-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
morbias2
aktív tag
válasz
Physicist03 #5696 üzenetére
Hát érdekes,de még én lehet nem is találkoztam ilyesmivel.
Barangolok hátha majd 1x találok
-
-
morbias2
aktív tag
válasz
Physicist03 #5694 üzenetére
Hol lehet találni hajnal exo-t? Vagy mikor? Ez engem is érdekelne
-
Physicist03
senior tag
Hélium [link]
Van még MONOLITH és SÁRKÁNY nevű képződmény is. Nagyon dura mind a kettő, persze nekem még nincsenek meg.
MÁS: rájöttem, hogy nem csak a Zatoni ehező zsoldosokon keresztül lehet bejutni a Jupiter üzem melletti zsoldostáborba, ha valakit érdekel leirom (bár lehet, hogy már tudjátok, de hátha nem), ott is van új küldetés.dodopek: megvan a Hajnal exo. A ruha eleve csak 15kg, mert könnyebb anyagokból készült, tuning után ez egészen 5kg-ra csökken. 80%-os golyóállóság. 150kg súlyt bir tuning nélkül (gondolom ettől bármelyik másik kevesebbet bír), tuningolva ez 175-re változik, egy-két fejlesztett képződménnyel jóval 200kg fölé is emelkedhet a súlyhatár. Alapállapotban 2 képződménytartó, de mind az 5 felszabadítható. Egyébként úgy néz ki mint a Freedomos, csak nem sárga hanem világoskék színű. Itt egy screenshot [link], nem én csináltam, mert most nincs időm játszani, de így néz ki.
-
McTuja
tag
Agépem
Intel Celeron DualCore2,6GHz/800MHz LGA775
Kingmax 4GB/1333MHz DDR-3
Gigabyte R465OC-1GI AMD DDR2 1GBB 128bit PCIe
MSI G41M-P26 Intel G41 LGA775 mATX -
McTuja
tag
sziasztok valaki tudna nekem mondnai hogyan rakjam fel sorrendbe az sgm 2.0
ezem van hozzáSGM_COP_v2.0
SGM_2_0_Repack_v2
2.0_Repack_patchStalker-CoP_Sigerous_Mod_v1.7_magyarosítás
STALKER_Call_Of_Pripyat-Razor1911 -
Dhampir
félisten
http://i.imgur.com/8ovDDl.jpg
(Sajnos éppen nem működik a kép beillesztés, sem a link hivatkozás.)
-
Dr. Akula
félisten
válasz
Physicist03 #5687 üzenetére
Az meg mi?
-
Physicist03
senior tag
Valaki meg tudná mondani, hogy a SÁRKÁNYSZEM és a HÉLIUM nevű képződmények melyik anomáliákban találhatóak meg?
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
SetCHOO. #5685 üzenetére
New artefacts mod 3.0 beta modot ki lehet venni úgy hogy a mentésed nem sérül és nem is kell új játékot kezdeni.
\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\gamedata\configs\mod_parameters\ mappa tartalmát másold ki. (Ez tartalmazza a SGM2.2-ben elért statisztikádat.)
gamedata mappa törlése
Újra telepíted a lépéseidet az artefacts mod nélkül.
mod_parameters\ mappa tartalmát vissza a helyére.Játék folytatható és a relikviák eredeti állapotukban működnek.
-
SetCHOO.
aktív tag
Sajnos nem mond semmit ez a hibaleírás.
Viszont úgy néz ki, hogy az New artefacts mod 3.0 beta nem jól működik.
Nincs semmiféle új relikvia és még az alap jókat is elkurja pl. aranyhal +5 kg, Bubble egyfolytában éhséget csinál.
Megnézem, hogy kitudom-e szendi úgy hogy a játékmentést nem sérti.Viszont az Atmosfear 3 nagyszerűen fut az SGM 2.2-vel! Elég magas részletesség mellet tartja a min 25 fps-t. Most értem Zatonba és eddig 2x fagyott a játék. Az okát nem tudom, mert a log fájlba nem rakott bejegyzést. De úgy gondolom, hogy ez jónak mondható.
Ha erősebb géped van mint nekem ajánlatos kipróbálni.
Alap SGM 2.2 + utolsó javítás.
Atmosfear 3
Adaptation Atmosfear 3 for SGM 22 -
McTuja
tag
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 001B:002BE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
Ezt irja ki nem tudok játszani mert 2 perc és azonnal kilép és mindig eztirja kisgm 2.0
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5678 üzenetére
Egész jól hangzik, köszi. Majd figyelek rá így a negyedik nekiugrásra az SGM-nek.
Eddig nagyon jól teljesít a atmosfear3. (pl az éjszaka félelmetes, orromig sem látok borult ég alat, most van értelme a macskaszem tablettának)
Majd a végszót az eredeti pályák mondják ki. Mivel ott nagyobb területet kell számolnia a vasamnak.A hajnalos exo infoit én is megköszönném.
-
Physicist03
senior tag
-
-
Misua
senior tag
válasz
Physicist03 #5658 üzenetére
"Hajnal" rejtekhelyek feltöltése:
- eloszor kapsz 5 rucit, azt a novikovnal (bunker) kell megjavitani
- rejtekhelyenkent raksz egy megjavitott rucit, abakant (csak is kizarolag abakant - vedd meg 5 db-t)
- abakanhoz 60 db loszer
- sugarzas elleni cucc
- medkit
- tapasz
- psichodelinHa pont ezeket rakod be, akkor rejtekhelyenkent felugrik hogy az adott rejtekhely kesz.
Aztan meg lesz jo hosszu folytatas e questnekP.S. Bocsesz hogy ekezetek nelkul - moszkvai uzleti utrol irok
-
SetCHOO.
aktív tag
Nagyon igaz, hogy a stalker hangulat alapja a gyüjtögetés. Az SGM mod pedig pont ezt a Rpg-s elemet erősíti. A Zóna minden egyes négyzetmétere meglepetéseket tartogat!
(Én csak azt tudom, hogy hol kell átírni a bankárnál lévő befektetés összegét, amit ki is lehet venni)A Hajnal frakcióval én is szimpatizálok. Sajos még messze járok tőlük.
Elkészült az Atmosfear3 integrálása az SGM 2.2-re.
Ma fogom tesztelni. (Új játék szükséges) Mindenféleképpen beszámolok róla, hogy mennyire stabil és erőforrás igényes eme fantasztikus időjárási rendszer!
Azért fenntartásaim vannak, mert az atmosfear2.1 szerte szét darálta a modot. De ebben közrejátszott a monsters addon is.
Ellenben mégis bizakodó vagyok, mert a Relodeddel gyönyörűen futott.2 új detektor? Mik lehetnek a főbb tulajdonságaik?
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5669 üzenetére
Hát, én csak az egyiket találtam meg. SSU összekötő ad rejtekhely koordinátákat, abban lesz benne.
Ok, majd kipróbálom a hajnalt. Ha megvetted az exot, mindenképp tájékoztass az alap értékekről! print screen pl, vagy részletes leírás!Vladi!
Akkor szerintem használj valami trader modot, vagy írd át bagolynál az árakat. Egy exoért a 20 rubel szerintem méltányos lehet...
De nem tudom hol kell átírni. -
Vladi
nagyúr
válasz
Physicist03 #5667 üzenetére
Jah, van heti 2 órám játszani, akkor is fel alá szaladgálhatok használt fegyókkal.
Na ez a nem igazi. -
Physicist03
senior tag
válasz
dodopek #5668 üzenetére
Pedig van egy nagyon kemény feladat. Próbáld ki szerintem. Még én sem toltam ki az összes küldetésüket. Egyébként az ő exo-kat szeretném, csak az a baj, hogy 360k rubel, kell még kicsit gyüjtögetni. Egy orosz oldalon láttam, hogy van még 2 féle Omega detektor is, azok mikor és hol lesznek elérhetőek?
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5665 üzenetére
Asszem nem.De majd visszamegyek, kipróbálom.
Rohadt Noé! Akkora mesterlövész flintám van, mint a fél grand kanyon, neki meg nem tetszik, gondolom mert az alapjátékban nincs benne... Alphától kunyeráltam el... -
morbias2
aktív tag
Valaki azt tudja,hogy a cpu controlt megnyitom és semmi sincs benne az mitől van?
win7 prof.van most. win7 home alatt működött. -
Vladi
nagyúr
Hogy lehet pénzt adni a játékosnak. Mármint úgy értem, hogy egy fájlba beírni, hogy 10 millió rubel és akkor annyi van.
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5660 üzenetére
Nekem nem adtak több feladatot.Persze lehet, hogy csak azért nem, mert nem csatlakoztam a frakcióhoz... Te Hajnalos vagy már?
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5658 üzenetére
Hajnal rejtekhelyek feltöltése? Nem monolith? Azt hittem, nekik van ilyen küldetésük...
-
Physicist03
senior tag
Valaki meg tudná mondani, hogy a "Hajnal" rejtekhelyek feltöltéséhez milyen fegyverek felelnek meg és, hogy mennyi töltény kell hozzájuk? Valamint újon vásárolt fegyverek kellenek vagy a hulláktól összeszedett és megjavítottak is jók?
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
morbias2 #5653 üzenetére
Ezt átírtad?
\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\fsgame.ltx -ben a$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\ -sort erre
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\A linkeket ellenőriztem , jó helyre mutat és pont tegnap húztam újra az SGM-et ebben a sorrendben a monsters nélkül.
-
morbias2
aktív tag
válasz
SetCHOO. #5613 üzenetére
Felraktam sorba és az optionsba ahogy be akarok lépni ezzel a hibával kivág a gamából! :
Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
Function : CUIXmlInit::InitFrameWindow
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
Line : 108
Description : XML node not found
Argument 0 : tab_sound:frame_captioning
Argument 1 : ui\ui_mm_opt.xmlMivel tudom ezt javítani?
köszi aki tudja
-
SetCHOO.
aktív tag
Hú, ha sokat spoilerezek szóljatok rám!
Senkinek a játékélményét nem akarom rontani. -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
dodopek #5642 üzenetére
Pontosan! Abba a szörnybe iszonyú mennyiségű ólomot kellett bele pumpálnom!
A másik ilyen móka, Noé-nál történt szörny invázió megállítása. Ott is simán elpufogtattam 1k skulót.Na majd figyelem az exo páncélokat. Egy szempont fontos: 4 ereklye tartó. Imádom a képződményeket!
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5640 üzenetére
Jupiter észak-nyugati sarkában lesz a Hajnal tábor. Én akkor vettem észre, hogy odatelepedtek mikor a tudósoknak méréseket végeztünk egy csapattal. Legyen nálad tűzérő! Miután beszéltél a vezetőjükkel mutánsok akarnak betörni.
De szerintem nálam ezt a részt is a monsters addon kurta el. Olyan főszörny jött, hogy 1000 lőszert pumpáltam bele. -
Physicist03
senior tag
válasz
dodopek #5638 üzenetére
Nem lövöldöztem én a közelükben, mert már oltastam itt, hogy nem szabad. Én leginkább a monolithost szeretném vagy a katonait, bár most ez a hajnalos változat is felkeltette az érdeklődésemet. Nekik is van kereskedőjük? Azért kérdezem, hogy hol lehet megvenni midegyiket, mert ha esetleg ki szeretnék majd próbálni egy másikat akkor tudjam, hogy hová kell menni.
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5637 üzenetére
Nem lehet, hogy fegyverrel közelítettél? Vagy lőttél a közelükben? Zokon veszik.Kicsit labilisak mentálisan, érzelmileg.
De ha ragaszkodsz az Ő ruhájukhoz, akkor csak felhenteled a zsoldos tábort, és beszélsz a kereskedővel.Csúnyán, pirosan fog rád nézni, de a pénzed azért kell neki... És (asszem, de nem biztos), hogy Ő nem tűnik el, mint a bandika kereskedő...
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
dodopek #5633 üzenetére
Már most harmadjára kezdem újra az SGM-et. Majd a fennsíkon figyelmesebb leszek.
A bandita exo szerintem ott lehet ahol egy Duty-s fegyverkereskedőt kellett lefülelni. Ott van a bandita tábor. Még ha kiirtottad őket, a kereskedőt nem tudod megölni.
Zatonban a leszakadt konvoj előtti gyárterület. -
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5634 üzenetére
Igen, ott lesz a katonai is.
A hajnal is egy frakció, bár elég kevesen vannak.Janovban találod meg őket.Egy vasúti alagútba költöznek be, de csak miután megcsináltál pár küldetést.Hogy miket, azt nem árulom el, hogy legyen valami meglepi is... -
Physicist03
senior tag
válasz
dodopek #5633 üzenetére
Gondolom a katonai is pripyatban lesz. De van még egy féle [link] Magyarra forditva Hajnal a neve és alap állapotában 160 kg a max súlyhatár. Mennyi lehet fejlesztve? Valaki ezt ismeri? Valamiért nekem eltünt az éhező zsoldos küldetés. Mikor találkoztam velük még ott volt a kérdés, hogy miben segithetek nektek, de akkor nem akartam átvinni még aztán most már nincs ott (persze ez már azután volt, hogy odaadtam nekik a kaját).
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5632 üzenetére
Monolithos csak Pripyatban. Zsoldos exo van a Jupiter gyárnál lévő zsoldosoknál.Oda kicsit körülményes bejutni.Vagy halomra lövöd mindet, vagy tudod a jelszót.Azt ha minden igaz, a zatoni "éhes" zoldosok küldetése után kapod.
Bandika exo nem tudom honnan van... -
-
dodopek
addikt
Többnyire ebben a dobozban szokott lenni.Ugorj fel rá, ott kell lennie.Bár volt már, hogy máshova tette a játék.
Megrendeled a független kereskedőtől, leszurkolod érte az előleget(asszem 15k rubel), visszamégy egy-két óra múlva, és ott van az eladó cuccai közt.Nem párbeszéddel, hanem mintha elemet vennél, vagy bármi mást. A végleges ára olyan 250k körül mozog....Javítás.A két kopter, ami lemezből lett kivágva nem Sötétvölgyben, hanem az Agropromban van...
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5626 üzenetére
Mind fullra fejleszthető, de vannak külömbségek. Pl a duty exo 10kg kevesebbet bír el, mint a freedom, viszont a kevlár lemezek miatt +10% a golyóállóság.Viszont ha jól emlékszem, mindben lehet alapból futni,de nem biztos, hogy mindnél tudod használni mind az 5 artifrackt konténert. Elméletileg a monolithosat szoktuk a legjobbnak nevezni, de bármelyik megteszi.Első körben egy kopott, hulláról leszedett is megteszi, bár szerintem azt később jobb lecserélni. Én a freedomot választottam, mert kereskedő típus lévén minél több cuccot szeretek magammal cipelni.Most 219kg jön velem...
Egy apró (szerintem) bug. Nekiszaladtam a sötétvölgyben lévő helikopternek(gyalog!), és az meg hordó-hang kíséretében felborult. Lehet, hogy csak lemezből volt odatéve???
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5624 üzenetére
A független kereskedőknél. Én is most vettem egy freedomosat a Janov állomáson ácsingózónál...
-
Physicist03
senior tag
Azt valaki meg tudja mondani, hogy majd hol lehet más típusú exoskeletont is vásárolni?
-
SetCHOO.
aktív tag
A monsters addon-t szerintem de rakjátok fel! Nálam betette a kaput!
Mikor készültem átmenni Pripyatba az alagutat úgy tele tette szörnyekkel, hogy holtan kezdtem a küldetést. Mire betöltött meghaltam. És nem tudok mit csinálni. -
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5616 üzenetére
Egy javítás a 2.2-re.
Itt utána tudsz nézni sokmindennek.
GSC forum SGM2.2. -
SetCHOO.
aktív tag
-
dodopek
addikt
Ha esetleg valakit zavar,hogy az SGM 2.2 angol verziójában nem látszik a szám,hogy hány alkatrész van a szerelők széfjében, akkor a következőt kell tennie:
gamedata/config/text/eng mappában keresse ki a SGM_script_text.xml file-t, megnyit, majd,szövegkeresővel (ctrl+f) keressen rá a number szóra, és az itt vastagon szedett részt írja át:
<string id="st_mechanic_stripping_count">
<text>Number of boxes with spare</text>
Igazából mindegy mit ír, csak rövidebb legyen, mint a mostani mondat, mert egyszerűen nem fér el, ezért torlódnak a betűk össze a számokkal. És csak annyit módosítottam, hogy kitöröltem a with spare részt.Number of boxes 48 már simán elfér... -
SetCHOO.
aktív tag
Itt azért lehet fürdeni!
Az előző linket elrontottam.
Ha az New artefacts mod 3.0 beta is fel akarod rakni akkor ez után a Guns addon-t
-
SetCHOO.
aktív tag
válasz
Physicist03 #5606 üzenetére
Egy csomó új fegyver kerül a játékba. Nagyon jó mod!
-
SetCHOO.
aktív tag
Elég vegyesek az érzéseim a Monsters2.2 addonnal kapcsolatban. Az rendben van, hogy színesíti a zóna világát. De olyat ne csináljon már, hogy a pofámba terem a szörny!
Bár van egy újabb verzió a Monsters 2.2v2, de élesben nem próbáltam.
Ha most kellene újra kezdenem az SGM-et nem is raknám rá a Monsters addont.Akkor még jó, hogy nem fektettem bele túl sok időt az Enot-ba.
Nekem nagyon bejön a SGM 2.2-ben megvalósított elképzelések! -
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5597 üzenetére
Ennyi eszem nekem nem volt...
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #5600 üzenetére
Igen, azt kell nézni.Szerintem nem kell a szerszámkészlet a kitüntetéshez.Persze a fejlesztéshez igen. Nem rövidítve van, csak elmaradt a szóköz, azért olyan zanza. Most keresem, hogy melyik file tartalmazza ezt a sort, ott majd át lehet javítani, és akkor láthatóbb lesz. Ha megvan, írok...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest