Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
félisten
Menj el vasárnap a templomba, és köszönd meg
Nekem több mint 3 hónapja tart már az eredeti vga helyett adott csere vga "garanciális ügyintézése"

Tegnap rájuk írtam, hogy mi a helyzet, éppen csak le nem lettem b@szva, hogy mit érdeklődök, majd kapom az e-mail - t , ha vége az ügyintézésnek
Július 20.- án indult a dolog, és kérik a türelmemet

Tudják, hogy rossz, de most a beszállítónál van, az ő válaszára várnak ... ahonnan ezt a csodálatos javított/újragolyózott még rosszabb vga - t adták garanciális cserébe, az eredeti rossz helyett.
-
nubreed
veterán
Édes istenem...
Nyilvánvaló, hogy az Ipon sem tehet arról, hogy mekkora szar a jogszabály, egyáltalán nem védi a vásárlók érdekeit. De könyörgöm... az a szerencsétlen vásárló, csak ebbe az egy dologba tud kapaszkodni, abba a 15 napba, akkor miért ne tenné(m) meg? Az Ipon is azt kommunikálja, hogy általában a legtöbb esetben törekednek a 15 napon belüli lezárásra és szerintem jogos az, hogy senki nem szeretne az lenni, akinek 15 napnál tovább húzódik az ügye. Miért olyan nagy baj ez? A jogszabály által biztosított kiskaput sokszor nagyon erősen kihasználják a cégek a vásárló kárára.
Tudom ez már az egyéni szoc. problémám, de az hiba, amivel bevittem a cuccomat az Iponhoz, kb 15 perc alatt letesztelhető, tehát abszolút nem értem, hogy miért ülnek rajta már 3 hete, nyilván tudván azt, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek bent van szervizelés alatt az alkatrésze, ettől függetlenül jogosnak érzem a felháborodásomat. Az engem egyáltalán nem érdekel, hogy az Ipon visszaküldi a nagykernek vagy egy külsős szerviznek, hogy azok teszteljék, ez az ő bajuk én az Ipontól vettem a terméket, velük állok szerződésben.
-
lafaty80
addikt
Akkor vagy neked nem volt még ilyen gondod, vagy te sem érted a lényeget, már bocs.
A jogszabályok sem egyértelműek sokszor, azokon kellene pontosítani. Sajnos a jelenlegiek 2003-asok hol volt még akkor ilyen kereskedelem?!?
Először is nem mindegy hogy hogy napról/munkanapról/óráról beszélünk Pro kontra.
Nagyon nem mindegy amikor te pl. veszel valamit mondjuk 17.00-kor (vagy át veszel) és csak annyit olvasol hogy 3 munkanapon belül.... Akkor máris buknál 17 órát?!? Vagy mondjuk 15 nap ugye, és te vasárnap akarnál érdeklődni, mert arra esik, amikor nincsenek is nyitva...Pontosítani kellene a jogszabályokat mert sokszor az eladó jófejségére vagyunk utalva vagy éppen a jogszabályok kicsavarására, persze ugyanez visszafelé is

-
Size83
csendes tag
"A megoldas a neveben van a szolgaltatasnak ugy hivjak, hogy hazhozszallitas, nem bejarati ajtoig szallitas a neve, ne varj el olyan dolgot a futaroktol ami nincs benne a szolgaltatas araban, es neveben se."
Remélem ezzel csak humorizálni próbáltál...
Nincs benne a szolgáltatás árában és nevében se??? Az benne van hogy ha a megrendelésem nem fér el kényelmesen a futár hóna alatt akkor le kell mennem a lépcsőházba vagy a városhatárba vagy akárhová is a csomagomért? Az ipon oldalán sem olvastam olyat sehol, hogy el kell viselnem a szájhúzást meg a lekezelő stílust ha a futárnak rossz napja van.Érdekes amit mondasz. Akkor ha bútorszállítóként viszem a bútort címre és lerakom a lépcsőház küszöbére a cuccot és felhívom a megrendelőt hogy itt a szekrénysor az Ikea-ból, jöjjön le érte, vagy legalább segítsen felcipelni, mert ugye az Ikea honlapján bútor házhozszállítás van nem lakásajtóhoz szállítás, akkor az úgy szerinted oké? Mert szerintem nagyon nem.

Nem az bánt hogy a páromnak kellett lemenni segíteni, nem lusta rá, de mikor mondom a futárnak, hogy adok kódot vigye fel a cuccot és cöccög, az nekem kicsit sok. Tudod minden olyan szakmában ahol emberekkel foglalkoznak szerintem az elsők közt verik az ember fejébe hogy bármilyen sz_r napunk is van jó pofát vágunk a melóhoz. (Legalább a vendég/megrendelő előtt.)
A házhoz szállítás is egy szolgáltatás. (Amiért fizetünk is ugye.) Én egy fizetős szolgáltatást nyújtó cégtől/egyéntől igenis elvárom a normális hangnemet/viselkedést. Ha bemész egy étterembe, rohadtul nem érdekel ha a pincérnek problémája van, elhagyta az asszony, elütötte a kiskutyusát a távolsági busz, vagy bármi más okból sz_r napja van, ha rendelsz valamit és pöffögne vagy szájhúzna biztos neked is jobban hiányozna a normális kiszolgálás, mint soraimat olvasva. Vagy esetleg ha költöztetnélek téged, aztán délután háromkor, mikor már nincs kedvem melózni, vagy egyéb délutáni nyomorom van és nekiállok püffögni meg hisztizni hogy nehéz a cucc, igenis segíts vinni. Hát kíváncsi vagyok nem tennéd-e szóvá.Főiskolás években én is dolgoztam a fővárosban mint pizzafutár és képzeld emlékeztem hogy hol kaptam rendes jattot, meg arra is ahol nem. Szóval igen, elvárom hogy ha valakinek adok mondjuk 7K magyar forint (Amit ma sok ember két műszak alatt nem keres meg!) jattot az jó pofát vágjon egy év múlva is.
-
Jester01
veterán
Szerencsére kivételek is akadnak.
-
Rent
senior tag
Nekem is úgy rémlett ahogy írtad. Nekem ugy remlik, hogy 3 napon belul meghibasodott termeknel nem ulhetnek heteket rajta, hanem max. 3 munkanap alatt be kell vizsgaljak (viszgaltassak), es ha rossz akkor csere, vagy ha nincs ugyanolyan termek akkor penzt vissza kell adni.
Felvilágosítottak, hogy nem így van. Hanem a lehető legrövidebb időn belül. 3 nap arra van, hogyha 3 napon belül visszaviszed és hibásnak fogják találni (sajnos előre nem rögzített időn belül, mert törvény nem fogalmaz pontosan), akkor kérhetsz pénzvisszafizetést vagy cserét (nem kötelezhetnek javításos megoldásra), ellenben 3 nap után visszavitt terméknél ha hibás akkor javítják és nem cserélik. Viszont 8 napig ettől függetlenül élhetsz elállással, de az kb 30 nap mire visszakapod utalás útján. -
Rent
senior tag
Maga a laptop vétel is szolgáltatás, mert onnantól hogy otthagysz x pénzt nem csak a termékért fizetsz, hanem egy szolgáltatásért. Termék meghibásodása esetén a garanciális ügyintézését is nekik kell biztosítani, ez benne van a haszonkulcsban amivel ők dolgoznak, de pont nem érdekel mibe.
Nem viheted vissza közvetlenül a dellhez, hogy vérspiti módjára kérj róla hivatalos papírt, hogy ne röhögjön körbe első körben a szervizes az iponnál. Náluk vetted és rajtuk keresztül történik a gariztatás. Egyébként meg az, hogy meg akartam könnyíteni a munkáját a pultnál ülő gyereknek (ami első körben azért volt, mert azt gondoltam, hogy gyorsabban fog menni a dolog) az gondolom nem szemétség, hogy elmondtam miket próbáltam végig, hogy beszéltem dell supportal is, hátha én vagyok az analfabéta, de nem, mert felvilágosítottak, hogy ez már ismert ennél a modellnél és pontosan mi a hiba.
Lepakolhattam volna és mondhattam volna hozzá nem értő módon, hogy nem működik, mert kék képernyővel lefagy. Oldják meg most azonnal, mert tegnap vettem, kérem vissza a pénzt vagy kérek másikat. De nem végigvártam az első 3 munkanapot, majd arra hivatkoztak, hogy nem a leadástól számított 3 munkanap számít, hanem a vételtől számított 3 munkanap, onnantól, hogy leadom a törvény csak úgy szól, hogy a lehető leghamarabb rendezzék. Innentől kezdve, pontosan nincs meghatározva hogy hány nap, csak ezt elfelejtették előre közölni, mielőtt kifizettem, annyit mondtak kifizetés után és átvétel előtt, hogy 3 munkanapon belül Dévai utca, 8 nap az elállás, utána hivatalos szerviz.
De biztos én vagyok a paré, mert mindent a kezükbe adtam, pontosan elmondva, hogy miket próbáltam végig, mit mondott a dell support, lefotóztam a pillanat törtrészéig megjelenő kékhalált amit meg is mutattam, hogy a szervizes fel tudja írni a hibalapra az ő beszállítójuknak, hogy még azzal se kelljen bajlódnia. És én vagyok azért is a paré, mert most 2 hónap elteltével lemertem írni, hogy mi történt egy másik kollégának aki most vásárolt gépet karácsonyra ajándékba és fel merem világosítani, hogy elképzelhető, hogy hasonlóan fog járni, mint én!
Biztos az én hozzáállásommal van baj!

Ahogy az előttem hozzászóló is írta a srácot a gyakorlat érdekli, én leírtam az én esetemet, és ebbe hiába próbálsz belekötni, nem fog menni. Egyébként reagálva a papíros megjegyzésedre, felvetettem a pultnál ülő gyereknek, hogy most felhívom a delleseket újra és odaadom a telefont, azt mondta nem kell, mert nem számít mit mondanak. Innentől kezdve van tippem a papírjukat mire használta volna.
-
bul07
nagyúr
Hát hogy is mondjam, a házhozszállítás díjába csak belefér fél percnyi hívás, ami mellesleg nem kerülhet sokba a flota díjszabás miatt, sokkat mondok ha percenként 15Ft. kerülhet és másodperc alapon (nekem is flotás van 16Ft/p és másodperc alapon)
És a csomagra fel volt tüntettve a kérésem de a kisérő papíra nem, és ez a hiba szerintemAmúgy az se megoldás ha akkor hív ha nem jön ki senki mert szerintem nem fog várni 10-15percet míg hazaér valaki
Ha megrendelem majd a garanciafutárt én oda nem adom majd a merevlemezt valami papír nélkül
Új hozzászólás Aktív témák

- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 240GB SSD I 14" HD+/FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6600XT / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3994, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R7 3800X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB GameMax STORM Black Adata 600W
- Bontatlan DJI OSMO Mobile 6 - ez elbírja a 16 pro max-ot!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





