Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
laca891 #63860 üzenetére
OFF és dízel autóról írok most.
Volt egy 200km-es autópálya 110km/h tempóval 4.3l fogyi.
Volt egy egy agglomerációs kanyar országút-lakott területek váltakozva, 150km, a tempó forgalomtól függően max 100km/h, 6l a fogyi.
Ma volt egy 470km pálya többnyire 160km/h, 5,2l !
De, h itt maradjunk, a nejem Splash-e pályán folyamatos100-as tempónál 5l, agglomerációs közlekedés változó(50-100) forgalomfüggő sebességnél 5,4l.
Nem értelek! Pontosabban igen, ha séf, pedagógus stb. vagy, és ezt ne vedd se személyeskedésnek se sértésnek!! -
Qtya123
őstag
válasz
laca891 #63860 üzenetére
És ez miért is öli a motort?
Víz és olaj teljesen bemelegedve, konstans teljesítmény, minden fix. Autópálya tempónál váltó és benzin/dízel függvényében a fordulat egy fix értéken lesz. Mondjuk vegyünk egy benzinest, forog 3600-at.
Ez miért is károsabb, mint a sok váltás, hőingadozás, nyomaték és fordulatszám, terhelés változás?
Igen, többet eszik, hiszen magasabb fordulat, több LE jön épp a motorból. De a nagyobb teljesítmény egyáltalán nem nagyobb elhasználódást jelent.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest