-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
morbias2
aktív tag
Jó annak akinek megy a 2.0 is.Nekem a steamos nem megy ,és nem tudom kipróbálni :S
-
R1200GS
aktív tag
Hol találom a mentéseket? Szeretném kimásolni, de eddig nem leltem.
-
Misua
senior tag
Megjelent SGM mod 2.1 hivatalos oldal
Google fordító:
[Leírás]
• Volt folytatása a történetnek a Sötét-völgyben.
• adaptált négy helyszínen: Laboratóriumi x18, katonai raktárak, mezőgazdasági és mezőgazdasági ipar a föld alatt.
• Vannak új küldetés a régi helyeken.
• Az új típusú NPC - a munkáltató. Csak a friplee.
• Új modellek NPC.
• hozzáadott 18 féle fegyver.
• Fix sok hiányosság a korábbi verziók.
• És még sok más -
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4390 üzenetére
Ha tudsz angolul itt megtalálod mit jelent
http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Space_Ambient_Occlusion
átlagosan 6-8% teljesítményveszteséget vagy FPS esést okoz a bekapcsolása, ellenben sok különbséget sztem nem lehet észrevenni a bekapcsolt és kikapcsolt SSAO-s képek között, főleg ha folyamatosan mozogsz
-
Carasc0
őstag
Találtam a CoP-hoz egy olyat hogy Spawn mod. Na nekem ilyen kéne ebbe a game-be. Nem tudtam importálni mert megőrült tőle a játék!
Egy kérdés! mit jelent az Options-be az hogy SSAO mode? Nekem az most OFF-on van!
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4387 üzenetére
Ha nagyon combos fegyvert akarsz akkor vedd meg az AEK-et amint elérhető lesz a tradernél. Kegyetlen pontos még nagyon nagy távolságra is. Én sniper helyett is azt használtam legtöbbször. Az egyetlen baj vele hogy sorozatot lőve nagyon felránt. De ha fullra tuningolod elég jól kezelhető lesz.
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4387 üzenetére
Igen, előfordul
Amúgy ha bekapcsoltad és nem tudtad elvenni a ruhát az azért van mert a ruha is csak bizonyos % eséllyel "esik ki". Hogy ne borítsa fel a játék gazdaságát. Nem tudom hogy amúgy dobnak e az alphások ruhát, én sose kapcsoltam be ezt a ruha lootolós opciót
-
Carasc0
őstag
WOW!
Akkor küzdök vele egy kicsit!
Ja és még valami ami nagy KÁR. Bekapcsoltam hogy a hulláktól is ellehessen venni az öltözéket. Gondoltam kitolok vele, mert tudom hogy minden alpha squad-ban a főnöknek exoskeleton ruhája van. Megöltem de nem tudtam elvenni a ruháját! Gondolom nem véletlen!
Hoppá mit találtam! Alpha Squad fönöknél szerényen volt egy veles detector!
-
Carasc0
őstag
Bug szag!
Megjelent Zaton-ban az a nagy ocsmány 2 lábú szörny ami dobbant. Hát érdekes mert szerintem megölhetetlen. Kb 500 lőszert (ami persze páncéltörő ) rálőttem +10 gránát és semmi.
Megjegyzem még az Alpha squad-otis leszedte ami már adott neki egy keveset. A lőszer pedig valami 5.56-os ami a német kaliberbe is jó tehát nem AK lőszerrel küldtem meg. Mivel kell kinyírni?
-
emre
veterán
Egy igaz, ugyanakkor a nagyobb mod-ok már inkább mod pack-ok.
Ami azért nem teszi szükségessé, hogy egyéb /kisebb/ mod-okat is rápakoljon az ember.
Ezektől függetlenül rengeteg olyan kisebb mod van amit szerintem nyugodtan lehet variálni (most nem csak a COP játékra gondolok, hanem az összes többi stalkerra).
De pl az ShoC OL mod egész jór bírta a keverést, illetve mostanra értük el azt hogy egészen komplex a játékmenetet is befolyásoló dolgok kerültek ezekbe. Régebben sokkal kevesebb ilyen volt. Szóval mindenképpen érdemes elolvasni a használati utasítását a mod-nak.
A SMRTER-t azért emeltem ki, mert az a magyarítástól is kiakadt. -
PeL
addikt
de a többségüket simán lehet használni együtt.
Azért ez túlzás, inkább úgy fogalmaznék nagyon kevés van ami kompatibilis egymással, az ilyen nagyobb mod csomagokból mondhatni egyiket sem lehet simán összefűzni a másikkal, mert ahhoz a scripteket stb. össze kell forrasztani. Még az alap AtmosFear 3-at is úgy kell egy kibővített scripteléssel bele integrálni az SGM-be (erre van a merge patch). Szóval nem úgy megy az csak hogy simán egyiket rámásolom a másikra, többnyire ez csak CTD hegyeket eredményez illetve anomáliákat (nem, nem olyanokat) a játékban
De gondolom egy tapasztalt programozónak aki jártas a scriptelésekben és persze ismeri a stalker engine-jét nem okozna különösebben nagyobb fejfájást egy ilyen mutatvány.
Ha értenék hozzá már lehet csináltam volna pár modot én is
-
emre
veterán
válasz
Scholes9 #4380 üzenetére
Azt hogy több mod-dal hogy érted?
1, annyi gamedata mappát csinálsz különféle mod-okkal amenyit nem szégyellsz
2, Vannak olyan mod-ok amelyikkel nem lehet másikat használni, pl. SMRTER 041, de a többségüket simán lehet használni együtt. Mondjuk ilyenkor mindig megnő a hibalehetőségek száma is. -
Scholes9
nagyúr
Lehet egyszerre több móddal játszani?
Illetve melyik módokat ajánljátok? Eddig csak nélküle játszottam, de most kedvet kaptam kipróbálni párat
-
morbias2
aktív tag
Nálam az introknál nincs felírat 1.7 nél. ez is bug?
-
zuzu000
őstag
válasz
dodopek #4375 üzenetére
Megnézném én, is de sajna ki akartam próbálni az alpha csapatot, bekapcsoltam, jöttek is, és letáboroztak a szakdovszk előtt. Kikapcsoltam, de nem akarnak arrébb menni. Most amúgy Bagolytól várom a detektort.
Illetve egy bug: Amikor az egyik fegyver távcsövébe belenézek, elkezd közelíteni, de nagyon nagyon. Addig zoomol, amíg a pixeleket látom. De még távcső leszerelése után is. Még az alapjátékban is tapasztaltam, van rá megoldás?
-
dodopek
addikt
PeL!
Pár napja beszéltünk egy eventről az alapjátékban. Itt jön az eredmény:SPOILER!!!!
Miután elmégy Noéhoz az iránytűért,és leadod Szultánnak,(elmehetsz mégegyszer,Noé ad egy másikat is), és Szakállnál melót kell vállalnod. Felveszel képződmény megrendelést. Ha te találod meg hamarabb, akkor nincs semmi gond, elviszed, leadod, frissül a kétes üzlet event, szerezd meg az összes Swarogot.(Ha a többi kutató cspat találja meg, el kell tőlük venned, de ahogy rájuk lősz, jön a rádió üzenet Szakálltól, hogy megtámadták a Szkvadovszkot, és lezár minden bejáratot.Nem tudom ezután mi van, mert elpatkoltam egy kósza sorozattól.). Miután megszerezted a maradék két Swarog detektort( A 3. nálad van, szakáll adja korábban), visszamégy, beszélsz Szultánnal, hogy nálad van mind.Elküld Szakállhoz,hogy üdvözli, és hogy Ő van az egész mögött.Mivel Szakáll teljes hálózatát megszereztük(Szultánnal), Szakáll ezután nekünk dolgozik, minden nap részesedést fizet az aznapi képződmény üzletből.
Jutalmad a napi lóvé, és a BIGBOSS elért eredény...
/SPOILER!!!!
Nagyon érthetetlen volt a leírás? -
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4373 üzenetére
Nincs, ez nem bug hanem direkt így van megcsinálva. Csak a kiírás (event) bugos mert hiányzik a szövege, de annyit írna hogy "Your new SVD is gone" vagy ilyesmi. Az egy fake fegyver, felveszed a "semmit"
Pont azért mert rögtön kezdésnél szert tehetnél az egyik legtáposabb sniper puskára
-
Carasc0
őstag
Bug found!
Én úgy telepítettem fel az SGM mod-ot hogy kértem hogy Zatonnak egy másik területén kezdjek. Nevezetesen a Sawmill környékén. No most mindjárt kezdéskor az út bal oldalán van egy fenyőfa. Annak a tövében van egy Mesterlövész puska. Felveszi ugyan, de kiírja hogy sk_fake_event. A zsákban meg nincs a fegyver, csak a lőszere ami szintén a fegyver mellett hevert. Erre van valami megoldás?
-
PeL
addikt
válasz
strike-force #4369 üzenetére
Ugyanez van fent GSC fórumon mert a srác is ugyanaz
-
emre
veterán
A nem rég megjelent Misery mod-hoz esetleg tervezed hogy készítesz fordítást?
-
találtam egy jó linket ahol fent van az SGM 2.0 Repack + AF3 merge + Geonezis
bocsi, ha volt már. én még csak letöltöttem de nem tudtam kipróbálni.ha valaki tesztelte, szóljon!
-
Carasc0
őstag
Egy kis tájékoztatás!
SGM 2.0 patch #1 mindenképp kell, mert különben a Jupiter mapon az állomás épületében lévő bodyguardos pasival nem tudsz beszélni, mert amint odamész hozzá és kezdeményeznéd a kommunikációt lefagy a játék! Patch-et feltettem és megjavult!
Amúgy nagyon tetszik hogy mások a feladatok is, és nem az ismert lépéseket kell újra elvégezni. Épp ott tartok hogy Jupiteren keresem a pilótát. A bodyguard is remek ötlet, de még nem alkalmaztam. Tetszetős hogy az artifactok jó pénzt érnek. Zaton-ban találtam egy "atom" nevű artit, és 32e Rubelért eladtam.
Kár azért hogy nem tudok belegenerálni további katonákat a pályára. Elvileg valamely fájlokat kell hozzá buherálni de ennek nem néztem még utána.
-
dodopek
addikt
Ekkora szívást! Jupiter, lápos, védem a stalkert már vagy 1,5 órája a mutánsoktól, amikor jön egy kitörés.... Ezt védd ki vazze...
-
lsc
nagyúr
A sig 1.7 ment, ez a 2.0 viszont nem indul, ez a hiba
[link]
Már azt is megcsináltam hogy visszaraktam az alap gamedata-t, majd erre tettem fel az 1.7 magyarítást, úgy csak gondolkodik de sokáig, ha az ltx-et átírom akkor meg ezzel a hibával el sem indul. -
PeL
addikt
válasz
morbias2 #4358 üzenetére
A tegnap megjelent Misery modnak is ez van a readmejében
STEAM COMPABILITY
No direct acts have been made to make this mod compatible with the Steam version of the game.
However there are some experiences from "I Work Alone" that can be projected to this mod.
Please see the online mod profile where you will find a "Steam community support" under 'features'.Letöltötte és próbálta már valaki amúgy? állítólag baromi nehéz (és bitang nagy a gépigénye)
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4349 üzenetére
Nem tudom mi van a patchben, én repackot használtam.
Azért robbansz fel mert bizony aknásítva lett a zóna a modnak köszönhetően. Ha figyelmesen keresel ott ahol felrobbantál észre is lehet venni az aknát a talajon bárhol, és szét is lehet lőni őket. Az egyik kereskedőnél lehet aknakereső szerkezetet venni, az mutatni fogja a közelben lévő aknákat. De ha nagyon idegesít ki is kapcsolhatod őket az SGM options menüben valahol (Disable minetraps vagy valami hasonló néven).
A kereskedők kínálata pedig ahogy haladsz a játékban bővülni fog, csak szimplán nem teszik elérhetővé a legtáposabb cuccokat a játék elején.
-
Carasc0
őstag
Ok!
Átállítottam a biztonság kedvéért. Továbbra is nagy a szerelem így a játék iránt. Nagyon hatásos ez a mod kombináció. Viszont az SGM letöltő oldalán van egy olyan hogy SGM 2 repack Patch #1. Ezt nem telepítettem fel. Nem baj ez? Vagy kellett volna?
Tovább annyi kérdésem van, hogy miért robbanok fel csak úgy? Olyan mintha bizonyos helyen elszórva aknák lennének!
Az időjárás az TOP 1 még mindig. Nagyon élvezetes így a játék. A kereskedők készlete mondjuk lehetne bővebb is. De nagyon reális, mert igen drága minden, tehát küzdeni kell mindenért. Nagyon baba mikor találat ér (golyó) és jól meglök és megszédülök. Hatalmas!
Amúgy eddig totálisan bugmentes és ahhoz képest hogy minden grafikai beállítás fullon van, szépen fut!
-
Carasc0
őstag
Azért lol!
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
És mégis megy a Mod!
Tegyem azért true-ra?
-
-
zuzu000
őstag
Szerintem tegyétek fel, amit PeL kolléga linkelt. Sör probléma nincsen, mentések mennek, ha 2.0-val játszottál, magyarítás is.
[link] -
dodopek
addikt
Nem tudom.Mindenesetre láthattad, nem én tettem fel a crash logot, csak én is tapasztaltam. Lehet, hogy hardver, mert nekem elég harmatos a gépem...
Bár a zuzu000-é egy erőmű az enyémhez képest...
Megkértem ukrán ismerősöm, hogy nézze át a Sigerous.ru fórumát, hogy hátha van valami utalás erre.Ha szól, megosztom veletek is...
-
morbias2
aktív tag
Akkor nincs egy végigjátszható verzió?
-
-
emre
veterán
Nekem egy 338mb-os SGM_COP_v2.0 elnevezésű 338mb-os exe fájl van, ami kicsomagolva 1,08gb. De már nem tudom honnét szedtem le, és nincs vele semmi problémám.
-
morbias2
aktív tag
Expression : wave&&wave->length()
Function : CSoundRender_Source::LoadWave
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
Line : 65
Description : Can't open wave file:
Arguments : c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\sounds\Ęëóáíŕ˙\Ňđĺę_137.oggPontosan ezt írja hibának.
-
Vladi
nagyúr
A sigerous mod 2 az megy az 1.7-hez készült magyarítással?
Kösz amúgy PeL!
-
PeL
addikt
válasz
morbias2 #4321 üzenetére
Nyiss egy notepadot miután leállt a játék, és nyomj egy CTRL+V -t az üres dokumentumba. Vagy keresd meg a log filet a C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\logs mappában "xray_... .log" néven, nyisd meg és az utolsó pár sorban írja hogy miért állt le. Ha tudod másold be ide azt a pár sort. De amúgy gyanítom hogy nálad is a hangokkal lesz valami, eleinte nálam is ez volt de egy reinstall után jó lett, nem tudom mit csináltam vele másképp
-
PeL
addikt
válasz
morbias2 #4319 üzenetére
Van egy "fsgame.ltx" nevű fájl a Call of Pripyat főkönyvtárában. Nyisd meg a Total Commander szerkesztőjével (F4), ha nincs akkor társítsd wordpadhoz vagy mindegy.
Keresd meg a következő sort:
$game_data$ = true| false| $fs_root$| gamedata\
írd át erre:
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
-
Carasc0
őstag
Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Játszottam most a játékkal kb 3-4 órát és meg kell hogy mondjam 10/10. Az időjárás az valami extreme jól néz ki. Nagyon sok lehetőségre nyílik a játék ezekkel a modokkal. Ehhez már csak az kéne hogy generálni tudjak NPC-ket a pályákra. (The Wish Granter) Ez a lehetőség a Complete-ban van benne, nincs ez a lehetőség külön mod formájában elérhető? Ez csak opcionális kérdés, nem vagyok telhetetlen, de el tudnám viselni hogy Zatonban bandázzon 1-2 Exoskeletonos Stalker.
Amúgy izmos gép kell neki, de az enyémen szerencsére reccenés mentesen megy. Ami a csövön kifér minden maximumom van és tényleg gyönyörű. Hangulatos és nagyon realisztikus. Az már édes hab a tortán hogy Zatonban háttérben ott látom az erőművet.
Szóval TOP1 az egész!
-
morbias2
aktív tag
Hali!
A 2.0 verziót ráraktam az alapra ,és mindig exe hibával leáll.
Mikor már tölteni kezdi a játékot.
Ez miért van?
Köszi a helpet! -
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #4313 üzenetére
Ha 1.6.02-es a verzió (főmenü alsó sarkában kiírja) akkor nem kell patchelni. Az Atmosfear 3 akkor megy SGM-el ha van merge patch hozzá amit rá kell másolni az SGM és Atmosfear telepítése után. Ha nem repackot szedtél le akkor nem tudom hol lesz a merge patch, repackban mellékelve van.
Az absolute packok bármilyen modra rárakhatók, mivel csak textúrákat cserélnek le így nincs hatással semmilyen játékmechanizmusra.
-
Carasc0
őstag
Sziasztok!
1, S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat
2. COP legutolsó Patch
3, Sigerous Mod v2.0 Repack
4, AtmosFear 3
5, Absolute Nature 2 Texture pack
6, Absolute Structures for Call of PripyatEz a telepítési sorrend megfelelő?
Szükséges a SGM mod-hoz a COP patch (vagyis szükséges a 2. lépés?)
Az SGM oldalán találtam még egy 1-2 dolgot ehhez a modhoz. Pl. egy mod patch #1. Az is kell?A többi mod kompatibilis az SGM 2.0-val?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
dodopek
addikt
Én találtam angolt,Íme:
- significantly changed storyline
- Organized a large number of scenes (like how to dump at the beginning of location, time to Yura )
- Added a game system for the different characteristics of weapons, for example if you find two AK -74 , you'll see that their characteristics or the accuracy of damage - so different ... Sorry , but this may not always be seen, because there are cases when the same stalkers spawn several times, as for example on the ATU ..
- Added Night life simulation , TE night will prosypatsya monsters , and attack at all, but by morning they will again go to sleep , to wake up at night again .
- Now, really difficult to survive in the zone, in order to profiteer greens need to look for artifacts , they are in the game are rare and very expensive . Also, the complexity of vyzhyvaniya is that all factions in the area are among themselves for territory- Added over 95 new artifacts
- Added over 11 new species ammunitsii ( cartridges )
- Added new modifications to the weapon ( scopes , podstvolniki , etc.)
- Added over 100 new bronekostyumov
- Added 14 new types of food and medicines
- Added 150 weapons
- Added over 60 new jobs ( including in the TASK Manager )
- Changed the weather
- Increase the maximum carried weight ( it was 60kg , was 120kg ). Also, if you get dressed , such as costume " Ecology ", the minimum and maximum carried weight to increase by a certain number , depending on the costume itself .
- Graphic changes : the main menu , type in the game ( HOOD ) , inventory , menu, trade , etc.
- activate the damage bronekostyumov during the shootings, and as wormwheel added the ability to fix bronekostyumov and weapons .
- Changed the post -effect of the anomalies of
- Unlock rocking sight
- Added ability to enter into various factions
- You can upgrade weapons ( buying new parts for it or for money) and bronekostyumy ( for money )
- Changed description of caches
- You can buy the location of the caches
- For all locations of dispersed storage device with sensitive information that can be sold to merchants.
- Now the injury heals very slowly, and to stop the bleeding must be used bandages or paper
- Added two bronekostyuma in which you can run , neustavaya .
- Some characters may be purchased ( through dialogue ) is something unique , and each unique stalker , will have its own assortment of products .
- Now with the help of scientists at Yantar, can be carried eksperimenty over artifacts.
- In connection with the darkening night , many bronekostyumy can install the Plan. (At the dump , at Prapor )
- Now, the PDA can learn almost everything ...
- Added a system of dynamic messages .
- During the course of the game , the PDA will be updated topic "secrets " , which you can find the exact location of the secret hiding places.
- Now, after the header box or eclipse - will rozhdatsya new artifacts , which each time will " fall down "in different places.
- Uchitivaya various neo- introduction has been added to the advanced settings menu mode, where you can customize the " MOU "as you ought to do.
- Some of the key characters is enabled immortality , in order to pass story missions - no problem with dead targets quests .
- Now the static light will be seen the sun.
- Added a system for monitoring the marks on the map. With the system - improved labels, now they will disappear when necessary.
- Added new hiding places, and last but not least is a new kind of secrets - a mini- caches , which will vydavatsya as a reward for completing quests .
- Fully updated system encyclopedia .
- Ability to view events with the help of - radio "Stalker" .
- Added three (3 ) new groups that are actively progressing in the area .
- Now the HS will not storm the enemy base alone, to him in the passing game , will receive reinforcements . Number of soldiers who will assist you will depend on your rank and attitudes towards one faction or another .
- Changed the Hood, with the addition of new features, such as : the ability to find game time , without going into the inventory , or PDA , and the immediate in-game .
- Collect all the kevlar plates for Mojito - you can get a unique suit Arrow .
- Fixed a bug in the targets Lucas and Skulls - now you can easily carry out the task to destroy dolgovtsov Lukas , and not to spoil relations with the grouping of " DEBT " (You do not need to shoot yourself dolgovtsam , because " freedom "itself is able to cope with them ).
- Now, for the killing of major characters such as " Prayer " or " Kocherha " - will be adding capacity points , for which the main menu, you can buy a super opportunity (ie, immortality , etc. ) .
- At night time , all the NPCs almost not see .
- [ And much more ]............................................ ..............
Akit érdekel, fordítsa le magának... -
Carasc0
őstag
Sziasztok!
Kedvem támadt újra sugárzást szívni magamba, úgyhogy gondoltam egyengetem a kis STALKER útját. De ezt úgy szeretném most valami spécizett változatban megoldani valami mod formájában. Olvastam a complete mod-ról ami inkább grafikai tuning ami persze nem rossz. Nekem olyasmi kéne mint új feladatok, új tárgyak, új ellenfelek, nehezebb játék (realisztikusabb). Sokat emlegetitek itt a SGM mod-ot.
Where I can read features of the SGM mod?
-
dodopek
addikt
válasz
Medvelászló #4308 üzenetére
Én is csak azért tudtam, mert annyit szívtam már a játékkal, hogy az észbontó.Erre véletlenül emlékeztem...
-
dodopek
addikt
válasz
Medvelászló #4300 üzenetére
Honnan indítod? bin/xrEngine.exe? Asszem akkor szokta ezt csinálni.Próbáld meg egy mappával kijjebb a Stalker-Cop.exe indítást.
Remélem segítettem.PeL!
Most már tényleg meguntam.Valszeg erősen kevés a gépem a moddolt játékhoz.Marad alapjáték, minden kiegészítő nélkül.Így viszonyleg stabil, csak akkor fagy, ha úgy töltök vissza, hogy nem patkoltam el.
/ Csinálta már valaki úgy a zatoni küldetéseket úgy, hogy Szultánt támogatja, nem Szakállt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest