-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
honeker
őstag
Nem rossz árak
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
Imy
veterán
Toyota yaris vásárlásán gondolkodunk anyataxinak.
A 2010 utáni XP130/XP150-ket nézegetek.
Az 1.33-as motorról írják, hogy problémás, érdemesebb lenne venni 1.0-val? -
Márk
senior tag
Akkor problémás, ha nem az előírt (0W20) olajjal használták előtte.
Városba egyébként elég az 1.0 is, de ki lehet nyírni azt is a nem bele való olaj használatával.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Imy
veterán
Toyota Corolla TS 2024, csomagtértálca.
Kaptam hozzá, de van egy kis bajom vele. Ha a csogatérlap a felső állásban van akkor jó bele.
De sok olyan dolog van pl babakocsi csak úgy fér be, ha lerakom a pótkerék felé, azaz egy 10 cm-el le van süllyesztve. Így az üléssor mögötti kis tárolórekesz miatt a csomagtértálca már hosszú.
Ezt így nagyon gagyi megoldásnak látom. A tálca csak a felső állásban jó. -
polonic
félisten
Nem a kulcs nélküli indításra gondolok. Hanem a digitális kulcsra. A telefonoddal a zsebedben nyílik az autó, nem kell kulcs sem hozzá, hanem a UWB technológia segítségével. Ehhez mondjuk telefon is kell, nem mindegyik támogatja.
Nanoe X pontosabban.
Mindkettő a 2024-es modell évtől érhető el bizonyos felszereltségi szinttől.
-
ncc1701
veterán
-
-
nagyúr
ez nem hiba, hanem egy lehetőség, hogy két állása van, lehet teljesen sima, és lehet olyan, hogy rekeszes... és az is egy jófejség tőlük, hogy jár ez a csúszásgátlós bevonatú tálca, magától, és nem kell külön megrendelni mondjuk százezerért, mint más márkáknál...
ha nem tetszik, levághatod. vagy vehetsz másikat, ami a lenti álláshoz jó.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
g0dl
addikt
válasz fokukac #19819 üzenetére
A hiba az, hogy nem szántak még kb. 2 órát a tervezés során arra, hogy a tálca mindkét állásban megfelelő legyen. Az általános problémám az, ha kétfilléres megoldások maradnak ki. Igen tisztában vagyok vele, hogy hasonló szinte minden márkánál előfordul, de azért ne kelljen már tapsikolnom hozzá.
Jófejség ..... ugyanmá' vegyük már magunkat komolyan. Akkor én milyen jó fej voltam, hogy kifizettem a számlát
-
honeker
őstag
Miért nem szinkronizálja a neveket a kihangosito ? Sok esetben csak a számot irja ki név nélkül
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
Imy
veterán
Anyataxinak nézegetjük a Yarisokat, jellemzően 2012 utániakat.
A lényeg, hogy legyen benne tolató kamera. az 1.0 motor városba milyen, mennyire tartós? Az 1.33-ak drágábbak, és nem sok van belőle. Amúgy is nagyon zsákba macska a használt autó vásárlás.
Ma néztünk meg két kocsit, igaz nem yaris, hanem Astra J.
Az egyik szlovén volt, körbe itt-ott lekarcolva, kicsit benyomva, habár gyári festés, jól felszerelt. Itt első-hátsó féktárcsa és betét csere, téli gumival volt így kellett volna rá 4 nyári, és 4db felni TPMS a téli szettre. Km kicsit gyanús volt, mivel 2010-es volt a kocsi, 2016-ban 86e ami az utolsó bejegyzés a szervízkönyvben, majd 92e most.
A másik pedig egy magas felszereltségnek hirdetve, és közben meg egy helyben már látszódott, hogy egy alap kocsi, és túlárazva. Több dolog nem működött (tolató radar ami utólagos, bicskakulcs széttörve, törzskönyv elveszett) -
Márk
senior tag
Az 1.0 motorral semmi gond, legyen olajcsere minimum 10.000-ként benne, és a bele való olajjal használjátok.
Nálunk 2005 szeptemberi gyártású 1.0 Yaris II van 225.000 km-rel, szinte csak városban rohangál szegény, évente vagy legkésőbb 10.000 kilométerenként olajcsere (ha egy évben csak 5000 szalad bele akkor akkor).
Ebbe még 5w30-as olaj való, durván 5000 kilométer alatt "fogy" belőle 3dl.
Az autónak semmi baja, köszöni szépen jól van,
Gyári még alatta (nem volt cserélve) többek között az első-hátsó lengéscsillapító, szélső összekötő, talpasgömbfej, vezérműlánc.
Városba nem nagyon találnál jobbat nála.
Az Opelt meg el kell felejteni, sőt úgy általában az európai autógyártókat.
Nem autókat gyártanak, hanem ipari hulladékot.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
dragon1993
őstag
Ne vegyünk ennyire komolyan a márkákat.
Felhasználási módok és különböző specifikációk szerint tervezett autók vannak. Beszállítóknál simán lehet, hogy 5 márka jön le ugyan azon a soron.Imy
Apámnak volt egy jó mondása: Az első dolognál ami nem stimmel sarkon fordulsz és elmész, ki tudja mi ban még eltitkolva.[ Szerkesztve ]
-
Imy
veterán
Azt nem tudni, hogy milyen volt benne korábban, az a lutri a használtban. Amit nézünk óra szerint kb 100e van benne 2012-es évjárat.
Ahogy nézem abba már 0W20 kell, de nem tudom hol találom agyári ajánlást.Köszi, akkor így bízok benne, hogy nem lesz gond az 1.0-ás motorral. Egy hozzászólással feljebb írtam, hogy nekem volt Opelem, és soha semmi nagyobb gondja nem volt. Igen 150e km előtt mind el lett adva, elötte meg oda lett rá figyelve, és megkapott mindent.
-
addikt
Szép napot!
Daihatsu Caharade 2012 1.33 (Toyota Yaris 2)
Elviekben 330A-es 45Ah-s akksi való bele, de most is Varta C22 52Ah-s 470A-es akksi van benne.
Milyen akksit vennétek bele?
Bosch 0092P00020-on gondolkozok pl...[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz polonic #19466 üzenetére
Szia!
Visszatérnék erre a témára (automata fényszóró), mert úgy tűnik, hogy a facelift-nél tavaly változtattak ezen. Ugyanis a kollégámnak fl előtti Corollája van, és neki nem így működik, mint nekem.
Most volt egy pár hosszabb utam, és próbálgattam. Egyértelműen meg tudom erősíteni, hogy miután a kormány alatt balról megnyomtam az automata fényszóró gombot, nem kell az indexkart előretolni ahhoz, hogy felkapcsolódjon a fényszóró, innentől kezdve ő dönti el, hogy mikor kapcsol fel vagy le, nem lehet befolyásolni. Szerintem ez így nagyon gáz , gyakran hibázik: van, hogy későn kapcsolja le, ha jönnek szembe, vagy éppen nem kapcsolja le, ha utolérek valakit, akinek esetleg gyengébb a hátsó lámpája. Le kell nyúlnom kormány alá és megkeresni a gombot (elvonja a figyelmet). De ez még a kisebbik baj: városban is felkapcsolgatja (pl. egy mellékutcában) akár 10-20km/h sebességnél is, amit egyszerűen nem is értek.
A kollégámtól kérdeztem, nem is értette, hogy miről beszélek: fl előtti Corolla az automata fényszóró gomb megnyomása után is csak akkor kezeli automatán, ha az indexkart előretolja (így gyorsan korrigálható, ha hibázik). Pont így működött a Megane-om is, és ez szerintem így jó.Tőled kérdezem, mert ha jól emlékszem, neked is fl utáni Corollád van: neked előre kell tolni az indexkart vagy nem az automata fényszóróhoz?
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19839 üzenetére
Szia!
Nem kell előrenyomni. Én azt nem értem, hogy korábban miért kellett? Az a lényege az automata fényszórónak, hogy egyáltalán ne kelljen a kart csesztetni.
Egyébként nekem teljesen normálisan működik. Városban, azaz inkább faluban, ahol nagyon gyenge a közvilágítás, ott igen, sajnos bekapcsol. De ez nem az autó hibája, hanem inkább a közvilágításé. 30 km/h felet kapcsol be automatikus, tehát az alatt le kéne kapcsolnia. Nekem nem tűnik úgy, hogy későn kapcsol le, soha nem villogtak még szemben emiatt. Inkább az, hogy van amikor lekapcsol, amikor szerintem nem kéne. Autópályán a szembejövő sávban a kamionokat is érzékeli. Eddig mindig lekapcsolt nekem, amikor valakit utolértem bőven időben. Vagy amikor előzött és már mellettem elment, egyből kapcsolt le.
Azt be lehet állíttatni szervízben, hogy milyen sebesség felett kapcsoljon be, ha a 30 nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
válasz polonic #19841 üzenetére
Autóúton jól működik, de főutakon használhatatlan.
Sokszor nem kapcsolja fel, amikor kilóméterekre egy lámpa pislákol. A kanyar mögül 300m-re kijön 4 autó és semmit nem csinál. Teljesen mindegy, hogy modern ledes vagy halogén izzós jön szembe. Sokat elmond, hogy a mellettem ülő szólt már, hogy vegyem le a refit. -
Senhi
aktív tag
válasz polonic #19841 üzenetére
Régen, ha előre nyomtad akkor kapcsoltad be a refit. Utána eldönthetted, hogy automata üzemmódban használod vagy kéziben a megfelelő gomb megnyomásával. Az új működésben ha az automata be van kapcsolva, akkor az felül írja a kar állását.
Régi működésben ha vakítottál valakit, akkor a kart hátrahúzva ki is kapcsolt teljesen a refi. Ez egy tök természetes mozdulat volt. Új működésben ezt csak a gomb megnyomásával tudod megtenni ami a lehető legjobb helyen, a térded mellett van.
Az új tényleg komfortosabb lenne, ha működne rendesen, mert a réginél ez azt jelentette, hogy az index kar mindig előre volt tolva (ha teljesen automatán akartad hagyni). Sajnos azonban nem működik jól és ez az ergonómiai bravúr miatt én is kézzel kapcsolgatok.Annyi segítséget raktak a rendszerbe, hogy a kart magad felé húzva pillanatra felül lehet írni az automatát. Ez a pillanat tényleg csak annyi, mert ha úgy gondolja, hogy nem jön szembe senki akkor rögtön visszakapcsolja ergo én leszek a köcsög, hogy villogok . Tényleg egy szar.
-
st6969
őstag
válasz polonic #19841 üzenetére
"Én azt nem értem, hogy korábban miért kellett? Az a lényege az automata fényszórónak, hogy egyáltalán ne kelljen a kart csesztetni."
Talán a működési bizonytalanság miatt. A Megane ennél rosszabb volt, mégis lehetett használni az automata megoldást, ugyanis egy idő után érezted, hogy melyek azok a helyzetek, ahol nem fog jól működni és nem kapcsol le (2 ilyen volt: ha hosszú egyenesben szembe jött egy autó, de még relatív messze volt, vagy ha utolértem valakit mondjuk 100m-re). Ilyenkor csak alapállásba visszahúztam a kart és ezzel felfüggesztettem az automata üzemmódot, hogy véletlenül se kapcsolja fel, majd ha elment a szembejövő, vagy megelőztem az előttem lévőt, újra előre toltam, és a következő ilyen helyzetig ment automatában (egész jól működött a szembejövőknél, kivéve a hosszú egyenesben, de ott is csak messziről hibázott), valamint a városokban sose kapcsolta fel (1-2 ritka kivételtől eltekintve). Szerintem ez a rész GPS alapú lehetett, mert jól érzékelte a település eleje/vége táblát. Egyszóval használható volt, mert a karral könnyen felülbíráltam, és nem kellett lent gombot keresgetni.
De OK, elfogadom, hogy ennél ilyen Ha a városban kapcsolgatás nem lenne, talán tudnám használni nagy átlagban. -
st6969
őstag
válasz JóGéza #19846 üzenetére
Igen, a bal térd környékén (de keresni kell a gombot, sötétben, vezetés közben elvonja a figyelmed --> veszélyes lehet). Ehelyett jobb lenne, ha az automata mód gomb után még a kart is előre kellene billenteni, ha aktiválni akarod. Hátha lesz egyszer egy frissítés erre, mivel ez szoftveres kérdés
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz dragon1993 #19848 üzenetére
Laikusként azt gondolnám, hogy a benne lévő DCM-on keresztül lehet rá frissítést küldeni. Az udvarban még wifi-re is tud kapcsolódni.
Tehát szerintem a körülmények adottak (de lehet, hogy nagyot tévedek ).
Mindegy is, ha ilyen, hát ilyen. Attól még szeretem.
Mondjuk a vonóhorog az hiányzik, de azt sajnos wifin nem lehet rá küldeni -
dragon1993
őstag
válasz st6969 #19849 üzenetére
Beszállítoktól vett cuccok, bürokrácia és olyan ügyfelek miatti kiadás akik már kifizették a kocsit. Ezek 1000x nagyobb problémák mint Wifi.
A Tesla mindent házon belül gyárt minden.
Ők bevállalják egyszemélyben a pereket, a többi autógyártó meg a beszállítókra tolja a felelősséget.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest