-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alienhun79
tag
válasz
shield #18890 üzenetére
Nálam ez a verzió van fenn:
Na ezt a verziót nem kívánom senkinek, van benne egy apró programozási hiba, a log fáljba amit ír hibaüzenetet az időnként 1.5 gb -ra is rúghat
túlcsordulás program hiba, mikor észrevettem közel 30 gigabájtocska figyelt a logs könyvtárban
Én most mindent amit a Levesemről tudok át nyújtom nektek:[link] ,[link]Ha jól emlékszem ezt a verziót valakinek a webtárhelyéről töltöttem le, csak nem emlékszem kié volt.A verzió előnye az volt, hogy nem kellet neki SHOC alap game, hanem egy games könyvtárba kipakolta magát és ezen belül van egy options mappa, amiben vannak a grafikai extrák, god mode, hol s hogy induljon stb.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lenne egy kérdésem ALL, ez egy Shadow Chernobyl mód, miért nem ott hánya vetjük meg az okosságot, ott is van rátermett pajtik aki segíthetnek, segítenének [link] ez nem szőr szál hasogatás csak egy kérdés, mert engem nem zavar d(O_X)b -
Antonius1978
addikt
-
rétisün
veterán
válasz
#67026816 #18893 üzenetére
és (#18894) dodopek: én támogatom az ötletet, és előre is köszönöm, ha fáradoztok vele
sajnos segíteni viszont nem tudok, mert a csekély angoltudásomat számítógépezés, különböző (leginkább fps) játékok) játszása, és feliratos filmek/sorozatok nézése közben szedegettem össze
-
#67026816
törölt tag
válasz
janinitez45 #18891 üzenetére
Akkor mit szolnatok a Stalkersoup leforditasahoz? Shield, Alienhun79, Antonius1978, pvtneo, Balathruin, Op.erik es Janinitez45, akik eddig beszeltunk rola, de persze masok is... A mod mellet szol, hogy jelenleg talan ez kecsegtet a legtobb eddig nem latott ujdonsaggal, helyszinekkel, amik nagy valoszinuseggel hosszu hetekre a monitor ele szogeznek majd minket. Mar el van kezdve, persze azon is van meg mit csiszolni, de a finomitas mar a legkevesebb. Ha mind bevallalunk a hatra levo legnagyobb xml-ekbol egyet, akkor mar gyakorlatilag meglesz a magyaritas. Velemenyem szerint, ami sok anyagot jelent es nem fontos a jatekmenet szempontjabol, azok a sztalkertortenetek. Ha a dialogokat , a story meg a kuldetesek nyelvi anyagait megcsinaljuk, akkor mar keszen is lesz a mindenki szamara jatszhato mod. A tobbi mar csak a tokeletesites, amit vagy bevallalunk meg, de az sem baj, ha nem. Akkor most hogy legyen? Linkelhetem a fajlokat?
-
Antonius1978
addikt
válasz
janinitez45 #18891 üzenetére
En benne vagyok, de csak olyant vagyok hajlando forditani, aminek valami jo egyedi tortenete van es stabil. (a WIP az alap amihez viszonyitok).
Mas : kozben irtam RobberBaron-nak is, vazaltam hogy egy magyar modrol almodom stb.Az alaptortenetet en talalnam ki, ti melleje meg kitalalnatok mellekkuldeteseket, vagy + otleteket a fo szalhoz.
Na mit szóltok hozzá ? -
janinitez45
tag
válasz
shield #18890 üzenetére
Szerintem shield -nek igaza van ebben a dologban :ui.: még annyit tennék hozzá, hogy elég kevesen vagyunk itt, de ez nem jelenti azt hogy ilyen kevesen játszanak a modokkal. Szerintem sokak akik játszanak vele fogalmuk sincs, hogy itt egy kis társaság ügyködik.
Foglyunk össze mi kevesek nézzünk ki egy modot ami elég stabil és sokan nyomnánk majd daraboljuk fel a szöveget, osszuk szét a vállalkozók közt fordításra ! Na mit szóltok hozzá ? -
shield
Topikgazda
Megértelek és félig-meddig igazat is adok neked, de Alienhun79-nek is igaza van. Gondolom szoktál olvasgatni a Magyarítások Portálon is, ott kiderül hogy a "Nagyobb" fordítók is megküzdöttek az elismerésért és már néhányan hivatalosan is fordítanak. Nem csak olyannal találkoztak, hogy kevesen köszönték meg hanem olyannal is hogy "leszólták" a munkáját. Kitartással, sok munkával és több honosítással elismerést szereztek. Ha még jól tudják publikálni a munkájukat az már főnyeremény. Természetesen az elhatározásodat tiszteletben tartjuk, mindenkinek saját magának kell eldöntenie mit kíván az érdeke.
ui.: még annyit tennék hozzá, hogy elég kevesen vagyunk itt, de ez nem jelenti azt hogy ilyen kevesen játszanak a modokkal. Szerintem sokak akik játszanak vele fogalmuk sincs, hogy itt egy kis társaság ügyködik.Alienhun79 a tárhelyen lévő torrentet (Stalkersoup) felraktam, ráraktam a patch-eket, de nem lett ....36-os csak ...25-ös. Felrakom a db. fájlosat, talán az már rendesen patch-elve van. Olvastam hogy a db. fájlokat gyorsabban tudja kezelni a játék, de nekünk a "gamedata"-s kell a nyelvi fájlok miatt. A db.-ből kiszedni ki lehet, de a vissza tömörítése az probléma lehet.
-
op.erik
aktív tag
válasz
Balathruin #18886 üzenetére
tökéletes!
nekem a fegyverek fejlesztések smakkolnak... de úgyis meglátod, ha elküldöm mikkel haladtam...
ENG mappa -
op.erik
aktív tag
Így, hogy nagyon felbuzdultatok ezzel a fordítás dologgal, nekem elkélne egy kis segítség az AMK Devolution 2.0-ban... Ugyanis több ember hamarabb végezne vele.
Ha kellenek a szöveges fájlok, el tudom emailban küldeni. Csak akkor jelezzetek, hogy ki lenne benne!
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #18881 üzenetére
-
Alienhun79
tag
válasz
#67026816 #18880 üzenetére
Egyet értek veled, egy mód minőségi össze tákolása szerintem borzasztó idő és család ellenes.Amit olvastam Deziékről a legnagyobb bajuk az, hogy a lelkes embereik elkezdenek valamit és abba hagyják s neki kell a fél munkából egészet csinálni.
Antonius: Kicsiny baltácskád nagy fába vágnád, nem akarom a lelkesedést lohasztani, de amiket olvastam a Misery móderekről vagy a Complete emberektől nem kis melódia.Apropó valaki a moddbén módol egyedül egy éve, nem rég olvastam itt, ő neki van tapasztalata, lehetne ő főnökAzt hiszem ő az ,de nem vagyok benne biztos [link]
-
#67026816
törölt tag
válasz
Antonius1978 #18878 üzenetére
Csatlakoznek en is ehhez a rogtonzott barati tarsasaghoz, ha lehet, mert ez mar nekem is sokszor megfordult a fejemben. Csak ez a csapjunk bele egy modba dolog kisse gyermeteg elgondolas(ne erts felre, abszolut egyet ertek), mert akik ezt kitalaljuk, szinte semmilyen szakmai hatterrel nem rendelkezunk, aki meg igen, annak vagy van eleg dolga(pl. dezo), vagy egyszeruen nem fog par lelkes, de csak lelkes Stalkerrajongoval foglalkozni. Ha pedig megis, akkor mar mindenki beletenne az elkepzeleseit, m szerintem mindenki egy kicsiz maskepp latja az idealis Zona kepet, es mindent meg nem lehet megvalositani egyszerre. Ettol fuggetlenul, valaha is elindulna egy ilyen project, es valaki megtanitana gyorstalpaloban a kuldetesszerkeztest, szkriptelest, nekem ez a melo tetszik legjobban, akkor szivvel lelekkel dolgoznek rajta egesz ejszakakat is, ha kell. Elnezest az ekezetek hianya miatt, es a kritikus hangnemert!
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #18876 üzenetére
Azt hiszem hogy mi baratok leszunk
-
pvtneo
csendes tag
válasz
Alienhun79 #18856 üzenetére
Innen melyiket kell letölteni ? [link] Van 7 letölthető dolog.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #18873 üzenetére
Biztos segítenék a magyar modban, mivel elég jól átlátom a kisebb configokat. Igaz, nagyon nem tudok belenyúlni, de már gondoltam ilyesmire.
-
PeL
addikt
válasz
Alienhun79 #18872 üzenetére
Nem a profit itt a lényeg
Nem kértem pénzt sosem a fordításért és meg sem fordult a fejemben
Csupán arról van szó hogy pár tíz ember játszik aktívan a moddal, nincs közönség érted
A Stargate Universe című sorozatot is azért nem fejezték be mert nem volt nézettsége (pedig az SG-1 és az Atlantis elég nagy siker volt világszerte), így már nem volt lelkesedés és inspiráció a további részek elkészítéséhez. Remélem így már érted mire célzok
-
Antonius1978
addikt
Nem tudom, hogy megkoszontem-e a forditasod (mondjuk en az Enottal jatszodtam, de gondolom keves elteressel ugyanazt hasznalja amit te forditottal), ha eddig meg nem, akkor most koszonom.
Alienhun79 ertem.
En is segithetek a forditasban, en mar egyszer neki is fogtam a WIP-nek, de ha jol emlekszem, akkor LEO mar leforditotta (halistennek)
PeL ha mar Skyrim, le van az forditva, es a kiegeszitoi is ? asszem kb 2 eve jatszodtam vele angolul, jolesne magyarul is vegigtolni - mostmar a masik oldalon.
A forditas kapcsan : engem kurvara nem erdekel az elismeres, a lenyeg az, hogy olyan is tudjon jatszani, aki nem ert angolul, es teszem hozza, en is szivesebben olvasom a szoveget magyarul, mint mas nyelvenAmugy skacok ! mi a fenenek kellene annyit forditani, csinaljunk MI egy magyar kiegeszitot, izes magyar nyelven
Amikor Dezowave valamit irt volt valamelyik forumba, irtam neki egy ilyent :Udv Dezowave.
Ha jol ertettem, akkor te vagy ennek az uj Lost Alpha jateknak az egyik fejlesztoje.
Ha vegzel ezzel a munkaddal, mit szolnal, ha csinalnank valami magyar vonatkozasu modot a Call of Pripyathoz ?
Epp most olvasok egy konyvet, Lengyel David : Holtak Vilaga cimmel. Amolyan zombis tortenet, a legelso ami Magyarorszagon jatszodik.
Meg mielott olvastam volna, kb vagy 2 honappal ezelott, mar azon tortem a fejem, hogy hogyan lehetne egy jo zombihentelos modot csinalni a COPhoz, mert megihletett az elso magyar zombis konyv, az egyik magyar iro osztotta meg a cikket a Facebookon.
Nos, kellene egy normalis tortenet, es mar nezegetem kulonbozo modok fegyvereit, hogy melyek hasonlitanak a magyar fegyverekre...
Mit szolnal hozza ?Aki aktiv forumtag, kitalalhatna egy kuldetest, es megirna hozza a szoveget.A magyar fegyverek anyagat epp most gyujtom, - ne feledkezzetek el az AK-s kepekrol - mar csak a helyszinek kivalasztasa,a tortenet egybefuzese es a kuldetesek/jatekmenet programozasa maradna
A kiegeszito magyar neve is jol hangzana : Holtak Vilaga, es angolul is eleg frappansan hangzik, hogy World of Death, roviden WOD
Na, mit szoltok hozza ? -
Alienhun79
tag
Részben igazad van, de kicsit úgy érzem a sok no name nevében azt kell, hogy mondjam, aki letölti a munkád szerintem azzal meg is köszöni, tudom ez sovány vigasz.Szerintem a jövő a módolásban van, miért is Black Mesa, vagy a zombis mód Arma 2 -nél (nem jut eszembe a neve) Misery 1-2.Szerinted Pel őszintén, kinézed sok magyar gamerből, hogy cső fps-kel xarakodik már 10 éve, multiban igen, de az más tészta.Igen is dolgozzál sokat
, hogy tudjanak rólad, haljanak rólad, de ez nem egy-két... mód után fog eljönni, mint a sült galamb.Komolyan nem bántalak, csak próbállak bátorítani, ja és kívánom a sikert minél hamarabb (LA) amiből profitálni tudsz.Ha ilyen ügyes vagy valamiben, ne hagyd a polcon porosodni.Még egyszer, senkit sem, főleg téged nem akarlak elítélni, csak buzdítani.Mondja ezt egy gyarló, utca ember, és ha segíthetek segítek, de nem tanultam angolt és programozást, viszont van sok söröm
-
#67026816
törölt tag
válasz
rétisün #18868 üzenetére
A mod honlapja:[link] és ott van letöltőlink is alul.
shield: Sajnos játék közben nem sok vehető észre a fordításből, hiába van benne sok fájl, csaltam kicsit, és úgy halattam velük, hogy a legkisebekkel kezdtem. Egy 30 kb-os xml, már elég tetemes mennyiségű szöveget tartalmaz, ezért az ilyen 100kb-osak nálam már szóba sem jöhettek.
Dehogy! teljesen össze lett hasonlítva, lépésről lépésre. Ha ilyen gagyizásnak álltam volna neki, akkor fel sem tettem volna ide inkább
Pel: bevallom nem tudtam, hogy ez a Te kezed munkája. Már több, mint 100 órát sgm-eztem, vagyis sokkal többet, úgyhogy most komolyan: Köszönöm szépen a munkádat, nagyon király lett a fordítás!!!!!
-
PeL
addikt
válasz
shield #18864 üzenetére
Akkor most őszintén leírom a gondolataimat a témáról
Sokan tudjátok hogy anno igazából már az SGM 2.2-t sem állt szándékomban lefordítani, csak mivel én is kedveltem a modot, plusz itt is volt némi igény rá bevállaltam miután Leo említette hogy besegítene, meg neki úgy rémlik volt már készen 1-2 fájl is lefordítva így elég sok munkát megspórolt nekem. Meg hát ugye ott volt alapnak a 2.0 fordítása.
De még így is elég sok fordítandó maradt a 2.2-ben végül. Elhiszem hogy nagy örömet szereznék, de ahogy láttam elég szűk réteg játszik ezekkel a modokkal, így nincs is bennem annyi inspiráció hogy nekiálljak, oké hogy ti itt páran értékelitek a munkámat ill. munkánkat amit belefeccöltünk és ezt utólag ismét meg is köszönöm, de sokan azt sem tudják hogy lehet modolni a stalkert ill. nem értenek hozzá, a modok nagy részéről nem is tudnak az emberek. Szóval azért ez mégsem ugyanaz mint egy nagy játékot fordítani, amit ezrek, tízezrek vagy akár százezrek várnak mint teszem azt egy Morrowind, Oblivion vagy Skyrim. Azt tuti szíves örömest csinálnám mert tényleg rengetegen elismernék a munkát vagy épp kritizálnák
Bevallom az elvette a kedvem picit hogy miután lefordítottam az SGM-et, azóta össz vissz max 10-15 embertől olvastam itt hogy köszöni. Nem számítottam arra hogy világszenzáció lesz ezt elismerem, lévén hogy ez csak egy mod volt. De tekintve hogy több százan letöltötték az SGM magyarítást ez elég kevéskének hangzik
És pont azért várom a Lost Alpha lehetőségét is mert ott legalább több ember felfigyelne (többek között) a munkámra, esetleg helyet kapna a nevem a credits listában
Szóval értitek... Szívesen és lelkesedéssel csináltam (Leo nevében nem tudok nyilatkozni
) az SGM magyarítást is nektek, és a Lost Alphát még annál is jobban fogom ha esetleg bekerülök a fordítók közé. De ilyen kis modokat sztem nem vállalok többet, a kereslet hiánya miatt
-
shield
Topikgazda
Balathruin és redzsi84 már egymásra is találtatok.
redzsi84 letöltöm és megnézem, hogy áll az eddigi fordítás. Kiszedem a játékból a legfrissebb nyelvi fájlokat, mert egy év alatt igen csak változhatott. Az eddig megjelent összes fordítást felhasználhatjuk, mert az nagy segítség. A db. fájlos verzióból szedem ki a fájlokat, valószínűleg az lesz a legfrissebb.szerk.: "A tudsz mondani valami érdekeset" , na ez nálam sem megy már. Ezért kellene egy jó angolos, aki ezeket lefordítaná.
-
#67026816
törölt tag
válasz
shield #18857 üzenetére
Sziasztok! Említettem már, hogy egy éve belekezdtem a Stalkersoup fordításába, nem sokáig jutottam, az eredeti játék magyar nyelvi anyagát, viszont teljesen beleimportáltam. Sok a hiba benne, mivel webes fordítót használok, és abból fogalmazom értelmes magyarra a szövegeket. De ha valakivel itt nekiállhatnék a fordításnak, lenne az ismerőseim között is profi angolos, akivel gyorsan haladhatnék, de mivel neki semmi köze a játékhoz, egyértelmű, hogy nem állok vele neki az egésznek, mert ezt csak szerelemből lehet végigcsinálni.
Szétoszthatnánk a fájlokat, és mindenki dolgozhatna a saját részén, így nem hiszem, hogy olyan borzalmasan hosszú lenne.
Na mindegy, egyelőre itt van amit eddig csináltam:[link]Ez most úgy, ahogy van működik, csak egy jó angol tudásúnak kellene átfutni rajta...
"A tudsz mondani valami érdekeset" kérdésekre a hosszú storykba bele sem kezdtem, mert azt gondolom vannak annál a játékélmény szempontjából fontosabbak is. -
shield
Topikgazda
Begyűjtöttem jó néhány modot amihez vannak angol nyelvi fájlok, mint pl. Merge mod vagy a FERR-UM 0.5 mod és még van néhány. Hajlandó volnál bevállalni belőlük, nagy örömet szereznél itt a topik lakóknak.
szerk. egyáltalán idén még várható a Lost Alpha?
ui. nem tudom, hogy csak én vagyok ilyen, de nagyon szeretem magyarul játszani. Tudom mekkora munka fordítás, kicsit foglalatoskodtam vele és rettenetesen becsülöm azokat akik bevállalják ezt a munkát.
-
PeL
addikt
válasz
shield #18862 üzenetére
Hát igen, sajnos a legtöbb mod orosz eredetű, és lusták angolul kidobni eltekintve pár ismertebb projecttől. Pedig az sem lenne nagyobb munka mint angolról magyarra. Gondolom ott az oroszoknál is ismerik sokan az angol nyelvet
Meg amúgy várom már dez0-t hogy elkezdhessük végre a Lost Alpha magyarítását
-
shield
Topikgazda
Sajnos sok újdonság nincs, eltekintve jó néhány orosz nyelvű modtól. A régebbieket kellene honosítani amihez legalább vannak angol nyelvi fájlok. Volna talán ígéretes orosz, de annak fordításához találni valakit...
Nem tudom meddig fogják még fejleszteni, de hamár 16GB-nyi a mod, akkor már tudhat valamit.
-
PeL
addikt
válasz
shield #18860 üzenetére
Attól hogy nem nagyon írok be ide mostanában (nem stalkereztem mostanság) attól még szoktam olvasni a topikot, hátha van valami újdonság
(#18860) shield: Láttam, éppenséggel meg lehetne csinálni de egyrészt ahogy ti is írtátok iszonyatos mennyiségű szöveget tartalmaz, plusz amíg ilyen intenzitással frissítik azt a modot nem látom értelmét sem nekiállni, mert lehet a köv. frissítésbe belepakolnak egy rakat új szöveget vagy változtatnak a régebbieken, amivel megint elölről át kéne nézni az egészet, ill. újra fordítani. Nagyon nagy munka lenne az.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #18858 üzenetére
Sajnos Pel elég ritkán néz be ide hozzánk és úgy értelmeztem, hogy nagyobb munkába nem akar bele kezdeni, sajnos. Még bíztam a Ficsoportban, de nem számíthatunk rá, hogy Stalker modokat fordítsanak.
ui. közben megjelent.
Pel a Stalkersoup fordításáról beszélgettünk. Jó lenne ha valaki megcsinálná. Érted, ugye...?
-
PeL
addikt
válasz
Alienhun79 #18858 üzenetére
Miben is?
-
shield
Topikgazda
válasz
pvtneo #18855 üzenetére
Én a szerző tárhelyéről szedtem le. Van ott hozzá egy patch ami két fájlból áll (kb. 400 és 600MB) és a xxxx36-os patch. Ezeket felraktam, de csak xxxx25-ös verziónak mutatja. Meg van a db fájlos verzió is amit elvileg gyorsabban is tud kezelni a játék. Ezt azért raktam fel mert érdekelt a nyelvi fájlok, a másikból is kilehet szedni, de a visszapakolása az már gond.
Rengeteg az új szöveg benne és elég terjedelmesnek néztek ki, ide már egy jó englis tudású emberke kellene a fordításhoz. Abba is hagytam, semmi kedvem játék közben szótárazni. Egyenlőre hanyagolom, lehet a későbbiekben azért megjön a kedvem hozzá, sajnálom azt a sok orosz nyelvű modot is ami így kimarad. Hiába, nagyon megszoktam már magyarul, így inkább játszom a magyar alap játékokkal és modokkal.
Érdekes a színvilága, nagyon sötét és komor, lehangoló. Ami talán életszerűbb a Zónának. -
Alienhun79
tag
-
Aarpok
őstag
válasz
#67605760 #18853 üzenetére
Mivel a módban van rang rendszer így az elején még nem vagy profi céllövő és még valószínűleg a fegyverek is félre hordanak.Csípőből vagy irányzékkal célzol? Emlékezetem szerint ez mindig így volt és később mikor már tudtam fejleszteni illetve nőtt a rangom egyre jobban ment a lövészet is.Olyat már én is láttam,hogy átlőttem a fejét és nem hatotta meg.
(#18851) Dhampir
-
#67605760
törölt tag
Feltettem a sima SGM 2.2-őt a gun addonnal. Nem tudok lelőni egy banditát se. Távolról nem ment, gondoltam béna vagyok. Közel rohantam, és az akval kitáraztam a banditán, minden egyes golyó a mellkas-nyak-fejhez csapódott. Nem halt meg. Ilyenkor mi van? Nem tudok megölni senkit. Ez bug?
SGM 2.2, fix, addfix, guns addon, gun patch, magyarítás
-
Antonius1978
addikt
válasz
Alienhun79 #18845 üzenetére
Az uj jatek inditast hogyan erted ? Miutan nem tudsz betolteni egy allast, inditasz egy uj jatekot - elmented vagy sem, es utanna megprobalod visszatolteni az elozo allast ?
Aarpok mostanaban nem inditottam el a jatekot, de akkor lehet hogy nekem is csak Dx10-et tud a kartya, mindenesetre en a legalsot valasztottam, csak ugy heccbol es kivancsisagbol.
1 gigas 9500 GT kartyam van. -
Dhampir
félisten
válasz
Aarpok #18850 üzenetére
Ja, vagy Jaynek és Néma Bobnak.
-
Aarpok
őstag
válasz
Antonius1978 #18840 üzenetére
-
Aarpok
őstag
válasz
Dhampir #18839 üzenetére
Nekem Nvidia kártya van a laposban és mindig friss driver - el Bocs ha értetlenkedek,de mi köze van a drivernek ahhoz,hogy fut - vagy nem fut a mód statikus fényekkel?
Még David.me oldalán is van erről figyelmeztetés (All-In-One) : ATTENTION: This mod will not run on static lighting. -
Alienhun79
tag
válasz
pvtneo #18829 üzenetére
Kilép időnként, a baj az "Kekeeci"
szerint, ő a megmentőm a SHOC fórum itt PH-n, kicsit hanyag volt az angol fordító és nem megfelelő a betű karakter kezelés, és ne felejtsük el azt sem, hogy béta az az folyamatos fejlesztés alatt van a game, lehet még több hiba is... Ha segíthetek akkor : rendszergazdaként indítani, statikus világítást használni, auto mentés kikapcsolás,legfrissebb patchal indítani,mindig új játékot kezdeni, a log hiba üzit mutasd meg a megmentőnek
hátha megoldja a gondod, én freeplayel játszok a fő küldik így nem akasztják meg, hát ennyi
-
rétisün
veterán
válasz
#67605760 #18843 üzenetére
néha még az enottal sem mennek
nem hogy más modokkal.....
apropó, az auto-mentést ajánlott kikapcsolni, mert sokszor az teszi tönkra a játékot. pont az enotban van egy rész, a katonai raktáraknál, ahol az auto-mentés után egyszerűen nem töltötte vissza a mentéseket, és ez nem csak nálam cseszte el az egész addigi játékot
-
rétisün
veterán
válasz
#67605760 #18841 üzenetére
játékmenetben nincs különbség, leginkább grafikában, fegyverekben térnek el, meg egy-két apróság (némelyik idegsítő, pl. az enotban (ha jól emlékszem) alig lehet futni, mert pillanatok alatt kifulladsz, meg a gyógyszer használattól megéhezel, ilyesmik)
bár ezeket meg lehet buherálni -
#67605760
törölt tag
Srácok, tulajdonképpen az SGM 2.2 és az ENOT között mi a különbség? Van tartalmi különbség, vagy csak a mod beállításai különböznek?
Az enot valami 3 giga, viszont az SGM 2.2nek 700 megás az install exéje :/
-
Aarpok
őstag
válasz
Antonius1978 #18835 üzenetére
A statikus az DX8 én pedig objektum - dinamikussal vitten végig gond nélkül.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Aarpok #18832 üzenetére
En Dx9-en, az a dinamikus, nem ?, probaltam, aztan attettem Dx10-re, ami a statikus talan ? Fene tudja, de en asszem Dx10-en vittem vegig a jatekot...vagy Dx11-en ? nem tudom, de a legjobb beallitasokkal.
Es nekem nem fagyott ki soha (talan 1-2x amikor a viruskeresom frissitett), es az Undergroundnal sem volt semmi gubanc mint masoknak itt a forumon. -
Antonius1978
addikt
válasz
Alienhun79 #18827 üzenetére
Nagyon koszonom a kepeket
Az irani AK hasonlit a magyar AK-55 / SA85-re, az AK 74 meg a magyar NGM-re (ez utobbinal a szinek nem stimmelnek, de ez van). -
pvtneo
csendes tag
Stalkersoup-osok !!! Nektek nem lép ki a játék, semmilyen hibaüzenet nélkül !?
-
#90933760
törölt tag
válasz
janinitez45 #18825 üzenetére
Mert egy fHD monitoron már az 1600 is hányinger. 800x600-ba toljam akkor? Majd meglátom mennyit megy, legfeljebb nem játszok.
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #18810 üzenetére
-
janinitez45
tag
válasz
#90933760 #18824 üzenetére
A középkategóriás Radeon 9600 kártyákat felváltó X600 grafikus vezérlők RV380 chipje szintén DirectX 9.0 kompatibilis, de még "régebbi", 0,13 mikronos gyártástechnológiával készül. A 4 pixel és 2 vertex futószalaggal ellátott grafikus processzor 500 MHz-en fut az X600 kártyákon, melyet 740 MHz-es memória szolgál ki. A kártyából kapható lesz alacsonyabb órajelű Pro változat is. Szerintem folyamatos mozgoképet ne várjál ettől a karitól .-
-
#90933760
törölt tag
Ati X600-zal tolja valaki? Mivel a 6870-et eladtam és még nem állt össze a másik gép meg ahogy elnézem jó darabig nem is fog, csak ezt tudtam szerezni áthidalónak. De hát ez nagyon gyér, a 2600XT-n fHD lowon ment a játék, ez a kari kb. feleannyit tud akkor 1280x720 lowon talán tudok majd játszani...
-
#67605760
törölt tag
válasz
janinitez45 #18820 üzenetére
Azért bíztam ennyire a gépben, mert elég régi ez a játék :/
Sima sgm2-őt még nem próbáltam mert ha minden igaz, akkor a gunmodot, és minden hülyeséget fel kéne hozzá tenni, hogy az ENOTTAl azonos legyen. Ráadásul a mentéseimet nem akarom már elveszíteni..
-
janinitez45
tag
válasz
#67605760 #18819 üzenetére
Értem ! Ezek a modok nincsenek optimalizálva ezért eszik a memóriát , a program 1- procimagot használ azt rendesen . 512 megás kártya ép hogy elégséges .Elnézésedet kérem nem a gépedet akarom becsmérelni, de mint mondottam a program nincs optimalizálva . Én a sgm 2- vel játszottam még anno .
A kifagyás hogy kővetkezik be ? Próbáltad a sima sgm 2 -t hogy az is kifagy-e ?
Én most a Way in Pripyat:-al játszom és jól megyen még azon a pályán is átmentem ahol lefagy a tőrt verzioval. -
#67605760
törölt tag
Win 7 32 bites, 2 giga ram, E4400 Proci, 8800 GT videókari. Mivel grafikai mod nincs feltéve, ezért szerintem több mint elég ez a konfig.
Stalker, Sgm 2.2 ENOT, fix, magyarítás.
Dx8ban játszom ráadásul low grafikán...
-
#67605760
törölt tag
Sima SGM 2.2 ENOT sorrendben a fixel, és magyarítással. Ennyi. Semmi többet nem mertem rárakni mert akkor már amúgy is szétfagyná magát.
-
rétisün
veterán
válasz
#67605760 #18815 üzenetére
melyik mod? minden javítást feltettél hozzá?
én végigjátszottam a sima sgm 2.2-t, az enotot meg a snipert is.....nem mondom, hogy crashek nélkül (összesen vagy 8x kezdtem el őket
a legdurvább az volt, amikor az enotot a katonai raktáraktól nem tudtam folytatni
) de azért végigvittem mindhármat, már ha ezekről van szó egyáltalán....
annyi mod van, nem tudom követni ki melyikkel játszik éppen
-
#67605760
törölt tag
Srácok, én teljesen feladtam ezt a játékot. Játszhatatlan. Épp kezdeném megszeretni, benne van már 6 órám, már tökre élvezem az egészet, és már ott tartunk, hogy nem csak a híd utáni bázisnál, de ha átmegyek a híd alatt Kordonon, akkor 10 másodpercen belül lefagy. Nem tudok játszani, nem tudok a híd alatt átmenni mert kifagy a játékom.
Biztos nincs rá semmi megoldás? 502-es hiba :/
-
dodopek
addikt
válasz
AAgAm66 #18811 üzenetére
Én is ugyanígy jártam, és lövésem sincs, hogy miért. Szerintem(lesz aki ezért megkövez), hagyd a fenébe az enotot, szedd le a sima 2.2-t, és let's play...
Antonius!
Egyrészt be lehet állítani, hogy induljon a winfossal együtt, és akkor nem lehet elfelejteni. Másrészt van egy beállítás, ahol 1+2, 1+3, stb beállítás is van, ott lehet a két magot kijelölni. (többet felesleges)Nem vagyok otthon, nem tudok képet adni, találd meg magadnak... -
kislaki92
senior tag
sziasztok! a misery 2.0-ban valaki találkozott már random kifagyásokkal.zantonban vagyok és általában a szkvadovszk közelében meg most a másik hajón is csak befagyott...de úgy ,hogy a gépemnek semmi reakció..tehát nem elhetett lenyomni a ctrl+alt+dellel...és ez nem egészséges a gépemnek miután tegnap jópárszor újrakellett csak úgy indítanom resettel.kaptam is egy kéket...meg egy pixeles képernyő elmosódást...szóval valaki ebben?lehet,hogy a dx11 lenne a probléma?
-
AAgAm66
csendes tag
válasz
dodopek #18807 üzenetére
Köszi!
Más kérdés: felraktam a játékot, Enot mod nélkül, hibátlanul ment. A játék mappájába bemásoltam a gamedata mappát, aztán az orosz mappákat, (ezt nem a gamedatába) aztán a magyarítás mappáit a gamedata mappába. Ez után mindig 1 lépés után kifagyott a játék, mit csináltam rosszul?
-
Antonius1978
addikt
válasz
op.erik #18809 üzenetére
Nos, a fegyverekhez nincs (kivetel az AMD-65, ahhoz mindjart adok hivatkozast).Epp ezert kertem meg Retisunt es tarsait, hogy keszitsenek az AK-krol kepet, amiket te is lattal, hogy a magyar cuccokhoz tudjunk hozzarendelni egy olyant, ami majdnem hasonlit ra.A textura + modell, mert a hatizsakos kepet a fegyverrol en is be tudom illeszteni az felszereles palettara.
[link]
[link]
Ezt a ket texturat talaltam hozza, nem tudom mukodnek-e, es egyaltalan olyanok-e, amelyet be lehetne illeszteni a Stalkerbe.
Amugy valamilyen jatekban el van keszitve :
[link] -
op.erik
aktív tag
válasz
Antonius1978 #18808 üzenetére
Textúra és modell is van hozzá?
-
Antonius1978
addikt
válasz
Aarpok #18784 üzenetére
Erdekes.Szoval abban a modban ez a Beryl ? (lengyel AK valtozat amugy).A Geo 2-ben maskepp nez ki, mar legalabbis a hatizsakban.
dodopek nem ismerem a sorozatot, akkor azert nem jottem ra, hogy ki o
rétisün halasan koszonom a faradozasod, ha talalsz tovabbi AK valtozatokat, ne feletkezz meg rolam.
Amugy az AKM amit adtal, megfeleltetheto a magyar AK-55-nek (faszaop.erik koszi a kepet, de mar megvan - igyekeztem osszeszedni mindenfele magyar felszerelest, sot, mar tettem be kepet a jatekba amikor a WIP moddal jatszodtam (mert az stabil, es gyorsan be is toltott, szoval tudtam kiserletezgetni), ime [link]
[link]
[link]Hubai mikozben visszakerestem a forumon az elozo hivatkozasokat, lattam toled is kepeket (mar nem tudom milyen modbol), ha nem unod, akkor te is csinalj nekem par kepet legyszives, mert ott is lattam ismeretlen AK-kat.
rétisün nekem is megvan digitalisan a 2 metro konyv, es a jatekokat is vegigvittem.Majd egyszer neki kell fogjak en is olvasni, a jatekok miatt nagyon elhanyagoltam a dolgot, pedig van 2 dvd-nyi anyagom.(majd egyszer nekiugrom a sok sci-fi es fantasy regenynek, a fantasybol foleg a magyar Magus sorozat tetszik nekem, nameg a Kaosz vilaga)
dodopek en is hasznalom a CPU Controllt (najo, van amikor elfelejtem), de az nem tud 2 szalat biztositani, hanem ha jol ertem, akkor meg tudod adni a progiknak, hogy melyik szalat hasznaljak.
Tehat azt hiszem alapertelmezetten minden marhasag az 1-so szalon fut, es te meg tudod adni, hogy a COP a 2ik szalat hasznalja, igy elmeletice eloszlik a terheles, nem tudom, jol mondom-e ? -
rétisün
veterán
válasz
shield #18799 üzenetére
"Azt hittem ki hal a hétvégére a topik, mert mindenki Battlefield 4-ezik, de tévedtem"
a BF 3-at elkezdtem, de sztem nem játszottam vele 2 órát....úgy értem amit ténylegesen haladtam benne, nem az újrajátszásokat a fix mentési pontok miatt.
innentől a battlfield 4 finoman szólva nem érdekelelőbb kezdeném el (el is kéne már) a metro-t, mint a BF 4-et.
közben meg assassin's creed 2-t is játszogatom, de ott is idegesít (vagy inkább utálom) a fix mentési pontokat. tudom, hogy a metroban is az van, de abban talán jobban tolerálom
közben ilyent olvasok, ha épp még van rá időm:
-
op.erik
aktív tag
Visszatérve a Secret Trails 2-re... Azt a szutykot mégis hogyan lehet eltüntetni? A HUD többi részét már sikerült eltüntetnem, de ennek a konfigurációs soraira nem lelek. Gondolom a gamedata/ configs/ ui mappában lehet, de melyik fájl tartalmazhatja...
Esetleg valamelyikőtök szokta buzerálni a HUDot?
-
AAgAm66
csendes tag
Sziasztok! A játék kihasználja a több magot? Ha nem, akkor hogyan lehet rávenni, hogy mégis kihasználja?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Google Chrome
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hálózatokról alaposan
- Fotók, videók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hobby rádiós topik
- FOTÓS beárazás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest