Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    Nos, úgy látszik, hogy a sima SGM 2.2-ben a laborok feladatfolyamata hasonló, mivel az utolsó métereken az Agropom földalatti laborjánál ugyanazt a hibát követte el a játék, mint korábban az X-18 labornál. Odáig minden rendben hogy juss el a laborig, itt viszont egyből a "menekülj el a laborból" feladatot adta be mindkét esetben, holott Agropomnál előbb 2 dokumentumot is meg kell találni odalent. Szerencsére már kivégeztem ezt a helyet is egyszer és tudtam, hogy 2 dokumentumot keresek. Amint ezek megvoltak és kijutottam, ismét helyre állt minden. A tanulság az, hogy nem hiába írja a leírásban hogy a feladatokat megkapásukkor ajánlatos azonnal teljesíteni. Csakhogy ez egy adott pillanatban lehetetlen, hiszen a teljes új Sötét Völgy-Katonai Raktárak-Agropom szál épp a pripjátyi nagy buli közepén ugrik be. Először én nyomban mentem is Sötét Völgybe hagyva a fő sztorit, és teljesen kivégeztem azt a szálat, de ez teljesen és menthetetlenül leblokkolta a további pripjátyi fő sztorit - a feladatok mind beragadtak. Második nekifutásból először végigvittem a fő sztorit és már free playben mentem át Sötét Völgybe, miután a tulajdonképpeni játék véget ért. Ekkor viszont jöttek a labor problémák, bár egyéb gond nem volt. Tehát ha valaki így jár, hogy kimaradnak a feladatok és először játssza az SGM 2.2 modot, akkor tudnia kell, hogy az X-18 laborban 3 dokumentumot kell megtalálni, Agropomnál pedig 2 dokumentumot. Ez fontos, mert a feladatokon kívül semmi sem utal ezekre a számokra és megtalálásuk után is csak akkor kapunk visszajelzést a sikerről, ha már kijutottunk a felszínre.

    Erről a verzióról van szó: SGM 2.2 MOD + absolute nature + absolute structures + Atmosfear 3 (max) + magyarítás, egy csomagban.

Új hozzászólás Aktív témák