-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #18996 üzenetére
Egyenlőre IDE felraktam az ui_icon_equipment.dds-t.
Ha szükséged van rá akkor a játékból is csinálok képeket.dodopek a meglévő oldaladba még bele lehetne ágyazni az újabb mod(ok)-ak új lapot. Talán érdemes lenne többnek is előkészíteni. Már csak azért is hogy ellegyen tárolva pl. magyarítás és egyéb "tartozékok".
Sajnos op.erik járt úgy hogy a Shoker mod fordítása az uploading.comon megfertőződött, használhatatlanná vált. Megint le kellene fordítani oroszból. -
RobberBaron
tag
válasz
Antonius1978 #18979 üzenetére
Tudsz ajanlani valami programot ? Hivatkozast ertek, mert emlitetted hogy mi kell...
Picit bele szeretnek kontarkodni a jatek allomanyaibaMihez szeretnél programot? Db fájlokat kicsomagolni?
-
Aarpok
őstag
válasz
Antonius1978 #18992 üzenetére
Először Zatonba kell menned a dokihoz ő adni fog egy küldetést mert nem mond addig semmit.Küldetés után átirányít Jupiterre Ozersky - hez aki a többiek által is leírt helyre küld (Oázisba).Azonban ez csak a küldetés fele,mert szükséged lesz még 10 db anabiotikus tablettára.
-
Antonius1978
addikt
válasz
op.erik #18995 üzenetére
Igen, veletlenul elirtam, NGN-et irtam es +81-et,mert 81-ben gyartottak.
Akkor marad NGM, es NGV. Az NGV-re is megvan a jeloltem, az OL2010 palettabol - marmint a kep, ami hasonlit ra.
Ezert is kertem meg fennebb SHIELD-et, hogyha fenn van neki az OL2010, akkor csinaljon az AK-krol kepeket. -
op.erik
aktív tag
válasz
Antonius1978 #18990 üzenetére
-
dodopek
addikt
válasz
Antonius1978 #18989 üzenetére
Az élet vize asszem az oázisban van. Legalábbis a 2.2ben ott volt...
-
Antonius1978
addikt
válasz
hubai1979 #18987 üzenetére
Ertem, sajnos nem sok modot ismerek, amit ismerek, azt innen toletek ismerem.Nem jarok utanna, mert mint ahogy te is mondod, gyakorlatilag mind egy kaptafara van csinalva az egesz.Csak egy-ket aprosag valtozik, fegyver, pancel,uj szorny, picitt masabb kuldi, es ugyanazon az unalmas palyakon kell menni...
Azert volt udito szamomra a WIP.Engem most a jatek beengedett a Geo 2-ben, felvettem a monolitos Elet Vize kuldit.Az Enotban is benne volt, de mar elfelejtettem hogy hol a francba kell keresni.
Csinaltam kepet az AK74-rol, ami a Geo 2-ben van, epp jo lesz az NGN-81 nevu magyar fegyvernek.
-
hubai1979
őstag
válasz
Antonius1978 #18983 üzenetére
Nem tudom főnök, csak mutogatom hátha valaki tud valamit róla vagy kedvet kap hozzá.
Most indítottam el egy 2 G-ás módot, kicsomagolva több mint 6 G, az sgm 1.7 re épül, (rengeteg új fegyvert és több új páncélt , 3 új szörnyet,de a méretéből ítélve biztos,hogy van benne valami plusz. ) nem tudom még, unatkozom ,több mint 400 módot néztem át, sok benne a 1 G feletti, de sajna mindegyik grafika ,fegyver meg stb., semmi új küldi
-
Dhampir
félisten
válasz
rétisün #18982 üzenetére
Kezdetben egy kopott szőrzetű subával indulunk cserkészésre, majd egy árokban megtaláljuk a robbanás légnyomása miatt elvesztett kanászbotunkat is. Ebben segítségünkre volt a Sokol rádió, mert a bot felé közelítve egyre jobban sustorgott, recsegett.
Először egy, a kiöntött Duna hozta telepatikus képességű zombi horgásszal gyűlik meg a bajunk. A subát rádobva a kanászbottal leverjük a lábáról, majd a hűtőtáskájából elvesszük a titokban halboltból vásárolt, majdnem sugárzásmentes duci tükörpontyot. Most már van élelmünk és a felforrt vízben hamar halászlét rittyentünk. Üst híján a nagyanyótól útravalóként kapott, repedezett zománcos biliből meregetjük. Miután jóllaktunk a bilit elöblítjük, és védősisaknak felvesszük. Így már jöhetnek a mehetnek!
-
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #18981 üzenetére
jaj, hát az a legeygszerűbb.....
éppen legeltetés közben hallgatjuk a sokol rádiót, amikor bemondják, hogy a paksi atomerőműben baleset történt. az eset kísértetiesen hasonlít a csernobilihez, és itt is egy 30 km-es zónát hoznak létre az atomerőmű körül. mi benn maradunk, a zónán belül, mivel az evakuáláskor egyszerűen nem is tudják, hogy van kint a pusztában valaki, egy sokol rádióval meg egy pulival(sokol rádiót remélem senkinek se kell elmagyarázni
)
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #18979 üzenetére
tegyünk bele pulikutyát, lécci lécci
de ne ilyen 'megeszlek, szétráglak' típusút, amilyenek már vannak, hanem olyant, mint dog volt a fallout-ban, havernak -
Antonius1978
addikt
válasz
RobberBaron #18969 üzenetére
Tudsz ajanlani valami programot ? Hivatkozast ertek, mert emlitetted hogy mi kell...
Picit bele szeretnek kontarkodni a jatek allomanyaibaanyagi érdekek nélkül : en szivesen aldozok az idombol, ha osszedobunk egy teljesen magyar modot.Meg akkor is, ha nem az en zombis elkepzelesem valosul meg...valami nagyon kulonoset kell kitalaljunk, mert mar szinte mindent kitalaltak az orosz modderek a Stalker vilagaban...
hubai1979 ez pontosan micsoda ?
Stalkershoup : ugy jott ossze, hogy meg nem forditottam belole semmit, azon kivul amit ide beirtam...
-
dodopek
addikt
Srácok! Imeri valaki az M.S.U v2 modot? Megy együtt az AF3-mal? Egy stalker kérdezte, emilben...
-
hubai1979
őstag
Remélem nem zavarok.
-
dodopek
addikt
válasz
dodopek #18971 üzenetére
Kapott szerencsétlen egy újratáblát, most túlélte.
Nem tudom érdemes e csinálni weboldalt a módnak, hiszen minden küldetés jelölve van a térképen, és sokszor nem is kell elmenni odáig, simán átdob a játék...
Innentől kezdve mi értelme van a küldetés leírásoknak? Szerintetek? -
dodopek
addikt
válasz
Alienhun79 #18968 üzenetére
Igen, pontosan.
És rögtön egy kérdés. A mocsárban hány szerszámot kell összeszedni? 2? Vagy több? Meghalt a gyíkarcú kisérőm...
-
Alienhun79
tag
válasz
RobberBaron #18969 üzenetére
Hát ja, Pel is hasonlóan vélekedik, csak ő fordítás téren, Dezi is nehezen pótol egy kieső programozót.Kevesen vagy.Itt én annak is borzasztón örülök, hogy fordítanak és web oldalt csinálnak, hát ha még módolnának is, egész nap álló fafuvolával mászkálnék
-
RobberBaron
tag
válasz
Alienhun79 #18966 üzenetére
A mod befejezéshez egyáltalán nem lenne szükségem segítségre, de eddig úgy néz ki, egy régebbi ismerős be fog segíteni némi level editor melóval.
Később, a sztorikhoz és küldetésekhez össze lehet hozni csapatot, fel lehet osztani a pályákat, ki melyikhez csinál küldiket, a fősztori melyik részét csinálja stb - még ez is előferdülhet. Akit érdekel ez a része moddolásnak, elkezdheti szétszedni a játékot, hogy működnek a küldetések, sztorik, lua scriptek, hogyan kell level editorral bepakolni a pályákra a spawn-t...
Régebben része voltam ilyen-olyan "nemzetközi" mod csapatoknak, de ezek gyorsan szét is estek, mert családja lett, iskolába ment, elment a kedve, kiégett, már nem érdekli a játék stb. stb. Hosszú távú projektekhez, anyagi érdekek nélkül, nem nagyon lehet segítő kezeket találni.
-
RobberBaron
tag
válasz
Antonius1978 #18964 üzenetére
Erdekes, szerinted mitol lehet az a hirtelen eset, hogy megall a jatek pl futas kozben ?
A szaggatás mindhárom stalkerben megvan, tul.képpen erről hírhedt a játék. Az engine az C++ binárisra átfordítva, C++ ból rengeteg funkció ki van exportálva LUA scriptekbe, a scripteket egy luajit.dll kompilálja, így kommunikál egymással a játékmotor és a scriptek, az eredmény a sok kis és nagy szaggatás, sajnos ez egy nagyon gyenge pontja az x-raynek. Valaki hozzáértőbb mondta azt, hogy túl sok minden van kiexportálva lua scriptekbe, ami nem elég gyors a játéknak, sokkal több mindent kellett volna C/C++-ban programozni.
-
Alienhun79
tag
válasz
RobberBaron #18962 üzenetére
Biztos oka van, hogy egyedül csinálod "anyós"
na félre téve a viccet, nem akartál kicsit bandázni valakivel, valakikkel, szerintem vannak köztünk elég fanatikusak, akik társulnának lelkes csapatodhoz, vagy csak segítenének a szél befogásában.A baj az, hogy emberek természete általában társas "sör" funkciókat részesíti előnyben.Viszont megértelek ha vannak problémáid velünk
, vagy csak magányos harcos indentitásod van
, hogy miért mondom ezt, íme: [link] a kis cicáját !
-
dodopek
addikt
Elkezdem csinálni az AMK 2.0 leírás oldalát. Kérek mindenkit, aki ezzel a moddal játszik, hogy segítsen a küldetések leírásában.
Akár bugok, és javításuk, akár érdekes képek a modból, vagy bármi észrevétel, ami segítheti a leendő játékosokat....
Köszönöm!
-
Antonius1978
addikt
válasz
RobberBaron #18962 üzenetére
Gyakorlatilag meg mit kell vele jelenleg csinalj ? Az 1 honapot a kuldetesek nelkul ertetted, gondolom.
Szoval megiscsak COP mod, es a COP-nak a legstabilabb a motra ? Erdekes, szerinted mitol lehet az a hirtelen eset, hogy megall a jatek pl futas kozben ?
A sok script, vagy a monitorkartya nem birja, esetleg a proci ? (az is baj hogy 1 magot hasznal a jatek csak) + az egyeb apro hibak a jatekon belul ?
Pl a Geo 2-ben ha lenyitom a parancssort, akkor altalaban bizonyos fegyverek OGG allomanya hianyzik, gondolom az is bekavar... -
RobberBaron
tag
válasz
Antonius1978 #18961 üzenetére
Ha lenne 1 hónapom, amikor csak ezzel foglalkozhatnék reggeltől estig, simán be tudnék fejezni mindent koppra, de ez sajnos lehetetlen, így megsaccolni sem tudom mikor lesz kész.
A Call of Chernobyl egy COP mod, COP engine-re készül. Gyakorlatilag a SOC, CS és COP egyesítésének szántam: a COP a legstabilabb és Dx11-re képes motor, a pályák pedig a SOC-ból és CS-ből vannak (+ van 4 régi build pálya), a random a-life az feljavított COP.
-
Antonius1978
addikt
válasz
RobberBaron #18959 üzenetére
Most esik le, eddig vajon miert nem fogtam fel, hogy akkor amit te csinaltal, az nem COP mod ? ShoC mod ?
Vagy a mod COP, csak az ShoC tortenetet szeretned benne latni ?
Mindenesetre jo, hogy van benne egy rakas uj, ismeretlen palya. -
rétisün
veterán
válasz
RobberBaron #18959 üzenetére
"kirakom a pályákat random alife-al, "
és ez mikorra várható ?
-
RobberBaron
tag
válasz
Alienhun79 #18956 üzenetére
Az is abszolút világos, van egy franya módod küldik nélkül, amit nem tudsz
Jajj, dehogyis nem tudok, ennyire félreérthető voltam?
Átlátom az egészet, és mindent meg tudok csinálni, ami sztorikhoz és küldetésekhez kell, éppen ezért tisztában vagyok vele, hogy ezeknek a felrakása a pályákra még kb. 1-1.5 évet venne igénybe (hú de optimista voltam) egyetlen moddernek. Elcseszett küldetésekkel lehet csak igazán sok bugot kreálni, alaposan le kell tesztelni mindent, és a fősztorinak "hülyebiztosnak" (már bocs) kell lennie, ami megintcsak kemény dió. Nem olyan egyszerű ezt hibátlanul feltenni 26 pályára, ezenkívül még rengeteg kisebb küldetés is kéne.
Amúgy egy kiterjesztett Strelok sztorit tudnék elképzelni, felhasználva a régebbi gsc sztori terveket, és néhány csavart beiktatni, csak hogy ne a megszokott, unalomig ismert régi ShOC sztori legyen.
Én nem akarok még évekig ülni a modon, kirakom a pályákat random alife-al, mások használják csak fel. Később eldöntöm mi legyen, még az sem biztos, hogy marad motivációm sztorikkal és küldetésekkel kínlódni.
-
Antonius1978
addikt
válasz
RobberBaron #18955 üzenetére
Koszonjuk a tajekoztatot.Esetleg meselnel par szoban arrol, hogy te milyen tortenetet kepzeltel el a sajat modod kapcsan ?
SHIELD fenn van neked az OL2010 mod ? Ha igen, es jatszodtal mar annyit vele, hogy hozzaferesed van bizonyos AK tipusokhoz, majd kerek toled is kepeket, ok ? Esetleg majd az Equipment kepen megjelolom hogy mi erdekel es elkuldom neked.
Baltoafarkas hat nekem nagyjabol van olyan 10-30 kozotti FPS-em, de van amikor megall a jatek, akkor 0...nem is ertem, hogy mi banat okozza ezt, a fejlesztok nem tudtak volna orvosolni ezt a rohadtul idegesito hibat ? Mar emmiatt is kezdem unni a Stalkert...
-
-
Alienhun79
tag
válasz
RobberBaron #18955 üzenetére
Értem amit mondasz, amit viszont nem értek, hogy senki nem tud valakivel (Dezodor) konzultálni kis morzsákért, vagy még eddig senki nem kért tőle ilyesmit ??Szerintem az alap tudás átadása nem szégyen, hanem bölcsesség.Az is abszolút világos, van egy franya módod küldik nélkül, amit nem tudsz, egyedül nehéz megtanulni, kivéve a majom ketrec - Maki verem
-
RobberBaron
tag
válasz
#67026816 #18946 üzenetére
De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????
Sajnos senki, a stalker moddolás önképzés, mod fórumok olvasgatása, tutorial keresgetés, a még aktív fórumokon segítség kérés, ha elakadsz. Tutorialból néhány angol nyelvű és rengeteg orosz nyelvű van kint, de sokszor ezek is pontatlanok, nem működnek, alapvető dolgok hiányoznak belőlük. Van némi hivatalos dokumentáció is, de ezt sem vitték túlzásba ukránék.
A legtöbbet úgy lehet tanulni, hogy a db fájlokat kicsomagolod és elkezded buherálni, és tesztelgetni a változtatásokat. Kisebb modokat is le lehet tölteni, és nézegetni, mit hogyan oldottak meg. A Notepad++ progit tudom ajánlani, összehasonlítani a vanilla és mod fájlokat. A script-ek megértéséhez, és egyesítéséhez nem árt megtanulni a LUA nyelv alapjait sem. Én 4-5 éve a nulláról kezdtem, modok fordítgatásával. Aztán elkezdtem foglalkozni a level editorral, és erre specializáltam magam, lua-ban scriptelni ma sem tudok valami jól, de nem okoz nehézséget egy 26 pályás "új" Zóna létrehozása.Természetesen nem kell sem zseninek, sem programozó matematikusnak lenni, hogy valaki komoly modokat készítsen, de az is igaz, hogy az igazán "forradalmi" újdonságokat komolyabb programozói tudással és tehetséggel rendelkező arcok csinálták meg a modokhoz.
Mindhárom játékhoz van már hivatalos single player SDK, amivel gyakorlatilag ugyanazt megtehetjük, mint a fejlesztők, a játékmotor keretein belül, mert a C/C++ -ban írt engine forráskód nincs közzétéve (pontosabban csak a Dezowave csapat használhatja).
Az SDK-hoz közzétettek egy 100GB-os cuccost, amiben a GSC majdnem összes 2004-2009 közötti level editor scene-je meg van, 3ds max-ban és mayában lemodellezett objectekkel (npc, mutáns, pályák, tárgyak stb.) együtt. Ezenkívül már pár éve megvan az összes értelmes régi build a 2004-2009 közötti korszakból.
-
#90933760
törölt tag
Asszem meglesz bibi, a kari ramja van túlhúzva biosban.
Most visszapakolom alapra és kipróbálom úgy. Csak én meg közben letöröltem már a WiP-ot mert azt hittem az a baja hogy modos a játék. Mindegy amúgy se volt szimpatikus annyira, felraktam az alapjátékot azzal akartam játszani múltkor is már.
-
Balathruin
veterán
válasz
Alienhun79 #18944 üzenetére
A saját mod az ilyen álom féle, egy ideig úgyis fordítgatás lesz, vagy max. kis írogatás a játékban.
Más: Már majdnem el is felejtettem, hogy van CoP addonom Moddb-n.
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #18947 üzenetére
Baszd ki a buzi felhasználó törölte.
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #18947 üzenetére
Cimbikém én ezt az egy oldalt találtam róla.Én nem találtam meg rajta,de nézd át hátha neked sikerűl
-
Antonius1978
addikt
válasz
Alienhun79 #18944 üzenetére
Vadászkutyára légféket : hat sirok a rohogestol
redzsi84 en csak gondoltam hogy probalkozom, hatha-hatha...ha nem jon ossze, igy jartam, es kesz, semmi gond.
RobberBaron amugy ma valaszolt
Elmondta, hogy a zombis dolog ot hidegen hagyja, o mast kepzelne el, egyelore kivancsian varom hogy megirja az o elkepzeleset.Lehet hogy igy hagyja a modot miutan kiadta es nem csinal vele semmit, az is lehet hogy o is kitalal hozza valami jo tortenetet, de az is lehet hogy majd egyszeruen abbahagyja a moddolast.Amugy akar lesz valami az almom/almunkbol, akar nem, az egyszer olyan biztos mint ahogy en itt ulok, hogy a magyar cuccokat osszeszedem, es a WIP-ben kiveszek fegyvereket es a magyar cuccokat beteszem helyettuk.Uff !!!
-
#67026816
törölt tag
válasz
Antonius1978 #18943 üzenetére
A belekesedésedre én is szerettem volna tegnap reagálni, de kb ugyanazt írtam volna le, mint Pel, ezért nem akartam lehúzós lenni. Sejteni lehetett, hogy nem fognak válaszolni, mert komolytalannak tartják a dolgot, ettől még szerintem gáz, hogy még egy rövid válaszra sem méltattak. Amikor RobberBaron írt ide, hogy mi van neki otthon készülőben, nekem is felcsillant a szemem azon a mondatán, hogy mindent bele akar rakni a modba, amitől jók volta a Stalkerek. Szerintem pont ez hiányzik az összes modból, hogy valami mindig hiányzik belőlük
És rohadt jó, hogy ezt valaki itthon felismerte, ráadásul egy olyan mod alapot készít el, amire aztán azt írhat más, amit csak akar. Rögtön az jutott eszembe, hogy készüljön is el, mert sajnálnám, ha végül betateszt fázisban maradna.
De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????
-
op.erik
aktív tag
válasz
Alienhun79 #18944 üzenetére
vadászkutyára légfék... hát ez k**va jó
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #18943 üzenetére
Cuncibogarak
, ne akarjatok egyből vadászkutyára légféket.Egy két nappal ezelőtt még csak fordításról volt szó, most már valami saját módot akartok komponálni, amitől el megy a kedvetek a szüléstől
Szerintem maradjatok az eredeti fordítgatós dolgoknál, mert abban sütik vagytok.Ez nem ,egy építő jellegű ötlet csak egy vélemény, remélem nem csak az én kezem ér bele a bilibe
-
Antonius1978
addikt
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #18941 üzenetére
SDK = Software Development Kit, azaz szoftver fejlesztői környezet. Program vagy programok együttese amivel létrehozzák magát a játékot. Vagyis szerkesztőprogram amivel könnyebb létrehozni a dolgokat. Épületeket szerkeszteni a pályára, lerakni pályaelemeket, spawn pontokat, stb
Skyrim fordítás elvileg már készen van, csak még folyik a zárt körű tesztelés mielőtt publikálják.
-
Antonius1978
addikt
Fingom nincs mi az az SDK, es mint mondottam, teljesen tisztaba vagyok hogy rohadt nehez a Stalkert programozni,mert amiket fennebb emlitettem azokat nem is volt olyan nehez megcsinalni viszonylag, csak idoigenyes.
A fegyverek kapcsan - a neten lehet talalni leirast, hogy hogyan tudsz pl egy fegyvert gyakorlatilag leklonozni a jatekon belul, nos, csak meresztettem a szemem, mert semmit sem ertettem a programozasi nyelvbol...
Mondjuk egy kuldetes allomanyat is le tudod klnozni, es akkor csak a szoveget meg a feltetelt kell megvaltoztasd, es mar meg is van az uj kuldetes...Ugyhogy a kuldetesek programozasa nem lehet olyan szenvedos sztem, de a dolgokat egybefuzni az mar bajos lehet. -
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #18933 üzenetére
Minden elismerésem, komolyan
Ha játszanék az adott játékokkal kis is próbálnám a munkáidat minden bizonnyal. De annyit hozzáfűznék hogy a Stalker játékok és az xRay motor modolása 1000x nehezebb dolog mint az általad említett játékoknak, lévén hogy normális SDK sincs a játékhoz, a Lost Alpha-hoz is saját SDK-kat kellett írniuk dez0-éknak, ami kielégíti a project igényeit és egyáltalán meg tudják valósítani azt amit akarnak. Részben ezért is várja mindenki a játékot mint a messiást, mert az általuk létrehozott játékkal és SDK-kal új fejezet nyílhat a Stalker modok történetében.
-
Antonius1978
addikt
válasz
pvtneo #18934 üzenetére
Nahat, ez igazan jonak tunik
Tetszik a szinvilaga, tenyleg olyan fejlett Fallout 1-2-nek nez ki. Majd egyszer kiprobalom, koszonom az otletet
UI : nezek rola videot Youtubon, nos enyhen szolva lenyugoz...
Lepipalja a Fallout Tacticsot ahogy nezem, pedig az sem volt szar jatek...Alienhun79 akkor sajna hanyagolom egyelore a dolgot, majd egyszer csak lesz belole valami...de az is lehet hogy nem...lassan mar unom a Stalker vilagat...
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #18937 üzenetére
Cimbikém te mindig jókedvre derítesz a hozzászólásaiddal.Kb a fele páncél ,fele fegyver,amiről pár képet csináltam gyorsan.Tavaly nyár vége fele szedtem le , valamelyik fórumtársunk linkelte .Az tuti,hogy kibaszott stabil.Untam a mocsárba szaladgálást,úgyhogy a moddb-ről leszedtem a Zatonba kezdést hozzá.Tökéletesen megy vele,sőt még hamarabb is tölt be, a probléma egyedül az vele,hogy megérkezésnél nincs rangod,így a kereskedőknél kevés lőszeren kívül semmi sincsen.Ahogy emelkedik a rangod úgy megtalálható minden náluk.
Természetesen ugyanúgy vissza mehetsz Cordonba és csinálhatod a küldiket oda vissza Cordon és Skadovsz közt. -
Alienhun79
tag
-
hubai1979
őstag
Az sgm.2.2 re épülő nanoexos móddal játszom,átnéztem a gamedata mappáját és a meshes mappában megnéztem a monsters mappát.Na most találtam benne izlom civil zombi,szellem zombi ogf fájlokat,viszont a játékban nem találkoztam semelyikkel sem.Nem tudjátok véletlenül,hogy lehet aktiválni,hogy benne legyen a játékban ? Mert a braz módban olyan jó volt felmenni a Sadovsk tetejére és onnan lövöldözni ki őket ( izlom,civil zombi,szellem zombi ) egy mesterlövész puskával .
-
-
pvtneo
csendes tag
A The Fall - Last Days of Gaia játék is jó, olyan Falloutos. Apokaliptikus nehézségi szinten érdemes vele játszani, az jó kis kihívás
(van hozzá hunosítás)
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #18925 üzenetére
A Legendary az COP kiegeszito ? Mert akkor csinalok AK kepeket a Geo 2-ben, a menteseket megorzom (hatha egyszer jo lesz ujra a mod), es felteszem a Legendary-t. Az OL2010 az meg mi ?
Amugy a forditas szorol jut eszembe, hogy megnezzek meg par Stalkersoup-os szoveget es leforditsam.PeL de jo is lenne ha a gondolataink azonnal teljesulnenek
Ha most en lennek pl Magyarorszag kiralya, akkor minden jatekfejleszto ceg ennek lenne nekiugorvaAmugy nagyon is tisztaba vagyok egy ilyen mod (persze, ez egy elkepeszto mennyisegu munka lehet) elkeszitesevel kapcsolatos dolgokkal.
Ugyanis en is csinaltam ugymond mod-okat, espedig a Panzer General 2-ben peldaul csinaltam egy magyar hadjaratot, amely 26 (utolag lecsokkentettem 23-ra ha jol emlekszem) palyabol allt (volna), kb 20-at el is keszitettem, aztan valamiert meguntam, es azota sem folytattam a dolgot (majd egyszer sor kerul arra is hogy befejezzem).
Aztan a Star Wars Rebellion/Supremacy jatekhoz csinaltam egy kis mod-ot - nem nagy durranas, urhajok texturajat/modelljet csereltem le, beraktam par hajot, masokat kivettem, es el kellett keszitsek 2x30x3 (a 2es a ket oldalt, a 30 az oldalankenti szereploket, a 3 minden szereplonek 3 kep kellett, azt jelenti) kepet melleje.Volt hogy egyes kepeket pixelenkent javitgattam, amig olyan lett, amilyennek en akartam.
Amugy a Rebellion eletem legjobb jateka, ugy ertve elso helyezett.Pedig lehet sorolni jatekokat, Stalker,Fallout 3, Skyrim, Dune, Reunion (na talan ez kozeliti meg a Rebelliont, az Imperium Galactica elodjerol van szo, vegulis talan egyenlo a ketto, mert annyira jok), IG 1-2, es most kapasbol ennyi jut eszembe.+ Heroes sorozatok stb.
Legutoljara meg a Heroes 4-ben csinaltam egy palyat.A cime a Dzsinn bosszuja.Vegigneztem az osszes karaktert a jatekban (az arcukat), kivalasztottam amelyik a legjobban tetszett, es hozzajuk kitalaltam a tortenetet, amibol akar egy regenyt is lehetne irni (jot-rosszat).A hosunket elaruljak, majd megszokik, es korbe kell bolyongja a fel vilagot (gyakorlatilag egy XXL-es palya ha jol dereng), hogy bosszut alljon.Kozben csatlakozik hozza meg 6 karakter (gyakorlatilag ez amolyan kalandjatek, mert nagyon birom, ha csak hosok vannak a seregbe).
Nos, azt akartam mondani, hogy gyakorlatilag meg kellett tanuljak programozni a Heroes 4 nyelven.
Rendesen folyamatabrakat kellett irjak, hogy mi tortenjen, ha pl a hosunk talalkozik valakivel.Kitalaltam egy egyszeru modszert is, hogy pl egy kuldetes kapcsan amikor kapunk valami jutalmat, azt a hosunk mar viselje is azonnal.Peldaul ha a kovacsnak megcsinaljuk amit ker, akkor ad hosszukardot.Erre egy valtozo figyel, azaz amint megcsinaljuk a kuldetest, az 1 lesz. Amikor a kovacshoz visszaterunk, ha a valtozo 1, akkor adja a jutalmat.Akkor a programozassal elveszem a hos alap cuccat a rovidkardot, es kapja a hosszukardot.Tehat nem TE kell cserelgesd, megcsinalja a script.
Aztan a tortenetekhez kuldetesek tartoznak (ugyanugy mint a Stalkerbe), azokat mind ki kellett egyszer talaljam, utanna meg beprogramozzam, aztan ugyeljek a reszletekre, a tobbi velunk levo karakter szintjere (ez csak nagyjabol sikerult), szoval legalabb olyan 30-50x vegig kellett vigyem a palyat, minden apro valtoztataskor (ha valami kimaradt a tortenetbol, vagy valamit elcsesztem), mert erdekes modon a megvaltoztatott script nem mukodik, csak akkor, ha ujrakezded a palyat
Szoval, en is tisztaban vagyok nemileg a moddolas szepsegeivel
Ha nem is lesz belole semmi, felteszem - miutan osszeszedtem a magyar fegyvereket es a modelljeiket/megfeleloiket - a WIP-t es a fegyvereket legalabb lecserelem, hogy orvendjekAmugy nem valaszltal a kerdesemre, a (B)Skyrim(/B)+kiegeszitoi mind le vannak mar forditva ?
UI : ha barki ismeri a fennebb emlitett jatekokat, es el akar szorakozni, vagy akar vetne ra egy pillantast az alkotasaimra, szoljon
-
PeL
addikt
válasz
Dhampir #18930 üzenetére
A Fallout 3-at a Gamebyro motor hajtotta ami gyakorlatilag a Creation Engine elődje, ez utóbbi már alapból optimalizálva van a több szálra így ezzel nem kéne foglalkozni sem, csak kiosztani hogy melyik mag mit számoljon, bár ehhez nem értek, nem tudom hogy működik ez. És pont a Fallout 3 univerzumáról tudom hogy simán meg lehetne oldani egy Stalker epizódot arra a motorra. Csak rá kéne ültetni a Stalker világát, csak hát ez akkora volumenű meló lenne még modként is mintha egy teljesen új játék készülne.
-
PeL
addikt
válasz
Dhampir #18928 üzenetére
Igaz, viszont a Creation Engine-ben ami a Skyrimet hajtja alapból megoldható lenne hogy akár a Zóna összes területét egyetlen nagy térképen megjelenítse a játék töltögetés nélkül, egyedül a belső terekbe lépéskor lenne töltés. Egyetlen nagy nyitott világ lenne az egész Zóna. Kár hogy ennek kivitelezésére eddig semmiféle próbálkozás nem jött, pedig sztem hatalmas ötlet lenne. Nem mellesleg gyors és stabil az a motor, és nincs is olyan nagy gépigénye, egy mai közepes gép simán elviszi magas beállításokkal.
-
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #18924 üzenetére
Előre is elnézést kérek, nem akarlak elkeseríteni, nem bántásból írom a következő sorokat.
Láttam hogy lenne ötleted egy magyar modra. Az oké hogy ezt neki is leírtad. Lelkesedés az látom hogy van de ehhez hozzáértő emberek is kellenének ám, egy modot nem olyan egyszerű összerakni, ez bonyolult folyamatok egész hada, scriptelés, modellezés, képszerkesztés, kódolás, dekódolás, szövegírás, anyámkínja, még én sem értek ezekhez. A legkisebb mod-projectek is sokszor hónapokig készülnek. Szóval ehhez team is kéne és gondolom itt sem vagyunk tele modderekkel, eltekintve 1-2 embertől sztem nem ért senki itt ehhez. Az hogy valaki bele tud nyúlni 1-2 mod paraméterbe az nem jelenti azt hogy modot is össze fogtok tudni rakni. Plusz mivel még a Lost Alphán sincsenek túl közel sem, kötve hiszem hogy rögtön a Lost Alpha után Dez0 belefogna bármilyen modba. Pihenni is szoktak a fejlesztők
Tényleg nem bántásból írtam ezt, az ötlet biztos jó meg ha az ember csak úgy meg tudná teremteni amit kigondol elképesztő modok lennének (mondjuk én tuti azzal kezdeném hogy megcsinálnám a Stalkert a Skyrim motorjára
), de ehhez sem hozzáértő csapat, sem konkrét elképzelések nincsenek ahogy látom
Tehát szerintem azért sem válaszolhatott mert eléggé komolytalan ötletnek tartotta
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #18924 üzenetére
Én is untam már a CoP pályákat ezért most a Legendary-t nyúzom és elkezdtem az OL2010-et is. A magyarításaik is elég jól haladnak, csak van pár buktató ami kicsit megakasztott. Tök jó a Legendary.
Az OL1020-ben kicsit elakadtam, mert az Agroprom pincerendszerben egyszerűen nem tudom megölni a vérszopókat. Lehet hogy átkot kell szórni rájuk akkor talán megpusztulnak. -
Antonius1978
addikt
válasz
janinitez45 #18917 üzenetére
Nem azert unom, mert kivulrol fujjom (mondjuk ez a kuldetes reszere nezve igaz), hanem mert mind olyan modokkal jatszodtam idaig 1 kivetelevel, ami a COP palyakon (is) jatszodik. Mar unom
Pedig vannak meg ismeretlen palyak, epp a tegnap szartam el veluk az idot, megneztem hogy RobberBaron milyen palyakat epitett bele a kiegeszitojebe, es rajuk kerestem (parra).
A build 1935-bol vannak asszem, regebb mintha Retisun adott volna hozza hivatkozast.Generatorok,Halott Varos, valamilyen mas Mocsar, stb.Erdekes lenne valami ismeretlen helyen jatszani marAmugy meg mind RobberBaron, mind Dezowave szart ra hogy legalabb egy annyit visszairjon, hogy nem erdekli oket a dolog es kopjak le...
-
Dhampir
félisten
válasz
janinitez45 #18921 üzenetére
No igen.
(#18922) PeL
Ez tiszta. Mondjuk én már régóta csak laptopot használok a mobil életvitel miatt, ezért már befejeztem az asztali PC-vel való játszadozást. Emiatt viszont a bővíthetőség is drágább ügyet jelent, habár asztali gépbe sem olcsóak a jobb procik és videókártyák, a monitorról, hangrendszerről nem is beszélve.
Szerencsére az eddigi Stalkerek simán futottak szerényebb hardverek alatt is, talán a Clear Sky jelentett ez alól kivételt, amely a mocsári pályán sokszor laggolt.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #18915 üzenetére
Prociban mit ajánlasz? Ha jól emlékszem rá, akkor alapból a Stalker csak egy magot képes kihasználni.
-
janinitez45
tag
válasz
Antonius1978 #18914 üzenetére
Sziasztok ! Úgy látom sokan szeretnénk magyarul játszani , vállaszatok egy modot . DE olyat ami ÚJJ küldetéseket ad . Ahogy Antonius1978 is irta fentebb !
Mert az alap játékokat MINDENKI KIVÜLRŐL FÚJJA .
-
#90933760
törölt tag
válasz
Balathruin #18915 üzenetére
Visszakerestem rá, egyszer dodonak is csinálta. De McTuja szenvedett ezzel sokat, pedig neki is HD6570OC karija van, tehát nagyságrendekkel jobb. Nem találtam mi lett a megoldás, és orosz oldalakon se nagyon találok rá a hibára.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Alienhun79 #18912 üzenetére
Nem hiszem el en sem, hogyha leforditodik, akkor en sem kell azt az - neha szamomra is - erthetetlen angol szoveget olvassam, hanem vegre magyarul fogok fel mindent
Hogyhogy szem-fenekuk ? A szemuket a fenekukig tolod le majd a Kalasnyikov csovevel ?
UI : Amugy ha ez ShoC kiegeszito, akkor nem kellene a masik forumbol is nekiallitani az embereket ?
-
#90933760
törölt tag
Végre sikerült egy bugreportot kicsalni belőle. Szóval így hal ki. Valami ötlet?
Expression : fatal error
Function : CBlender_default:: Compile
File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
Line : 63
Description : <no expression>
Arguments : Not enought textures for shader, base tex: act\act_arm_1_bump -
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #18910 üzenetére
Nagyon jó, ügyik vagytok, hát nem hiszem el, hogy végre érteni is fogom mikor miért rohangálok, eddig csak gugliztam meg szótáraztam, most meg ártatlan vérszívókat fogok ölelgetni Kalasnyikovval a szemfenekükben
-
#67026816
törölt tag
válasz
Antonius1978 #18910 üzenetére
De király, hogy nekifogtál!
Nekem ez legalább egy óra lett volna. Remélem mások is kedvet kapnak hozzá, és be fog indulni a melo. Holnap, holnapután szabadnapos vagyok, azt hiszem, lesz mivel foglalkoznom.
-
Antonius1978
addikt
válasz
#67026816 #18904 üzenetére
Az agropromi istalloi beszedbol ??? Agropromban van istallo ? (a stable azt jelenti, tudomasom szerint...de az is lehet hogy S Table, azaz S tipusu tablazat, fene tudja).
A tortenetrol van szo amit nem forditottal le, csak ugy heccbol nekiugrottam, hat 30 percebe tellett amig leforditottam, mert magyarul lehet helytelen sorrendben adom vissza a szoveget, meg az utolso reszeit felreertettem kisse.Na, de itt a szoveg : (a vegere en is meglepodtem)
Igen, van egy szorakoztato tortenetem. Egyszer a Sotetvolgyon setaltam keresztul, epp a taborhelyunkhoz tartottam vissza.Idokozben teljesen sotet lett, semmit sem lehetett latni.Aztan vegre feltunt elottem egy maglya.Nos igen, vegre ideje egy ehes es faradt sztalkernek hogy a tarsaival talalkozzon.Abban a pillanatban, amint az ut menti nagy bokrokon gazoltam at, hirtelen megpillantottam valamifele emberi arnyekot kisse megmozdulni.Ugy tunik, megint egy bandita kem.Kesobb jelenteni fog a fonokenek, fegyver vagy penzjutalom remenyeben, es a sztalker tabor elpusztul.Szoval, ugy dontottem, hogy halalra ijesztem.Megtanitom en a bitangot !
Szoval hatulrol a bandita fele lopakodtam nagyon halkan, majd szorosan lerohantam es azt suttogtam neki : Mi a fenet csinalsz itt, apafej ?'
Grrrahhhh...'volt a valasz.Hat, jellemzo... Ugy megmarkoltam, hogy meg egy szot sem tud kinyogni ! Kulonben a ficko ugy buzlott, mint egy otveneves zombi.Szornyu, valoszinuleg a dolgat vegezte.Kisse enyhitettem a szoritason es igy szoltam : Ha meg egyszer meglatlak itt te pocs, azt a maradek agyadat is kiutom, megertetted ?! Aztan hirtelen a budos teremtmeny rekedten megszolalt : Mi van ember ? Egy artatlan verszivo nyugodtan mar nem is brunyalhat ???UI :Amugy ugy tunik - par allomanyt elolvastam - persze magyarul, hogy ertelmes a szoveg, szoval minden klappol.
-
Balathruin
veterán
válasz
#90933760 #18908 üzenetére
Utánanéztem a kártyának, hát, ha menne is a Stalker, akkor borzalmasan. Igaz, nekem a RAM csak DDR 1-es (ami szerencsére még jobban lassítja a gépet), nem hinném hogy sok FPS lenne. Nálam a játék Braz-zal, Sniper-rel (meg szerintem minden ilyen SGM-es moddal) 8-10, esetleg 12 FPS-t produkál minimális grafikával, 280-320m látótávval, hozzá beállított objektum részletességgel.
Szerk.: GTA-ból addig San Andreas. -
#90933760
törölt tag
válasz
#90933760 #18905 üzenetére
Kiderült, hogy az X600 az egy utólag átmatricázott X300-as. Az X300 pedig nem más mint egy PCIe-esített 9600-as. Ha ez valamit mond akárkinek is és megoldaná a gondot. Jó lenne ha tudnék játszani...
Legfrissebb driver van fent. Legfrissebb a DX is. A beállításokkal nincs baj már letette alapra attól hogy kitöröltem az user.ltx-et, hanem kifagy a menübe. Vagyis ott még nem, csak akkor ha belépek valahova. Az mindegy, hogy új játék, játék betöltés vagy beállítások, ha valahova belépek ott meghal.
GTA4-en csak a shader átalakító segít, ha egyáltalán segít. De a Stalkernek szerintem mennie kéne, itt valami más baj van...
-
Balathruin
veterán
válasz
#67026816 #18904 üzenetére
Én úgy írom át a szövegeket, hogy lementem xms-be, majd ha kész, vissza. Nem nagy dolog, még Dez0 is írta a LA topikban, hogy így csinálják.
Baltoafarkas Nem tudom mi lehet a gond. Próbálj friss drivereket, friss Dx-et, GTA-hoz (gondolom IV) meg próbálj shadermodel átalakítót. Esetleg még azt lehetne, hogy kiszedem az én beállításaimat és átadom, hogy át tudd állítani. Próba szerencse.
Aarpok A tesztelés is nagy segítség lehet. Brazban is volt hogy találtam néhány elírást, jeleztem.
-
Aarpok
őstag
Kedves Mindenki!
Dicséretes és példaértékű lehet az amit most elhatároztatok,hogy összefogtok a módok magyarításának érdekében.Én sajnos nem tudok a fordításban segíteni nektek,mert sem angolul, sem oroszul nem tudok.Csak drukkolni tudok,de azt teljes mellszélességgel.Tudom még távoli,de esetleg a tesztelésben tudnák segíteni.
-
#90933760
törölt tag
válasz
Balathruin #18903 üzenetére
A GTA az konkrétan közli, hogy neki 3.0 kell és el se indul. A Stalker elindul, de a menüben kifagy. Mind a három ugyan úgy. Akkor mi más baja lehet. Valamikor sikerül bejutni a beállításokba, de akkor ott fagy ki. user.ltx már le lett törölve.
Vagy lehet a DX9 miatt, mert a kari DX9, a játéknak meg gondolom DX9c kell....
-
#67026816
törölt tag
válasz
Alienhun79 #18900 üzenetére
Én már meg akartam kérdezni, hogy mikor szólnak ránk a moderátorok, hogy a SOC modokat ne a COP topicban beszéljük meg..
Antonius1978: A félelmed nem alaptalan, de azért mégsem gondolnám, hogy a szarnak adunk egy pofont. Ahogy Alienhun79 írta, nyűgös a mod, de Ő egy fél évvel ezelőtti verzióval játszik, azóta 4 vagy 5 patch jött ki hozzá, és egyfolytában jönnek... Már a mostani is játszható verzió, a jelenlegiről itt azt olvastam, hogy már közel bugmentes(én azért nem kezdem el komolyabban tesztelgetni, mert angolul nincs türelmem hozzá), ezért elhiszem, hogy így van. De ha még nem is tökéletes, ami talán sosem lesz(úgy, ahogy egyik sem), attól még a mi munkánk az maradandó, és ha csak fél vagy egy év múlva lesz 1.0-ás verzió, az sem baj, valószínűleg addigra mi már unni fogjuk, viszont lesz hozzá egy kiforrott magyarítás, ami a mi kezünk munkája lesz.
Nem szeretnék pofátlan lenni, és megvárni, hogy ránk szóljanak, ezért még linkelném azt amit kell, és a többit tényleg a soc topicban kellene megbeszélnünk, ha egyet értetek
akkor mégegyszer az eddig fordított(ebben az alapjáték magyar fájljai is benne vannak): [link]
és az összes angol fájl: [link]
Annyit kérhetek, hogy ha valakinek van hozzá kedve, fussa át az eddig kész anyagot, mert stílus szempontjából hagy némi kívánni valót. Egy tipp hozzá: Van ez a winmerge szövegösszehasonlító program, txt fájlokat kezel, szóval az xml-eket txt-be kell másolni, és megnyitni őket. Az egyikbe a már lefordított szöveget, a másikba az érintetlen angolt. Sorry, a szájbarágós fogalmazásért!
-
#90933760
törölt tag
Az xray engine shader model 3.0 és a kártya meg csak 2.0b-t tud. Úgyhogy cseszhetem egy jó időre a játékot.
-
Alienhun79
tag
Pelnek igaza van abban, hogy ez nem egy befejezett mód hanem beta, még nem egy stabil mód, hja és valaki végig vitte már, mert én már egy hónapja nyomom heti 6-8 órában és még csak nyolc pályán jártam a freeplay verzióban, ahol nincs fő küldetés, csak a borzasztó sok mellék küldik !
Ha javasolhatnék egy igazán jó, kész, közepesen stabil módot angolul (mert oroszul beton stabil) az ez lenne:
[link] ,[link] ,[link] .
A mód játszása közben sokszor be crashalt, amit Kekeeci fórum társ nekem javított, ezek a hibák általában a hanyag angol fordítástól keletkeztek, amit akarok mondani az az, hogy van egy franya javító patch a srácnál, de ez nem teljes, mert nem vittem én se végig a módot, mert egy csapongó tesztoszteronstalkerista vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Villanyszerelés
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Marcona Thermaltake léghűtés jött HEDT processzorokhoz
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Corsair Katar Elite WL egér eladó (hibás)
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest