Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mexicanraven #64 üzenetére
Hát, nem hinném. Te Szilire gondoltál!
Audimaxpower.com...
Balázsról mindjárt keresek képet!
-
mexicanraven
senior tag
Véletelnül nem neki van az a hirhedt 600Le-s 200-asa????????????? PLS HA IGEN KÜLDJ PMET MERT NEKEM ARRÓL KÉPEK KELLENEK!!!!!!!!! Előre is köszönöm!
-
válasz
mexicanraven #61 üzenetére
Köszönöm!
Cimborámnak ( Ő a műhely tulaja, ahol a verda van...
) van egy nagyon szép, 200 turbo quattro 20VT...
-
mexicanraven
senior tag
Grat pajtás! Szép munka és tervezet!
Az én álmom egy Audi 200 Quattro
-
Reac^
őstag
Teccik a blogod, hasonló cipőben járok és hasonló terveim vannak nekem is vele: Daihatsu Charade GTti, csak én japán megközelítésből karcolom a témát
mod: húzok vissza olvasni, kár hogy csak most találtam meg a blogod
-
bambano
titán
A gagyi futómű nem csak abban merül ki, hogy dobfék vagy sem. Pl. a g astrában merev tengelyes hátsó futómű van, se kanyarodni nem jó vele, se rosszabb úton átlagosan közlekedni nem jó vele, mert ráz. Ha ott pl. megdobja valami az egyik kereket, a másik kerék tapadása is romlik.
A c vectrában ehhez képest független hátsó felfüggesztés van, alsó kereszt lengőkarral. Ennél ha döccen az egyik kerék, a másikat még a talajon tudja tartani a teleszkóp. Nagyon nagy különbség van a két autó között már kreszben előírt sebességeken is. Elöl mind a két autóban McPherson van, aminél láttam már jobb futóművet, viszont olcsó gyártani és egyszerű szerelni.
Azért raknék 17-es felnit a kocsira, mert akkor 2 collal nagyobb féktárcsát rakhatok alá, aminél két eset van (akár egyszerre is):
- ugyanakkora fékezéstől, mivel több anyag van benne, kevesebb fokot melegszik, később éri el azt a pontot, amikor már nem fog
- több fékezést bír ki, mert több hőt képes felvenni és hamarabb hűl. -
-
Nem bizony, nem fog úgy mennyi. KANYARBAN...
Meg nem fog úgy megállni mondjuk 200-ról, mint az.
Mindenki tudja, hogy leszorító erő nélkül semmit nem ér a dolog. Sőt, minek rakja alá 310-es 6 dugattyús féket? Hogy 140-nél már blokkoljon??? Nincs, mi az útra tapassza a kocsit. Ne feledjük, 800kg-ról van szó...
Ezt a gagyi futóművet nem értem teljesen. A mai kocsik között mennyi is gurul hátul dobfékkel??? Pláne úgy, hogy 1.2-1.3tonnások... Ez már gyárilag sportfutóművel jött ki, és 4db tárcsafékkel. 1985-ben...
Kanyar nem érdekel. Ha a mostani munkásverdával, 1300ccm szívódízel-el be tudom szedni a kanyart 120-al, akkor ezzel is. De mivel kb 90-el szoktam menni, szerintem nem lesz gond.
Az tény, hogy kegyetlenül allergiás a szélre a kocsi. Sőt, ha egyedül ültem benne, szabályosan féltem is. Viszont 140-150-nél még teljesen stabil volt akkor is. Biztos jó dolog 200-al, meg 240-el repeszteni, de egyrészt ez nem végsebességre épül, másrészt maximum 170-175-el fogok menni vele. Repülőtéren...
Sőt, ahhoz hogy elérje ez a szar 400m alatt a 170-et, 240ló kell...
Szerintem meg gyorsulásban igenis az, meg a tapadás számít. Sőt, repülőrajtból már inkább csak a súly/paci hányados dönt. Itt most nem 100-300-ról van szó, hanem teszem azt 80-140... Ott még a légellenállás nem számít.
Mindenesetre láccik, hogy jobban értesz hozzá, mint én!
-
Teljesen megértem, amiket mondasz. A kasztni lehetséges, hogy elavult, idejétmúlt, szar konstrukció. De csak megsúgom, hogy nem kicsit merev.
Pláne, hogy még benne sincs a merevítés az elejébe, és a hátulja. Első hátsó toronymerevítő, elöl csak felül, hátul alul és felül is támasztva lesz...
Nem azt írtam, hogy gyári autónál, hanem olyannál, ahol már volt mit csinálni. Elhiszem, hogy egy 5 éves autó szebb, azt is, hogy egy 10 éves. Ez 23...
Mint írtam, egyenesen akarok vele menni. Az elöre billenő kocsi a súlypont eltolása miatt is kell. Elsőkerekes, így előre kell a súlyt raknunk. Mivel nem szlalom, meg hegyiversenygép lesz, túlzottan nem érdekel, ha nem tudok kanyarodni. De belegondolva abba, hogy sok kocsin feleilyen technika van, sőt, 10-ed ilyen kasztni, nem lesz itt baj. A fék pedig kétleném, hogy elfogyna. Mondjuk egy Hungaroringi 3. körben biztos. De én még egy felet sem megyek majd rajta! ( Na jó, ki fogom próbálni, és meglássuk... )
A nagypillangó célgépnél kötelező. Cserébe nem kell kitaposnom a pedált a padlólemezen. Picike gázra is szépen reagál. És nem lesz sokkal vezethetetlenebb tőle...
Tudom, hogy egy versenyfék sokkal jobb lenne, csak azzal van pl egy olyan baj, hogyha valaki olyan ül oda, aki nem tudja, hogy mit kell vele csinálni, annak vége...
Erre nem tudok mit írni. Az, hogy az én 1.3-as motorom 85-ben hengerenkénti injektoros volt, semmi, dehogy 1300ccm-el tudta azt, mint sok motor 1800, 2000ccm-el, azért nem mindegy. Sőt, a fogyiját símán lehetett 7 liter alatt tartani. Most egy 23 éves 2lityis motor mennyit is eszik? 10-12L?
Négypontos biztonsági öv lesz benne, és vélhetőleg telerakjuk keresztmerevítőkkel az egész elejét. A súly nem gond, majd tekerünk a nyomáson 1 tizedet...
-
bambano
titán
Súgjál. Én is súgok valamit: egyenszilárdság megy? Ha berakod az unoba az m3-as 343 lóerős motorját, úgy fog menni, mint az m3-as? Súgok: NEM.
Se futómű, se fék, se kanyarstabilitás, se semmi. A futómű nem lesz mindjárt csodafutómű attól, hogy keményebb lengéscsillapítót raksz bele.
Pl. volt az a darwin díjas figura, aki a chevyjére lopott az amerikai légierőtől startrakétát. Attól, hogy rárakott egy rakétát, rakéta lett a chevy? Nem, hanem lyuk a sziklában.
Olyan lesz ez az autó, mint az 1.1-es négyütemű trabi. Lesz egy elavult kasztni, gagyi futómű egy erős motorral. Nagy gáztól elkapar, vezethetetlen lesz, kanyarodni nem tud, ha szél megfújja, elrepül, stb. stb.
Az "úgy fog menni"-be nem csak a kg/le arány tartozik bele, hanem még sok más is.
-
bambano
titán
A kasztnival az a baj, hogy az még abból az időből származik, amikor a torziós merevség meg a végeselem módszeres tervezés nem volt se ismert, se használt. Volt olyan autóm, aminek fel tudtam úgy emelni az egyik sarkát, kerékcseréhez, hogy a másik három kerék az úton maradt. Ebből egyenesen következik, hogy csavarodott a kasztni. A mostani autóm kasztnija többszörösen elbírja a saját tömegét, ha megemelem a sarkát, felemeli a másik kereket is. Ez azért fontos, mert egyrészt ha nagyon mész vele, nem árt, ha nem csavarodik a kasztni, másrészt nem árt, ha az útra tudja nyomni a kerekeket.
Az enyémben pl. szebb, sosem volt törve, sosem volt hegesztve, gyári állapot. Nincs rozsda. Merev, mint a beton.
A futóművön nem csak a gátlókat kell cserélni, hanem az egész geometriát újra kellene számolni. A cikk szerint az egyik keréken /45-ös, a másikon /50-es gumit akarsz, ergo a két kerék átmérője nem lesz ugyanaz. Vagyis a kocsi előre fog dőlni, illetve amikor rugózik, másképpen fog mozogni a futómű, mint gyári állapotában. Ehhez utána kellene állítani mindent, vagy feltenni gyári átmérőjű gumit. Különben kanyarokban, fékezéskor csúszni fog.
Azt írtad, ha jól emlékszem, a fojtószelepnél, hogy 400 lóerőig elég lesz az az alkatrész. Kocsinak illene egyenszilárdságúnak lenni, vagyis minden darabjának azonos teljesítményszinthez igazodnia, se többhöz (mert az pazarlás) se kevesebbhez, mert akkor ott fog szakadni.
Az, hogy minek 17-es felni, benne volt a hsz-ben. Hogy 2 collal nagyobb féktárcsa férjen alá, hogy meg tudjon állni az autó. A féknél nem az számít, elsőre megáll-e vele az autó, az számít, sokadjára is megáll-e. Láttam már olyan féket sajnos, ami másodikra nem lassult rendesen...
Azért hozzák a kicsi feltöltött motorokat, mert nagyobb nyomáson magasabb hőmérsékleten ég az üzemanyag, ezért tisztább a kipufogó.
Cserébe sokkal bonyolultabb a motor és nehezebb megbízhatóra legyártani.Kicsi, feltöltött motor nekem pl. a vectra új, 2.8-as turbója
Valóban írtad, hogy gyorsulásira készül, az én hibám, hogy előbb válaszoltam, mint végigolvastam volna az összes hszt.
Én a helyedben nem akarnék meghalni egy ilyen autóban, de te tudod.
-
Szervusz!!!
Köszönöm a szép szavakat! Hidd el, ez nem lesz elkapkodva, és remélhetőleg olyan is lesz, mint amilyenre elterveztük. A verda igazából már 1 éve áll. Nem fogom elsietni. Az sem érdekel, hacsak jövő nyárra készül el. Sőt... Én nem azért csinálom, hogy a közúton mindenkit leszopassak vele. Pusztán hobbi...
U.I.: Jah, építhettem volna Lancia-t, turbódízel golfot, turbós hondát... De minek. Van elég. Ellenben egy teljesen a 0-ról újracsinált uno nem sok van az országban!
-
ABE
őstag
Én csak annyit mondanék: jó dolog, hogy vannak fanatikusok, akik időt, pénzt, munkát nem sajnálva felélesztenek egy öreg járművet, és nem racionális érvek alapján választják ki az autót!
Hova lenne a világ, ha egyenszürke autók járkálnának csak az utakon, és nem lehetne néha megvizslatni egy szépen felújított régi gépet...
-
Erre pedig csak annyit írok, hogy a gyári kocsival, 4bar-os benyanyomással, 1.2barral nyomott 7sec-es 0-100-at... Azért az a gyári szarhoz már nem is annyira rossz...
Amúgy csak súgok valamit. Súly-Lóerő arány megy? Hány kiló is az új M3??? 1600??? Hány ló? 400??? Az annyi mint 4kg/ló, nem? Ha 200lovas lesz az uno, az annyit tesz, mint 800kg 200ló... hmmm... 4kg/ló... Érdekes. Nem azt mondom, hogy úgy fog menni, mint egy új M3, de a számok alapján...
-
Szia!
Mint tudjuk, szívó kocsinál ha nincs fojtás, nem tesz jót...
Hogy dübörögnék az ablakod alatt???Normális szervízben egyszerűen felgyűrűzték volna, mivel válla nem volt, és nem is volt szénnékopva, de ha már szétszedtük, csináljuk rajta valamit... A dugókat a hajtókarral és a főtengellyel együtt elvittük az egyik legnagyobb gépműhelybe itthon, és megnyugtattak, hogy mégcsak grammoltatni sem kell a dugó+hajtókar párost, mert nincs köztük 1gr eltérés. Az lófasz... És hozzáállítják az injektorokat, csak ha már ECU nem tud mit kezdeni a gyári injinél 60%-al nagyobbal, akkor nincs mit tenni. Sok embernek működött. Az én verdám törött volt, minden vezetéket újrahúztak, és cigányoltak rendesen. Szigetelőszalag powa... Probléma volt még az, hogy szeretek krúzingolni, ilyenkor kb 1500-as fordulattal 5.-ben gurulok, nah ekkor benzinezte fel az olajat. Ha folyamatosan 5k felett tartottam volna, lehet, hogy a mai napig nem lett volna baj...
A gagyi módon kilakatolt kasztnit megint kérném megindokolni. Hol van ez gagyin kilakatolva??? Vazz, az utolsó rozsdafoltig minden el van rajta tüntetve. Sőt, erősített taposó, A oszlop és erősített küszöb van, mivel ugye 2-ből lett összerakva. Kérlek mutass egy kocsit, ahol ennél szebben meg lett oldva ez a művelet! 400lovat hol írtam? Azt írtam, hogy a pillangószelep 400lóig kiszolgál! Én teljesen elégedett leszek 200keréklóval. Ami nem is lehetetlen, ha belegondolunk, hogy mielőtt szétszedtük, kb 130 ló volt... A futómú természetesen teljesen át lesz hangolva, csak bejáratás idejére nem rakjuk alá a KAYABA ULTRA SR gátlókat, meg a TIPO fékrendszert. Jah, tipo fékrendszer. Elöl 284mm-es, hátul 240mm-es féktárcsák. Ha nagyon szép lassításra képes ez a konfig egy 1.2 tonnás kocsinál, szerintem hozza azt a szintet egy 800kg-osba is! Jah, 16-17" felni. Végülis. Csak megkérdem, hogy minek? Mint írtam, gyorsulásira készül. Valószínűleg 15"-os lemezfelnire felrakott 190/580-as Slick-el fog gurulni. Minek oda 17"-os felni???
Normális autóban van köbcenti. Akkor már csak az a kérdés, hogy az autógyártók szerinted minek hozzák vissza a kicsi, feltöltött motorokat??? Talán azért, mert feleakkora ccm-ből kihozzák azt a teljesítményt, normál használat mellett kisebb fogyasztással, nem??? MEgértem én, hogy V8, meg 3lityi V6, de hova rakod azt egy ekkora kocsiba???
Hallgatok én mindenkire, de a szerelőim nem egy verdát raktak már össze, és nem félek, hogy hihetetlen módon elkúrnák. Amúgy emlékem nem kell őrizni, nem ismersz. Én nem olyan vagyok, aki a városban 90-el index nélkül szlalomozgat a kocsik között... Sőt, talán 90-nél többel lakott területen kívül sem megyek...
Gyorsulásra épül. És nem azért, hogy a leggyorsabb legyen, hanem a SAJÁT szórakoztatásomra. Én nem megyek illegálra, lámpánál nem virgonckodom az 1.0-s suzukimmal, vagy az 1.3-as corsámmal...
Béke veled Testvér!
-
bambano
titán
Szívós kocsit se nyír ki, van, aki épített már olyat is.
Egyébként én se ismerlek, de remélem, nem dübörögsz az ablakom alatt, mert abból baj lesz.Egyébként ha már taigetosz pozitív autót építesz, legalább csinálnád meg rendesen. Normális szervizben nem fúrnak fel autót dugócsere nélkül. Normális tuningműhelyben azonnal összehangolják az injektorokat a légtömegmérővel, a betöltött levegő mennyiségével.
400 lóerőt nem lehet rendesen az első kerekekkel az útra tenni, főleg nem egy ilyen pille könnyű kasztnival. Az se biztos, hogy 400 lóerőt ki fog bírni egy gagyi módon kilakatolt kasztni és nem fogja felcsavarni az egészet, mint egy spulni. A nem kocsira való kerékkel is baj van, hacsak nem hangoljátok át a futóművet is teljesen. 15-ös kerék nem való ekkora tervezett teljesítményhez, mert nem fér bele rendes fékrendszer. A 2 literes tipo fékrendszere nem való ilyenre. 16 de inkább 17 collos kerék kellene alá, amibe belefér egy rendes brembo vagy hasonló minőségű fék, sok dugattyús nyereggel.
Persze nomrális autóban van köbcenti, nem csak fűnyíró motor. Nem kötelező hallgatni a jó szóra, emléked kegyelettel megőrizzük majd.
Szerk: most olvasom. reptérre jó lesz, messze van...
-
Asszem a Ringen gyorsulásban okozol majd 1-2 meglepit arcos-harcos bömbiseknek
Grat. egyébként és sok kitartást!
-
mindjárt dobok képet a küszöbrő
-
Szia!
Igen, a lényeg leesett! Ellenben a gányolt szót mellőzném. Valahogy azon a képen még össze sincs rakva. Mint látod, kb 2cm-re van egymástól a két darab.
Örülök, hogy egyből a hurrogás megy. Kérlek szépen nem vagyok karosszérialakatos, de ilyen varratot nem láttam még sehol. Aki csinálja, nem kicsit ért hozzá. Ahogymeglátt a kocsit, azt mondta, hogy inkább ez az eleje legyen, mint a szénnérohadt másik...
A futomú szerintem elég jó gyárilag. Annyi történik még vele, hogy keményebb szilenteket, rugót kap, és természetesen a gyárinál keményebb gátlókat. Elöl hátul tárcsafék...
Jah, és nem közúton lesz vele repeszgetve, hanem reptéren. Ott meg a kutyát nem érdekli, ha kettétörik...
-
VR6-Fan
veterán
hát amelyiket kicsit kupésítottak ill tetőre tették
ami igaz az igaz, olyan merevsége nem lesz soha mint a vágatlanak, de inkább ott legyen a vas mint hogy csak lyuk legyen a helyén.
amúgy szerintem 1-2 technika megoldásunk miatt lehet hullana a hajad
(lökös vas alatt, Polo 6n VR6)
-
s200
tag
Te most kicsit elfogult vagy.
Egyik tuner a másiknak nem vájja ki a szemét ugye?
Gondolom láttál már önhordó karosszériát?
Melyikben van gyári illesztés az A és B oszlop között? Pláne keresztben!
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan.Nézd meg azt a gány varratot az A oszlopon! Beszélhetünk még zárt "utascelláról"?
-
VR6-Fan
veterán
Hát ha a gyári heggesztések mentén nyitották meg és minősített heggesztéssel varrták vissza az új elemeket akkor csak jobb lehet mint egy el/megnyúlt átrohadt kasztni.
és 20-25 éves olasz autó kasztni rohadás/rozsda nélkül nem nagyon fogsz találni.
mellesleg nem is feltétlen a 200 lóval van a baj hanem azzal hogy azt nem fokazatosan adja le, hanem hirtelen szabadul el, azt meg egy gyári kasztni se bírja tök mindegy milyen állapotban van ebben a kategóriában.
KrenAtesz:engem minden nemű ilyen dolog érdekel pl, mert nem az a lényeg hogy mekkora durranás hanem hogy mennyi munkád és időd van benne. -
Bordoi
őstag
A nyomtáv szélesítést és a nagy gumikat bírni fogja a futómú ?
-
KrAt
veterán
Én is megírnám a Kadétom történetét, de se turbó, semmi extra, így sztem itt lenne max 3 ember, akit érdekelne..
-
VR6-Fan
veterán
Ha van pénz akkor vedd meg, hátha akarsz majd másik uno-t építeni, meg persze ha tényleg olcsó.
Én egy komplett supersprint rendszert raktam volna alá gyorsítóval és egy A osztályos verseny átmenő dobt hátra.
hát én nem is a kávédaráló integrála gondoltam, bár lehet hogy csak simán Delta turbo
-
válasz
God Vazzeg #23 üzenetére
Hát, hogy őszínte legyek, a gázgyorsítóról lebeszéltek olyanok, akik már nem kevés rendszert építettek!!! Hogy miért, őkse indokolták. De azt mondták, felesleges.
De lehetséges, hogy aládobunk majd valamit. Csak álljon már talpra...
lassan 3/4 éve nem hallottam a hangját.
-
Chieftec
őstag
Volt kb. 5db Unonk, fless gepek voltak!! Rakhattal volna bele egy 20V Turbo Coupe motort!!
-
VR6-Fan
veterán
500 felé tartosan illik már egy golyós turbot felrakni, meg nem elég csak a főbb dolgokat cserélni azt azt az ember tartosan használni akarja, nem csak találkozókra.
lehet hogy már amennyit rá költöttél lehetett volna venni egy integra turbot, de hát ez ilyen, és pont ez a szép (már mint nem az hogy sokba kerül
)
azért az a 393le keréken nem rossz amit az a szett tud a képeken, föleg ahoz az 1100kg-hez nem
, de ha lesz dugó meg hajtó kar... no meg pénz és lelki erő+idő
-
7. képen lévő furcsaság???
Megfejő azonnali titszeletet kap!
-
Szega!!!
Jah, nem gondoltuk volna, hogy ennyivel nagyobb ez a csiga...
Ez a csiga kb 2.5bart tud tölteni. A cél 1.5bar. Azt még jóeséllyes kibírja a motor. Ha nem, akkor IJ....
Nagyon remélem, hogy a Tiétek is elkészül nemsoká...
Ahol a verdám van, ott is mos fog készülni egy VR6. T3/T4+100-as shot.Állítólag 500lóra akarják, de lehet, hogy lesz az több is...
Valami szép kis Lancia moci megy bele, ha beszarik. De lehetséges, ha eldurranok, hogy Fiat Coupe 20V turbo lesz...
Köszönöm Szépen!
Hasonló Jókat Neked is!!! -
Ismerlek talán??? Ha nem, ne szójjá beee...
Szegváron lakom. Mivel reggel 8-tól este 8-ig melózom, kicsike az esély rá, hogy hajnali 2-kor verjem a gépet. A másik, hogy célgép lesz belőle, nem utcai, úgyhogy nem fogja az békés ember hallani hajnali 2-kor, sőt, délután 5-kor se. Sőt, mint mondtam, mikor békésen közlekedek vele, akkor kb akkora hangja van, mint egy gyári 1.3 suzukinak 5000-en. Tehát szinte semmi...
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
tényleg nem henyéltetek az előző írásod óta!
jó lesz ez, csak egyből kellett volna egy írható ECU a nagy befecsikhez.
nem számoltatok azzal hogy nagyobb légmennyiséget tölt meg a GT22 fele akkor nyomással mint a gyári?
mi nem haladtunk túl sokat:[link][link][link]
Garrett T3/4, azt hiszem olyan GT38-as méretnek felel meg, 3 bar-t tud folyamatosan tölteni (+légköri) a motor olyan 2 körül lesz megtöltve, számolgatás szerint (belülről állítható turbo nyomás) végállásban olyan 500-550 paci lesz.
egyből bele passzírozni a HF integrát a az uno-ba mi?
sok sikert és kitartás
sityak:és mit csinálsz az olyan kocsikkal ahol a motor ordít nem a kipuff
-
sityak
tag
válasz
venember83 #13 üzenetére
sok logikát nem látok egy ordító kipufogóban
azonkívül hogy direkt szopjon vele a többi -
sityak
tag
"Hangja alacsony fordulaton brummogós, dörmögős, 3000 felett ESZEVESZETT BÖMBÖLÉS!!!"
akkor te és a hozzád hasonlók azok a tahók akik élvezik hogy a lakótelepen végigszántva hajnal 2 körül a nép erre ébred
csak gratulálni tudok -
válasz
venember83 #6 üzenetére
Köszönöm szépen! Bizony, ez nem lesz abbahagyva. Soha...
-
iknight
senior tag
Nagyon jó kis autó, csak szerintem nem ér annyit mint amennyibe kerülni fog ez az újjászületés, de azért elismerésem.
-
venember83
nagyúr
Örülök, hogy továbbra is ügyeskedtek a projekten, és nem hagyjátok csakazértse abba. További sok sikert kívánok!
-
-
Köcce!
Igazából átmenő rendszernek csak TURBÓS kocsiknál van értelme, hogy a keletkezett gáz folytás nélkül távozhasson. Szívó kocsit kinyír az ilyen rendszer, de turbós konfighoz, ha az ember teljesítményt akar, sajnos elengedhetetlen. Természetesen lehetne aládobni egy sportközépdobos, tompított kipurendszert, de egyrész csillagászati áron ( kb 4x ennyi ), másrészt itthon nem nagyon kell ilyet csináltatni...
A hangos kocsi amúgy nem gáz, mert nem mindennapi használatú lesz, meg 3000 alatt igazából nem is hangos... 4000-től meg a turbo elnyomja. Mármint az utastérben.
-
Vamp
senior tag
Nem is rossz. Csak egy valamit nem értek. A brummogós, ébresztőóraként funkcionáló kipufogódobnak azon kívül, hogy mindenki hallja, micsoda szuper autóban ülsz, mi értelme van?
Új hozzászólás Aktív témák
- iMac 27" ( 2017 ) Core i7 1TB SSD 16Gb
- Eladó iPad Pro 11" (3. generáció) Wi-Fi + Cellular, 128GB + Apple Pencil 2 + tok + üvegfólia
- BONTATLAN GARANCIÁLIS APPLE IPHONE 17 PRO ÉS PRO MAX SZÉRIA
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 10GB OC - Garancia - Wellness done
- Honor Magic5 Pro 12/512gb, Zöld, 13 hónap garanciával, eladó!
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G3 - AMD A10 I 8GB I 256SSD I Radeon I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest