-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RobberBaron
tag
válasz
#67026816 #18946 üzenetére
De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????
Sajnos senki, a stalker moddolás önképzés, mod fórumok olvasgatása, tutorial keresgetés, a még aktív fórumokon segítség kérés, ha elakadsz. Tutorialból néhány angol nyelvű és rengeteg orosz nyelvű van kint, de sokszor ezek is pontatlanok, nem működnek, alapvető dolgok hiányoznak belőlük. Van némi hivatalos dokumentáció is, de ezt sem vitték túlzásba ukránék.
A legtöbbet úgy lehet tanulni, hogy a db fájlokat kicsomagolod és elkezded buherálni, és tesztelgetni a változtatásokat. Kisebb modokat is le lehet tölteni, és nézegetni, mit hogyan oldottak meg. A Notepad++ progit tudom ajánlani, összehasonlítani a vanilla és mod fájlokat. A script-ek megértéséhez, és egyesítéséhez nem árt megtanulni a LUA nyelv alapjait sem. Én 4-5 éve a nulláról kezdtem, modok fordítgatásával. Aztán elkezdtem foglalkozni a level editorral, és erre specializáltam magam, lua-ban scriptelni ma sem tudok valami jól, de nem okoz nehézséget egy 26 pályás "új" Zóna létrehozása.Természetesen nem kell sem zseninek, sem programozó matematikusnak lenni, hogy valaki komoly modokat készítsen, de az is igaz, hogy az igazán "forradalmi" újdonságokat komolyabb programozói tudással és tehetséggel rendelkező arcok csinálták meg a modokhoz.
Mindhárom játékhoz van már hivatalos single player SDK, amivel gyakorlatilag ugyanazt megtehetjük, mint a fejlesztők, a játékmotor keretein belül, mert a C/C++ -ban írt engine forráskód nincs közzétéve (pontosabban csak a Dezowave csapat használhatja).
Az SDK-hoz közzétettek egy 100GB-os cuccost, amiben a GSC majdnem összes 2004-2009 közötti level editor scene-je meg van, 3ds max-ban és mayában lemodellezett objectekkel (npc, mutáns, pályák, tárgyak stb.) együtt. Ezenkívül már pár éve megvan az összes értelmes régi build a 2004-2009 közötti korszakból.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 8Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / Excellent akku
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo ThinkPad T14 Gen 4 üzleti notebook - i7 1360P 24GB DDR5 RAM 512GB SSD Iris Xe W11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged