-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SetCHOO.
aktív tag
Amennyiben erősebb vasad van mint nekem mindenféleképpen!
A new artifact guns addon nélkül 100%, hogy működik! Azzal a szépséghibával, hogy az angol fordítás miatt a képződmény neve hiányzik. A képen is látszik.
Viszont, a guns addon használatával a sorrendet írtam.
Ezt még tesztelem. A játékodat nem rontja el. (a régebbi verzió elkurta az alap képződmények tulajdonságait)
Abban még nem vagyok biztos, hogy a guns addon használatával megjelennek-e az új képződmények.A szóban forgó 2 mod nem igényel új játékot, szal nem vész kárba a játékórád.
Figyelem: Az sgm 2.2 a karaktered értékeit a gamedata mappába menti! Emlékeim szerint sgmsavedat fájlt kel keresni.
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
rétisün #5995 üzenetére
Az a legtutibb, ha a modok illesztése előtt készítesz egy biztonsági mentést a gamedata mappáról.
Ne tud meg, hogy én hányszor próbálkoztam a modok pakolgatása során.Bár ez saját hibámból adódik, mivel mindig többet és többet akarok kifacsarni a Zónából!
Bármi baj van írj, mert így napközben folyamatosan figyelem a fórumot.Ha felraktad az atmosfear3-at + az SGM-re illesztö javítást, ajánlom még neked az előző hsz.-ben linkelt kis környezet tuningot.
-
rétisün
veterán
válasz
dodopek #5993 üzenetére
stalker (2.) nehézség.
szidorovics pincéje jó lett volna, ott vagyok még csak a faluban, közel van. kipróbálom, hadd maradjon meg az 'gyógyszer'
(#5994) SetCHOO: megnézem, elindul-e a játék, aztán (biztos ami iztos) elmentem a gamedata mapppát, mielőtt még bármit is tennék fel
kösz mindenkinek
ja, tök fura most így angolul, túl sokat nem értek belőle, de annyi azért ragadt rám a játékoksorán, hogy elbodoguljak vele
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
rétisün #5992 üzenetére
Az atmosfear3 azért fagyhatott, mert nem raktad rá az illesztő pecset.
(A már idézet hozzászólásban benne van.)
Zatonban nincs olyan óvóhely ami védene a kitöréstől. Küldetések során kapsz majd olyan kis bigyót.Lesz bőven.
(Ez olyan kis bug az SGM-ben, de már vannak javítások, csak még nem adták ki.)Absolute Nature 3 Lite
Működik az SGM-el és nem igényel új játékot! tesztelve
LINKNew Artifact Mod for SGM 2.2 "working" Letöltés
Új csecsebecsék a Zónában! KÉP
Ha nem használsz guns addon-t biztos, hogy működik. Simán bemásolod.
Guns addon esetén a lépés:
1. SGM 2.2 utolsó pecsig.
2. New Artifact Mod for
3. guns addon
4. guns addon patch
5. 2.2 English transJelenleg így tesztelem és jól működnek a régi relikviák, de 30 perc alatt még nem találtam újat.
Majd délután szakítok időt a kutatásra.
-
dodopek
addikt
válasz
rétisün #5992 üzenetére
Igaza van Physicist03 Stalkernek! hiába kapod meg a kitüntetést, ugyanúgy megöl a kitörés. Kordonban az igazán maxibiztos elbújhely Szidorovics pincéje. Persze ez nem nagy vigasz, ha mondjuk a pálya másik végén vagy.
Kordonban, és mocsárban nekem sem volt egy kitörés sem.Milyen nehézségen játszod? -
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #5988 üzenetére
ilyen van asszem 1 darab
én mindjárt azután, hogy a falut kitakarítottuk, kapom a kitörést....lehet elkezdem még egyszer kiváncsiból, mindig adja-e
-
rétisün
veterán
válasz
Dhampir #5985 üzenetére
toltam magamba mintha muszáj lenne, de nem volt elég
amit találtam (talán) biztonságos hely, a maradék banditák pont oda jönnek, 5 másodperc alatt sz*rrá lőnek.
valahogy ez így nem túl szórakoztató, többet láttam a töltőképernyőt mióta fenn van a mod, mint előtte az egész játék alatt
-
Physicist03
senior tag
válasz
Dhampir #5985 üzenetére
Érdekes amikor én játszottam nekem nem volt kitőrés a Kordonon. Egyébként én úgy tudom, hogy SGM-ben hiába élsz túl három kitörést a szerrel, az nem tesz imunissá. De lehet rosszul tudom.
rétisün:
ha újra akarod rakni a modokat akkor ajánlatos az alapjátékot is újrarakni pont az efféle fagyások elkerülése érdekében. -
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #5983 üzenetére
csak a gamedata mappát töröltem, az alapjátékot hagytam.
de már 2x haltam meg a kitörésben, mert nem találtam (a föld alatt, pincében sem) menedéket, hiába zabáltam közben az antiradi tablettát meg a healthpackot.....
van biztonságos hely?
-
rétisün
veterán
vissza az egész, 5 perc után lefagyott.....
-
rétisün
veterán
válasz
dodopek #5980 üzenetére
már megoldottam, leszedtem minden modot, aztán csak ezeket tettem visza:
1. SGM 2.2
2. SGM_2.2_fixed_19.03
3. Add_Fix_SGM_2_2
4. 2.2 English transmost jó, délelőtt ezek (meg a sikeres indítás) után még az athmosfear-t tettem fel, úgy látszik, amiatt volt a hiba....
amúgy próbáltam indítani mindkettővel, a Cop adta a hibaüzenetet, az xrengine meg valami fájlt hiányolt.
-
rétisün
veterán
naná, hogy mire végre játszanék egy kicsit, nem indul el.....
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #5972 üzenetére
Kicsit én is úgy érzem laposak lettek a küldik,de azért voltak jó pillanatok is.Ahogy megfigyeltem a Clear sky - ból lettek átemelve a régebbi területek (Cordon,Swamp,Agroprom stb).Az alpha csapat igaz,hogy nehezít a játékon,de a tölük elvett és eladott fegyverek ára enyhit ezen valamit.
-
dodopek
addikt
válasz
rétisün #5976 üzenetére
Nyugi, annyira nem veszélyes. Nálam már ők az egyetlenek, akik megemeli a pulzusom. Több száz méterről úgy lő fejbe, hogy még a kijelzőn sincs, hogy van valaki a közelemben...
Viszont a független kereskedő 80 000 rubelt ad a Alpha parancsnok flintájáért...
Kikapcsolhatóak, de TUDNI KELL? hogy ha vannak, a kikapcsolás nem tünteti el, csak újak nem jönnek.
Viszont nyugi, mert mire először jönnek, már elég jól meg tudod védeni magad. Jobb ruha,jobb mordály...
Először van egy Alpha csapatos küldetés, addig nem is jöttek nekem egyszer sem... -
rétisün
veterán
azmiaz az alpha egység?
-
Physicist03
senior tag
válasz
dodopek #5971 üzenetére
Aarpok jól mondja egy két fejlesztést el lehet végeztetni a Kordonon is, de nagyon drágán.
Érdekes, de nekem sem jött be annyira a Kordon. A mocsár kicsit jobb volt. Szerintem az lehet az oka, hogy mivel új helyszinek, igy nem voltak kellő képpen kidolgozva feladatok szempontjából. És persze alig tudsz egy kis pénzt is szerezni. -
dodopek
addikt
Pár szó az SGM-et most kezdőknek. Természetesen állítható a játék nehézsége.Jobban is mint az alapjáték.
Aki fejleszteni akarja a cuccait, az vigyen alkatrésznek valót a karbantartónak. Van egy nagy zöld széf, abba kell beletenni. De ez csak a Szvadovszktól van, a plusz helyszíneken nincs fejlesztés, ha jól emlékszem.
A kereskedőknek nem kellő fegyvereket, ruhákat két helyre lehet tenni.Vagy az újrahasznosítóba, itt más Stalkerek turkálnak, és minimális pénzt hagynak a kacatokért( minden helyszínen ott van a privát láda mellett.
A másik lehetőség, hogy a karbantartó széfjébe teszitek, a fenn leírt okból.
A képződményeket is lehet fejleszteni.Persze jó pénzért. Kb 25000 Rubel egy fejlesztés, de pl a buborék sugárzás fejlesztés után rad -9 lesz...
Kérdezzetek bátran, mindig itt vagyunk...Tuja!
Nem bug, a katona ingyen javít neked, mert Te is katona vagy....De fejlesztés ott nincs....
-
McTuja
tag
válasz
SetCHOO. #5957 üzenetére
Oppá és nem pipiartban javítottam lehet h bug de akkor jó bug utána persze nem csak akkor volt elérhető
Amúgy elvittem 80 alkatrészt nitrónak meg a cementgyárba a cuccokat és vettem 9000 ért egy taktikai sisakot fejlesztettem maxra kb 2000 RU belbe volt mert megvolt a 80 alkatrész mindig vinni kell neki h meglegyen a 80 de ha többet viszel neki én vittem neki 100 at és már 500-600 között volt szóval 80 és 90 között legyen az alkatrész így megéri -
rétisün
veterán
válasz
SetCHOO. #5951 üzenetére
na, feltettem (frissen telepített 1.6.0.2.-re) ezt a 3-at:
1. SGM 2.2
2. SGM_2.2_fixed_19.03
3. Add_Fix_SGM_2_2így ebben a sorrendben. de van egy kis bibi, egyrészt ablakban fut, de ezt tudnám is orvosolni valószínűleg, ha nem változott volna orosz nyelvűre. lehet, hogy a mod telepítésekor kellett volna már az elején angolt választanom, utólag lehet javítani?
-
Dhampir
félisten
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
rétisün #5950 üzenetére
Nem gond. Mindenféleképpen nyerni fogsz az SGM-el. Amióta rátaláltam nem találok ki a zónából.
Na ez jól megfogalmaztam.
Bármi kérdés felmerül, vagyunk egy páran, hogy seíteni tudjunk.Még lenne egy apró szépészeti mod: Naturalevreropen 2
Remélem jól írtam és rá tudsz keresni.
Bármikor felrakhatod, mert csak a környezet texturáit cseréli. De a legújabb 3-as az már új játékot igényel. (még nem is teszteltem) -
rétisün
veterán
még jó, hogy most, mire lecserélem a mostani modot, rájöttem hogy lehet "bakapcsolni" a célkeresztet
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
rétisün #5947 üzenetére
A játékosok által észrevett hibákat javítja. Ha a sorrendet követed stabil kis játékot kapsz.
Csak az artifact és monsters kiegészítők tették instabillá.
Ha jobb géped van mint az enyém, akkor még bátran ajánlom rá az atmosfeas3 + patch.ui.: Látom, sokkal jobb!
Viszi majd az af3-is.
-
rétisün
veterán
válasz
dodopek #5946 üzenetére
ez: SGM_2.2_fixed_19.03 micsoda? ez is kell?
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5933 üzenetére
Legalábbis nálam: A helikopterek távozása után szólt a katonai összekötöm. Találkoztam vele és adott egy koordinátát amit sárga fő küldetésként jelölt meg. A jelölt területen egy hátizsák, benne a detektorral.
dodopek
Én rohadtul sajnálom, hogy nem lehettem katona! Orvosira behívtak, de akkor még a könyveket bújtam. Aztán puff-neki!
Szomorú lennél, ha látnád a régi laktanyádat.Sok helyivel beszélgettem és a laktanya bezárása betett a településnek.
Baltoafarkas,rétisün
Sorakozó Stalkerek! Katonákat nyelt el a Zóna! Hamarosan indulás!
Higgyétek el a Zóna életre kell az SGM és Atmosfear3 modtól. (Az atmosfear3nak egy szépséghibája van, hogy nem jön elő a kitörés effekt, de dolgoznak rajta.Itt egy kis ízelítő:
-
dodopek
addikt
Tuja!
Úgy tűnik, hogy megszünt az oldal, ahová fel volt téve a 2.0 repack, ezért légyszi ki ne töröld!
Valahová fel kellene tenni a javító file-okat.Privátban megbeszéljük, hogy hogyan. Ugye megvan még a Repack? -
dodopek
addikt
2.0
Ehhez van kb 80-90%os magyarítás. Új terület asszem csak sötétvölgy.2.2
Azóta kicsit módosult. SetCHOO. stalker szerint a monsters 2.2, és a New artefacts mod 3.0 beta felejtős.Cserébe viszont megy az Athmosfear 3.0 vele.Új terület a Kordon, Ingovány, Agroprom,Vörös erdő,stb...
Kérdés, óhaj, sóhaj esetén mindenki nagyon segítőkész. -
dodopek
addikt
válasz
#90933760 #5936 üzenetére
Hát, akkor ez ujdonság lesz. Mindennek megváltozik a helye, módja. Ez a 3. verzió, amit az alapjátékon kívül játszom, de egyszerűen megunhatatlan. Már az, hogy el tudd kezdeni a kopterek vizsgálatát(amiből ugye van +2 az agropromban), legalább 30 játszott órába telt. Ha nem többe, mert ebben a verzióban a Kordonban kezdődik játék.Persze küldetésekkel.Onnan tovább az Ingoványba, és csak uána jön Zaton. De ott sem tudod vizsgálni a heliket, mert be vannak zárva, és kell kulcs.Taáld meg... Szemetes láda az elhasznált, vagy rossz állapotú fegyvereknek, amiért fizet, aki kiveszi, a fejlesztés csak akkr megy, ha alkatrésznek valót teszel a karbantartó széfjébe, stb. Ja, és a zóna sokkal keményebb.Láthatatlan anomáiák, aknák, és persze az alpha csapat...
A szerszámokból összesen 8, vagy 9 van,egyik sem ott, ahol megszoktuk, vannak fegyver, és ruha javít készletek, új fegverek, ( csak nézz vissza a fórumba, milyen képek vnnak feltéve.
Ajánlom elsőként ezt a videót.Rétisün!
2.0 magyar, 2,2 angolMelyik kell? -
#90933760
törölt tag
válasz
dodopek #5934 üzenetére
Már jó régen kitoltam a játékot, mind a hármat, többször is, leginkább a CoP fogott meg. Lehengerlő, ahogy magába szippant, a szotri, a környezet, a látvány, az érzés. De őszinte leszek, már rohadt unalmas, hogy csukott szemmel tudom mi hol van. Csak egyszerűen nincs más játék, ami ennyire jó, mint ez. Ezért kellenének az új feladatok.
Gondolom ehhez a modhoz nincs magyarítás, szóval a nagy részéhez fingom se lesz mit csinálok. Amúgy ezek az új küldik már az elejétől fogva ott lesznek a többi küldi között folyamatosan, vagy csak a helik elmenése után jönnek?
51.38971, 30.09973
-
rétisün
veterán
válasz
dodopek #5934 üzenetére
adsz hozzá valami linket? (lusta vagyok keresgélni
) most asszem s.m.r.t.e.r. vagy milyen mod van, de az csak kinézetben változtat valamit (meg alapból nincs célkereszt) semmi több, ezzel a moddal érdemesebb lenne megint újrakezdeni.
magyarítás is van hozzá? vagy legalább angolítás?
-
dodopek
addikt
válasz
#90933760 #5931 üzenetére
Gondolom most toltad végig az alapjátékot, és azt gondolod, hogy a tök fogja újra kezdeni.
De azért gondold át.Egy kis ízelítő, hogy mi van a legújabb 2.2 modban.
Új területek: Kordon,Agroprom,vörös erdő,Ingovány
Új szereplők: Bankár(kamatra berakhatod a pénzed), független kerekedő, tudós aki fejleszti a képződményed,Alpha csapat( a la fallout 3),
-kb 100 új küldetés, 7 helikopter,
-új ruhák, és fegyverek, plusz eszközök-ételek-képződmények
Rengeteg küldetés a kopterek elhúzása után is.
Hirtelen ennyi. Atöbbiek is biztos írnak, ha kihagytam valamit.Szóval olyan, mintha egy Opel kadett után átülnél egy Opel Astra OPC-be.A cég ugyanaz, de égésföld a különbség... -
dodopek
addikt
válasz
#90933760 #5931 üzenetére
SGM...
De nem csak annyit ad.Új fegyverek, és annyi módosítás, hogy belefulladsz...
Csak ajánlani tudjuk. Mi itt mind. Olyan,ami úgy módosítja az alapjátékos mentéseidet, hogy tovább tudj játszani, sajnos nincs.
De itt szerintem nem találsz olyan embert, aki azt mondaná, hogy ne kezdd újra SGM moddal...SetCHOO.!
Szsz voltam katona!Valódi AK-val...
-
#90933760
törölt tag
Üdv.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy létezik valami mod amivel új küldetéseket kapok miután elment a helikopter és maradtam? De olyan ami csak küldit ad és nem változtat semmi mást. -
dodopek
addikt
-
McTuja
tag
Expression : fatal error
Function : CModelPool::Instance_Load
File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line : 117
Description : <no expression>
Arguments : Can't find model file 'dynamics\devices\beer.ogf'. -
McTuja
tag
Expression : fatal error
Function : CModelPool::Instance_Load
File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line : 117
Description : <no expression>
Arguments : Can't find model file 'dynamics\devices\beer.ogf'. -
dodopek
addikt
Nem tudom,nem ezt szokta kidobni.
Azétr próbáld meg felülírni a repacból a mappát, amit lejjebb írtam. Mint a Kopachi hibánál...
Hátha használ.
Te innen illesztetted be a hibát.De nem ez kell. Nem tudom egyszerűbben mondani, minthogy ha kilép a játék, nyiss egy jegyzettömböt, és jobb gomb, beilleszt.
Ugyanis a vágólapra másolja a játék, hogy mi volt a gond... -
dodopek
addikt
Csak csináld, amit mondtam.
Amikor kifagy,lépj be ide, új hozzászólás, jobb gomb, beilleszt...
Ezt kell kapnod a hiba után:
Expression : fatal error
Function : CModelPool::Instance_Load
File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line : 117
Description : <no expression>
Arguments : Can't find model file 'dynamics\devices\beer.ogf'.Komolyan.Amikor kilép,ne csinálj semmi mást, mint nyiss egy szövegszerkesztőt, vagy ide illeszd be...
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5915 üzenetére
Két féle 2.0 verzióval találkoztam.Az első(amivel Ő is játszik), az eredeti orosz oldalról van linkelve. Két ismert hibáról tudok benne, ez szinte mindenkinek( vagy legalábbis jópár gémernek) előjön. Kifagy a játék Kopachi felől az anomáliáknál, illetve amiről most tuja írt, az ellenőrzőpontnál.A másik verzió egy repack, némi javítással, de máshol (pl zene) bugos.A repack javított file-jából lehet hegeszteni a gyári 2 buggolását...
-
dodopek
addikt
válasz
dodopek #5913 üzenetére
De 90%ra azt mondom, hogy megtaláltad a másik hibát, amit előre jövendöltem
. Ha a hibakódban látni fogod ezt, hogy gamedata/meshes/dinamic/devices/dev_food/beer.ogf, akkor ugyanazt kell tenned, mint a legutóbbi hibánál:
Kivágod a repackból a gamedata/meshes/dinamic/devices mappát, és beilleszted a játékod ugyanolyan mappájába. Épp mint a múltkor... -
McTuja
tag
Segitsetek nemtudom megoldani mindig kilép
-
McTuja
tag
válasz
dodopek #5908 üzenetére
Help
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 001B:002BE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
mindig kilép az ellenörzö pontnal és ahol nagyom sok az elektromos anomália mellete.
EAX=1639FEE0 EBX=00A03424 ECX=1639FEE8 EDX=1639FFFD
ESI=002E88C8 EDI=036E3220 FLG=00200212
EBP=00A02B64 ESP=00A01B58 EIP=002BE12E
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000=::=::\
ALLUSERSPROFILE=C:\Documents and Settings\All Users
APPDATA=C:\Documents and Settings\Mc Tuja\Application Data
CLIENTNAME=Console
CommonProgramFiles=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=MC-D8BEA22FBCCF
ComSpec=C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Documents and Settings\Mc Tuja
LOGONSERVER=\\MC-D8BEA22FBCCF
NUMBER_OF_PROCESSORS=2
OS=Windows_NT
Path=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\system32\WBEM;C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 6 Model 23 Stepping 10, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=6
PROCESSOR_REVISION=170a
ProgramFiles=C:\Program Files
SESSIONNAME=Console
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\WINDOWS
TEMP=C:\DOCUME~1\MCTUJA~1\LOCALS~1\Temp
TMP=C:\DOCUME~1\MCTUJA~1\LOCALS~1\Temp
USERDOMAIN=MC-D8BEA22FBCCF
USERNAME=Mc Tuja
USERPROFILE=C:\Documents and Settings\Mc Tuja
windir=C:\WINDOWS -
dodopek
addikt
SetCHOO!
Te nem miskolc környéki vagy? Ott hallottam sokszor ezt a kellesz kifejezést... -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5905 üzenetére
Köszi! Annyit mond, hogy Pripyatban a katonai tábor mellet megjelent a lejáró a föld alá. Még nem voltam ott, mivel eddig semmilyen küldetés nem kapcsolódik a területhez.
És ki is a fickó még akit említesz? Nem ugrik be. -
Physicist03
senior tag
válasz
SetCHOO. #5904 üzenetére
Az amelyik Aarpok-nak van az első képződménytartóban.
Tulajdonságok:
Radiáció elleni védelem +100%
Hővédelem +15%
Vegyi védelem +15%
Pszi-védelem +30%
Elektromos védelem +6% (emiatt nincs az elektromos védelme Aarpok exo-nak maxon)
Max súlyhatár +2 kiló
Ami a legjobb, hogy nincs sugárzása.
Ahogy olvasom az orosz oldalon akkor kapod meg, ha elvégezted az utolsó küldetést a földalatti Agropromban (nem is tudtam, hogy van fold alatti része is). Valami összekötő akit Dmitrenkonak hivnak adja neked 50000 rubel, koordináták és 5 elit eü csomag kiséretében. Nem ismerem ezt a küldetést, eddig én nem jutottam el. Neked ez mond valamit? -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5902 üzenetére
Vasilisk? Nekem nem sokat mond. Miket ad és hol található?
-
SetCHOO.
aktív tag
Sikerült befejezni a főszálat!
Viszont miután elmentem a helikopterekkel nem rakott vissza a játékba. Visszatöltve, ha nemet mondtam megmaradtak a cuccaim és jött is a pszi kitörés és a tudósoktól az üzi. A kőfejtőben ott is a teleport, szóval minden okés.Egy kis lóvégyűjtés után lecserélem a hajnal exot monolitra. A kép alapján sokkal jobb az anomáliákkal szembeni védelme. Az m12-es katonai sisak tényleg fain.
A Gps konduktorok mindig máshól vannak. A múltkori játékom során 7 db-ot találtam. Most azokon a helyeken csak 2 jött be.
Amúgy így a főszál után is foglalkoztatja a kis stalkeromat a zóna. Nagyon jó ez a SGM mod.
Pl nem is tudtam, hogy lehet háborúzni a frakciókkal. Majd kipróbálom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest