Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atiska007

    senior tag

    válasz Celtis #46870 üzenetére

    Ez így van.
    Nem hibás, működőképes, tönkre nem tettem, csak nem tetszik az a tizenegynéhány dead pixel.

    A harmadik hívásra sikerült intéznem a 14 napos elállást.
    Hívás:
    -Mi az oka az elállásnak?
    -Nem szeretném mondani, mert előző hívásomnál pont emiatt nem vették fel a bejelentést.
    -De nekünk be kell írni a megjegyzésbe.
    -Nem vagyok köteles indokolni, kérem nézze meg a saját weboldalukon, ott is le van írva.
    -Ahhhüüühhhmmmgrrrr
    -Na jó, ha szeretne beírni valamit, akkor írja, hogy méretprobléma...
    bár itt utólag belegondolva benyöghettem volna, hogy nem tetszik a dead pixel halmaz

    Eddig nem voltam kapcsolatban a T-vel, de ami ott ügyfélszolgálat néven folyik, az katasztrófa.
    A legjobb, amikor a második nekifutásra azt mondta a kishölgy, hogy ezt nem is intézhetem telefonon keresztül :D

    De azért kicsit a TV-ről.
    Szerintem gyönyörű a képe, sajnos elég későn végeztem a konzollal, pár 4k jutyub videót sikerült megnéznem, de leesett az állam.
    A rég LG edge led-jéhez képest ez a direct led valami ultrabrutál.
    Sajnos ma összecsomagolom, előkészítem az elszállításhoz, de pénteken jön a 2. szállítmány, bízom benne az nem lesz pixel hibás, és akkor még nyüstölöm kicsit és írok még tapasztalatokat.

Új hozzászólás Aktív témák