-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alienhun79
tag
válasz
RobberBaron #18293 üzenetére
Fú nagyon süti, ha teszt "Pilóta keksz" kell szóljál csak bátran, bármikor tesztelek: Ferrarit,sütit,barátnőt, anyóst- NA JÓ azt azért nem
-
rétisün
veterán
válasz
RobberBaron #18287 üzenetére
részemről várós, pár helyszín abszolút nem ismerős (legalábbis így névről) szóval csak tessék hamar kiadni
-
shield
Topikgazda
válasz
dodopek #18292 üzenetére
"Te lettél a burer..." Burer nem valószínű, de dühös az biztos.
RobberBaron egyáltalán nem lesz benne küldi, annyi sem, hogy hozd el ezt vagy keresd meg azt? Ez szerintem jó lenne benne.
Néztem a linkelt modot, nem semmi minőségűek a képek, és tényleg ilyen a játékban is? A fegyveren látszik a karcolás és szépen kivehető még a recézés is.
Kb. mikorra készül el a mod? -
Telda
addikt
válasz
RobberBaron #18293 üzenetére
Szerintem itt is lennének vállalkozó szellemű tesztelők.
"Pár" modot már végig vittek oda-vissza. -
RobberBaron
tag
Üdv,
A mod egy teljesen freeplay mod a COP motorját használva, de a COP pályák ki vannak szedve, később lehet visszarakom őket, de az már egy másik történet lesz.
A GSC által kiadott pályákból gyúrtam össze egy teljes Zónát, aztán most bele akarok tenni mindent, amitől jó volt a Stalker sorozat, úgy hogy hű maradjon az alapkoncepcióhoz.
Sztori és küldetések nincsenek, minden pálya szabadon átjárható kezdettől fogva. Lesznek benne kereskedők, javítással foglalkozó npc-k (Sidorovich,Forester, Barman, Sakharov, Cardan, Nitro stb.), blowoutok, falloutok, alvás, artifactek, anomáliák, változatosan megjelenő npc-k és mutánsok (Darkenneko variation mod), új frakciók (Clear Sky, Ecolog, Dark stalkers), cut-out mutánsok (izlom, patkány, macsek, zombi) és egy a-life szimuláció, ahol mindez mozgásban lesz. A frakciók letáboroznak vagy vándorolnak, véletlenszerűen találkoznak és harcolnak.
Atmosfear 3 benne van, és Alundaio's AI tweaks 2.03 is, amivel az "npc ai jobban teljesít".A modot 100%-ig egyedül én csinálom 1.5 éve, de persze más modokat is használok.
Minimális új szöveg van, új fegyók és új küldik nincsenek, magyarításra nem nagyon lesz szükség.
A fegyverek tükrözve lesznek, új animációkkal, de nem én csináltam, hanem ezt a modot használom:
COP Original Weapons RenewalA béta még csak closed béta, én keresem meg a régebbi ismerősök közül azokat, akik jó tesztelők lehetnek.
-
shield
Topikgazda
válasz
RobberBaron #18287 üzenetére
Ez örvendetes hír, de kicsit lehetne több infót kapni? Nem csak a játékról, kik készítik, hogy készül, stb..stb..minket ez is érdekel ám.
más: valaki játszik vagy játszott a LEGENDARY-VAL? Egy kis (nagy) gondom akadt, lent a X18-ban megölöm a Burert a doksikért, elájulok és lejátszódik egy látomás (amikor a patkányok özönlenek...) amikor vége akkor vége a játéknak is mert nem megy tovább. Van valakinek ötlete, tapasztalata? Megköszönném a segítséget!
-
Telda
addikt
válasz
RobberBaron #18287 üzenetére
Jól néz ki!
Várjuk.
Esetleg már most letölthető a béta? -
op.erik
aktív tag
válasz
RobberBaron #18287 üzenetére
fegyver skinek, animációk realisztikusak lesznek majd? pl. mint az ENOT-ban?
-
dodopek
addikt
válasz
RobberBaron #18287 üzenetére
Várjuk szeretettel! Magyar nyelvű lesz?
-
RobberBaron
tag
Sziasztok!
Egy kis önreklám, egy készülő, saját fejlesztésű mod, már béta teszt fázisban van:
[S.T.A.L.K.E.R.: Call of Chernobyl]
A mod 26 pályát tartalmaz, korábbi Stalker játékokból (Shoc, CS, régebbi build-ek), a-life lesz, sztori és küldetések nem, teljes freeplay korlátok nélkül. Egyúttal jó alap lesz későbbi modokhoz, sztorit és küldetéseket lehet rá írni.
-
hubai1979
őstag
[link] Pangás van.
-
op.erik
aktív tag
nem tűnik rossznak a mod
-
op.erik
aktív tag
a G.L.A.D.I.A.T.O.R. 2-t néztétek már?
-
#90933760
törölt tag
Meg van aki The Last of Us-t tolja épp.
-
dodopek
addikt
válasz
Balathruin #18280 üzenetére
Vagy csak nincsenek új modok, az alapjátékot meg mindenki tudja fejből...
-
Telda
addikt
Mi ez a pangás?
-
Dhampir
félisten
Ez biztatóan hangzik számomra, mert gagyibb teljesítményű gépem van a Sniper óta (viszont a WiP újraismételt elejét 1280x800 felbontáson még tűrhetően elfuttatta a Radeon 3650M ).
-
Telda
addikt
Van belőle két fajta verzió is, egy telepítős és egy minden az egyben.
Elvileg a telepítőssel vannak stabilitási gondok.Kifagyásban jelenleg a Sniper viszi a prímet, már a Kordonban is kifagyott 3x egymás után.
-
lsc
nagyúr
válasz
Balathruin #18262 üzenetére
Ha simán berakom akkor nem megy. A braz az orosz oldalról letöltött, alapból már megy, a magyarítást nem tudom mire rámásolni.
-
lsc
nagyúr
No így megy, a magyarítást nem tudom felrakni, nincs gamedata amit felülírhatnék.
-
Dhampir
félisten
Annyit "Brazoztok" itt, hogy lassacskán nekem is kedvem támad kipróbálni.
-
lsc
nagyúr
Üdv
Elvileg letöltöttem a braz-t, van egy setup exe meg 3 setup 1a,b,és c. Innen nem megy tovább, fáljnév vagy szintaxishibát ír. Mit kellene csinálnom? -
rétisün
veterán
válasz
#90933760 #18246 üzenetére
ott akarsz felmenni, ahol lementél? mert az nem fog menni, végig kell járnod az undergroundot, és a 'túlsó felén' tudsz majd felmenni, egész máshol érsz ki, mint ahol lementél.
vagy nagyon keverek valamit, ugye nem az X8 laborra gondolsz, ahová a generátor beindítása után, lifttel kell lemenni?
-
#90933760
törölt tag
Van egy kis probléma a WiP-tal. Lementem Pripyat undergorundba, kurvára nincs lent semmi, vissza akarok menni a felszínre és elkezd tölteni majd egyből újratölt és megint lent vagyok az undergorundban. Nem tudok kijutni onnan. Hogyan tovább?
És hol a csapat? Hol van az a föld alatti rész amit a Pripyathoz ír dodo oldala? Látom a küldetéseken hogy még 1-2 alkalommal végig kell futni a kórházon is, ekkora egy retket. Kezdek benne kételkedni hogy ezt befejezem. Legjobban ezt a felesleges futkosást rühellem.
-
Telda
addikt
Hali!
Elvitték garanciába a videókártyám, a jelenlegi csak dx9-es. Viszont a játék beállítása dx11-ben maradt és most nem indul, melyik fájlban mit kellene átírnom, hogy vissza rakjam a grafikát dx9-re?
-
#90933760
törölt tag
-
-
-
rétisün
veterán
válasz
Dhampir #18230 üzenetére
igen, a jupiter üzemben:
(#18231) marked one94 van az sgm 2.2-nek is még 2 változata (enot, s.n.i.p.e.r.) meg az 1.6-os sgm-nek a braz verziója, ezek nálam mind mentek gond nélkül. ja, magyarításuk is van.
na jó, néha azért crashel de melyik stalker játék/mod nem crashel? talán a WiP a legstabilabb, de az neked pont nem jópontosabban ezek a modok, amik az utóbbi időben itt szóbakerültek, ki lettek próbálva.
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #18223 üzenetére
Igen, megkeresni valami barlang mélyén, aztán kideríteni, hogy hogy került oda, és miért nem emlékszik semmire...
-
rétisün
veterán
válasz
marked one94 #18225 üzenetére
a way in pripyat-nál volt róla szó, de az pont csak dinamikussal megy.....más modoknál nem szokott ezzel gond lenni, statikus sztem általában működik mindegyiknél.
-
marked one94
őstag
válasz
Physicist03 #18223 üzenetére
Kár hogy nincs vele utána semmi
rétisün: Az kemény
Oda még én is lemegyek mert megakarom keresni a rejtekhelyeket.
Más:
Van olyan mod amihez van magyarosítás, és statikus megvilágításokkal is fut? Sajnos a mostani vga ennyit bír. Régebben mikor olvastam a topicot mintha ezzel lett volna gond valamelyik mod-nál -
rétisün
veterán
válasz
marked one94 #18222 üzenetére
nálam garik is eltűnt, így most mehetek mindig az alagúton, nincs pripjatyból kalauz
-
Physicist03
senior tag
válasz
marked one94 #18222 üzenetére
Semmi, egyszerűen eltűnik, tőbbé nem látod sehol, majd csak a játék záróvideójában. Pedig valamelyik modban igazán csinálhattak volna valamilyen hozzá kapcsolódó küldetéseket ha már az alapjátékban nem volt.
-
marked one94
őstag
Amúgy Kószával mi történik miután odaérünk a katonai bázisról? Senkitől se tudtam megkérdezni hova ment, csak egyszerűen eltűnt.
Monolit katonákat mindig figyeltem hátha közöttük lesz de még nem találtam rá. -
rétisün
veterán
válasz
dodopek #18218 üzenetére
na, akkor én az egy lövésest buktam, garik eltűnt valahol, nem ücsörög ott a mosodában
viszont miután megcsináltam szultános küldit meg szakállnak az erdőgazdaságosat, tényleg adta bagoly a 3 veles-->svarog küldit.
persze korábban vagy 5 velest adtam el, mert a braz-ban nincs hajnal-raktáras küldi, és nem kellettek.....
-
dodopek
addikt
válasz
marked one94 #18217 üzenetére
Az egy lövéses küldetést csak akkor adja, ha a vegyesboltnál elintézted az irányítót(kovalszki adja a küldetést, hogy nézz utána az eltünt felderítőnek), és a bázisra visszaérve garikhoz mégy.Ha bárhova máshova, akkor nem kapod meg. Ebben a küldetésben szerezheted meg a belépőkártyát az X8 lezárt ajtajához, de csak ellátmány van benn, nem létfontosságú.
Szerk: Ha szólt a stalker, akkor utána fel kell menni az ezredeshez, Ő majd intézi a többit.
Vicces, és bárkás holttestét így találod meg legkönnyebben.Olvasd el, a Zatoni részt.
-
marked one94
őstag
válasz
xFreex #18215 üzenetére
A fenébe én 3nál feladtam a keresést így is felmérgelt, hogy dobált az a izé folyton.
Mondjuk én 4 törpét megöltem és annyit csináltam
De akkor vissza megyek és jobban szét nézek.Ja amúgy tegnap végig is vittem a játékot de 1 küldetést valahogy nem adott be (lehet többet csak nem emlékszem rá)
Azt mikor a zsoldosokat kell levadászni az emeletről Pripyatban.
Pedig szólt a stalker hogy átvezette őket, de semmi küldetést nem kaptamJa és a két barátot hol fogom megtalálni a vodkás csávónak? Most nem jut eszembe a neve
Elnézést hogy ennyit kérdezek
-
dodopek
addikt
" Leérkezve egy biztonsági ajtó fogad. Miután azon is túljutottam egy előtérbe érek, ahonnan több irányba lehet menni. Jobb kéz felől van egy zárt vasajtó, ezt nyitja a piros belépőkártya amit a zsoldosok megbízóitól vettünk el a munkásszállónál. Lőszer, fegyver, mentőláda és kötszer található bent, na meg egy anomália. A vasajtó melletti lépcsőn mentem le.
Néhány ormányos támadt rám, végeztem velük, majd a másik lépcsőn felmentem az emeletre, ahol a valamikori étkező található. Belépve sírást hallottam, gondoltam egy zsonglőr lehet, ezért pszi blokkolót vettem be és kést ragadtam. Bal oldalt az ital automaták mellett volt egy ajtó, azon belépve megtaláltam a mutánst. Miután végeztem vele, átkutattam a helyiséget. Élelmiszert, lőszert és energia italt is találtam, valamint az egyik hátsó asztalon egy kutatási leírást arról, hogy élőlények is tudnak pszi kisugárzást gerjeszteni. Visszamentem odáig, ahol az ormányosokkal találkoztam, mert egy folyosót láttam a lyuk közelében. A folyosó legvégén volt egy ajtó, ami egy vas pódiumra vezetett. Innen a következő szintre haladva három ajtó található. A középső ajtó a liftekhez vezet. Természetesen itt is körbenéztem. Innen kijövet a jobb oldali helyiségbe mentem, átkutattam ezt is és haladtam előre, de a másik oldalon lyukadtam ki. Most lefelé haladtam. Először a tartályokhoz mentem le, mögötte a lépcsőnél egy átszállítási utasítást találtam, valamint lőszert és mentőládát. Körbenéztem és két ajtó volt. Az egyik a liftekhez vezetett, a másik ajtó egy nagy terembe. Elsőnek a liftekhez mentem. Az egyik lift le volt szakadva, a másiknál viszont nyitva volt az akna ajtaja, és a lift legfelül állt. Beléptem az aknába és felnézve észrevettem, hogy a lift alatti szinten nyitva van a liftakna ajtaja. Lehet, hogy ez egy olyan szint ahová nem vezet lépcső? Kíváncsi lettem rá, ezért felmásztam a létrákon oda és benéztem a szintre. Tényleg nem jártam még itt, úgy látszik, hogy ezt a szintet csak a lifttel lehet megközelíteni. Mikor beljebb mentem nem kis meglepetés ért, mert 3 db zsonglőrrel találkoztam. A szokásos módszert alkalmaztam, pszi blokkoló és kés. Miután végeztem velük, átkutattam a szintet. A tartálynál egy leírást találtam a járulékos károkról. Egy lépcső vitt fel a következő szintre, ahol a 62-es tétel használati utasítása volt, valamint néhány anabiotikus szer és gyógyszer.
Miután mindent átvizsgáltam a liftaknán keresztül visszatértem az elágazáshoz, és bementem a nagy terembe. Itt lőszereket, mentőládát, sugárzás és mérgezés elleni gyógyszereket találtam. A terem közepén volt a Szivárvány emitter (Agyperzselő) kicsinyített mása, valamint az egyik asztalon megtaláltam az emitter műszaki leírását is. Néhány rágcsa támadt rám miközben kutakodtam. A terem bejáratától jobbra lévő folyóson mentem tovább, fel a lépcsősoron. Egy terembe érek, ahol két irányba lehet tovább menni. Azt a lépcsőt választom ami éppen szemben van velem. Tárgyak repülnek felém, meglátok egy vaslétrát, hát gyorsan fölmegyek rajta. Egy szellem-anomália tanyázik itt, végzek vele. Egy géppuskát találok a földön, magamhoz veszem. A padlón lévő résen át látom, hogy rágcsák hada jött utánam fel a lépcsőn. Miután mindet lelövöldöztem innen fentről, visszamegyek arra a szintre, ahol kettévált az utam és most a másik lépcsőn megyek fel (kanyarban vödör) ami a labor főbejáratához vezet. Innen már csak 3 lehetséges kutatási útvonal maradt. Az első a bejárattal majdnem szemben valószínű valamilyen portásfülke lehetett, ez üres. A maradék két ajtó közül a bal oldali a liftekhez vezetett, természetesen itt is átkutattam mindent. Az utolsó pedig egy folyosóra vitt, amin egy elektromos-anomália szaladgált (valami miatt ezt a szellemet nem tudtam likvidálni). Óvatosan átkutatom a folyosót, amin két ajtót találtam. A jobb oldali egy hasonló mosdóhelyiségbe vitt mint egy szinttel lejjebb ahol a zsonglőr volt, a másik mögött pedig egy lépcső vitt lefelé. Lementem a lépcsőn, az asztalon találok egy kék füzetet, egy kísérlet leírását tartalmazta. Úgy néz ki, hogy mindent átvizsgáltam, most már elhagyhatom a labort, ezért a kijárat felé vettem az irányt. Fémes csattanást hallok, nagy meglepetésemre a labor főbejárata bezáródott és egy irányító jelent meg. Gyorsan végeztem vele, erre újra kinyílt az ajtó. Most már újra szabad volt az út a felszínre."
Idézet Caprine oldaláról. -
xFreex
aktív tag
válasz
marked one94 #18214 üzenetére
Nekem 6 rémlik. Végig kell nézni minden szintet és szobát. Az egyik liftaknán keresztül juthatsz majd be a jodás szobába. Velük vigyázz! Nem halhatatlanok, csak iszonyatosan magas a gyógyulási képességük. (Ez persze alapesetben igaz. Complete már javította.) A gránátot és a Gauss puskát nem kedvelik.
-
marked one94
őstag
X8as laborban hány darab dokumentum van? Eddig 3at találtam.
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
mi kell ahhoz, hogy bagoly adja a svarog-detektoros küldit? mert másikkal nem tudom megvizsgálni a fura anomáliát a hűtőtoronynál (vagy mi a szösz) hogy kipotyogjanak belőle a hullákok....
-
rétisün
veterán
-
shield
Topikgazda
-
rétisün
veterán
juhééééé megvan a 12. gps-konduktor
-
PeL
addikt
válasz
shield #18200 üzenetére
Mivel maga a játék csak 32 bites alkalmazás így hiába van 64 bites oprendszer alatta. a 3GB enablerről én is hallottam de azt mondják hogy instabilabb lesz a játék tőle, mert belenyúl az exe fájlba. A 64 bites oprendszernek az az egyik előnye hogy látja a 3GB-nál több RAM-ot is a rendszer, így ha 4GB vagy több mem van a gépedben akkor nem kell osztozkodnia pl. a CoP-nak a rendszerfájlokkal a helyen a memóriában hanem simán megfér mellettük, így simán akadálytalanul kihasználhatod a 2GB limitet
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #18201 üzenetére
Nálam is futás közben szokott jobban akadozni és vannak bizonyos pályaszakaszok amik bekevernek. Nekem még nincs SSD-m, majd ha új konfig lesz. A cimborámmal beszélgettünk erről, azt mondja ha leállnak mellette a vinyók akkor várni kell hiába csak az SSD-ről akar olvasni.
Eddig 5 vinyó volt a gépemben, most csak kettő van. Így is volt, hogy lefagyott a játék mert keresett valamit a vinyón és várni kellett a másikra hogy felpörögjön. Az SSD mellett van vinyód is? -
rétisün
veterán
válasz
shield #18197 üzenetére
nálam SSD-n van a játék, a betöltés lényegesen gyorsabb, mint amikor vinyón volt, de még így is van, hogy akadozik, amikor pl. futás közben gyorsabban kéne betölteni az újabb pályarészeket. idővel ez persze javul, ahogy több időt töltök az adott pályán, de akkor sem múlik el teljesen.
alighanem a játék motorja ilyen, de még mindig jobb így, mintha töltőképernyőt kéne nézni, amikor pl. a kőfejtőből felmész a cementgyárhoz, vagy a jupiter üzemhez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Mobil flották
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Austin F.: Intel Iris Xe driver frissítés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hardcore café
- Goddess of Victory: Nikke
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- További aktív témák...
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Garanciális gamer notebook RÉSZLETRE bank és kamat nélkül, gyors szerződéssel! ASUS TUF Gaming F16
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Cooler Master 700W
- AKCIÓ! ASUS H81M-PLUS H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest