-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Physicist03
senior tag
válasz
dodopek #5599 üzenetére
Jaaaa. Szóval azt kell nézni, amikor még nem nyomom meg az f-et vagyis nem megyek még bele a széfbe, hanem odaérek a széf közelébe és ír egy számot meg mást is, csak az rövidítve van és nem lehet megérteni. Vagyis ha az a szám 80 akkor kapom meg a kitüntetést? De előbb kell a 3 szerszámkészlet.
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5591 üzenetére
Nem 80 fegyver.Nem mindenből szed ki alkatrészt, és nem mindenből egyet szed ki( állapottól függ).80 alkatrésznek kell meglenni. Írja, hogy mennyi van benne...
-
Physicist03
senior tag
válasz
SetCHOO. #5596 üzenetére
Én is az Enot editiont kezdtem el játszani, de én is inkább felraktam a sima verziót. Elég sok dolog eléggé durván el van túlozva benne. PL: használsz egy eü csomagot és rögtön pirosban van az éhséged, durván eltalálnak meg sem tudsz mozdulni, mert lemegy teljesen a pihentséged és rögtön éhes leszel, sima sétával is csökken a pihentség (bár lassabban, de csökken), ha használsz eü csomagot 20-30 mp-ig használja, szóval addig nem tudz lőni, stb. Nem sokat játszottam vele csak pár küldetést, de elég is volt. Majd ha kijátszottam a sima verziót lehet benevezek rá még egyszer.
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
morbias2 #5595 üzenetére
Hali!
1. SGM 2.2
2. SGM_2.2_fixed_19.03
3. Add_Fix_SGM_2_2
4. New artefacts mod 3.0 beta
5. Monsters2.2
6. 2,2 guns
7. 2.2 guns patch
8. 2.2 English transHa bírja a géped akkor még a nagy méretű texturák!
9. Absolute_Nature_2_CoP
10. absolute_structures_v1.0Az Atmosfear mod nem ajánlatos. Nálam szét hullott tőle a játék.
Ha esetleg a kitörésnél fagy a játék akkor szólj, mert van megoldás.
ui.: Az enot-tal mi volt a problémád?
-
morbias2
aktív tag
Valaki pontosan megtudná mondani mit szedjek le az SGM 2.2-höz? Az enot verzió az agyamra ment már
Köszi. -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5593 üzenetére
Egy próbát megér.
Szerintem a szerszámok csak akkor kerülnek a pályára, ha kifizetted a lóvét az infóért. Ezt csak abból következtetem, hogy második nekifutásra a szerszámok nem ott voltak ahol előzőleg találtam. -
Physicist03
senior tag
De miért fizetni a szerszámok helyéért 10000-30000 rubelt ha megveszed az infót és megjegyzed, hogy hol van a térképen és aztán visszatöltesz egy mentést és elmégy érte?
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5591 üzenetére
Mind a 3 szerszámnak is meg kell lennie.
-
Physicist03
senior tag
Kipróbáltam és belepakoltam 80 fegyvert, ruhát a széfbe, de nem kaptam semmi kitüntetést és ugyanúgy nagyon drága maradt a fejlesztés. Lehet, hogy van valami arány, hogy miből mennyit kell belepakolni? Vagy ha már használtak a fegyverek és a ruhák akkor az lehet, hogy nem jó? És az fontontos, hogy mind a 3 féle szerszám már meglegyen?
-
SetCHOO.
aktív tag
A benzines kanna mire való?
-
Dhampir
félisten
válasz
Physicist03 #5587 üzenetére
Még hogy az orosz nyelv tanításának nem volt semmi haszna!
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5587 üzenetére
Köszönöm!
Én egyszer kapcsoltam be az osztagot. Majd császkáltam a zónában és egyszer csak kaptam egy fejlövést. Aha, rám találtak a fiúk!Keményre sikeredet a tűzharc, mert messzire nem tudtam pontosan lőni. Mindezt nyílt terepen.
Azóta óvatosabban tekintek a menüben az opcióra.
Most viszont egy küldetés alkalmával likvidálnom kellett egy Alpha osztagot a Vaserdő anomáliánál. Fedezékből sunyin egy kapcsolt gránát segítségével hamar befejezték a téliszalámi majszolását.
Dobott is a vezetőjük egy durva stukit, ami egyböl leváltotta a Kardan által feljavított Ak "tactic"-ot. -
Physicist03
senior tag
válasz
SetCHOO. #5586 üzenetére
[link]
Ha nem tudsz oroszul: beirod a kodot és "Скачать" vársz egy kicsit és elindul a letöltés automatikusan.
Az alpha osztag összetétele változik és akkor ezek szerint erősebb fegyvereket is kapnak. 6-7 tagból áll egy csapat, bár azt nem tudom eddig mennyi volt. Kb. ennyi. -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5585 üzenetére
Hoppá! Mi is ez a feljavított Alpha osztag mod, mit változtat?
-
Physicist03
senior tag
Tegnap megvolt az első találkozás az alpha osztaggal. Csak egyszer kellett újratölteni. Egyébként mindig ilyen durva fegyverekkel jönnek? Most is sniper, HK-G36E meg dobtáras sörétes volt náluk, mondjuk én felraktam a feljavitott alpha osztagot a modhoz. És az osztag vezetőjétől elvett PDA-t el lehet adni vagy még szükség lesz rá? Bagolynál el lehet adni majdnem 5k-ért.
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
dodopek #5582 üzenetére
Sikerült összeugrasztni a Duty-t és a Freedomot. Úgy sikerült kijönnöm, hogy a Freedom fel is ajánlotta a csatlakozási lehetőséget. Pl azt nem is tudtam, hogy Morgan PDA-jat oda lehet adni a "zöldek" vezetőjének. Na most mehetek Zatonba az "éhező" zsoldosok vezetőjéhez.
Ez az egész rész korábban teljesen kimaradt. Imádom ezt a modot!
Ha csatlakozok valamelyik frakcióhoz, az mit befolyásol?
A bankárt használjátok a befektetésre? Jelenleg 300k Ru-m pihen nála. -
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5581 üzenetére
Semmi gond, ezért van a fórum.
Abba kell pakolni a fegyvereket,ruhákat.Azért fontos, mert csak akkor tudsz fejleszteni, ha van alkatrésze Másképp csak javíttatni tudsz. Ha oda belepakolsz 80 alkatrészt, akkor kapod meg a kitüntetést, és szerel jóval olcsóbban a mester.
A 80 darabnak egyszerre kell benne lennie!
És igen, itt minden fejlesztést fel tudsz pakolni, nem kel választani.
+ lehet fejleszteni az artifractokat is.Utána az általad választott tulajdonsága megnő. -
Physicist03
senior tag
válasz
dodopek #5580 üzenetére
Bocsi a sok kérdésért, csak még eddig fogalmam sem volt erről a modról, nemrég olvastam itt a fórumon róla. Még egy utolsó kérdés: az mire kell amikor a szaki mellet van egy széf és azt irja, hogy rakjak abba fegyvereket meg...... nem érkeztem elolvasni végig, hogy mit irt. Aztán kellett beszélni vele és mondta, hogy szétszedi alkatrészekre és aztán eltünt belőle minden és most már 1-el több cucc kell bele. Fontos ez?
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5579 üzenetére
Igen, de van megoldás.Pl ugye összeszeded az összes szerszámot az adott szakinak. És eehez jön még hozzá az a küldetés, hogy 80 alkatrészt összeszedsz a szakinak, amitől űber fasza kuncsaft leszel, és komolyan olcsón dolgozik... 1-5e rubel/ fejlesztés...
-
Physicist03
senior tag
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5577 üzenetére
A katonai szerelőnek Pripyatban. Úgy dereng, hogy neki is 3 kell, de ez nem biztos. Én a 7 helikoptertől dobtam egy hátast....
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5574 üzenetére
És hidd el meg fogod venni venni az infót, mert minden egyes alkalommal máshol van elrejtve. Mind a 9 darab...
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5574 üzenetére
A hajón Owl jó pénzért elárulja neked a lelőhelyeket.
-
Physicist03
senior tag
válasz
SetCHOO. #5573 üzenetére
Akkor még jó is, hogy eddig nem volt ha nem is lehet elbújni előle sehová. Egyébként másik helyekre lettek átrakva a szerszámok??? Épp átértem Zatonba, közel volt a fürészmalom jó sok zombival, levadásztam őket és gondoltam akkor már a szerszámokat is elviszem, de megdöbbenve látom, hogy nincsenek a megszokott helyen. De akkor hol vannak?
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5572 üzenetére
Akkor jól bebújt a susnyásba!
Ez viszont érdekes amit a kitöréssel kapcsolatban mondtál. Mikor elsőnek kezdtem az Sgm-et, nekem sem volt, majd csak Zatonban.
Most viszon második nekiugrásnál, a kordonban és a mocsárban is jött a kitörés.
???
Mondjuk a Kordonnál nincs is olyan üreg ami menedékkén szolgálna. B ármennyire is meglepő! Csak készülékkel sikerült túlélni. -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5570 üzenetére
Majd meló után készítek egy képet a területről, bejelölöm rajta a katonákat.
Emlékezetből mondtam a 6 holttestet, szóval nem biztos.
Majd feltöltöm a képet. -
Physicist03
senior tag
Két szemetesben volt 2 és azon kívűl még találtam 2-őt, egy volt egy olyan épületben aminek nincs meg 2 fala és még egy volt hátul egy nagy tartály mellett. De, hogy még 2 hol lehet? Igen azon a helyen van a jel, hogy ott kell keresni, irja is a játék.
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5568 üzenetére
Emlékszem, hogy mikor elsőnek jártam ott jó párszor kigránátoztak. Sokszor töltöttem újra. Nem szabadna, hogy a küldetés részét képező testek eltünjenek.
Még az ilyen szemetes konténerekben is van katona. Ott lesznek azok.
A PDA a területet jelzi? -
-
Misua
senior tag
válasz
Physicist03 #5565 üzenetére
És ha mégis csak 3 holtest van, akkor túl sokszor újratöltöttél a játékot...holttest eltakaritó script intézkedett...
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5565 üzenetére
Szia! Jó helyen keresgélsz. Ha jól rémlik 6 katona holtteste van azon a területen. Figyelmesen járd körbe a központi épületet, parkolót és a mellette lévő romot. Majd beadja a következő lépést a küldetésben.
-
Physicist03
senior tag
Sziasztok!
Valki meg tudná mondani, hogy az SGM 2.2-ben hol találom meg a katonai rakományt vagy információt róla? Azt írja, hogy keressem meg azon a területen (az a terület a mocsárban ahol körben mindenütt bombák vannak és bent egy csomó bandita). Csak 3 katona holtteste van ott, semmi mást nem találok. -
SlayHUN
csendes tag
Hali-hali valaki tud adni egy olyan linket itt vagy pm-ben ahonnan letöltötte a COP-ot és működik mert nekem első indításkor megy másodiknál meg már leáll a működése
Szerk: Most már jó csak megkell várni azt a 10mp-t amíg betölt FAIL
off:A clear sky topicba írtam egy hibáról ha valaki tud benne segíteni azt megköszönném!
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
dodopek #5562 üzenetére
Most már eljutottam odáig, hogy 2 óránként fagy a játék. A mostani fagyások után, ha megnézem a log fájlt, akkor nincs benne ilyen bejegyzés, hogy:
FATAL ERROR
stb..
2 nagy lag aztán fagy a game. Hiba üzenettel kirak az asztalra. De tényleg ritkán fagy, az atmosfear-al szenvedtem sokat. -
dodopek
addikt
válasz
SetCHOO. #5561 üzenetére
Ez két konkrét hiba. Lefagy a játék, amikor mégy a helyszínek felé, és hibával kilép. A repackból ki kell másolni azokat a mappákat, amiben a crash report szerint gond van.Ezután megy rendesen a játék.Nem mindenkinél csinálja, úgyhogy nem is szoktuk előre javasolni a felülírást, csak ha a hiba jelentkezik...
Hogy fagy ki? Megáll a játék, kilép asztalra, és hibával bezárja magát? -
dodopek
addikt
válasz
SetCHOO. #5555 üzenetére
Van néhány hiba a játékban.Gyakran van, hogy kifagy hamukupac anomáliánál, és az ellenőrzőpontnál. Ezek megoldására kell a repack egy-egy mappája. Amiről most beszélünk, az az a küldetés, ahol a zsoldosok megbíznak, hogy ugraszd össze a tudósoknál a szolgálatot, és a szabadságot...
-
Misua
senior tag
válasz
SetCHOO. #5557 üzenetére
Nem biztos hogy egyből adnak e küldetést.
Ha a banditákat támogatod, akkor az első küldetés - nyírd ki a zsóldosokat (akik kaptak kaját) és hozd el vmi speckó fegyvert tőlük. Én felvettem ez a küldetést, elmentem a zsóldosokhoz, elmeséltem a szitut, így odaadták azt a bizonyos speckó fegyvert...viszont nem mehettem már vissza a bandítákhoz, mivel érzi valahogy hogy csaló vagyok. Viszont a Skadovski Szics mellett áll egy fazon, aki bandita tábor likvidálását szeretné...szóval lehet variáli a küldetésekkel
-
SetCHOO.
aktív tag
Aha, köszi. Tehát miután megkapták a kaját adnak egy küldetést. Na ez elmaradt. Nem favorizálok a banditákkal. Mivel újrakezdtem a játékot és csak most értem Zatonba majd figyelek a zsoldosokra.
Amúgy sosem pártoltam a banditákat. Van valamilyen komoly hatása, ha Zatonba érkezésem után támogatom őket?
-
-
SetCHOO.
aktív tag
Kitörés előtt ezt a hibát dobja:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... call of pripyat\gamedata\scripts\sound_theme.script:610: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)Valakinek van valamilyen ötlete?
-
Misua
senior tag
válasz
dodopek #5547 üzenetére
Nekem is ez a görény nem akart megszólalni a hídon
, de van megoldás!!!
Bemész a fájlba:
zat_quest_the_spez_killer_razvodayshi.ltx (gamedata\configs\scripts\SGM\zaton\)És legfelül
Code
active = move@binocátírod
Code
active = move@guardEzzel megváltozik a NPC viselkedési logikája és képes leszel dumcsizni vele...
Nyílvánvaló, hogy a questet újra kell vinned az elejétől (mielött beszélsz freedom és duty vezetőivel) -
dodopek
addikt
válasz
SetCHOO. #5546 üzenetére
Akkor már elértünk valamit...
Én sosem próbáltam, csak a többiek írták, hogy nem dolgozik együtt a 2.2-vel...Végigcsináltam az ugrasszuk össze a dutyt a freedommal a zsoldosoknak küldetést.Erre a rohadt zsoldos a hídon nem akar hozzám szólni, hiába töltöm vissza az állást. Biztos nem fogom magam idegesíteni miatta. De azért b@@ssza meg a bugját...
-
SetCHOO.
aktív tag
Sziasztok!
Már jó ideje nyúzom az SGM 2.2-őt. És valami eszméletlenül durván bejön!
Én ilyen sorrendben mozaikoztam össze:1. SGM 2.2
2. SGM_2.2_fixed_19.03
3. agr_heli_fix
4. Add_Fix_SGM_2_2
5. Monsters2.2
6. 2.2 English trans
7. 2,2 guns
8. 2.2 guns patch
9. Absolute_Nature_2_CoP
10. absolute_structures_v1.0
11. light-torch
12. AtmosFear_2.1_CoP
13. AF2t
14. New Artefacts Mod 3.0(pb2)Nem valami stabil. Előfordul, hogy kifagy. Sajnos újra is kezdtem. Pedig már 156-os rangú stalkerem volt. Egy kis teljesítmény többletért le is mondtam az utolsó 2 lépés felrakásáról.
Kérdésem, hogy jó sorrendben rakom össze az SGM-et? -
dodopek
addikt
Nem tudom feltölteni, mert nem a 2.0-t használom. Hogy lehet ugyanaz a forrás, és a cél? Hiszen máshova kell tenned.Nem értem...
Nem onnan kell kivágnod!
A Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs\text mappából kell kivágnod, és beillesztened a Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs mappába. Szerintem fontos, hogy a /text mappában ne legyen ott, szóval ne másold, hanem mindenképp kivágd. -
dodopek
addikt
Esetleg egy teljes újratelepítés?
Töröld ki a Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata mappát.
Futtatsd ujra a 2.0.exe file-t, majd a magyarítást másold be a Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata mappába.Írj felül mindent. A végén a Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs\text mappából szedd ki a location.ltx file-t, és illeszd be a Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs mappába.
Ha így sem megy, akkor nem tudom mi a baj.... -
McTuja
tag
nem möködik nem hiszem el hiába 50 fajta féle kivágás másolás de semmi
E:\Film\Stalker-CoP_Sigerous_Mod_v1.7_magyarosítás\gamedata\configs\text innen kellene beillesztenem
És a program filesba kell kivágnom, ugye -
dodopek
addikt
-
McTuja
tag
honnan szedjem ki az ltx filet? ahova telepítettem vagy a magyarítás mappából?
A localization nem helyezhető át a forrás cél azonos
innen szedjem ki?:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs\text
-
dodopek
addikt
És a localization.ltx most a gamedata/config mappában van?
Esetleg megpróbálhatod a magyarításból a gamedata-t újra belehúzni, és persze felülírni mindent.
Bocs, ha nagyon szájbarágósan mondom, de inkább menjünk biztosra.Magyarítás/gamedata másol,call of pripyat mappába beilleszt,mindent felülír, localization kiszed a gamedata/config mappába.
Utána próbáld újra...
Mennie kellene így, mert mindenkinek ment... -
morbias2
aktív tag
válasz
Physicist03 #5528 üzenetére
Köszi ezt meglesem
-
dodopek
addikt
-
-
Physicist03
senior tag
válasz
morbias2 #5526 üzenetére
Meg is találtam a megoldást [link]. Kitömöríted és bemásolod ide: gamedata/scripts és felülírod a már meglévő fájlt. Nekem amúgy megvan a sima 2.2 is, de ezt raktam fel, mert azt írták itt, hogy ebben több minden van. Innen tölthető le [link] beírod a számokat és "Скачать", vársz egy kicsit és elindul a letöltés automatikusan. Itt a fix hozzá [link].
Valki aki játszott a sima 2.2-vel is és az Enot verzióval is meg tudná mondani pontosan, hogy mivel több az Enot verzió? -
morbias2
aktív tag
válasz
Physicist03 #5524 üzenetére
Én viszont a sima SGM 2.2-t szedném inkább le ha valaki tud valami pontos linket adni ,hogy még mi kell pontosan hozzá és ne fagyizzon
A mentések menni fognak a sima SGM 2.2-vel is?
köszi. -
Physicist03
senior tag
válasz
morbias2 #5520 üzenetére
Neked is az Enot verzió van fent mint nekem. Engem is nagyon zavar, hogy belülről mutatja a sisakot. Néha még be is bugosodik amikor közelítek a fegyverrel és olyankor muszáj levenni és ismét visszatenni. Én is megköszönném ha valaki aki Enot verziót haszál és meg tudná mondani, hogy hogyan lehet ezt kikapcsoplni. Na de még körülnézek egy-két orosz oldalon, hátha rátalálok.
-
dodopek
addikt
McTuja!
A privát kérdésedre a válasz:
Először alapjáték, lehetőleg tiszta telepítés, ne valami kitudjamikorfeltett,moddolt.1.6.0.2 verzió kell.
Ezután feltelepíted a 2.0 modot.
Töltsd le a repackot, erre később lesz szükséged, ha fahy a játék az alegységnél, illetve a hamukupac anomáliánál.
Végül a magyarosítás
Feltelepíted a játékot, a 2.0exe file-t,aztán a gamedataba bemásolod magyarosítást. Kb 80%ban fordít, mert eredetileg az 1.7-hez készült.
Először mindenképp rendszergazdaként indítsd a játékot, a főkönyvtárban lévő stalker-cop.exe alkalmazással. A bin könyvtárban lévő XrEngine.exe nem fogja indítani, hibával leáll!
Asszem mindent leírtam, ha bármi kérdésed van, a fórumban szívesen válaszolunk.Akár játékmenettel kapcsolatban is.
Good hunting Stalker! -
morbias2
aktív tag
Valaki tudja ez miért nincs nekem a beállításokba? :
sgm options/ hud modifications/ Dynamic HUD of the current armoured -
dodopek
addikt
Srácok!
A SGM 2.2-ben nincs ez a teleport artifract? Mert már játszom jópár órája, de nem találtam egyet sem... -
LeoDelux
csendes tag
válasz
morbias2 #5511 üzenetére
1- A számlálónak alapból látszani kellene, de megtaláltam a beállításait:
gamedata/configs/ui/zone_map.xml
az sgm2.2-ben csak két sor változott az alapjáték beállításához képest:
sgm2.2:
<clock_wnd x="0.49" y="0.93" width="39" height="16" alignment="c">
<text x="0" y="0" font="letterica16" color="ui_7" align="c" vert_align="c"/>
</clock_wnd><compass x="47" y="102" width="9" height="30" heading="1" alignment="c">
<texture>ui_inGame2_Radar_compass</texture>
</compass>
alpjáték:
<clock_wnd x="0.15" y="0.86" width="39" height="16" alignment="c">
<text x="0" y="0" font="letterica16" color="ui_7" align="c" vert_align="c"/>
</clock_wnd><compass x="0.15" y="0.11" width="9" height="30" heading="1" alignment="c">
<texture>ui_inGame2_Radar_compass</texture>
</compass>
A "static_counter" a számláló, ha állítgatni akarod. Az "x" a vízszintes tengely, az "y" a függőleges.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2- A második kérdésedre a válasz: sgm options/ hud modifications/ Dynamic HUD of the current armoured ( ezt kapcsold ki). -
morbias2
aktív tag
Valaki tudja miért nem mutatja a minimapon az ellenséget hányan vannak? SGM 2.2 simába?
A másik gondom,hogy ha sisak van rajtam belülről mutatja ,és zavar.Azt hogy tudom kiszedni?
Köszi. -
Misua
senior tag
válasz
Physicist03 #5509 üzenetére
Sajna én csak a sima SGM 2.2-t tolom, de vannak akik már felrakták a Enot modot...
Elméletig kicsomagolsz - lesz egy gamadata mappa, azt berakod a sima stalker főkönytárába azt még rá a fixeket...mást nem tom, mivel nem teszteltem -
-
rabbit87
tag
üdv Stalker fanok!
Az miért van, hogy a complet mod feltétele után nem jeleniti meg a párbeszédeket felirat formájában?
Be van kapcsolva a beállitásokban a felirat + hang! -
Misua
senior tag
válasz
Physicist03 #5505 üzenetére
Enot modba mar eleve be van epitve a sima SGM 2.2 + amit a Enot tett hozza (uj fegyverek, stb)
-
SetCHOO.
aktív tag
Sgm 2.2
Mitől lehet az, hogy korrupttá válik a mentésem? Janov állomás közelében mászkáltam és gyors mentés után kiírja, hogy korrupt a mentésem töltsek vissza egy régebbit. Ha visszatöltöm a "korrupt" mentést kifagy.
Elsőnek egy bandita halálával próbáltam összekapcsolni az állomás közvetlen közelében, de nem.
Valaki járt már igy? -
Physicist03
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a sima 2.2-es és a 2.2 Eton mod között? Valamint az új fegyverkinézetek és az új fegyverek ezzel a moddal együtt jönnek vagy külön moddal kell őket telepíteni? -
morbias2
aktív tag
Sziasztok!
A SGM 2.2-be hol lehet beállítani ,hogy mutassa fent a bal sarokba a minimapnál hány fazon van vagy ellenség? a többi módba benne volt.
Köszi. -
h8core
csendes tag
válasz
PR0JECTNR56 #5501 üzenetére
Hail!
Pontosan ma találkoztam vele az SGM 2.2 Enot Edition mod-ban, az egyik Alpha osztag maradványai között, még eddig én sem láttam soha, igaz nem szétszerelhető, vagyis nem lehet róla levenni a hangtompítót.
-
PR0JECTNR56
addikt
Sziasztok!
Az FT-200m (FN2000) nevű belga csodához lenne szükségem egy olyan modra, ami lehetőve teszi a hangtompító használatát a fegyverrel. Már kerestem néhány helyen a modot, de még nem akadtam a nyomára, ezért ha valaki tudna segíteni hálás lennék. Előre is köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest