítási opciók eredeti nyelven, talán megtalálod köztük. -
janos666
nagyúr
válasz
paprobert #81 üzenetére
Persze, hogy nyavalya, főleg ha ini file, és nem RTSS GUI (a játék GUI-ban pedig nem lesz 116 fps opció, főleg nem 119.9, ha sima V-Sync mellé akarod), de amúgy elvileg, ha jó az in-game limiter (nem bugos hulladék, vagy nemlétező), akkor elvileg mindig minden tekintetben az a legjobb választás (futási "simaság" és lag tekintetben is). Aztán jön az RTSS, majd a GPU driver (legalább is a régi driver-ek, mert az nV nemrégi újított kb. RTSS szintre, arról pedig nem találok most semmi infót, hogy az AMD-é milyen volt, mielőtt eltűnt).
De mi a baj azzal, ha lentebb húzod a TDP csúszkát? (Vagy már nem lehet olyat?)
Engem sokkal jobban zavar, hogy divat lesz az alapértelmezett élesítés.
A játékfejlesztő telepakolja a játékot minden féle maszatoló effektel, akár egyszerre élesítéssel is, aztán a driver kap élesítést és egy moslék az egész kép.
Az is legalább egy évtizedekbe telt, hogy a TV gyártók leszokjanak arról, hogy alapértelmezésben erős élesítés legyen alapból minden létező képmódban, vagy hogy a játékokba legyen mindig GUI-n is kikapcsolható a motion blur és hasonlók, ne csak ini file-ból vagy sehogy. -
janos666
nagyúr
válasz
paprobert #79 üzenetére
Húzd lentebb a TDP keretet, hogy kevesebbet fűtsön? (Vagy használj jobb hűtést, esetleg vegyél kisebb chip méretű, így kisebb TDP-s, egyben olcsóbb kártyát...?)
Bár limiter azért még kellhet ahhoz is, hogy a FreeSync range-ben maradj V-Sync lag nélkül, bár nem tudom AMD-nél ez pontosan hogy megy, főleg Chill mellett.
Nem az lehetett a gond, hogy a limiter GPU oldalon dolgozott és okozott 1-2 (vagy akár több) frame lagot 0-1 helyett (mint nemrég még az nV-é is tette, mielőtt kombinálták az LLM: Ultra-val), ezért jobb az in-game, vagy RTSS limiter?Más: Hopsz, most vettem észre, hogy ez egy több oldalas cikk.
-
paprobert
őstag
Nem érted. Idáig volt 3 metódus amit használhattál.
1. Chill.
2. Anti-lag eleresztve
3. FRTC + Anti-lag.Ez utóbbi sok esetben a legjobb megoldás, mert 75 fps-re lockolva is érzetre 120-150 fps körüli, alacsony input lagot biztosít.
Mivel elvették az FRTC-t, most vagy csak Chill van (ami nem elég gyors), vagy csak eleresztett Anti-Lag van (ami szétfűti a gépet).Az FRTC elvételével a kontrollált Anti-Lagot vették el.
-
tootzooz
csendes tag
Egész jó, a PUBG game módban 15-20 fps plusz. A tanácsadó meg, a játékon belül ajánlott beállítást. Remélem a Ryzen Master-t is átgondolják.
-
paprobert
őstag
Ugye nem gondolták komolyan, hogy kiveszik az FRTC-t?
Több játéknál is használtam egy értelmes értékre beállítva a limitet, és anti laggal a maradék input lagot is lenyestem.
FRTC nélkül ezt nem lehet megtenni.
-
zsizsef
senior tag
Korábban volt egy teljesítmény mód opció a globális grafika alatt (aktiválva nem ugrált az órajel alapon). Keresem, de nem találom.
-
Kansas
addikt
Valaki már rájött, hogy a fenébe lehet ezen nyelvet állítani?
Nekem angol-magyar keverék nyelvű a felület, jó lenne választani közüle, hogy egy nyelven legyen...Szerk: á, megvan, némelyest elrejtették az "Beállítások(fogaskerék jobbra fent)/Általános/Beállítások"(Settings/General/Preferences) alá.
Ja, és ez a fent látható keverék a "Magyar" felület. -
Kansas
addikt
válasz
Meteorhead #67 üzenetére
Miért, van az AMD-nek valami köze a ROCm-hez?
Nem tudom, kérdezem... -
martonx
veterán
Ismét sok hűhó semmiért. Inkább az 5500-asok jönnének Nvidia verő áron, teljesítménnyel, fogyasztással, hanggal
Mondjuk az egyik gépemnél megelégeltem a hangos kazánt (RX 570) a helyére került GTX 1660 Super zseniális váltás volt. A másikban még mindig hangos kazán van. Az 5500-at megvárom, aztán jó eséllyel abba egy GTX 1650 Super fog menni. -
Meteorhead
aktív tag
Na, ROCm Windows port nem érkezett a csoda meghajtóval. Nincs itt semmi látnivaló, megyek is a dolgomra.
-
hegegabi80
addikt
Köszi az infókat, így már kezd egyre tisztább lenni a kép, bár elég összetett dolog az egész.
Akkor nem is a magas vagy alacsony órajel és fesz a probléma, hanem az órajel váltás.
Tehát wattmanban úgy kell beállítanom a 7 állapotot, hogy minél közelebb legyen egymáshoz?
Igazándiból én annyit állítottam, hogy az 5-6-7 értéknél lejjebb vettem a feszt. Így nem fogyaszt annyit és nem is melegszik annyira. Memóriát feltoltam 2000/8000-re, de azzal nincs gond, mert azt nem teszi vissza sose defaultra.
Sőt a múltkor aszem a feszből se állította vissza minden értéket alapra. -
Nem fogom még feltenni, de kíváncsian várom a bevállalósak tapasztalatait.
-
X Factor
addikt
frtc beallaitast vki megtalálta benne?
-
Kansas
addikt
válasz
planktone #59 üzenetére
Nem akkora baj, de legalább "Release notes" van már.
Erre vártam!
Fixed Issues
- Radeon RX 5700 series graphics products may intermittently experience loss of display or video signal during gameplay.
- Out of Video Memory error may randomly appear on some Radeon R9 200/300 series graphics products when playing Fortnite™ with DirectX®12 API enabled.
- Ring of Elysium™ may experience lower than expected performance on 1440p and 4K display resolutions.
- Star Wars Jedi: Fallen Order™ may experience an application hang after the initial game cutscenes on some Radeon RX 5000 series graphics products.
- Enabling Performance Metrics Overlay may cause black screens or corruption on some applications.
- Task switching out of some games with Radeon ReLive enabled may cause a black screen when switching back into the game.
- Invoking Radeon Overlay may cause games to lose focus or become minimized when HDR is enabled within Windows®. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Az eredeti az luma sharpen volt, míg az új az high pass sharpen. A ReShade-es srácok közül dolgoznak páran az NV-nek, ők írták, illetve írják ezeket a szűrőket.
Egyébként ha kontraszt adaptív lenne, akkor agyon lenne reklámozva ez a képessége, de még kérdésre sem erősítették meg. Ez végeredményben mindegy is, ha tudod, hogy kik írják a shadert nekik.Azért a high pass sharpen nem olyan rossz, hogy annak a hibáit könnyen felismerd. Eléggé speckó jelenet/kép kell hozzá, az is sokat számít, hogy milyen erősséget állítasz be.
-
Kansas
addikt
Akkor egy ilyen ellenőrzést betehetne az automata finomhangolási algoritmusokba(pl. auto-undervolt, auto-overclock), hogy olyan értéket állítson be, aminél nincs szükség resetre. Akár egy 1-2 percig futó bench formájában például.
Enélkül nem sok értelme van ezeknek a finomhangoló algoritmusoknak így hogy beállít valamit ami aztán nem sokáig életképes, ráadásul legközelebb is ugyanazt állítja be, ha bekapcsolom. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hegegabi80 #53 üzenetére
Nem a GPU terhelése a gond. Ez óriási tévhit. Valójában a mai hardverek igen jól elviselik a terhelést, mert dinamikusan alkalmazkodnak hozzá az órajelekkel. Hiába állítottál be valami nagyon magasat. A gondot az órajelváltás jelenti, amikor az órajel egy viszonylag nagyot ugrik az egyik állapotból a másikba. Az AMD hardvere elég sokszor vált órajelet, 10 mikromásodpercenként. És egy ilyen rendszernél már van fail üzemmód is, ami annyit tesz, hogy az órajelváltás nem sikerült, túl nagyot akart ugrani a hardver, és ekkora magát fail-be rakja, ami annyit tesz, hogy 10 mikromásodpercig megőrzi a korábbi órajelet. Ilyenkor a váltás 20 mikromásodpercen belül következik be. Ha öt másodpercen belül túl sokszor kerül fail üzemmódba a hardver, akkor azt jelzi a drivernek, ami reseteli a Wattman beállítást, mert fennáll az esélye, hogy előbb-utóbb lefagyna. De ezt a problémát a hardver már képes felismerni, ezért tesz az ellen, hogy lefagyjon.
-
hegegabi80
addikt
Akkor magyarán szólva, addig kell kísérletezni a finom beállításokkal, amíg nem reseteli magát, mert akkor már nem fut bele instabilitásba. Lehet ez csak pl 1-2 Mhz gpu órajelet és 0.01 mV feszt jelent, valakinek meg többet. Akkor így nem sok értelme van a wattmannak. Vagy is van de még se.
Nálam is van amikor reseteli magát, de érdekes módon van amikor olyankor csinálja, amikor nincs gpu igényes dolog indítva a gépen. Bár ennek ellenére fagyás/hibaüzenet nem jelenik meg, csak éppen belépek ellenőrizni wattmanba és látom hogy alapra visszaállt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A DLSS nem igazán bonyolult, csak nagyon költséges per játék alapon, hogy jól is működjön. Egy sharpening nagyságrendekkel olcsóbban működik. De egyébként az NV megoldása borzalmasan messze van a RIS-szerű filtertől, az egy eléggé szimpla high pass sharpening, míg az AMD-é egy kontraszt adaptív megoldás. Ezért építik az utóbbit a játékokba, mert a high pass sharpening nem igazán játékokba való technika, inkább képszerkesztéshez ideális. Ettől még driverben lehet alkalmazni, de egy játékba egy fejlesztő sose fog ilyen implementálni, mert túl sok képi hibát generál.
-
Duck663
őstag
Jó akkor 8, legyen. A DLSS azért kicsit bonyolultabb. A Metroba került még be, mást én nem tudok. Szerintem az nv csak a jeget töri, az ilyen DLSS-féle dolgokkal inkább ne, a RIS sokkal egyszerűbb és olcsóbb megoldás és ha megnézed pl az Anno 1800-ban (ha megvan) brutális minőségű. A boost kapcsán csak azért húzom a szám, mert ez 8
olyan játék amely fikarcnyit sem érdekel és azért kipróbáltam volna.
A Gears 5 is kapott Win 7 támogatást.
Január 14-én jár le, szóval még nem romlott meg.
Amúgy kit érdekel, hogy lejár? Komolyan mondom, hogy inkább nem fogok játszani, vagy veszek konzolt, minthogy Win10-et használjam.
-
Tyrel
őstag
Szerintem 8 lesz az a 6, de részletkérdés... egyébként meg mikor DLSS megjelent nagyjából 1 játék támogatta (BFV) meg ígérve volt hogy a Tomb Raider fogja még, de aztán csak egy jóval később patch-el kapta meg... másra nem is emlékszem amiben megjelenésekor működött volna.
Persze akkor arra az 1 játékra az volt a mondás hogy forradalmi megoldás és minden kezdet nehéz, de nVidia töri nekünk az utat és örüljünk, és hú meg ha.
Most ezek 1 játék helyett 8-al indultak el, de azért k*rvaannyukat, nem?!Win 7-nek amúgy nem járt már le a terméktámogatási ciklusa MS részéről is?... AMD miért fejlesztene rá, ha már a saját forglamazója sem akar?
-
Vektast
aktív tag
Végre lesz RIS DX11en is. Ezt irigyeltem a zöldektől de mostmár nem kell irigykedni
-
janos666
nagyúr
Amúgy a GPU és sound driver különálló. Töröld le a hangkártya eszköz driver-ét és hagyd, hogy feltegye a sajátját a Windows. Bukod a HD és multi-channel hangokat, de úgy fog működni a hang, mint mielőtt telepíted a driver csomagot.
De el sem hiszem neked, hogy a Windows driver-e egyszerre ad neked hangot két kimenetre. Sőt, még jobb kérdés: mégis mi végre? Miért jó ez neked, ha szinkronban szól egymástól kicsit elcsúszva két helyről a hang?
-
raubisoda
senior tag
Várós nagyon.Remélem hoz is tényleg valamit.
-
Kansas
addikt
válasz
Televan74 #31 üzenetére
Egyébként az sem kizárt, hogy konkrétan vacak a hozzá való 2013-as driver, akkoriban még előfordult, ha jól tévedek akkortájt szerezték az AMD driverek a máig kitartó hírnevüket, szóval lehet hogy ahhoz a HD 4200-hoz nem is a legújabb driver a legjobb... talán épp az alaplap gyártói oldaláról letölthető OEM driver(ami jó eséllyel régebbi) a legműködőképesebb...
-
janos666
nagyúr
Biztos HD4xxx? Arra évek óta nincs új driver.
Az teljesen normális, hogy egyszerre csak egy kimenetre megy a hang. Ez általában így jó. Nekem külön HDMI portokon van a TV és az AVR. Így ha kikapcsolom az AVR-t, akkor a TV-re küldi a hangot, ha bekapcsolom, akkor az elsődlegesnek beállított AVR-re ugrik át. Ha akarom, akkor letiltom a TV kimenetet, és sehova sem megy, ha nincs bekapcsolva az AVR.
De ha sorba kötöd az AVR-t és a TV-t, akkor az AVR-en tudod beállítani, hogy melyiken legyen hang (leveszi az AVR, vagy továbbküldi a TV-re). Ez is jól működik, ha CEC-es (standby passthrough), mert ha kikapcsolod az AVR-t, megy tovább a hang a TV-re, ha bekapcsolod, akkor az AVR szólaltatja meg (nálam azért nincs így, mert az AVR HDMI 1.3, a TV HDMI 2.1).A képnél fogalmam sincs mi az mp4 és mp2.
-
Kansas
addikt
Hát persze, Móricka, a legújabb drivernek baromi sok köze van a 10 éve megjelent(megjelent? nincs is ilyen GPU az AMD kínálatában) alaplapi VGA-hoz, amihez Win10 driver nem is létezik, a legújabb Xp-s driver pedig egy 2013 áprilisi bétás csomag(Win7x64-re még adtak ki hozzá nem bétás drivert 2013 szeptemberben, tán próbáld azt feltenni Win10 alá, hátha jobb lesz).
A HD4200-as széria még csak nem is GCN, hanem TeraScale 1 architektúra - azóta volt TeraScale-ből 2 újabb generáció, GCN-ből is 5 generáció, most meg RDNA van.
Engedd el, nem lesz rá támogatás már... tegyél bele fillérekért(már 5000 Ft alatt is) egy kis GCN-es karit, azokat még az e havi driver is támogatja. Vagy válts Nvidia-ra. Esetleg egy Intel procira, a hozzá való HD grafikus lassítóval, még azok is többet tudnak a HD4200-nál... -
Tyrel
őstag
Na most akkor lesz ma driver vagy nem vagy mi van?...
-
ETOM
addikt
Régebben sem tudtam megelőzni Windows 10-t, hogy újratelepítés után felrakja 3 perc alatt DCH drivert.
De mintha az lett volna egy cikkben, hogy nem lehet váltani a kettő között. Viszont nálam simán ment. Most akkor mi az igazság.
Mert ha kijön felrakom ezt is (19.20 DCH helyett)
-
vinklii
lelkes újonc
ja azt elfejtettem hogy probáltam xp és win10 rendszeren is. egyforma szar.
-
Televan74
nagyúr
Page not found!
Pedig én igazán bátor szerettem volna lenni.
-
Tetsuo
őstag
Szerintem a legjobb az volt, mikor a Win felületében voltak a driver-beállítások.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem szinkronizáció, hanem ütemezés lesz, és semmi köze ezekhez.
Az AMD egyszerűen display futószalagokat cserélget, mert a Microsoft eléggé merev, ha funkcionalitásról van szó. Például olyat, hogy overlay nem igazán engednek a DWM-en kívül. Az AMD ettől a merevségtől szabadul úgy, hogy egyes Microsoft futószalagokat egyszerűen kicserél. Mint írtam, ezzel a Microsoftnak nincs túl nagy baja addig, míg a gyártó vállalja a járulékos költségeit, amelyek egyébként igen nagyon lehetnek. A kompatibilitást pedig eleve tartják a gyártók, mert azért működnie kell az alkalmazásnak.
Na most az AMD nagyon sok pénzt megspórol azzal, hogy nem húsz éves kódra írják a driver vezérlőpultját, tehát ennek a karbantartási költsége annyira alacsony, hogy be tudják vállalni a trükköket, amikre végeredményben elverik a pénzt.Ezeket egyébként a Microsoft szerintem sosem fogja gyári szinten elérhetővé tenni. Egyszerűen nem tartják kritikus fontosságúnak, hogy on-the-fly tud konfigurálni a drivert. Ha valaki annak tartja, akkor szívjon vele ő.
-
Duck663
őstag
Oh bakker, ezt a sok sz@rt, most tényleg erre van szükség 2020-ban? Oké RIS-nek örülök, ha tényleg lesz Win7 alatt, a boost is jó (lenne) ha nem csak 6 játékban működne. De ennyi. A stabilitásra kellene baromira gyúrni, mert pl az Anno 1800 alatti állandó lehalásokkal már kicsit tele a hócipőm, semmi más nem döglik le csak az, mindenféle hibaüzenet nélkül, crash és vége. Aztán ez a felület, pfff, dolgozhattak volna rajta még egy "pindurkát"...
-
janos666
nagyúr
A Win 20H1 féle "hardware accelerated synchronization" (WDDM 2.7-el) azt érinti, amit az AMD babrál/cserél?
(#14) Kansas - Lehet, hogy állandóan túl próbálod hajtani. Pl. van már ECC a RAM-okon, így nem szemetel azonnal a kép, ha hibázik a RAM, de nő a javított hibák számlálója (ezt pl. tudod nézni HWInfo-val AMD-n, nV-nél csak Qadro kártyán). Gondolom több hasonló ilyen van, amit nem látunk semmivel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a user feladata. A meghajtó csak a hardver adatait érzékeli. A hardver küldhet olyan adatot, hogy az adott beállítással nem feltétlenül garantálható a stabilitás, közel kerül bizonyos fail-safe limitekhez. Ilyenkor a rendszer már resetel, hogy a potenciális fagyást megelőzze.
-
myckie2
őstag
Mikor oldják meg végre, hogy a Wattman ne resetelje magát folyamatosan? Bugos f*shalmaz, inkompetens fejlesztőkkel.
-
Kansas
addikt
Kérdés, mennyit javít ez a driver a Navi-k még meglevő ismert hibáiból(pl. fekete képernyő), illetve előhoz-e eddig ismeretlen hibákat?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gomb az nem probléma. A gondot az on-the-fly átállítás jelenti. Az AMD szerint borzalmasan nehéz megoldani, hogy a játékból való kilépés nélkül bevegyen a rendszer egy driverbeállítást. Korábban azért nem volt ilyen általánosan, mert még nem állt készen rá az Overlay felület. A mostani rendszerük már ezt is tudja. De ez amúgy nem egy szimpla gomb, hanem egy teljes modul, ami kicserél egy teljes futószalagot a Windows-on belül, hogy ne omoljon össze a program a beállítás módosításától. Egyébként az NV nem nagyon szeret Windows futószalagokat cserélgetni. Óriási a karbantartási költsége. A Microsoft egyébként alapvetően megengedi, de minden költséget rád hárít.
-
janos666
nagyúr
Ez talán egy válasz arra, hogy az utóbbi néhány driver óta beállíthatod az NVCP globállis beállításait úgy, hogy G-Sync: ON, V-Sync: ON, Low Latency: Ultra (vagy G-Sync hiányában V-Sync: FastSync), és "elfelejtheted", mert automatikusan kapsz egy max frissítési freki alatti limitert G-Sync-hez (ami kb. annyi extra késést okoz, mint az RTSS, így azzal most már kár bíbelődni) és a GPU-limites, max freki alatt mozgó szituációban is le van szorítva a lag, amennyire lehet (a FastSync eddig is használt valami hasonló, dinamikus limitert Ultra nélkül is).
Az AMD most csinált egy "gyorsgombot", ami beállítja ezek megfelelőit (kivéve talán az automata range limit FreeSync-hez, és nem tudom, hogy az EnhancedSync használ-e FastSync-hez hasonló dinamikus limitet).
A következő gondolom az lesz, hogy az nV is rak egy gyorsgombot a GFE-ben. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Este lesz feltöltve a driver.
-
Dr. Romano
veterán
Felteszem mert hallottam hogy még az orromat is tiszticcccsa.
-
Kolbi_30
őstag
Na akkor most, figyeltek a fogyatékosok ra is... 🤣🤣🤣🙉🙉🙉 Csak egy kattintás és minden kész..
Már várom itt hányan vereznek el. -
Egyelőre még 404 a csodadriver.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- alza vélemények - tapasztalatok
- Bestbuy játékok
- Suzuki topik
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 25
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900KF 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest