-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
genndy
addikt
válasz
RetepNyaraB #17899 üzenetére
Patchet neki.
Illetve játékon belül lehet-e állítani hogy mire küldi ki a hangot? Azt is nézd meg. -
Sziasztok, megvettem (kis kesessel
) a jatekot es dühöngve tapasztalom, hogy nincs hang.
A töltes alatt, illetve a fömenüben van. Aztan katt new game, ott rögvest elmegy. Mikor betölt es jön az intro, ott az elsö kep alatt van, aztan nyekk es nem is jön vissza.Cuccok az adatlapomon, legfontosabb gondolom a hangkartya, az Xonar DSX. Mi a fene lehet az ok?
-
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #17895 üzenetére
megpróbálkoztam vele még egyszer, hátha a kavarodásban meglőttem, azért támadt rám, de most is ellenség, pedig még nem is keveredtek bele az alfások az átadásba.
visszamentem a szkadovszkra, aztán lemondtam a küldit.(#17897) op.erik: én úgy vettem észre, hiába tudod a kódot, ha nem találtad meg a pendrive-t, amin rajta van, nem fogadja el a játék.
-
op.erik
aktív tag
SPOILER!
Kis segítség: Ha valakinek nem tiszta a számkódos rejtekhelyek kinyitása, én kis keresgélés folytán 4 kombinációt találtam: 9682, 3812, 1275, 8932. Remélem valamit használ az infó.
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #17895 üzenetére
A jutalmazásról vagy elfeledkeztek a mod készítői vagy szándékosan szívatják a népet?
-
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #17893 üzenetére
miért ne? hozzátartozik a minél teljesebb kijátszáshoz.....
-
rétisün
veterán
basszus, kiirtottam egy dupla (tripla? annyian voltak, mint az oroszok
) alfa-csapatot, meg a zsoldosok is előkerültek a szennyvíztisztítóból (ők se éppen baráti jobbot kínálgattak
) hogy el tudjam vinni kanevskynek a hülye tüzijátékát, közben meg a k***g ellenség lett, ráadául (ahogy korábban írta is valaki) halhatatlan
-
op.erik
aktív tag
válasz
Carline #7265 üzenetére
A kempingnél elvileg semmi nincsen (legalábbis nekem nem volt), csak megnézed és ki is pipálja a helyet. A Vaserdőnél a bejárat közelében a Zil teherautónál van egy Clear Sky-os öltözetű hulla, na őt is nézd meg.
Viszont nekem pedig az a problémám, hogy a leégett falu alatti barlangban már a quest előtt jóval leöltem a Controllert... és most sehogy sem akarja megvizsgálni a helyet... Ötlet esetleg? -
op.erik
aktív tag
Másik kérdésem, hogy a Szennyvíztisztítónál talált pendrive számkódja melyik rejtekhelyhez való?
-
op.erik
aktív tag
Köszi szépen!
-
op.erik
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék tőletek, valamelyikőtök végig vitte-e ezt a küldetést, ami Zatonban a Mocsárnál kezdődik. A helikopterhez amikor bemész megvizsgálni, két bandita fekszik egy tűzhely mellett. Azonnal ellenségesek lesznek, és egyikőjüknél van egy PDA. Azt ha megnézed, elirányít a Vaserdő anomáliához, hogy vizsgáld meg a banditák és az Alpa Squad közti kapcsolatot. Legyőzöd őket visszairányít a Szkvadovszkhoz, mert ott robbanótöltetet helyeztek el. Ez után kapod a frissítést, hogy hatástalanítsd a Zatonban és Jupiterben levő lakott területeken az összes ilyen robbanóanyagot. Na most tudja valaki pontosan mennyi van ezekből?
Köszi a választ előre is! -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17879 üzenetére
Mennyire fog passzolni hozzá?
-
Balathruin
veterán
Gondoltam most is kéne valami változtatás a játékba... Gondolkodtam... és... beraktam a CS szinkronokat.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17876 üzenetére
Van ám itt az oldalon aki vágja a DDS szerkesztést, ha most lelőnének akkor sem tudnám megmondani ki az.
Ha olvassa ezt az illető Stalker, akkor megkérem, hogy legyen szíves segítsen Balathruin barátunknak a munkájában! Nagyon köszönöm.
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #17875 üzenetére
Az ott szopatós hely, ráadásul nálam az a pöcs szolgálatos ellenség lett és ráadásul hallhatatlan és állandóan megtámad. Ott azt szoktam csinálni, hogy a szennyvíztisztítóban ki írtom a zsoldosokat. Annak is van egy jó módszere, a déli fennsík felől megyek be az utolsó kerítés résen, futás a létrához fel a vastag csőbe ahol a szerszám készlet is volt. Az bevisz az épületbe, bent a csőből lelehet alázni őket. Üres az épület akkor az alfások felé lévő kerítés résen kimegyek, jobb oldalt a domboldal mentén osonok az alfások felé. Amikor elég közel vagyok akkor fedezékből elkezdek lőni rájuk, futás visszafelé egy darabig, megint lövök rájuk és így szépen becsalogatom őket tisztítóba. Futás, mászás föl a vastag csőbe és várom őket a kinti lyuknál, hogy jöjjenek be a kerítés résén és már szabad prédák. Mindig kell néhányat lőni, mert különben visszamennek, ingerelni kell őket.
Nálam a hallhatatlan szolgálatos szívás, mert természetesen ő jön előre amikor csalogatom őket. Nagyobb óvatossággal kell eljárnom, de ezzel a taktikával már többször kifüstöltem őket. 60-70 gauss és mesterlövész puskám van amit begyűjtöttem tőlük. Kb. 80 alfa vezető PDA-ja ebből látszik mennyi csapatot likvidáltam. Sajna van olyan is amikor velük hadakozom a többi Stalker vagy bandita kifosztja a halott alfásokat, ez kicsit bosszantó. Amíg egy alfás is él addig nem érdemes megkockáztatni a kifosztást.
Bocsi, hogy ilyen hosszúra sikeredett az írásom, de segíteni szeretnék mert Ti is rengeteget segítetek nekem, Tőled is sok segítséget kaptam és szeretném viszonozni. -
rétisün
veterán
válasz
shield #17873 üzenetére
általában boldogulok velük, csak tegnap (amikor vittem volna kanevskynek a "tüzijátékot"
) kicsit besokkaltam, hogy én még nem is látom őket, de már simán kilőnek, meg tudják hogy jövök. aztán hiába megyek fedezékbe, ha 2 centit kilógok, már feljövés, illetve akármerre próbáltam visszajutni a szkadovszkra (elfogyott a lőszer a sniperbe) még 3 csapatba botlottam útközben. egy picit talán aránytalanul jobbak, mint az átlag npc-k a játékban.
ja, és mennem kellett sörözni, nem értem rá alfásokkal sz***kodni
-
Balathruin
veterán
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #17866 üzenetére
Milyen fegyverrel mész ellenük?
A Déli fennsíknál ami a képen is látható "álom jó" hely a likvidálásukra, ha tudod honnét lődd őket. Itt pl. a Cirkusz anomáliánál a domb mellé húzódsz, egyesével kettesével jönnek, tökéletes célpontok. Kicsit húzósabb ha azt az "akármilyen" gránátot használják ami leviszi az életerőt és az egészséget, de ez még nem halálos. Ja meg ha nem mind jön támadni hanem elbújik a bokrokban és nem figyelsz. Ennek ellenszere pl. AEK-971, ezen célkövető távcső van, a bokor mögött van de a távcső jelzi, egy sorozat és már fekszik is. A többi irányból való támadás szerintem felejtendő ( kivéve néhány adandó alkalmat). Mindig csak fedezékből szembe szállni velük. Volt pl. olyan amikor a Bojler anomáliában kotorásztam, jöttem volna ki, de látom a domboldalon ahol szoktak tanyázni ott egy-két kutyával hadakoznak. Anomáliából lőttem ki őket, egyetlen egy lövést sem adtak le rám, mert nem tudták honnét lövök. Szinte minden felbukkanási helyüknél meg van a módja a kilövésüknek. Ha esetleg szükséged van rá, csak írj és leírom a tapasztalataimat. -
-
hubai1979
őstag
válasz
Balathruin #17857 üzenetére
Írtam neked megint.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17852 üzenetére
Nagyon jó ez a megoldás a fejlesztésnél.
Ezzel kompenzálva van a ruha hibája. Priviben megbeszéljük a többit.
-
hubai1979
őstag
válasz
Balathruin #17857 üzenetére
Írtam neked privátba.
-
Telda
addikt
A Sniper mod mennyiben tér el az alap SGM-től?
Ott is megvan a zombivadászat, a Sötét völgy, a Katonai bázisok? -
hubai1979
őstag
válasz
Balathruin #17852 üzenetére
Cimbora, légy szíves, adj már némi információt hogyan kaphatnék meg minden cuccot a játék elején.
-
hubai1979
őstag
Letöltöttem egy módot és ahogy csomagolom ki,azt írja,hogy a windows 7 savegame data mappát nem tud létrehozni.Mert valami krisz-krasz írás zavarja ( dds )Ki si csomagolja,be is másolom,de a játék nem indul egyáltalán.
-
Balathruin
veterán
Megcsináltam a láthatatlansági tesztet: 7 méterről lőttem bele a lámpával világító, mester szintű alfásba és nem vett észre senki.
Annyi azért benne van, hogy feléd fordulnak, mivel pár méterről azért hallani a lövést, de nem lőnek a 'semmi'-re.
-
shield
Topikgazda
Nagyon gyorsnak találom a Zóna napok múlását, nekem akkor lenne a legmegfelelőbb ha negyedével csökkenteni lehetne. Balathruin ha jól emlékszem Te írtad hogy lassítottad a játékot, hogy lehet ezt megoldani? Előre is kösz.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17846 üzenetére
Csináltam egy gyors próbát, a rendelési folyamat szépen lezajlik. Még egy-két fájlba bele kell túrni, mert a páncél tulajdonságai közt van olyan ami nem megfelelő. A mod készítői valamit kissé elnéztek, de ezt leírtam priviben. A lényeg, hogy ügyesen megoldottad a dolgot és kívánom továbbra is ilyen jól ténykedj a STALKER világban.
Gratula -
Balathruin
veterán
válasz
shield #17845 üzenetére
Pontosság vs sebzés -> pontosság. Miért? Mert a sebzés nagy részét a páncéltörés adja meg. Pontos fegyverrel meg ez lesz: Fejlövést szereztél (+1, 2, 3, 4, 5...).
Igen, a Sniperben a hangtompítók torkolattüzet is befolyásolják, ami jó.Bár alap stukit így is észreveszik.
Szerk.: Viszont a sniper fegyveremet amikor kicsit fejlesztettem Kordonban, elromlott az egész.
Pontatlan, hamar tönkremenős szemét lett.
A szellemséget meg szerintem holnap meg is próbálom.Én is kíváncsi vagyok mi lesz.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17842 üzenetére
Én is elkezdtem több fegyver fejlesztését, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni belőlük. Eddig az a tapasztalatom, hogy a pontosság fontosabb a sebzésnél. Neked mi a meglátásod?
A torkolattűzmentes fegyver az bejött nálam is a Sniperben. Itt is érdemes lesz kipróbálni.
Kíváncsi vagyok mennyire jön össze a szellem sniperkedésed. -
rétisün
veterán
válasz
Medvelászló #17840 üzenetére
braz: én torrentet töltöttem innen, ez telepítős, tudtommal javítás nincs hozzá (nagyon nem is kell, nem nagyon fagy, meg crashel) magyarítás a fentebb linkelt oldalról.
-
dodopek
addikt
válasz
Medvelászló #17840 üzenetére
Way in pripyat:
Alapjáték 1.6.0.2, oldalamról, letöltések/direkt letöltésekből leszedni az all in one verziót, alatta lévő magyarítást, szokásos módon összepakolod, játszol...
-
Balathruin
veterán
válasz
shield #17841 üzenetére
Nincs mit.
Erősségre meg olyan mint egy alap Exo, de a golyóállósága kb. Nano szintű. Az álcázással nagyon könnyű Hitman-Terminátorkodni, bár még nem próbáltam torkolattűzmentes fegyverrel, mivel azzal érné meg. (Lehet hétvégén kipróbálom Tide+Láthatatlan-t, mert ha nem vesznek észre, akkor megvan a hallhatatlan és láthatatlan sniper kombináció. Kisebb távra meg AS Val.
)
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17839 üzenetére
Az jóóó. Még nem volt rendelés, mert játék helyett az öreg autómat kell bütykölnöm. Remélem azért a hétvégén lesz időm rá és megszerzem. Köszi az infót.
-
rétisün
veterán
válasz
Medvelászló #17837 üzenetére
-
Medvelászló
senior tag
Sziasztok Sztókerek!
Van valami frankó új mod a Kól of Piripócshoz ami újra írja a sztorit van hozzá magyarítás és fagyás nélkül játszható?Legyen benne még sok új fegyó és jó sok zokni amiket le kell hentelni... -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17827 üzenetére
A 'nevidim' leírásában amit készítettél "Továbbfejlesztés tartalma a futási rendszer javítása is, de Szervomotort nem tartalmaz." Rosszul értelmeztem, lehet benne futni?
-
Balathruin
veterán
válasz
rétisün #17834 üzenetére
Ha azt vesszük talált, mert most újra átgondoltam a kérdést és nem jó, mellesleg modban van benne. Ezt a képet használták az Exo prototípushoz (avagy első Exo a játékban). Először néztem is amikor megláttam a ruhát kívülről, mivel olyan mint egy sima Stalkerruha.
Lehet OL2010-ben is benne van, de a 2013 modpack-ban találtam.
-
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #17832 üzenetére
ShoC?
ja nem, ez egész más
-
Balathruin
veterán
Újra a Zónában.
Sniper:
Ki tudja melyik ruhához volt először ez a kép?
Más: Fail -
Telda
addikt
válasz
Alienhun79 #17828 üzenetére
Ez a Misery + SGM 2.1.
Nem látszik az élet.
-
-
shield
Topikgazda
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17812 üzenetére
A mentési hibával kapcsolatban annyit, hogy a Szennyvíztisztító részt kihagytam, az előtti mentést töltöttem vissza. A Cirkusz anomáliától vissza mentem a Szkadovszra és onnét folytattam vadászatot, nem jelentkezett a mentési hiba. Mindig tart valami meglepetést a STALKER.
Amit küldtél még nem próbáltam ki, de hamarosan. Azért az nem nyerő, hogy nem lehet futni a gúnyában.
Te használod? Ha igen akkor pár mondatot írj a tapasztalatodról! Köszi. -
Balathruin
veterán
Ha tudsz angolul: [link]
-
bunfi
őstag
válasz
Physicist03 #17815 üzenetére
Sajnos osztoznom kell a szkeptikusságodban. Szerintem túl nagy fába vágták a fejszéjüket ezzel a dobozos játék megjelenéssel.
-
Physicist03
senior tag
válasz
Balathruin #17816 üzenetére
Ez mondjuk igaz
-
Balathruin
veterán
válasz
Physicist03 #17815 üzenetére
Igen, de Zaton/Jupiter nem lesz benne.
Mellesleg két külön játékra készülnek a modok.
-
Physicist03
senior tag
válasz
Balathruin #17814 üzenetére
A Lost Alpha-ban elméletileg minden benne lesz. Persze csak ha megjelenik egyáltalán
-
Balathruin
veterán
válasz
Physicist03 #17813 üzenetére
Köszi az infót.
Remélem egyszer eljutnak odáig, hogy Kordontól a Reaktorig minden meg lesz, még a Dead City, meg ilyesmik is.
Viszont ahhoz majd kell fejleszteni a motort is, mivel szerintem nem fogja bírni. SGM 2.2 így is eléggé leterheli.
-
Physicist03
senior tag
Vannak egyébként kisebb infók ismét az SGM 3.0-val kapcsolatban.
Az előző verziókból már jól ismert 9 területen kívűl megtalálható lesz az új modban "Bár", a "Rosztok gyár" és a "Szeméttelep" is. Tervbe van még véve Yantar a laboratóriummal együtt és Radar is, de ezek még nem biztos, hogy benne lesznek. Ez a mod is az RPG vonalat próbálja majd egy picit jobban erősíteni, rengeteg tanulható dolog lesz benne. Néhány új tárgyról is szó esett, mint például a GNSS konduktor (ez olyasmi lehet mint a GPS konduktor, viszont ez már nem csak egy területen belül teleportál,hanem más területekre is), újfajta személyes hátizák, amelyeket ha elhelyezünk különböző területeken, akkor a bele rakott cuccok mindegyik területen előrhetőek lesznek (gondolom ennek sokan örülnek majd, mivel speciálisan a játékosok kéréseire lesz a modban), artifakt scanner, amit az anomáliákban lehet elhelyezni és ha artifakt jelenik ott meg akkor kapunk róla üzenetet. A 2.2-vel ellentétben itt már lesznek új fegyverek is, nem csak azok amelyek az alapjátékban voltak. Egyelőre ennyi új infó van, de később lesznek ismét.(#17811) shield: Akkor nincs jobb ötletem
-
shield
Topikgazda
válasz
Physicist03 #17806 üzenetére
Nem töröltem, mert már a Snipernél figyelmeztettél. Amelyik mentés nem működött azt nem töröltem hanem rámentettem.
rétisün meglepni azt megtud, nem is akárhogy.
-
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #17808 üzenetére
köszi, erre akkor majd figyelek ezután. hiába most nem okozott problémát, egy stalker játék mindig meg tudja lepni a gyanútlan játékost
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17805 üzenetére
Akkor mi a problémája, ezért szoktam mindjárt javíttatni, hogy ne legyen sok egység? Ezzel múlatom az időt, hogy fegyvereket felszerelem mindennel ami van hozzá. Ha eladom akkor nincs időtöltés és mit kezdjek a pénzzel az nem szórakoztat. Arra költöm a pénzt, hogy megvegyem a tartozékokat. Minden cuccból megtartok néhányat ami szerepelt a játékban, az alap játéknál is begyűjtöttem őket. Az igaz, hogy a jó cuccokat szinte mind megtartom. A gaussból és egyes mesterlövész puskából van vagy 60-70 darab.
Most néztem, az alfa parancsnokok PDA-jából van vagy 80-100 darab. Itt is jól megy a vadászatuk mint a Sniperben. Hiába van jó páncélom ha jól eltalálnak, akkor egy lövéstől is fekszem. Nyílt terepen csak a meglepetés erejével lehet lekapni őket. -
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #17806 üzenetére
én csináltam olyant, az baj?
mod: ja, én akkor töröltem mentést, amikor azt a mentést visszatöltve fagyott a játék, ez eggyel korábbival után már jó volt.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17802 üzenetére
Arra lennék kíváncsi, hogy a játék hogy tartja számon cuccokat. Pl. van 100 eü csomag, ha ezt a 100 darabot kiszórom a földre akkor 100 külön egység, de ha bent van a tatyóban akkor 1db 100-as szorzóval. Vagy ott is 100 külön egységnek számolja, mert akkor sz@r van a palacsintában.
hubai1979 még ezután akarok pripyatba menni.
-
Balathruin
veterán
válasz
shield #17801 üzenetére
Adj el egy jó nagy adag cuccot, aludj 1 napot, hogy tuti frissüljön a kereskedő és próbálj meg menteni. Hátha.
(Nem muszáj fegyvereket/páncélokat eladni, de szerintem orvosi cuccokat adj el először, mert azzal is rengeteg zsé jön, meg akkor sokkal de sokkal kevesebb lesz a spawn mennyiség.) -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #17800 üzenetére
Már sehol sem tudok menteni a zatoni pályán.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Óvodások homokozója
- Medence topik
- Donald Trump azt mondja, hogy megtalálta a TikTok vevőjét
- Vivaldi (böngésző)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Hardverkemping június végén
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 8GB Fractal Design Define R5 FSP 750W
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged