Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Att1la.
#10656
üzenetére
A magyarországi "jótállás" nem egyezik meg a külföldön kapott garanciával, a magyarországi forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal be. Sok terméknél van azonban lehetőség a gyártóval regisztráció után közvetlenül intézni a garanciát. Esetedben pl teljesen irreleváns, hogy az iPontól mennyi garanciát kapsz a Logitech termékekre, mivel ennek a gyártónak saját szervizhálózata van hazánkban, házhoz mennek a hibás termékért és vissza is szállítják a gyártó által megadott szabályok alapján.
-
knuckle
aktív tag
válasz
Att1la.
#10628
üzenetére
Szia!
Alapértelmezetten pénteken kapnád a "rendelése megérkezett és félre van téve önnek...aktuális-e még" kérdést.
De ha adsz egy rendelésszámot, akkor sokkal könnyebb a dolog. Beírjuk megjegyzésbe, hogy ekkor meg ekkor viszed és kész. Ha mégis pick pack lenne később a megfelelő átvételi mód, akkor azt is meg tudjuk oldani. Jelzed mailben, és reccs.
-
bul07
nagyúr
válasz
Att1la.
#10628
üzenetére
PickPack pont esetén 5nap van az átvételre
Tehát reggel jön a sms hogy megérkezett a pontra akkor attól a naptól nézve 5 nyitvatartási nap
Pl ha ma jön a sms és vasárnap is nyitva az üzlet szerdán még át lehet venni
Vidékre kell +1nap mire a pontra ér
Tehát ha hétfőn délután megrendelnék valamit, kedden átadnák akkor leghamarabb csütörtök reggel jönne a sms hogy pontra ért a cucc -
válasz
Att1la.
#10442
üzenetére
A bolt/RMA része átadja a beszállítónak és az intézi. Boltnak/RMA-nak nem sok köze van hozzá (max.leteszteli - termektől és hiba leírás/jelenségtől is függ)
Amúgy régi oldalon lehetett kérni külön (garanciális) cserét vagy javítást (most nincs ilyen opció). Nekem elsőre cserélték. Eddigi garanciális ügyintézéssel meg vagyok elégedve. Remélem mostani is gond nélkül lezajlik, csak hát az időtartam sem mind1, de arról a bolt nem igazán tehet. Az beszállítón/gyártón múlik legfőképp.MD
L -
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Att1la.
#10382
üzenetére
Rég voltam erre...
Egyrészt: fontos, hogy a Magyarországon kapott JÓTÁLLÁS nem egyezik meg a külföldön adott KORLÁTOZOTT GARANCIÁval, amit a gyártók a disztribútoraink felé is adnak egyébként, így ők eldöntik, hogy ebből mennyi jótállást vállalnak be.
Ha neked megfelel a korlátozott garancia, tehát többek között az, hogy a gyártótól kapott 3 (vagy több, ez esetleg regisztrációhoz kötött) év garancia nem indul újra csere esetén sem, és az, hogy saját költségeden kell külföldre szállíttatnod a terméket, akkor lehet, érdemes a gyártótól közvetlen rendelned.
Másrészt: Attól hogy a terméket tőlünk vetted, a gyártói garanciát - esetleg regisztráció után - ugyanúgy igénybe veheted, ha erre adnak módot (Sapphire tudtommal nem).
Harmadrészt: pont az EVGA cseszte el sajnos, a honlapon található garanciával kapcsolatos információk csak végfelhasználók felé érvényesek (és ezt csak hosszas levelezés után vallották be, ugyanis nem értik, hogy a boltnak is intéznie kell a garit). Egy ügyfél visszahozta 2 év x hónap után a 3 év EVGA garos kártyáját hozzánk - ehhez ugye joga van - a beszállítótól viszont már nem fogadták el, a fentiekre hivatkozva. Az ügyfél nem kötelezhető arra, hogy a gyártóhoz küldje a kártyát, a disztribútortól, és bolttól (hiába hivatalos partner) meg nem veszik át, a boltok felé csak 2 év van. Hát ez tényleg példás ügyintézés az EVGA-tól, végül megoldódott úgy, hogy OK most az egyszer átveszik. Megjegyzem ha cégesen regisztrálom be a kártyát, akkor is észreveszik és szólnak, hogy nem a fogyasztó van a regben, javítsuk ki... -
-Solt-
veterán
válasz
Att1la.
#10382
üzenetére
Tudtommal mindig az elérhető legolcsóbb nagykert listázzák... a vevők többségénél az ár fontosabb mint a garancia.
Ettől függetlenül a minimum 2 év termékszavatosság mindenre jár! Annyi a különbség, hogy ilyen esetben az 1 év jótállás (garancia) letelte után a gyártóhoz kell fordulnod. Az EVGA esetében például mindegy, hogy hol veszed, a számlával tudsz regisztrálni az oldalukon és megkapod a 3 év garanciát. Ráadásul az ő garancia intézésük példás, tuti, hogy hamar megoldják a gondod.
Amennyiben nem szeretnél adott esetben külföldre postázni, xy gyártóval levelezni akkor mindenképpen olyan magyar kiskereskedőt keress aki annyi garanciával kínálja az adott terméket mint a gyártó. Ebben az esetben a garancia teljes időtartama alatt a kiskerhez kell fordulnod gond esetén.
Új hozzászólás Aktív témák

- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Nubia Neo 3 GT 5G - játéktelefon
- Hardcore café
- Fejhallgatós találkozó
- Subaru topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Ezzel az ismerős óriással megint jó találkozni
- További aktív témák...
- LG 47LM660S Full HD 3D LED SMART televízió 47" (119cm)
- HP ZBook 17 G6 i7-98500H / 64GB RAM / 1TB SSD / RTX 4000
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- DELL G15 5515 Gamer Laptop /Ryzen 7- 5800H/16GB 512 SSD/ Nvidia RTX 3060 6GB/120Hz/
- 27% - Corsair RM850x 850W 80 PLUS Gold ATX3.1 Tápegység!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Eladó Samsung Galaxy Tab A9 4/64GB / 12 hó jótállás
- HP ProBook 650 G8 Intel i5-1145G7 15GB 512GB magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


/közben a termék gyártóval is konzultálok persze.../

